Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 55

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
You will Comply

quote:
nextware schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:12:
[...]

Volgens mij heb ik jou van de week wel eens voorbij zien komen in IF.. Toen stond je volgens mij flink lelijk te doen tegen de FM in IF, of het moet iemand anders geweest zijn, die recht naast je stond :P

The Dutch Council is één van de gezelligste guilds die er op Aggramar zijn. Ben er nu al bijna vanaf het begin lid van. Ben ondertussen gepromoted naar Corporal of The Dutch Council. Best cool, er is altijd wel iemand die in de guild channel iets verteld, onzinnig of niet :P

Enne, dit is geen recruteringspraatje :)

Bij ons in de guild mag je, als je lvl 55 haalt, vragen of je bij de High Council mag komen. Dit is een internationale guild. Echter blijven steeds meer mensen gewoon bij The Dutch Council hangen. Langzamerhand tijd dat TDC zelfs een de high lvl instances gaat doen :D

Ik heb verleden keer een /who High Council gedaan en alle members zaten of in Scholomonce of in Molten Core of in Zull Gurub.

Alleen ik zit te twijfelen ik vind The Dutch Council wel erg leuk en ik denk als ik me character op level 55 heb niet verhuist met de eerste, wil eerst andere helpen dat is leuker vindt ik zelf. Ook omdat je niet iedere dag MC e.d doet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Reg. datum: 22 maart 2000

bij ons in de guild staat gezelligheid op 1.

hebben binnekort een guild meet & greet.

scheelt. tis een nl guild only.

nog meer mensen op Stormreaver? alliance kant

Kan iemand misschien een linkje geven naar een goede (beste) frost/arcane AOE grind build. Een vriend van mij wil deze graag weten, maar aangezien ik zelf warrior speel kan ik hem er niet aan helpen.

Evt andere tips voor een goede mage build om snel van 50 tot 60 te lvlen zijn ook welkom :)
Reg. datum: 07 januari 2002

quote:
Hydra schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:36:

[...]

Trouwens; ik hoop van harte in toekomstige raids me vooral te focussen op de MT, en in ieder geval 1 healer per groep te hebben. Crosshealing is buitengewoon irritant, helemaal als je van die heal-geile paladins er tussendoor krijgt die je GHeal verzieken.

Sterkte daarmee, Gheals zal je niet zo heel vaak voor elkaar krijgen in MC (en het is ook vrij riskant als je wacht totdat je een Gheal op de MT kan mikken, fijn met de crits die de MT kan en zal ontvangen daar :) )

Tot nu toe is mijn laagste percentage aan overheal 14% geweest, en ben de MThealer in MC.

WoW: lvl 60 Dwarf Priest - Stormscale - Proud classleader of Reacon

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Sjoan schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:03:
Sterkte daarmee, Gheals zal je niet zo heel vaak voor elkaar krijgen in MC (en het is ook vrij riskant als je wacht totdat je een Gheal op de MT kan mikken, fijn met de crits die de MT kan en zal ontvangen daar :) )
Ik gebruik het nu ook al vrij weinig hoor, GHeal cast time is gewoon te lang, en je wil tijdens het casten niet geinterrupt worden. Maar het maakt niet uit, crosshealing is sowieso gewoon vervelend.

WoW: Zhazam - 80 Mage | Sammia - 80 Druid | Sannah - 7x Priest

[PRO] Prutser

Nou zoals iedereen weet heb ik gisteren een mailtje gestuurd naar Blizzard omtrend enkele zaken die ze dus NIET goed regelen en Europa. Nu kreeg ik vandaag een e-mail terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
 Hello,

Thank you for submitting this information. As we are committed to making World of Warcraft as enjoyable as possible, we appreciate your feedback. I will forward your report to the appropriate people, but you may wish to contact them directly yourself at <e-mail>.

If you have any further technical questions or problems, please feel free to contact us at <e-mail>.

Best Regards

Blizzard Entertainment Europe
Tony Williams
Technical Support
http://www.wow-europe.com

oftewel ik zal dezelfde mail ffkes forwarden naar het andere adres :P

Webgnome wijzigde dit bericht 11-11-2005 19:35 (7%)

Lecturem Salutem

ikbenstoer
Reg. datum: 23 november 2003

quote:
we_are_borg schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:05:
[...]

Ik heb verleden keer een /who High Council gedaan en alle members zaten of in Scholomonce of in Molten Core of in Zull Gurub.

Alleen ik zit te twijfelen ik vind The Dutch Council wel erg leuk en ik denk als ik me character op level 55 heb niet verhuist met de eerste, wil eerst andere helpen dat is leuker vindt ik zelf. Ook omdat je niet iedere dag MC e.d doet.

