Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
quote:
Burning_acid schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:23:
[...]

Leuk nog meer mensen van stormreaver :)
Lockalike van <Massive> hier ;)
Disorder zit op bloodscalp hoor ;)

"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood

Sikklebell--Lvl 80 Mage--Trollbane

Passion for Christ

quote:
On_E schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
[...]

Gek he, met een Hunter, de nieuwe easy-mode class.

mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...

Ga denk ik toch wel weer 30 punten in survival gooien (laat wyvern maar zitten voor scatter). Geeft je iets minder dps maar veel leukere pvp, kan je lekker je afstand bewaren ipv alleen te vertrouwen op je crits.

edit: btw we zijn nu beter, maar straks worden de andere classes weer herzien en dan belanden we uiteindelijk vanzelf wel weer ergens onderaan.

DarkShadow wijzigde dit bericht 17-11-2005 15:53 (11%)

Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
[...]

mwah valt tegen, normale cloth wearers zijn makkelijk, shadow priests nog wel lastig, eigenlijk vind ik warriors nog het meest lastige met vervelende intercepts en hamstrings. Gelukkig hebben we daar free action potion voor...

Ga denk ik toch wel weer 30 punten in survival gooien (laat wyvern maar zitten voor scatter). Geeft je iets minder dps maar veel leukere pvp, kan je lekker je afstand bewaren ipv alleen te vertrouwen op je crits.
Feign Death + Frost Trap > Warriors
Passion for Christ

kheb laatst een warrior 5 keer achter elkaar in een trap gezet en 5 keer geopend met aimed shot, maar hij leeftde nog :&#039;( (was wel helemaal in epics en ik superior, dus was ergens natuurlijk ook wel zielig voor hum geweest &gt;:) )

Reg. datum: 12 maart 2004

quote:
als je op bloodscalp speelt, dual me maar, elke lock my ass. De nieuwe imba BW hunters zijn voor locks een pain in the ass, maar beetje elke lock ownen?

Passion for Christ

dual?

hehe, nee goede lock is idd echt lastig. Laatst werd ik er door een gecorpsecamped, en dat is bijzonder lastig om daarvan af te komen. Toch lukte het me met behulp van mn pet en mn battlechicken (engineering is zo leuk soms), terwijl ik feared was hielpen zij mij en hij ging wel neer

Wat zijn trouwens jullie plaatsen voor world pvp? Ikzelf kom regelmatig in silithius en daar is vaak ook genoeg horde om neer te halen. Gisteren was het er ook even weer hel (leek wel op southshore van eerst), een partymember had de hunter epic quest verpest van een horde, ik had er ook even bij gestaan maar netjes /bow gedaan omdat het toch enorm lastig is om hem neer te krijgen. Anyway ze waren zo superpissed gingen ze mij ook nog afmaken (terwijl ik me zo beleefd had gedragen, de volgende keer is die demon dus echt wel zo weg), uiteindelijk gingen steeds meer zich ermee bemoeien en liep het uit op een gevecht met 30 man bij cenarion hold, was een erg vermakelijk moment trouwens :)

DarkShadow wijzigde dit bericht 17-11-2005 16:08 (55%)

T.P.F.K.A.C

Sorry hoor, maar Hunters storen tijdens de demon quest is ZO lame...

Tenzij de hunter Alliance is, dan mag het uiteraard :+

Retired WoW-player // D2-LoD: (SCL) Acc: *Xanga

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:05:
dual?

hehe, nee goede lock is idd echt lastig. Laatst werd ik er door een gecorpsecamped, en dat is bijzonder lastig om daarvan af te komen. Toch lukte het me met behulp van mn pet en mn battlechicken (engineering is zo leuk soms), terwijl ik feared was hielpen zij mij en hij ging wel neer

Wat zijn trouwens jullie plaatsen voor world pvp? Ikzelf kom regelmatig in silithius en daar is vaak ook genoeg horde om neer te halen. Gisteren was het er ook even weer hel (leek wel op southshore van eerst), een partymember had de hunter epic quest verpest van een horde, ik had er ook even bij gestaan maar netjes /bow gedaan omdat het toch enorm lastig is om hem neer te krijgen. Anyway ze waren zo superpissed gingen ze mij ook nog afmaken (terwijl ik me zo beleefd had gedragen, de volgende keer is die demon dus echt wel zo weg), uiteindelijk gingen steeds meer zich ermee bemoeien en liep het uit op een gevecht met 30 man bij cenarion hold, was een erg vermakelijk moment trouwens :)
Ik mijdt world PvP eigenlijk tegenwoordig, maar als het ''los'' gaat is het altijd in BRM of EPL.
Passion for Christ

quote:
Wouter schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:16:
Sorry hoor, maar Hunters storen tijdens de demon quest is ZO lame...

Tenzij de hunter Alliance is, dan mag het uiteraard :+
jaja klopt, was ook een lastige party member, klonk als kiddie, maargoed daarna wraak nemen op iedereen is ook sneu, moet je ook niet verwachten dat mensen dan ooit nog een keer stoppen met het afbreken van huntersquest.

Reg. datum: 12 april 2003

quote:
DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:52:
[...]

edit: btw we zijn nu beter, maar straks worden de andere classes weer herzien en dan belanden we uiteindelijk vanzelf wel weer ergens onderaan.
De helft is al gereviseerd, onderaand kom je dus al niet.

Wewt 80 Disc/Holy Priest @ Emeriss - No Win Scenario

!
Reg. datum: 26 september 2003

quote:
DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:02:
kheb laatst een warrior 5 keer achter elkaar in een trap gezet en 5 keer geopend met aimed shot, maar hij leeftde nog :&#039;( (was wel helemaal in epics en ik superior, dus was ergens natuurlijk ook wel zielig voor hum geweest &gt;:) )

Vaag van blizzard dat ze die icetrap exploit nog steeds niet gefixed hebben.

Er zijn al zoveel klachten over geweest.

When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Monsie schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:33:
Ik vraag me af of meer mensen er 'last' van hebben. Ik heb nou al een tijdje echt geen zin meer om WoW te spelen. Dan lig ik weer eens in en dan denk ik: nee he, niet weer UBRS of wat dan ook...
Een nieuw character beginnen is ook geen optie, dit heb ik gedaan met een mage, die nu lvl 31 is, maar dat ben ik ook alweer zat. Wéér diezelfde quests :)

Stom gevoel, verder verveel ik me dan dood achter de pc. Misschien toch maar een proberen een 'leven' te zoeken waar ik zoveel over hoor :D

Dat had ik ook. En ik dacht ook: opnieuw beginnen duurt ook alweer zo lang.

En toen kwam de nieuwe server uit. En dat was dan weer wel erg leuk. Rushen om lekker beetje bij de hoogste levels te blijven. Lege gebieden. Economie die nog helemaal op gang moet komen. Niet alleen maar groupen met getwinkte alts of lvl 60s die je even helpen. Was meteen weer verslaafd.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Ik had het begin augustus, had het toen gelukkig ook vrij druk met vakantie, werk en vrijwilligerswerk. Heb toen anderhalve maand niet gespeeld en sinds die tijd (half september) sta ik alweer op een uur of 250 denk ik, of nog meer waarschijnlijk. ^^

Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>

.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

quote:
M1lamb3r schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:35:
[...]

Disorder zit op bloodscalp hoor ;)

Gelukkig wel;)

enne weet jij toevallig van wie het char geilgeilowja is (oid)??

Grappig zwaard die bloodfangs defender, onze MT heeft die sinds het weekend, is van mandokir gedropt dacht ik. Echt super colle looks ook.

Intwine, Draenei Hunter
Breathe, Draenei Shaman
"Everything that is, is alive."

Funky vidi vici!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
Puyol schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
[...]

Het is een vrij zeldzame epic world drop die hand of Edward the Odd, net zoals Teebu's Blazing Longsword. Die laatste stond afgelopen weekend nog voor 5000 G op de AH op Bloodscalp.

Ik vraag me nu ook af, of er daadwerkelijk iemand is geweest die dat er voor heeft neer gelegt :) Want 5000 G is een ziekelijk bedrag 8)7 voor een epic.
Ik denk dat er best mensen zijn dies 5-10k neer zullen tellen voor Baron's mount als het een BoE was geweest ;)

FunkyTrip wijzigde dit bericht 17-11-2005 16:54 (4%)

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

HoN: Drijfjacht

quote:
Routed schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:49:
[...]

Gelukkig wel;)

enne weet jij toevallig van wie het char geilgeilowja is (oid)??

Grappig zwaard die bloodfangs defender, onze MT heeft die sinds het weekend, is van mandokir gedropt dacht ik. Echt super colle looks ook.

"Geil geil owjah"????
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten... :r

(p.s. niet tegen jou dus, maar tegen mensen die belachelijke namen kiezen)

Core i7 920 @ 3330MHz | Gigabyte X58-UD5 | Radeon 4890 | Scythe Mugen 2 | X-Fi Titanium | 6GB OCZ 1600MHz CL7 | 1TB Seagate Barracuda 7200.12 | Samsung 226BW | Coolermaster 700W

wespachterrrrrfilm..
Reg. datum: 15 maart 2002

quote:
Puyol schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:15:
Het is een vrij zeldzame epic world drop die hand of Edward the Odd, net zoals Teebu's Blazing Longsword. Die laatste stond afgelopen weekend nog voor 5000 G op de AH op Bloodscalp. Ik vraag me nu ook af, of er daadwerkelijk iemand is geweest die dat er voor heeft neer gelegt :) Want 5000 G is een ziekelijk bedrag 8)7 voor een epic.
Sterker nog, hij stond eerst op de AH voor 10K/12K g :D
Hij's uiteindelijk van eigenaar gewisseld voor iets van 1KG plus 5 of 6 bottomless bags.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Reg. datum: 23 juni 2001

quote:
sanniejj schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:34:
[...]

Vaag van blizzard dat ze die icetrap exploit nog steeds niet gefixed hebben.

Er zijn al zoveel klachten over geweest.
haha, dat heet tactiek. Het werkt zoals het hoort.
Reg. datum: 18 juni 2002

Kan ik met die 10 day trial zonder het spel te kopen proberen? Zo ja, wie wil mij introduceren?

woet!
Reg. datum: 10 september 2002

NEFAARIAAN DOOOOWWN!!! :D

Pics en loot volgen

.

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
DeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]

"Geil geil owjah"????
De tering zeg wat heb ik een hekel aan dat soort namen. Gelukkig zijn de GMs het met me eens en wordt op bijna al mijn tickets gereageerd door de desbetreffende persoon een temp-ban en naamsverandering aan de broek te hangen. Al die "grappige" Nederlandse namen (Pindakaas, Koelkast, whatever) en gewoon achterlijke namen ("TheOutkast" "Dutchyhunter") hangen mij echt enorm de keel uit. Verzin alsjeblieft wat beters, je bent niet grappig.
Meestal zijn dit ook nog de mannetjes die lopen te spammen in /general over hoeveel breezers ze wel niet op hadden de avond er voor, hoe stoer ze wel niet zijn, en hoe vrouwen sletjes zijn en buitenlanders naar de gaskamer moeten... :r

ben zelf ook meer into Roll playing namen, maar als zij zo bekend willen staan, boeiend...

Je kan je der druk om maken, maar je kan het ook niet doen :Y)

Hoewel ik wel moet zeggen dat al die stomme hongare met hun Hun deracht of dervoor echt TE kansloos vind (zowiezo hongaren op bloodscalp...)
hunhunter etc etc etc...

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Stop!.... Continue
Reg. datum: 13 december 2001

quote:
TepelStreeltje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:56:
[...]

ben zelf ook meer into Roll playing namen, maar als zij zo bekend willen staan, boeiend...

Je kan je der druk om maken, maar je kan het ook niet doen :Y)

Hoewel ik wel moet zeggen dat al die stomme hongare met hun Hun deracht of dervoor echt TE kansloos vind (zowiezo hongaren op bloodscalp...)
hunhunter etc etc etc...
Zoals je maar geen TepelStreeltje heet ;). Oh wacht laat maar :&gt;

quote:
DeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:09:
[...]

"Geil geil owjah"????

eensch :)

Ik heb "bamiblok" als naam, vond hem wel leuk :D :*)

mn broertje daarentegen... "Dutchlord" :/ :| :&#039;(
Dutchlord? Zo heette een guildie van me die pas gestopt is met z'n lvl 40 Paladin op Tura, heeft me voor 'ie 'm verwijderde nog wel even al z'n goud naar me gestuurd. :D
quote:
TepelStreeltje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:56:
hunhunter etc etc etc...
Hehe, we zitten met een Hongaarse hunter genaamd Myrha in onze guild, die is vorige week dus Huhu (Hungarian Huntress, guildie begon al met Hungarian Hunny ^^) gedoopt. :P

Turalyon: Thoras (lvl 80 Death Knight) <Mothers Finest> | Eleamar (lvl 7x Paladin) | Ceth (lvl 7x Warlock) | Elvilith (lvl 7x Druid) - <Oasis>

Na vele whipes eindelijk luci down. Ik mocht voor MT spelen ondanks het fijt dat er tanks bij waren met meer armor. Tja dan komt prot specced goed van pas :P. Jammer genoeg niet genoeg punten voor gaunlets of the might. Maar die komen nog wel.

Die slang heeft me al veel gold gekost.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: