quote:mikkip schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:39:
Op www.mp3-player.de kosten zowel de U2 512MB als de G3 512MB nog maar 89,90! Tel daarbij de 20e verzendkosten op en je bent nog altijd 40e goedkoper uit dan hier in nederland. Dit lijkt mij een mooie prijs, maar weet iemand hoe de garantie geregeld is bij Cowon? Zou je bij een eventueel defect ook bij Cowon Nederland terecht kunnen, of blijft alles via Duitsland gaan? Ik las op Cnet namelijk nog een redelijk aantal mensen met uitval- en geheugenproblemen bij de U2. Iemand ervaring? Thnx...
De U2 is geen U3
Ga d'r maar vanuit dat je hem bij een mankement naar Duitsland zult moeten opsturen.
In de praktijk zou je wel eens geluk kunnen hebben maar ik zou daar bij een mogelijke aankoop zeker niet vanuit gaan.
Ook zou je het risico kunnen overwegen en een verzoek tot verzenden met de Deutche Post als pakje tot 2 kilo.
Kost maar 8,60 zeg 10 euro voor een omdoos maar als ze dat al willen doen draag je zelf het risico van zoekraken.
Kleine kans maar toch.
Hmm, mijn vandaag aangekochte G3 512mb blijkbaar toch minder goedkoop dan ik dacht.
Bij de brandschade voor 75 euro
2 dagen garantie
Helaas stond er maar eentje, de rest was meuk wat mij betreft.
Grootste minpunt vind ik toch wel het niet bijladen via de usb kabel.
Gemiste kans als je het mij vraagd.
Snelheid voor data pompen klopt wel met de specs maar ik vind het in de praktijk echt zwaar tegenvallen.
M'n usb stick trekt wel 12MByte/sec zo'n 6x zo snel maar goed, daar had ik die ook speciaal op uitgezocht.
Tis dat deze goedkoop op de kop getikt kon worden maar anders had ik toch echt voor een 1gig model gekozen of nog even gewacht, echt nú nodig heb ik hem niet.
Nou nog een fatsoenlijke én comfortabele koptelefoon d'r bij want die bijgeleverde dingen houden niet van mijn oortjes.
Maarre, mooi spelertje
nn, 50 uur op een AA,
AA alkaline?
Oplaadbaar ???mAh
Iemand ervaring hoe lang het dingeske het uithoud op een 2300mAh?
En iemand http://www.afrotechmods.com/cheap/arnoldpad/arnoldpad.htm al geprobeerd?
mietde wijzigde dit bericht 11-11-2005 01:49 (37%)