Hoe heten jullie2 ingame?
ik ben eogar lvl 60 dorf priest, en didak lvl 47 warlock.
Zit nu met internet problemen, zoo extreem traag, moet dit eerst opgelost hebben voor ik weer kan wow'n :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
Dennism schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 18:34:
Kan iemand misschien een linkje geven naar een goede (beste) frost/arcane AOE grind build. Een vriend van mij wil deze graag weten, maar aangezien ik zelf warrior speel kan ik hem er niet aan helpen.

Evt andere tips voor een goede mage build om snel van 50 tot 60 te lvlen zijn ook welkom :)
instant arcane explosion meer heb je niet nodig, ja gwn je puntjes in frost en arcane duwen maar dat kun je zelf wel inschatten, aoe grinden is erg overschat btw.

veritas, aequitas

Super Saiya-Jin 4!
Reg. datum: 30 november 2001

Zozo, eindelijk terug, na een hele tijd geen WoW spelen :)

Ik was WoW wat beu eigenlijk, en heb toen mijn gamecard afgelopen was een tijd geleden dan ook geen nieuwe meer gekocht.

Maar gisteren kreeg ik plots weer zin in Wow, maar ik wou niet weer meer van hetzelfde, dus speel ik niet verder met mijn bestaande chars (lvl 60 human warlock, lvl 28 human paladin), maar ben ik een Tauren Druid begonnen op een van de nieuwe servers, Chromaggus.

Tot nu toe bevalt het prima, ik vind druid echt een leuke class om te spelen, en het lijkt wel of horde veel vriendelijker is dan alliance :p
Ik ben lvl 14 ondertussen, nick: Phyrion, voor als er nog gotters daar een char begonnen zijn :)

Het is natuurlijk ook leuk om weer eens helemaal nieuwe quests te doen op low-level enzo, en zeker in het mooie startgebied van de Taurens, Mulgore :)

Cisco Certified Network Associate

Reg. datum: 07 januari 2002

Ik heb zojuist een macrotje gemaakt... maar ik heb nu geen idee hoe ik hem onder een key kan binden (ben beetje noob met macro's ;) )

Ik zie op dit ogenblik alleen maar 1 manier, en dat is om de macro op mn actionbar te mikken... wat ik weer vrij zonde vind van de actionbar-ruimte.. weet iemand toevallig hoe ik dit kan doen?

WoW: lvl 60 Dwarf Priest - Stormscale - Proud classleader of Reacon

You will Comply

quote:
motormuus schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:42:
[...]

Hoe heten jullie2 ingame?
ik ben eogar lvl 60 dorf priest, en didak lvl 47 warlock.
Zit nu met internet problemen, zoo extreem traag, moet dit eerst opgelost hebben voor ik weer kan wow'n :)
In game ben ik Cipher of Deviousdevil

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

F3T Ri3L3KsSs
Reg. datum: 12 juli 2001

Vraagje: waar kan je een goed grinden @ lvl 60 (solo) om cash te krijgen voor epic mount?
en waar kan je het best voor golden pearls grinden?

[system specs] AMD athlon XP 2200+ ,MSI KT4 Ultra, 512mb infineon PC2700,80GB Maxtor u133, Radeon 9700 pro, [3dmark2001SE - 13890]

quote:
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:58:
w00t

Raggie down 2e keer voor de guild, ging erg easy tussen de 40 en 50% voor 1 sons

60 sec voor 2e wave was ie down ^^

Helaas niet genoeg dkp om malistars defender te winnen

en weer 4 epics btw

Malistar's Defender
Leggings of Transcendence
Legplates of Wrath
Choker of the Fire Lord

btw, Robe of Prophecy van Golemag => disenchanted :D
rofl dat laatste is gemeen ;D je mag alu niet zo pesten dat ik zijn items mag disenchanten &gt;:)

X360 Live ID: Vivacio

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
Sjoan schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:12:
Ik heb zojuist een macrotje gemaakt... maar ik heb nu geen idee hoe ik hem onder een key kan binden (ben beetje noob met macro's ;) )

Ik zie op dit ogenblik alleen maar 1 manier, en dat is om de macro op mn actionbar te mikken... wat ik weer vrij zonde vind van de actionbar-ruimte.. weet iemand toevallig hoe ik dit kan doen?
Zover ik weet is op de AB binden de enige manier

Software testen - You build it, I break it!

Reg. datum: 25 februari 2001

Opnieuw bedankt voor de tips. Ik moet zeggen dat ik de hele tijd het gevoel heb achter de feiten aan te lopen omdat ik voor mijn gevoel erg snel level. Ik heb maandenlang weinig gespeeld, en ben erg lang op level 45 blijven steken. Nu heb ik in een week spelen dat omhoog getild naar level 50 (weliswaar allemaal rested XP), en wapens worden erg snel achterhaald op die manier. Ik hoop ergens dat het levelen vanaf 50 wat minder snel gaat ;)

Waarom het me nu even om gaat is wat ik voor combi's ik het beste kan gebruiken vanaf begin 50. Ik focus me helemaal op PvE, PvP doe ik er soms bij als ik toevallig gevraagd wordt voor een raid. Tot level 60 blijft dat ook zo. Ik denk nu dat de beste combinatie is om mijn Phantom Blade - Mace combo te vervangen door Phantom Blade - Julie's dagger combo, en daarnaast mijn Vorpal Dagger (of betere langzamere dagger) en Julie's Dagger te gebruiken. Enige vraag op dit moment is dan nog wat het nut van de Thrash Blade is; ik realiseer me nu dat ik beter de Thrash had kunnen halen i.p.v. 14G uit te geven aan de Phantom Blade, maar heeft de Thrash uberhaupt nog enig nut in mijn situatie?

Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 11-11-2005 23:01 (3%)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

KoelkastFilosoof
Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:01:
Opnieuw bedankt voor de tips. Ik moet zeggen dat ik de hele tijd het gevoel heb achter de feiten aan te lopen omdat ik voor mijn gevoel erg snel level. Ik heb maandenlang weinig gespeeld, en ben erg lang op level 45 blijven steken. Nu heb ik in een week spelen dat omhoog getild naar level 50 (weliswaar allemaal rested XP), en wapens worden erg snel achterhaald op die manier. Ik hoop ergens dat het levelen vanaf 50 wat minder snel gaat ;)

FF oftopic. hoe kom je aan 5Lvs rested xp in een week ?
Ik dacht dat je maar 1.5 lvls aan rested xp kon hebben.

Doe je trouwens snel. ik doe er nu (lvl46) zon 10 uur speeltijd per lvl over.
wat is dat bij jou ongeveer ?

Kan geen zinnig woord over die daggers zeggen

heuveltje wijzigde dit bericht 12-11-2005 00:51 (4%)

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat zoals ik het doe je het moet doen want anders zou ik het niet doen

Reg. datum: 25 februari 2001

Ik overdrijf, ik heb het vanaf level 46 in een periode van twee weken gedaan denk ik. Rested state was in elk geval aardig opgelopen omdat ik drie maanden niet gespeeld heb en lange periodes tussen het spelen heb zitten. Level 48-50 heb ik er toch echt in rap tempo doorheen gejaagd, met uitsluitend questen in Tanaris; in totaal ben ik daar hooguit 12 uur mee bezig geweest. Ik speel dan in die twee weken drie of vier lange sessies, de rest van de tijd ligt de rested XP op te bouwen. Dan lijkt het alsof je 5 levels rested XP hebt :)

Op zich vind ik het jammer dat het spel geen stats bijhoudt over hoe lang je in een bepaald level hebt gezeten; wel hoe lang je het huidige level hebt gespeeld, maar daar heb je weinig aan.

Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 12-11-2005 07:03 (14%)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Ik betaal mijn eigen internet
Reg. datum: 27 april 2000

Hebben er meer mensen last van dat WoW zegt met inloggen dat je niet betaald hebt?
"Mijn credits zijn op" zegt hij, terwijl ik automatisch betaal.

Als ik naar account management ga dan ligt die (censuur) apache site op zijn gat...
Gaat weer lekker...........

En hoe kan je contact krijgen met die gasten man... er staat nergens een e-mail... damned
Alle pagina's werken behalve degene voor account management...

Wolvie wijzigde dit bericht 12-11-2005 09:05 (25%)

Vragen zijn niet dom, maar de antwoorden die erop gegeven worden (maar er zijn grenzen :P)

Reg. datum: 04 juli 2002

ik vraag het nog maar een keer... zucht

hoe hebben jullie het in de guild geregeld mbt guild bank. ik heb 1 antwoord gehad, maar wil graag meerdere horen..

slaan jullie dingen op die jullie zelf niet kunnen gebruiken off..?

ik zit eraan te denken, om mn halve bank erop te zetten. die staat atm vol met bronze bars en wool cloth enzo (lvl 27 mage)

daarnaast, hoe krijgen jullie geld op de bank..? vragen jullie een vast bedrag per week/maand? en een percentage of een vast bedrag? en dat per level of per 10 levels..? en vragen jullie gold per char of per account..?

bvd :)

Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD

Mr. Hollywood

Ik kan wel antwoord geven op de guildbank vraag. Sterker, ik kan zelfs twee antwoorden geven :D (alleen wil je voortaan die /sigh enzo achterwege laten, dan heb ik opeens minder zin om antwoord te geven...)

