Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel IV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Hieronder kun je mn Music folder downloaden. Heb alleen de mp3tjes eruit gehaald.

http://alpengeist.netwrite.nl/~pictureplaza/Xbmc/Music.rar

Inhoud:

--- Mp3
-

--- Radio
- Radio 1
- Radio 2
- Radio 3
- Radio538
- Juize FM
- Skyradio
- RTL FM
- Yorin FM
- Qmusic
- Hitzradio
- Radio Donna
- Radio Gelderland

http://www.wallpaperplaza.com/bigfoot/uploads/music.JPG
Uiteraard met tumbnails :*)

Reg. datum: 24 april 2002

Music.rar: Unexpected end of archive

Nog aan het uppen?

Reg. datum: 14 december 2001

Deel 4 alweer ;)

@ topic starter...copy/paste wat oude links en pics, en verrek weer een nieuw deel.
man je hebt niet eens gecheckt of er wel fouten in zaten toen je hem posten vanmorgen,
pics van pm3 zijn ook outdated...zo kan ik het ook ja |:(
quote:
:? Als ik een DVD afspeel, begint de film gelijk. Waarom kom ik niet in het DVD menu?
Op het moment worden DVD-menu's niet ondersteund. Je kan echter wel in XboxMediaCenter.xml instellen dat XBMC een andere DVD-speler moet gebruiken. Één die bijvoorbeeld wel menu's ondersteund.
is ook al veranderd, sorry maar dit is gewoon te zielig voor woorden.
wel een nieuw deel maken, maar niks updaten, laat het dan gewoon achterwege.

Ik zie niet eens staan waar ik bijv. skins voor XBMC kan downen als ik dat zou willen.
nu weet ik dat zelf wel, maar de beginnende XBMC'ers niet natuurlijk.
quote:
bakman schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:19:
daar mag dan nu bij:
houd start+back tegelijkertijd in bij het booten en dan gebeurt dat automagisch.
dat mag er idd ook wel eens bij komen te staan vind ik.
deze link mag ook wel eens bij "handig links" trouwens --> XBMC Manual
quote:
Peedjeeh schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:17:
Vorige week heb ik even bekeken wat er fout ging in de PDM skin icm met de info over de xbox. Ben erachter gekomen dat het weergeven van de GPU temperatuur resulteert in het vastlopen van de skin. De overige informatie kan gewoon getoont worden. De tekstkleur maakt niks uit, is getest op 30FFFFFF en FFFFFFFF.
Ok, bedank daarvoor, zal die info verwijderen uit de code en weer aanzetten in de skin ;)
zal wel ff een nieuwe releasen, d'r is zowiso alweer het een en ander veranderd.
en heb je naam meegenomen in de changelog, als fixer van het probleem :Y)

smokehead wijzigde dit bericht 28-10-2005 07:56 (163%)
Reden: download link verwijderd

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:01:
Hieronder kun je mn Music folder downloaden. Heb alleen de mp3tjes eruit gehaald.

Inhoud:

--- Mp3
-

--- Radio
- Radio 1
- Radio 2
- Radio 3
- Radio538
- Juize FM
- Skyradio
- RTL FM
- Yorin FM
- Qmusic
- Hitzradio
- Radio Donna
- Radio Gelderland

[afbeelding]
Ziet er erg mooi uit Bigfoot87 :)
Reg. datum: 14 december 2001

quote:
Bigfoot87 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:01:
heb 'm net 2x gedownd, maar winrar zegt dat de file corrupt is :|
quote:
WinRAR melde op woensdag 12 oktober 2005
! Music.rar: CRC niet correct. Het bestand Music\Radio\folder.jpg is beschadigd
! Music.rar: Onverwacht einde van archief
zie net dat schweino al hetzelfde probleem had ;)

smokehead wijzigde dit bericht 12-10-2005 22:45 (32%)

Allereerst srry voor de late reactie, ik was vanavond weg.

Ik heb eindelijk het probleem gevonden, FlashFXP uploade het bestand niet goed.
Maar met Leechftp lukte het wel dus nu moet het wel werken

Veel plezier er mee :D

PS: Xlink leeft weer 8)

Bigfoot87 wijzigde dit bericht 13-10-2005 00:37 (19%)

Where am I?

[quote]
Je kan echter ook een klein TFT schermpje aan je xbox hangen (moet je wel handig zijn) waarmee je dus hetzelfde kan zien als op je TV. Ik heb projecten gezien waarbij schermen werden gebruikt van een psOne of GBA-SP
[quote]

Ik bedoelde uiteraard ook een TFT schermpje ;) Hoezo moet je daarvoor handig zijn? Er zijn toch gewoon kant-en-klare TFT-tjes te koop (bijv. voor gebruik in de auto) die ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Hij hoeft niet aan/op/in de xbox bevestigd te worden ofzo, hij komt juist een eindje bij de xbox vandaan te staan dan. Vraag me alleen wel af hoe goed xbmc af te lezen is van zo'n klein schermpje..

I'm not lost, somebody moved my street...
I am here.

quote:
krietjur schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 06:54:
Hoezo moet je daarvoor handig zijn? Er zijn toch gewoon kant-en-klare TFT-tjes te koop (bijv. voor gebruik in de auto) die ik hiervoor zou kunnen gebruiken? Hij hoeft niet aan/op/in de xbox bevestigd te worden ofzo, hij komt juist een eindje bij de xbox vandaan te staan dan.
Ik dacht dat je een scherm simultaan met je TV wilde gebruiken zodat je niet iedere keer hoeft om te pluggen, en bijvoorbeeld in de xbox wilde bouwen (zoals de meeste projecten laten zien), vandaar.

;( Ik wou zonet een mp3tje afspelen... daarna reageerde de xbox niet meer... reset... XBMC weg?
ik verbinding maken via ftp.... weg inhoud XBMC directory :?
En no way dat er weer files in willen :/ ben bang dat ik weer schrijfcrashje heb :/
terwijl ik de gister net aan de praat had gekregen op een nieuwe schijf in de xbox (80GB)

ThunderNet wijzigde dit bericht 13-10-2005 09:20 (16%)

52 30 N, 5 45 E
Reg. datum: 05 maart 2001

quote:
Smokehead schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:05:
Ok, bedank daarvoor, zal die info verwijderen uit de code en weer aanzetten in de skin ;)
zal wel ff een nieuwe releasen, d'r is zowiso alweer het een en ander veranderd.
en heb je naam meegenomen in de changelog, als fixer van het probleem :Y)
[afbeelding]
Mocht je de nieuwe release nog niet klaar hebben staan, zou je dan de temperatuur van het weer er ook uit willen halen.
Reg. datum: 14 maart 2005

Ik heb sinds eergister dus ook mijn xbox laten ombouwen met een softmod en heb ook xbox media center erop staan maar nu liep tegen een aantal problemen op ik heb hier en in de vorige beetje rond gekeken maar daar was zoveel gepost dat toch als nog maar vraag:

De muziek die ik er voor de softmod opgezet had op mijn xbox dus staat er nu nog op bij MS Soundtracks, weet iemand hoe ik deze kan verwijderen? Dat kan niet bij Muziek en dan MS Soundtracks. Of doe ik wat verkeerd?

Mijn volgende vraag was hoe zet ik een ftp op met mijn xbox zodat ik bestanden er naar toe en vanaf kan halen? Ik heb nu alleen een netwerk verbinding die mijn xbox herkent en dan kan ik aleen bestanden van mijn pc af halen die in shared docs staan maar ik wil graag ook dat mijn pc de xbox herkent?

En mijn laatste vraag. Als ik mijn memorykaart in men controller stop waar kan ik deze gegevens dan terug vinden in het mediacenter menu? In het officiele xbox menu kon je hem zo zien en bewerken maar ik kan hem hier niet vinden.

Graag hoor ik wat op mijn antwoorden.

Alvast bedankt
een n00b _/-\o_

quote:
Vassie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:03:
Graag hoor ik wat op mijn antwoorden.

Alvast bedankt
een n00b

.....die niet leest

Al je vragen worden in de startpost of in de XBMC online handleiding beantwoord.....

1 & 3) De MS soundtracks en je memorycards kan je benaderen via het officiele microsoft xbox dashboard. Dit kan via de filebrowser (C:\xboxdash.xbe), of als degene die je xbox heeft gemod het een beetje netjes heeft gedaan ook via het menu waarmee je je xbox uit kan zetten en rebooten etc.

2) opzetten van een ftp wordt in voernoemde bronnen goed uitgelegd (ip van xbox, poort 21, user/pass: xbox/xbox)

Eigenlijk had de ombouwer je even een quick tour moeten geven om het uit te leggen....

Schweino wijzigde dit bericht 13-10-2005 11:17 (52%)

Reg. datum: 14 maart 2005

quote:
Schweino schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:09:
1 & 3) De MS soundtracks en je memorycards kan je benaderen via het officiele microsoft xbox dashboard. Dit kan via de filebrowser (C:\xboxdash.xbe), of als degene die je xbox heeft gemod het een beetje netjes heeft gedaan ook via het menu waarmee je je xbox uit kan zetten en rebooten etc.

2) opzetten van een ftp wordt in voernoemde bronnen goed uitgelegd (ip van xbox, poort 21, user/pass: xbox/xbox)

Als ik daar dus op klik krijg ik alleen een zwart scherm en verder doet die niks krijg niet meer het oude menu te zien?

En wat is die bron. Ik heb namelijk aantal dingen gevonden maar mij lukt het niet hij zegt dat die niet kan verbinden! |:(

Ben ik nou echt zo'n kneus, naja zal dan wel!

Vassie wijzigde dit bericht 13-10-2005 12:06 (23%)

Reg. datum: 18 september 2000

Ik heb een probleem met het Talpa script....

Ik heb het op mijn Xbox staan en op het moment dat ik selecteer dat ie het moet runnen dan staat er heel eventjes: 'running script'. Er gebeurt hierna helaas niks meer.

Moet het script verplicht in een bepaalde directory staan oid? Ik kan het probleem zo niet 1,2,3 vinden.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

quote:
Vassie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:37:
[...]

Als ik daar dus op klik krijg ik alleen een zwart scherm en verder doet die niks krijg niet meer het oude menu te zien?

Waar is daar? Ik heb je 2 mogelijkheden opgeveven.

quote:
En wat is die bron. Ik heb namelijk aantal dingen gevonden maar mij lukt het niet hij zegt dat die niet kan verbinden! |:(
quote:
Schweino schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:09:
Al je vragen worden in de startpost of in de XBMC online handleiding beantwoord.....
Daar heb je dus de 2 bronnen......

Eat brain, high fibre!

Niemand antwoord op mijn vraag of het ook zonder modchip werkt?

www.avpnews.com

quote:
Frostie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:41:
Ik heb een probleem met het Talpa script....

Ik heb het op mijn Xbox staan en op het moment dat ik selecteer dat ie het moet runnen dan staat er heel eventjes: 'running script'. Er gebeurt hierna helaas niks meer.
.
Welke XBMC versie draai je? Ik draaide een wat oudere versie (april 2005) en zowel het Talpa script als 6pack werkte niet (Uitzendinggemist en dutchstream wel). Zelfde melding als jij hebt. Na upgrade naar okt2005 versie werkten beide scripts zonder problemen.

sverzijl wijzigde dit bericht 13-10-2005 13:26 (3%)

Feyenoord Rotterdam

quote:
skullsplitter schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:17:
Uiteraard werkt het ook zonder modchip, als je 5 posts boven je kijkt zie je dat iemand het heeft met een softmod.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Reg. datum: 05 november 2001

quote:
skullsplitter schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:17:

ja, en nee :) zonder chip wel (TSOP) maar zonder mod niet :P

@ Schweino, wilde net je laatste build downloaden om mijn xbox ff up te daten, kan et zijn dat je webserver uit de lucht ligt?

cypher21 wijzigde dit bericht 13-10-2005 13:44 (21%)

Mazda 6 powered ;)

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
sverzijl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:24:
[...]

Welke XBMC versie draai je? Ik draaide een wat oudere versie (april 2005) en zowel het Talpa script als 6pack werkte niet (Uitzendinggemist en dutchstream wel). Zelfde melding als jij hebt. Na upgrade naar okt2005 versie werkten beide scripts zonder problemen.
Klopt bij mij werkte het ook niet met de oude versies.

I am the greatest

Ik heb al veel gezocht, heb een paar mogelijke oplossingen gevonden voor mijn probleem maar nog niet precies wat ik wil. Probleem, gebrande dvd+ afspelen op xbox. Een mogelijke optie is om een extra dvdrom drive aande xbox te hangen, maar vind ik te lelijk. Heb eeb thomson drive die je mogelijk kan afstellen maar heb ik (nog) geen zin in.

Wat ik wil is via XboxMediaCenter de dvd afspelen via mijn netwerk van mijn pc af. Wat ik heb gedaan is de dvdrom drive van mn pc sharen, en dan daar vandaan de dvd afspelen, wat al wel lukt is het gewoon per hoofdstuk (handmatig) af te spelen, maar het vervelende is dus dat je om het half uur naar het volgende hoofdstuk van de film moet (vob bestand) om dan weer verder te kijken. Ik wil dus gewoon de dvd afspelen incl. menu's e.d. Is dit mogelijk op de manier zoals ik wil?

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Is het dan niet mogelijk om alle hoofdstukken eerst in een playlist te stoppen? :)

Reg. datum: 18 september 2000

quote:
sverzijl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:24:
[...]

Ok thanks! Vanavond maar ff nieuwe versie van XBMC installeren.

Wel vreemd dat het daar aan kan liggen...

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Arwen / Kayne

quote:
The FLow schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:23:
Ik heb al veel gezocht, heb een paar mogelijke oplossingen gevonden voor mijn probleem maar nog niet precies wat ik wil. Probleem, gebrande dvd+ afspelen op xbox. Een mogelijke optie is om een extra dvdrom drive aande xbox te hangen, maar vind ik te lelijk. Heb eeb thomson drive die je mogelijk kan afstellen maar heb ik (nog) geen zin in.

Wat ik wil is via XboxMediaCenter de dvd afspelen via mijn netwerk van mijn pc af. Wat ik heb gedaan is de dvdrom drive van mn pc sharen, en dan daar vandaan de dvd afspelen, wat al wel lukt is het gewoon per hoofdstuk (handmatig) af te spelen, maar het vervelende is dus dat je om het half uur naar het volgende hoofdstuk van de film moet (vob bestand) om dan weer verder te kijken. Ik wil dus gewoon de dvd afspelen incl. menu's e.d. Is dit mogelijk op de manier zoals ik wil?
Brand je dvd+r's met Booktype DVD-ROM, probleem opgelost :P

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

I am the greatest

quote:
Fire69 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:47:
[...]

Brand je dvd+r's met Booktype DVD-ROM, probleem opgelost :P
ja zou ik kunnen doen, probleem is alleen dat ik 100 gebrande dvd's heb liggen die ik er o.a. in af wil spelen.. En die zijn daarmee niet gebrand..

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: