[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic
Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last
Nieuw TopicBerichten: 188
Reg. datum: 04 oktober 2006
Als ik me niet vergis was dat op de moeder aller iAudio-fora: iAudiophile.net.
Staat een dergelijke DAP standaard afgesteld als UMS-device? Ik kan me niet meer herinneren of dat met mijn vorige speler (F2) het geval was.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit gewoon standaard.
Mijn iAudio 7 is vanmiddag geleverd. Ik vind het een geweldig spelertje! Het geluid is net zo prachtig als bij mijn oude F2. De bediening ligt me wel en mijn Mac Mini herkent hem gelukkig probleemloos! Alleen de mappenstructuur is anders dan bij mijn F2. Daar kon ik navigeren van artiest naar artiest (die hadden uiteraard elk een aparte map) en nu navigeer ik van liedje naar liedje. Kan dit via de instellingen gewijzigd worden?
Reg. datum: 04 april 2004
Reg. datum: 04 april 2004
Update, heb nu inmiddels alweer twee maanden een vervangend exemplaar dat perfect werktquote:Da_DvD schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:06:
Ik heb sinds 2 dagen een iAudio 7 16 GB ter vervanging van mijn oude G3. Het lijkt me een geweldige speler, Swing Touch controls werken prima vind ik en de geluidskwaliteit is natuurlijk prima.
Jammer dat ik het apparaat 9 van de 10 keer niet aankrijg, en dat windows 9 van de 10 keer een foutmelding geeft ('USB device not recognized'...) Firmware updates helpen niet. Ik ga hem terugsturen naar Bol.com.
Geweldig apparaatje hoor.
Eigenlijk had ik hem gisteren wel kunnen plaatsen, maar er zijn er nog.. dus toch nog maar:
https://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Cowon iAudio 7 8GB, zilver
¤99,95
Best een redelijke aanbieding lijkt me zo. Ik heb er eentje voor m'n broertje besteld, kan hij z'n vriendjes weer eens een andere fatsoenlijke MP3-speler laten zien.
https://www.ibood.com/site/nl/ibood.php
Cowon iAudio 7 8GB, zilver
¤99,95
Best een redelijke aanbieding lijkt me zo. Ik heb er eentje voor m'n broertje besteld, kan hij z'n vriendjes weer eens een andere fatsoenlijke MP3-speler laten zien.
qed
Ik heb hem ook bij iBood vandaan. Wat een goed ding zeg... zelfs beter dan verwacht.
Ik heb alleen nog wat moeite om er een hoesje voor te vinden... eentje die hem niet meteen helemaal bedekt maar nog bedienbaar laat zoals zo'n half doorzichtig gelhoesje ofzo... (zo'n leren Noreve hoesje is anders wel mooi...)
Ik heb alleen nog wat moeite om er een hoesje voor te vinden... eentje die hem niet meteen helemaal bedekt maar nog bedienbaar laat zoals zo'n half doorzichtig gelhoesje ofzo... (zo'n leren Noreve hoesje is anders wel mooi...)
i7-920@4,2GHz, Gigabyte EX58 Extr., 6GB OCZ Reaper 2000MHz DDR3, Zotac GTX295 + XFX 8800GTS 512, 10+TB, Enermax Revolution 950W 85+, 24"Dell + G7 + G15 Nieuwe Specs, Oude Specs
Reg. datum: 20 november 2007
Reg. datum: 20 november 2007
UTWOL, naast dat we eigen inzet van je verwachten alvorens je hier post, is dit niet het juiste topic. Dit topic is voor flash-spelers, en niet voor hdd-spelers. Ik stel voor dat je even gebruik maakt van Google voor het zoeken naar ervaringen. 'Vissen' naar ervaringen zoals je nu doet is in ieder geval niet de bedoeling.
De iAudio 7 heeft een wel briljante functie! -> programmeerbare Hold knop!
Op mijn oude MP3 spelertje zaten aan de zijkant de NEXT en PREV knoppen waardoor je het spelertje in je (sport)broekje kon doen en er zonder naar te kijken tracks kon skippen (want die knoppen voel je en de zijkant wijst naar boven). De iAudio had daar echter de volumeknoppen zitten. Nu blijkt dat je hem zo kan instellen dat als je het spelertje locked met de hold knop het tactiele oppervlak uitgeschakeld wordt (je kan er dan niet per ongeluk langs vegen en wat bedienen) en de volume knoppen dienst doen als PREV en NEXT knoppen! Effectief kan je dus hetzelfde als met de oude speler, alleen door te voelen tracks skippen.
Briljant!
Op mijn oude MP3 spelertje zaten aan de zijkant de NEXT en PREV knoppen waardoor je het spelertje in je (sport)broekje kon doen en er zonder naar te kijken tracks kon skippen (want die knoppen voel je en de zijkant wijst naar boven). De iAudio had daar echter de volumeknoppen zitten. Nu blijkt dat je hem zo kan instellen dat als je het spelertje locked met de hold knop het tactiele oppervlak uitgeschakeld wordt (je kan er dan niet per ongeluk langs vegen en wat bedienen) en de volume knoppen dienst doen als PREV en NEXT knoppen! Effectief kan je dus hetzelfde als met de oude speler, alleen door te voelen tracks skippen.
Briljant!
i7-920@4,2GHz, Gigabyte EX58 Extr., 6GB OCZ Reaper 2000MHz DDR3, Zotac GTX295 + XFX 8800GTS 512, 10+TB, Enermax Revolution 950W 85+, 24"Dell + G7 + G15 Nieuwe Specs, Oude Specs
Een dergelijk soort systeem vind je ook op de D2. Erg leuk inderdaad. Zo haal je erg veel uit je knopjes 
Reg. datum: 24 augustus 2008
Reg. datum: 24 augustus 2008
Hoe zorg ik ervoor dat een album ook echt in een apart mapje komt op mn D2. Ik heb nu bijvoorbeeld een album van Jan Smit op mn D2 gezet, maar als ik dan naar Muziek ga in het hoofdmenu vind ik daar alle nummertjes achter elkaar ipv afgezonderd in 1 mapje genaamd Jan Smit. Als ik nu een album van Marco Borsato erop zet krijg ik 1 lange lijst met nummers van zowel Jan Smit als van Marco Borsato. Ik wil dit graag categoriseren zodat het overzichtelijker is. Hoe kan ik dit doen? Scheelt ook enorm veel zoek/scroll werk.
Reg. datum: 09 december 2003
Reg. datum: 09 december 2003
Probeer eens 'Folders' (of Mappen als je de NL versie van de software gebruikt) te selecteren als je de browser gebruikt.quote:pimster schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:45:
Hoe zorg ik ervoor dat een album ook echt in een apart mapje komt op mn D2. Ik heb nu bijvoorbeeld een album van Jan Smit op mn D2 gezet, maar als ik dan naar Muziek ga in het hoofdmenu vind ik daar alle nummertjes achter elkaar ipv afgezonderd in 1 mapje genaamd Jan Smit. Als ik nu een album van Marco Borsato erop zet krijg ik 1 lange lijst met nummers van zowel Jan Smit als van Marco Borsato. Ik wil dit graag categoriseren zodat het overzichtelijker is. Hoe kan ik dit doen? Scheelt ook enorm veel zoek/scroll werk.
Browse dus naar / (root) en dan zie je een optie mappen waarin je gewoon de mapjes zoals weergegeven in Explorer op je scherm verschijnen.
Er komt een nieuwe Cowon flash-player aan met alle moderne goodies zoals T-DMB, 480 x 272 AMOLED, bluetooth & accelerometers:

Zie: http://www.engadget.com/2...ouch-display-impresses-k/
Ziet er goed uit!

Ziet er goed uit!
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Alleen aan die tvontvangst functie heb je hier niets, want KPN doet alleen DVB-H. Niet FTA natuurlijk, dus zelfs al ondersteunde het DVB-H, dan had je er nog niets aan.
Maar ziet er voor de rest wel mooi uit. Tot nu toe vond ik het design van Cowon altijd maar matig.
Maar ziet er voor de rest wel mooi uit. Tot nu toe vond ik het design van Cowon altijd maar matig.
_██_
(ಠ_ృ)
Idd, moet je eventjes naar het menu gaan, general, en dan bij 'view' kiezen voor 'files' in plaats van 'music' (je krijgt dan een melding dat je moet restarten als het goed is). Het kan ook zijn dat je al wel in file-view zit, maar dat je de boundary op oneindig hebt staan, dan krijg je ook één lange lijst met nrs.quote:prozak schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 02:06:
[...]
Probeer eens 'Folders' (of Mappen als je de NL versie van de software gebruikt) te selecteren als je de browser gebruikt.
Browse dus naar / (root) en dan zie je een optie mappen waarin je gewoon de mapjes zoals weergegeven in Explorer op je scherm verschijnen.
After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.
Reg. datum: 21 december 2006
Reg. datum: 21 december 2006
Hoelang duurt het nou gemiddeld voordat zo'n speler gereleased wordt na de eerste aankondiging? Ik twijfel nu namelijk tussen hierop wachten, of de D2 gewoon kopen.quote:Bluppy2 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:53:
Er komt een nieuwe Cowon flash-player aan met alle moderne goodies zoals T-DMB, 480 x 272 AMOLED, bluetooth & accelerometers:
[afbeelding]
Ziet er goed uit!
Dat is elke keer maar weer afwachten. Meestal is Europa niet het gebied waar de focus op ligt. Het hangt er een beetje vanaf wat voor plannen Cowon heeft met dit apparaatje.
Overigens mag voor deze nieuwe speler wel een nieuw topic geopend worden
Overigens mag voor deze nieuwe speler wel een nieuw topic geopend worden
Reg. datum: 14 augustus 2002
Reg. datum: 14 augustus 2002
Een jaar geleden ofzo stond er ergens dat de D2 in de toekomst van de SD kaart zou kunnen kopieren naar het interne geheugen (bijv. je kaartje van je camera legen), volgens mij kan je met 1 van de laatste firmwares wel bestanden wissen van je SD kaart, maar is kopieren naar intern ook al mogelijk?
DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!
Er is een speciaal topic voor de Cowon iAudio D2, het lijkt me handiger dat je daar je vraag stelt 
Verder gaat dit topic op slot. Voor de nieuwe spelers kunnen nieuwe (individuele) topics geopend worden. Voor de oude spelers mag ook nog een topic geopend worden indien daar behoefte aan is. Probleemvragen mogen zoals altijd in aparte topics.
Verder gaat dit topic op slot. Voor de nieuwe spelers kunnen nieuwe (individuele) topics geopend worden. Voor de oude spelers mag ook nog een topic geopend worden indien daar behoefte aan is. Probleemvragen mogen zoals altijd in aparte topics.
Pagina: 1 2 3 4 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.