Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Nieuw Topicwelke skill doet die warrior op die boom..? opent ie em ofzo?? ik heb het nooit zien gebeuren..? en welk deel van DM is dat? hoeveel hp had ie enzo..? was ie al beladen in epix etc..??quote:Cyberia schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:32:
iemand ervaring met solo farmen van Foror's Compendium of Dragon Slaying?
Zojuist een filmpje gezien waar het als warrior zijne best makkelijk te doen is. (Link)
Denk dat ik vanavond eens een poging ga wagen.
Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD
Reg. datum: 19 juni 2001
X360 Live ID: Vivacio
quote:Jaguar645 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:09:
wacht maar tot onze warlock set geshowed wordt!wij zijn op het moment al het coolste en zullen dat blijven ook
volgens mij loopt foez daar in rond toch
maar idd warlocks zijn wel leuk om te spelen ^^
gisteren niet verder kunnen levellen omdat ik inenen toch nog mee kon naar MC
Norman Bates: People always mean well. They cluck their thick tongues, and shake their heads and suggest, oh, so very delicately.
Felheart clowns ftl.quote:Jaguar645 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:09:
wacht maar tot onze warlock set geshowed wordt!wij zijn op het moment al het coolste en zullen dat blijven ook
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
heb zelf ook warlock, zijn idd wel grappig om mee te spelen.
Martino - lvl60 nightelf druid - Bloodhoof Jesje - lvl 26 gnome Warlock - bloodhoof
Martino - lvl60 nightelf druid - Bloodhoof Jesje - lvl 26 gnome Warlock - bloodhoof
quote:martinn16 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:21:
warlocks maken geen kansin pvp dan tegen mij
heb zelf ook warlock, zijn idd wel grappig om mee te spelen.
/yawn en /bored doe ik nog het meeste tegen Droods in Arathi Basin.
Maar dood gaan ze zeker.
Herald of Woequote:martinn16 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:23:
weet iemand nog een leuk wapen voor een feral druid ? naast fist of omokk en bonecrusher zijn er weinig.
Binds when picked up
Two-Hand Two-Hand Mace
199 - 300 Damage Speed 3.40
(73.4 damage per second)
+31 Strength
+20 Intellect
+17 Spirit
+22 Stamina
Requires Level 60
Hier de info :)
En hier de link naar de items die je als top item kan hebben voor feral druid
Ancanar wijzigde dit bericht 17-11-2005 14:36 (21%)
[WoW:Sergeant Ancanar: 57 Druid @ Vashj] [ Sp3cz ]
Zoekt Kamer voor 2 pers. in leeuwarden :)
Voeg me maar toe aan msn als je iets hebt :)
Jup, ook vaak gezien als het beste wapen voor enhancement shamans (en volgens mij ook voor paladins). Totaal 90 enchantment punten is ook sickquote:Herald of Woe
Yokozuna wijzigde dit bericht 17-11-2005 14:43 (25%)
quote:tomvdburg schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:08:
[...]
welke skill doet die warrior op die boom..? opent ie em ofzo?? ik heb het nooit zien gebeuren..? en welk deel van DM is dat? hoeveel hp had ie enzo..? was ie al beladen in epix etc..??
heel simpel, charge erin, stopt met aanvallen, rage opbouwen tot je genoeg hebt voor Intimidating Shout, dan het boek openen wat op de grond ligt (shift klik natuurlijk ;-)) en als een gek wegrennen.
DM west btw, boompjes doen niet echt veel damage.
WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU
Reg. datum: 12 maart 2004
shield absorbt ook dot dmg, miss de lag?quote:Hydra schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:32:
[...]
Euh, compleet onzin. Shield heeft zelfs een buff gehad, damage mitigation wordt eerst berekend en pas daarna wordt de damage van je shield hitpoints afgetrokken.
Dat je dood ging had misschien met een DoT te maken, de damage hiervan wordt volgens mij niet geabsorbeerd, maar deze damage interrupt je ook niet.
Net als mages, ook al zo gemakkelijk
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
quote:DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:44:
Nee warlocks zijn gewoon pussy's, aimed shot en mana drain en dan nog enkele secs autoshot en ze zijn weg
jij wel
zeker dreadmist locks ofzo?
Kan je die boompjes ook 1 voor 1 neerkrijgen? of krijg je als je ze met 1 vinger aanraakt gelijk allemaal achter je aan?quote:Cyberia schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:43:
[...]
DM west btw, boompjes doen niet echt veel damage.
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
Reg. datum: 09 juli 2002
1) haal http://www.thottbot.com/?i=5420
2) strip al je gear
3) enter instance en kijk meteen of tome er ligt met spyglass, zo nee, reset en repeat
4) loop naar groepje bomen, charge, bloodrage, inti shout, open tome, loot
5) sterf en repeat
Gek he, met een Hunter, de nieuwe easy-mode class.quote:DarkShadow schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:44:
Nee warlocks zijn gewoon pussy's, aimed shot en mana drain en dan nog enkele secs autoshot en ze zijn weg
Reg. datum: 12 april 2003
Zeg dat wel. Dat doet mij terug verlangen naar die tijden dat warriors en hunters nog gewoon gepwned werden door mages. Toen je nog echt moest weten waar je mee bezig was als hunter om te winnen.quote:On_E schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
[...]
Gek he, met een Hunter, de nieuwe easy-mode class.
Wewt 80 Disc/Holy Priest @ Emeriss - No Win Scenario
Vooral Night Elf Hunters die Legolass heten ofzo, lekker shadowmeldend wachten, invisible cat op iemand afsturen, aimed shot, auto-shot, biertje pakken....quote:Raffuhl schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:59:
[...]
Zeg dat wel. Dat doet mij terug verlangen naar die tijden dat warriors en hunters nog gewoon gepwned werden door mages. Toen je nog echt moest weten waar je mee bezig was als hunter om te winnen.
Reg. datum: 22 juli 2001
quote:HolyCorn schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:53:
DM-west boek farmen:
1) haal http://www.thottbot.com/?i=5420
2) strip al je gear
3) enter instance en kijk meteen of tome er ligt met spyglass, zo nee, reset en repeat
4) loop naar groepje bomen, charge, bloodrage, inti shout, open tome, loot
5) sterf en repeat
Reg. datum: 31 januari 2002
Reg. datum: 22 juli 2001
quote:StB schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:08:
voor zover ik weet spawnen er geen tomes meer op die locatie. het was, vooral voor hunters, makkelijk te farmen en daarom werden chest en tomes enkele patches geleden uitgezet in dm. inmiddels zijn er wel weer chests en dusty tomes, maar niet meer op makkelijk toegankelijke locaties
quote:Routed schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:12:
[...]
Schijnbaar zijn er alleen mage's van Disorder hier.
Jij, Gnauw, Nielz en ik.
Even wat anders, zijn er hier mensen die de mod "Moveanything" gebruiken??
Als ik nou me castbar verplaats dan blijft de text staan, deze staat dan ook dwars door me minimap heen.
Ik kan alleen nergens vinden waar ik dat mee kan verplaatsen.
Iemand een id??
Leuk nog meer mensen van stormreaver
Lockalike van <Massive> hier
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Reg. datum: 09 juli 2002
Niet in je eentje.. Inv guildie, promote, leave party, zo snel genoeg ?quote:rico_fxp schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:04:
hoe wou je in je eentje zo snel die instance resetten?
[...]
Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last
Dit topic is gesloten.

.gif)