1. Peacebreakers, guild die nu dood is op Ravencrest
Ik was hier de guildbank bewaarder. In princiepe werd alles wat groen of beter was opgestuurd, en dan voornamelijk steentjes, patterns, dat soort dingen. Probleem was dus dat we geen high level instances deden, en dus geen 'echt' belangrijke dingen erop hadden, en dat de dingen die opgestuurd werden eigenlijk voornamelijk bullcrap waren.

2. Craftwerk, guild op Bladefist
Alleen belangrijke shit staat op de bank, die we gesamelijk uit instances hebben gehaalt. Denk aan Essence of Fire / Earth, BoE epix, Corehound Leather, Lava en Fiery Cores, dat soort dingen. Op de meeste items kunnen met DKP geboden worden, soms word een Epix op de 'guild AH' op het forum gezet en kan je daarop bieden als je hem wilt.

Systeem 1 is dus duidelijk voor een level 1-59 guild, terwijl systeem 2 zich meer focust op level 60. Tevens heeft CW ook een speciale guildbank voor ZG. Als je een epix in ZG wint krijg je van de bank automatisch de coins en de andere shit die je nodig hebt.

Ravencrest >> Snappie / Warlock 80 >> Doria / Shaman 70 >> Wietzakje / Druid 70 >> Gixxer600 - Leipe shit ouwe!!!

Reg. datum: 15 juni 2001

Ik heb een paar dagen geleden van een vriendelijke GoTter een guest pass gekregen om WoW uit te proberen, alleen heb ik wat problemen met het verkrijgen van de software. Kan iemand mij hier mee helpen? Voor zover ik kan zien is het niet illegaal, want de mail die ik van Blizzard kreeg zei zelf dat ik van vrienden de instal CD's moest lenen.

Reg. datum: 15 juni 2001

quote:
Linor schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:40:
Ik heb een paar dagen geleden van een vriendelijke GoTter een guest pass gekregen om WoW uit te proberen, alleen heb ik wat problemen met het verkrijgen van de software. Kan iemand mij hier mee helpen? Voor zover ik kan zien is het niet illegaal, want de mail die ik van Blizzard kreeg zei zelf dat ik van vrienden de instal CD's moest lenen.
Nvm, ben te ongeduldig, ga wel ff in de stad de CDs kopen.

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

quote:
Linor schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:28:
[...]

Nvm, ben te ongeduldig, ga wel ff in de stad de CDs kopen.

heheh, had je net nog gemailed op ons forum :P

lees dat maar ff enzo voordat je begint:)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

You will Comply

quote:
Snappie88 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 11:21:
Ik kan wel antwoord geven op de guildbank vraag. Sterker, ik kan zelfs twee antwoorden geven :D (alleen wil je voortaan die /sigh enzo achterwege laten, dan heb ik opeens minder zin om antwoord te geven...)

1. Peacebreakers, guild die nu dood is op Ravencrest
Ik was hier de guildbank bewaarder. In princiepe werd alles wat groen of beter was opgestuurd, en dan voornamelijk steentjes, patterns, dat soort dingen. Probleem was dus dat we geen high level instances deden, en dus geen 'echt' belangrijke dingen erop hadden, en dat de dingen die opgestuurd werden eigenlijk voornamelijk bullcrap waren.

2. Craftwerk, guild op Bladefist
Alleen belangrijke shit staat op de bank, die we gesamelijk uit instances hebben gehaalt. Denk aan Essence of Fire / Earth, BoE epix, Corehound Leather, Lava en Fiery Cores, dat soort dingen. Op de meeste items kunnen met DKP geboden worden, soms word een Epix op de 'guild AH' op het forum gezet en kan je daarop bieden als je hem wilt.

Systeem 1 is dus duidelijk voor een level 1-59 guild, terwijl systeem 2 zich meer focust op level 60. Tevens heeft CW ook een speciale guildbank voor ZG. Als je een epix in ZG wint krijg je van de bank automatisch de coins en de andere shit die je nodig hebt.
Systeem 2 is een stuk beter en is te gebruiken vanaf level 20 tot 60. Ik zag op een guild site die in de TS stond hoe hun het geregeld hebben, dhet kwam er op neer dat ze harversters hebben deze worden weer betaald uit de bijdrage van verkoop. Wil je iets hebben dan is het Vendor prijs plus 10%, de 10% is voor de bank en daaruit wordt weer de repairs gedaan van de harversters. Opzich een goed systeem als je iets nodig heb.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: