omdat DVD ISO's afspelen met XBMC nog vaak problemen oplevert (komt vaak niet verder dan de intro van de DVD), wat gebruiken jullie om DVD ISO's af te spelen ?
Anoniem: 34095
Er zijn onlangs weer problemen in de dvd-player geslopen, de changelog van 7 november zegt dat ze nu weer verholpen zouden zijn.sverzijl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:13:
omdat DVD ISO's afspelen met XBMC nog vaak problemen oplevert (komt vaak niet verder dan de intro van de DVD), wat gebruiken jullie om DVD ISO's af te spelen ?
weet er iemand of het mogelijk is met een toetsenbord "jump to file" te doen in de playlist? net als in winamp met J
de 8 nov versie werkt helaas nog steeds niet goed met alle DVD ISO's, blijft nog steeds hangen na de preview filmpjes die voor de hoofdfilm zitten.Anoniem: 34095 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:40:
[...]
Er zijn onlangs weer problemen in de dvd-player geslopen, de changelog van 7 november zegt dat ze nu weer verholpen zouden zijn.
Ik heb gisteren in de xml terug xboxdash als dvd-speler ingesteld, ik kan zelfs geen orginele dvd op een normale manier afspelen
Weet iemand waarom de muziek "beter" klinkt als ik het nummer afspeel via mijn xbox?
Xbox -> glasvezel -> NAD receiver.
PC -> SPDIFF -> NAD receiver. (Een onboardgeluidskaart)
Alleen jammer is bij het afspelen via de xbox een soort gap is als hij naar het volgende nummer gaat.
Xbox -> glasvezel -> NAD receiver.
PC -> SPDIFF -> NAD receiver. (Een onboardgeluidskaart)
Alleen jammer is bij het afspelen via de xbox een soort gap is als hij naar het volgende nummer gaat.
Ik zie hier overscan of underscan (hou ze nooit uit elkaar
)

Ik hoop dat dit veroorzaakt wordt door het kiezen van het menu, of is het altijd zo?
Heb al zo'n kleine tv op mijn slaapkamer (51cm op 4 meter afstand), en met zwarte randen is het niet te doen eigenlijk

Ik hoop dat dit veroorzaakt wordt door het kiezen van het menu, of is het altijd zo?
Heb al zo'n kleine tv op mijn slaapkamer (51cm op 4 meter afstand), en met zwarte randen is het niet te doen eigenlijk
underscan. En nee, XBMC kan gewoon beeldvullend weergeven of overscan als je wilt, kwestie van de beeldkalibratie gebruiken (in XBMC zelf).UltraSub schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:11:
Ik zie hier overscan of underscan (hou ze nooit uit elkaar)
[afbeelding]
Anoniem: 43030
Beetje late reactie mijnerzijds maar goed,Anoniem: 34095 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:31:
@smokehead, misschien aardig om te weten: er is iemand bezig om een skinning tool te bouwen:
[afbeelding]
[afbeelding]
jij komt ook vaker @ xbox-scene.com zo te zien
die tool is nog beta en verre van af, maar zal hem wel eens uitchecken, thanks anyways
Idd erg raar, ik heb hetzelfde probleem met DVD-ISO's, alleen hangt hij bij mij de laatste 5minsverzijl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:08:
de 8 nov versie werkt helaas nog steeds niet goed met alle DVD ISO's, blijft nog steeds hangen na de preview filmpjes die voor de hoofdfilm zitten.
van de film en dat vind ik echt fucked up, maar wie niet
het kan zijn dat het aan de betrefende DVD ligt, of aan xbmc zelf maar dat ga ik nog even testen
eerst maar eens updaten aangezien m'n build alweer wat ouder is dan vandaag
Heeft iemand al een oplossing voor het feit dat de Talpa Stream er mee kapt als de reclame komt? Het is bij elk programma het zelfde. Hij gaat dus niet bufferen maar hij keert gelijk terug naar het menu van Talpa.
Pura Vida
Voor de liefhebbers:
Heb het (erg prettige) dutchstreams scripts (laatste versie) van bakman aangepast zodat nu alle pagina's van een programma worden geparsed ipv alleen pagina 1.
Helaas ff geen plek om de boel te hosten dus stuur me even een mailtje en dan mail ik um....
(Uiteraard mag bakman de update ook online zetten)
Groet,
Belle
Heb het (erg prettige) dutchstreams scripts (laatste versie) van bakman aangepast zodat nu alle pagina's van een programma worden geparsed ipv alleen pagina 1.
Helaas ff geen plek om de boel te hosten dus stuur me even een mailtje en dan mail ik um....
Groet,
Belle
[ Voor 3% gewijzigd door Belle op 10-11-2005 13:22 ]
updated versie staat op http://xbox.readrss.com en binnenkort ook via de scriptinstaller te installen van xbmcscripts.Belle schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:30:
Voor de liefhebbers:
Groet,
Belle
@ alle talpastream ongelukkigen:
Dat bepaalde streams alleen maar 1 gedeelte laten zien klopt, dit komt door de opdeling door talpa zelf. Het script spreekt een .asx aan waarin hij de 1e stream gaat spelen die hij vind (expeditie robinson bijv. bestaat uit 3 stukken van 18 minuten, nu speelt ie dus alleen de 1e 18 minuten)
Ik ben nu het script aan het verbouwen zodat ie automagisch de 2e, 3e etc gaat spelen als de vorige is gestopt, ik ben er nog niet helemaal uit hoe het moet gaan werken maar ik ben er mee bezig.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 10-11-2005 19:27 ]
Klasse Bakman! We lezen het hier wel denk ik.
Pura Vida
Anoniem: 159990
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het Sinterklaasjournaal direct kan streamen op de xbox? De stream staat nl niet in "uitzending gemist" van Bakman
Kheb die scriptinstaller maar eens geprobeerd, en ik moet zeggen, dat dit echt super werkt.
werkt 'n script niet meer na een tijdje, gewoon ff updaten en klaar..mits er een update is, echt fijn.
scheeld ook weer achter je pc kruipen en xbmcscripts.com doorzoeken naar nuttige scripts,
dat gaat nu lekker languit op de bank via de xbox... dat ik dat niet eerder heb uigecheckt
@BakMan: ik heb nog maar eens een restyle van die talpa achtergrond gemaakt,
tevens van uitzending gemist , en de tvgids ..alhoewel die laatste een mod van Mart! is,
maar de indelingen zijn toch identiek..kzou zeggen check het ff uit, maybe spreekt iets je aan.
hier kun je btw de pics in action bekijken
werkt 'n script niet meer na een tijdje, gewoon ff updaten en klaar..mits er een update is, echt fijn.
scheeld ook weer achter je pc kruipen en xbmcscripts.com doorzoeken naar nuttige scripts,
dat gaat nu lekker languit op de bank via de xbox... dat ik dat niet eerder heb uigecheckt

tevens van uitzending gemist , en de tvgids ..alhoewel die laatste een mod van Mart! is,
maar de indelingen zijn toch identiek..kzou zeggen check het ff uit, maybe spreekt iets je aan.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 11-11-2005 11:32 ]
Ze liggen nu dicht tegen de oorspronkelijke PM3 achtergronden aan, waarom niet die gebruiken ?Anoniem: 43030 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:20:
Anoniem: 44162
Prachtig! Als dat zou werken kan ik mijn moeder weer ff blij maken (die heeft Gooise vrouwen gemistAnoniem: 34095 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:02:
[...]
Ik ben nu het script aan het verbouwen zodat ie automagisch de 2e, 3e etc gaat spelen als de vorige is gestopt, ik ben er nog niet helemaal uit hoe het moet gaan werken maar ik ben er mee bezig.
Momenteel werken bij mij Bakman zijn prachtige scripts allemaal behalve Uitzendinggemist .
Sommige andere scripts doen het ook niet (na aanklikken komt er heel kort even 'running' en dan stopt het weer meteen).
Ook krijg ik de mooie PDM skin niet geinstalleerd (requires 1.30 foutmelding).
Ik heb toch een zeer recente XBMC build erop.
Hoe krijg ik een werkende XBMC met PDM skin waarop alle Bakman scripts (en met beetje mazzel de rest ook ;-) werkend ?????
Ook, welke skin moet ik hebben, de BS of de NB (en waar staan die letters voor????)
Welke XBMC releases bevelen jullie aan???
Alvast thanks!!!!
Sommige andere scripts doen het ook niet (na aanklikken komt er heel kort even 'running' en dan stopt het weer meteen).
Ook krijg ik de mooie PDM skin niet geinstalleerd (requires 1.30 foutmelding).
Ik heb toch een zeer recente XBMC build erop.
Hoe krijg ik een werkende XBMC met PDM skin waarop alle Bakman scripts (en met beetje mazzel de rest ook ;-) werkend ?????
Ook, welke skin moet ik hebben, de BS of de NB (en waar staan die letters voor????)
Welke XBMC releases bevelen jullie aan???
Alvast thanks!!!!
Probleem is simpel te verhelpen. In de skin.xml staat versie 1.3. Zet daar een 0 achter en hij werkt ineens wel. Tenminste dat was bij mij de oplossing. Wellicht idee voor smokehead en andere scriptgoeroe's hier om in het vervolg de skin gelijk versie 1.30 mee te geven?
http://specs.tweak.to/6635
Hoe heb je hem geinstalleerd ? met de xbmcinstaller ? Dat wil nog wel fout gaan met uitzendinggemist. Kijk even over er een "cache" folder in de "uitzendinggemist" folder staat, zo niet, even aanmaken (dan zou ie het weer moeten doen).phenomic schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:33:
Momenteel werken bij mij Bakman zijn prachtige scripts allemaal behalve Uitzendinggemist .
Zo ja dan het script nog eens runnen en nadat ie er mee kapt op de witte knop drukken en hier de melding plaatsen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 11-11-2005 21:56 ]
Is ook een optie inderdaad.. daarom zei ik : kijk of je het wat vindt, niet je "moet" het gebruiken.Anoniem: 34095 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:08:
Ze liggen nu dicht tegen de oorspronkelijke PM3 achtergronden aan,
waarom niet die gebruiken ?
het is maar net wat je ermee wil, en besides ik had niks te doen, denk ga ff wat photoshoppen.
BS=buttonscroller ..zoals Project Mayhem 2, .. NB=Normalbutton ..beetje zoals Project Mayhem 3,phenomic schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:33:
welke skin moet ik hebben, de BS of de NB (en waar staan die letters voor????)
de laatste versie heeft ook meerdere achtergronden en werkt meer met fade tags dan de BS versie.
kzal btw zorgen dat het bij de volgende releases wat duidenlijker erbij staat in plaats van afgekort.
Inderdaad, maar ik had eigenlijk niet verwacht dat andere gebruikers er last van gingen ondervinden, aangezien ook v1.3 in skin.xml van bijv. PM3 wordt gebruikt, verder is het alweer wat dagen geleden dat ik wat aan de skin heb gedaan, maar krijg ook nauwenlijks feed-back van mensen met problemen.Stampre schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 21:52:
Wellicht idee voor smokehead en andere scriptgoeroe's hier om in het vervolg de skin gelijk versie 1.30 mee te geven?
had onlangs nog 'n paar fouten ontdekt, die ga ik er maar eens ff snel uitvissen.
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 11-11-2005 23:40 ]
Ligt het aan mij of is het niet normaal als ik een dvd vanop de hd wil afspelen (gewoon video_ts.ifo selecteren), dat de boel dan kompleet vastloopt? 
ik kan met xbmc dus op geen enkele manier normaal een dvd afspelen, origineel, iso, via netwerk, maakt allemaal niks uit. Ofwel loopt hij vast, ofwel blokkerig beeld, geen geluid...
ik kan met xbmc dus op geen enkele manier normaal een dvd afspelen, origineel, iso, via netwerk, maakt allemaal niks uit. Ofwel loopt hij vast, ofwel blokkerig beeld, geen geluid...
ik doe het op de zelfde manier aangezien de dvd iso's bij mij problemen geven, de .ifo selecteren werkt wel gewoon goed 
Misschien moet je eens xbmc updaten.
Misschien moet je eens xbmc updaten.
Er zijn vandeweek wat issues geweest met dvd-player, hier werkt ie iig weer (vandeweek dus ook niet)Fire69 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:01:
Ligt het aan mij of is het niet normaal als ik een dvd vanop de hd wil afspelen (gewoon video_ts.ifo selecteren), dat de boel dan kompleet vastloopt?
en wel de xbe vervangen en je dirtjes leeggegooid ?Fire69 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:00:
Heb er gisteren nog een nieuwe Schweino opgezet maar het maakt allemaal niks uit...
Ik gebruik een xbe-shortcut om xbmc op te starten. De xbe staat dus samen met de rest van xbmc gewoon in e:\apps\xmbc, die ik dus via qwix helemaal overschrijf. Ik heb er alles al eens afgegooid voor de zekerheid, xbmc-folder, xml, en 0face008 folders. Doet allemaal niks...
Yep, hier hetzelfde verhaal..enigste wat echt beter is in die build zijn de DVD-ISO's menu's die werken nu wel een stuk beter dan voorheen, de rest niet echt, speel ik een DVD via de tray dan heb ik eigenlijk vrij weinig problemen... hij stottert een beetje met opstarten, maar de film is gewoon goed te bekijken.Fire69 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:00:
Heb er gisteren nog een nieuwe Schweino opgezet maar het maakt allemaal niks uit...
Ik gebruik de laatste versie talpastream met de schweino xmbc.
Ik kan op talpastream niet 1 tv programma helemaal uitzien. Na enige tijd springt stopt
ineens het geluid en een seconde of 2 later springt hij terug naar het titelscherm.
Nu las ik in dit topic mensen zeggen dat daar normaal reklame zou zitten en dat hij na 2 minuten verder gaat, maar dat is dus niet het geval?????
Is er een manier om WEL de hele uitzendingen te kunnen bekijken??????
Ik kan op talpastream niet 1 tv programma helemaal uitzien. Na enige tijd springt stopt
ineens het geluid en een seconde of 2 later springt hij terug naar het titelscherm.
Nu las ik in dit topic mensen zeggen dat daar normaal reklame zou zitten en dat hij na 2 minuten verder gaat, maar dat is dus niet het geval?????
wat bedoel je hiermee precies?Anoniem: 43030 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:20:
[...]
speel ik een DVD via de tray dan heb ik eigenlijk vrij weinig problemen...
Waarom leest men hier niet en hoor je ze alleen maar als er iets niet goed is.phenomic schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 21:48:
Ik gebruik de laatste versie talpastream met de schweino xmbc.
Het begint behoorlijk te irriteren.
Maw, een dvd vanop een dvd-schijfje ipv een iso of zo?
Gaat bij mij ook beter, maar absoluut niet zoals het moet

Sorry..Anoniem: 34095 schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:49:
[...]
Waarom leest men hier niet en hoor je ze alleen maar als er iets niet goed is.
Het begint behoorlijk te irriteren.![]()

Veel succes bij het fixen, het zou waanzinnig stoer zijn als het zou gaan werken !!!
@schweino: mischien handig om die scriptinstaller te intergreren in je build.
denk dat dat wel door iedereen gewardeerd gaat worden
.
En waarom staat er een splash.png in de skin folder
..is dat voor een screensaver of wat.
die afbeelding staat toch ook al in de media folder van xbmc, dubbelop als je het mij vraagt
maar is al een tijdje zo..vroeg me af waarom
denk dat dat wel door iedereen gewardeerd gaat worden
En waarom staat er een splash.png in de skin folder
die afbeelding staat toch ook al in de media folder van xbmc, dubbelop als je het mij vraagt
maar is al een tijdje zo..vroeg me af waarom
Goeie tip, scriptinstaller zit er vanaf morgenochtend in. Die splash.png is het logo wat je te zien krijgt bij het booten van XBMC. Als ik me niet vergis moet die in de root van de skins folder staan om te werken. Dat 'ie in de media folder staat is omdat dat zo door de CVS daar in wordt gezet.
Schweino schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:56:
Goeie tip, scriptinstaller zit er vanaf morgenochtend in
Nope ,volgens mij vergis je je.. ikzelf gebruik bijv. een custom afbeelding die ik gewoon vervangSchweino schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:56:
Die splash.png is het logo wat je te zien krijgt bij het booten van XBMC. Als ik me niet vergis moet die in de root van de skins folder staan om te werken. Dat 'ie in de media folder staat is omdat dat zo door de CVS daar in wordt gezet.
met die in de media folder, die afbeelding in de skin root verwijder ik, en dan werkt het gewoon via de media folder, check zelf maar eens als je wil.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 13-11-2005 23:30 ]
Okidoki, ook dat is aangepast, vanaf morgen geen splash.png meer in de skin directory. Dank voor je feedback
Always a pleasure m8.Schweino schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:16:
Vanaf morgen geen splash.png meer in de skin directory. Dank voor je feedback
kheb de log file eens bekeken wat er zoal gebeurt als je dvd-iso's afspeeld, ff de laatste regel :
14-11-2005 : INFO CDVDPlayerVideo - Stillframe detected, switching to forced 25 fps
dacht eerst dat het aan de betrefende dvd-iso lag, maar heb ondertussen alweer 'n aantal iso's getest, met steeds hetzelfde resultaat..dat XBMC grandioos crashed en ik alsnog de laatste 5-10min van de film mis en mag raden hoe het afloopt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 14-11-2005 11:14 ]
Wie weet waarom ik sinds enkele versies niet meer in kan zoomen op fotos als ik deze bekijk? Dat ging altijd met GROEN, maar sinds een tijdje kan dat niet meer.
Even een vraagje. Ik kon vroeger met de instelling DHCP altijd de rss feeds zien en gametrailers bekijken enzo. Maar nu ik een nieuwe XBMC er op heb gezet werkt dat niet meer. De instellingen van mijn netwerkkaart zijn:
IP: 192.168.0.1
subnet: 255.255.255.0
voor de rest niks ingevuld
En ik heb de internetverbinding gedeeld. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
En ik heb de internetverbinding gedeeld. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Hehe. Ja die staat op dhcp. Ik heb ook al geprobeerd met statische ip's en dan de dns server invullen, maar dit werkt ook niet.
Ik heb een netwerkbrug gemaakt tussen mn netwerkkaarten.XeRiOn schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:24:
Even een vraagje. Ik kon vroeger met de instelling DHCP altijd de rss feeds zien en gametrailers bekijken enzo. Maar nu ik een nieuwe XBMC er op heb gezet werkt dat niet meer. De instellingen van mijn netwerkkaart zijn:
Je Xbox krijgt dan automatisch een IP-adres van je router toegewezen.
Het voordeel daarvan is dat je via je computer ook de andere computers in je netwerk kunt benaderen.
suc6!
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Ik heb sinds kort de afstandbediening en ben er erg tevreden over. Alleen nu wilde ik gisteren een dvd bookmarken om vanavond verder te kijken maar dat zit niet voor geprogrameerd. Nu heb ik het vermoeden dat ik de keymap.xml moet aanpassen, maar snap niet helemaal hoe ik dat moet doen.
Als ik in keymap kijk dan zie ik dat ik met remote inderdaad OSD kan oproepen , maar hoe stel ik nu een button in voor bookmark. Is hier een handleiding voor, bestaan er voorgedefinieerde Keymaps?
Als ik in keymap kijk dan zie ik dat ik met remote inderdaad OSD kan oproepen , maar hoe stel ik nu een button in voor bookmark. Is hier een handleiding voor, bestaan er voorgedefinieerde Keymaps?
keymapping wordt uitgebreid uitgelegd in XBMC Online Manual ,dit komt btw uit de startpost,Stampre schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:17:
dus beter checken next time, zou eventueel geen kwaad kunnen
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 14-11-2005 21:33 . Reden: link ]
Hmm je hebt gelijk, beter checken next time. Anyway thanks voor de link!
Is me alleen nog niet duidelijk wat ik nu met buttontranslator.cpp kan? moet ik dat instaleren? want dat staat dan weer niet uitgelegd.
Is me alleen nog niet duidelijk wat ik nu met buttontranslator.cpp kan? moet ik dat instaleren? want dat staat dan weer niet uitgelegd.
[ Voor 50% gewijzigd door Stampre op 14-11-2005 21:54 ]
ik krijg hier een error 13 op een softmodded xbox.
het komt doordat perongeluk de xboxdash veranderd is.
de box is niet hier gemod maar door een ander.
weet iemand misschien hoe ik weer in de xbox kan komen?
Je kunt een evox rescue cd downloaden van de website van Schweino.mech schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:23:
ik krijg hier een error 13 op een softmodded xbox.
Als het goed is kun je dan via FTP je dash weer terugzetten.
heb het al geprobeerd ermee maar hij pakt de dvd en cdr niet.Bigfoot87 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:35:
[...]
Je kunt een evox rescue cd downloaden van de website van Schweino.
Als het goed is kun je dan via FTP je dash weer terugzetten.
zou het wel lukken als ik het op cd rw doe?
weet iemand nog een manier om weer in de xbox te komen ?
[ Voor 8% gewijzigd door justguyver op 15-11-2005 19:06 ]
ligt eraan welke dvdspeler je hebt mijn thomson leest geen gebrande cd's, wel cdrw'smech schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:38:
[...]
heb het al geprobeerd ermee maar hij pakt de dvd en cdr niet.
dus zou et iig ff proberen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Een softmodded box kan tijdens het booten toch geen unsigned code runnen? Dan is de softmod nl. nog niet actief en kan je een evox rescue dvd wel vergeten..mech schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:38:
[...]
heb het al geprobeerd ermee maar hij pakt de dvd en cdr niet.
Beschik je toevallig over backup bestanden? een mapje met eeprom.bin en bios.bin enzo??
Is het eigenlijk mogelijk om een BigBrother stream af te laten spelen via XBMC? De url begint met een internetpagina (.asp), dan is het niet mogelijk, maar het is eigenlijk gewoon een mediaplayer link.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Kijk eens in het topic Deel III, daar kun je het een en ander vinden,Smarron schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:54:
Is het eigenlijk mogelijk om een BigBrother stream af te laten spelen via XBMC? De url begint met een internetpagina (.asp), dan is het niet mogelijk, maar het is eigenlijk gewoon een mediaplayer link.
Thnx, gevonden. Zat dit deel al door te zoeken, maar hier stond niks meer in. Ik ga het vanavond even testen!fulgore schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:25:
Kijk eens in het topic Deel III, daar kun je het een en ander vinden,
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik ben al tijdje een tevreden XBMC gebruiker...maar ben laatste tijd wat meer bezig met modden ervan... heb vorige week pas de Schweino builds ontdekt, gebruikte daarvoor altijd de pimped editions.
Maar zowel met Schweino's build, als de Pimped/Medusa/etc editions mis ik een feature waar ik veel gebruik van maakte: het scannen van een complete directory met AVI's en de bijbehorend IMDB query om de image/info enzo op te halen.
Weet iemand of deze optie nog bestaat?
Maar zowel met Schweino's build, als de Pimped/Medusa/etc editions mis ik een feature waar ik veel gebruik van maakte: het scannen van een complete directory met AVI's en de bijbehorend IMDB query om de image/info enzo op te halen.
Weet iemand of deze optie nog bestaat?
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
*probleem opgelost*
[ Voor 94% gewijzigd door Walkman op 17-11-2005 00:29 ]
witte button op een file indrukken, dan zie je een optie met zoiets als 'query all'.DynaMikeY schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:49:
Heb m'n xbox nu eindelijk via m'n router aan het internet hangen en heb gisteren even gekeken naar de mogelijkheden die dit biedt. Helaas kreeg ik alleen het weer en de filmtrailers aan de praat. Bij gamespot, videoclips (launch.com) en uitzendinggemist gebeurde er bijna niets. Ik kon bij de twee laatste wel de lijsten zien, maar zodra ik er eentje selecteerde begon er niets te spelen. Moet ik nog settings veranderen om deze ook aan de praat te krijgen (ik gebruik de pimped versie)
nee, dit ligt of ;Walkman schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:16:
Moet ik nog settings veranderen om deze ook aan de praat te krijgen (ik gebruik de pimped versie)
1) aan je versie, sommige scripts gebruiken functies die niet ondersteunt worden door oudere xbmc versies (welke versie heb je ?)
2) aan het script welke te oud is (scripts halen data van websites op, als de website veranderd dan werkt het script niet meer), download een verse build met de xbmc installer erin en update direct alles scripts, grote kans dat het wel gaat werken (bijv; die van Schweino
Gebruik de versie van Schweino (word iedere dag opnieuw gemaakt), er zijn 3 delen van deze xbmc draad en ergens daarin staat hoe je er aan kunt komen.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 17-11-2005 10:55 ]
Gebruik je de laatste versies van die scripts?
edit:
Damn you, bakman!

Damn you, bakman!
[ Voor 31% gewijzigd door Fire69 op 17-11-2005 10:52 ]
Anoniem: 93317
voor in de openingspost:
Bij een error 14 of 16 (dashboard problemen) moet je een redelijk nieuw (het liefst origineel) spel opstarten en vanuit dit spel 'Update Dashboard' doen (oid..weet de precieze naam niet). Hiermee wordt het originele dashboard geupdate waarna hij weer helemaal werkt.
Ik heb er zelf ook last van gehad en ik kwam er toevallig achter. Zeer handig als je nog eens de tijd moet instellen of het beeldformaat.
Bij een error 14 of 16 (dashboard problemen) moet je een redelijk nieuw (het liefst origineel) spel opstarten en vanuit dit spel 'Update Dashboard' doen (oid..weet de precieze naam niet). Hiermee wordt het originele dashboard geupdate waarna hij weer helemaal werkt.
Ik heb er zelf ook last van gehad en ik kwam er toevallig achter. Zeer handig als je nog eens de tijd moet instellen of het beeldformaat.
Weet iemand toevallig hoe ik de tekst weghaal die onder in beeld komt te staan als mijn xbox aan het internet hangt? Die ombouw Veendam melding?
lol, fijne ombouwerdrpeer_holland schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:01:
Weet iemand toevallig hoe ik de tekst weghaal die onder in beeld komt te staan als mijn xbox aan het internet hangt? Die ombouw Veendam melding?
andere xmbc versie downloaden (waarschijnlijk is ie al wat ouder)
Ik heb de pimped versie er 2 weken geleden op geinstalleerd (heel de mediacenter directory verwijderd). Ik neem aan dat de scripts ook deel uitmaken van de release...(kan het nu even niet checken)Anoniem: 34095 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 10:51:
[...]
nee, dit ligt of ;
1) aan je versie, sommige scripts gebruiken functies die niet ondersteunt worden door oudere xbmc versies (welke versie heb je ?)
2) aan het script welke te oud is (scripts halen data van websites op, als de website veranderd dan werkt het script niet meer), download een verse build met de xbmc installer erin en update direct alles scripts, grote kans dat het wel gaat werken (bijv; die van Schweino)
Gebruik de versie van Schweino (word iedere dag opnieuw gemaakt), er zijn 3 delen van deze xbmc draad en ergens daarin staat hoe je er aan kunt komen.
mmm..ik heb de versie van 30 oktober, dus zo oud is deze versie niet...Anoniem: 34095 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:53:
[...]
lol, fijne ombouwer
andere xmbc versie downloaden (waarschijnlijk is ie al wat ouder)
Kan je even een screenshotje maken (via het indrukken van de rechter(?) joystick)? Ik heb werkelijk geen idee over welke melding je het hebt!.drpeer_holland schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:52:
[...]
mmm..ik heb de versie van 30 oktober, dus zo oud is deze versie niet...
Toevoeging: of is het toevallig een rss newsstream die (in lichtkrantvorm) van rechtsonder naar linksonder scrolled?
[ Voor 16% gewijzigd door scorpion303 op 17-11-2005 15:02 ]
Is het niet bij het MS XBOX logo bij het opstarten dat je dit krijgt? Anders kan het ook een onderdeel van de bios van je chip zijn.
Als het goed is word dat scherm opgeroepen door avalaunch of een andere dash. Er zijn 2 manieren om er iets aan te doen:drpeer_holland schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:01:
1) Vind het plaatje op je xbox en vervang deze door een eigen plaatje met dezelfde naam
2) Deze wet ik niet zeker maar in één van de xml kan een instelling staan die verwijst naar dat plaatje.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Volgens mij heeft hij het over de nieuwsticker die je in je hoofdmenu van xbmc ziet staan. Bij mij komt daar nieuws van xbox-scene te staan.
Die rss feed is volgens mij deze:
http://manual.xboxmediace...?wakka=RSSfeedguide&v=sbl
Die rss feed is volgens mij deze:
http://manual.xboxmediace...?wakka=RSSfeedguide&v=sbl
[ Voor 37% gewijzigd door Walkman op 17-11-2005 15:43 ]
Op zich lijkt het niet oud nee, maar laat er nou net na 30 oktober weer grote veranderingen zijn geweest..(zeker tov dvdplayer bijv)drpeer_holland schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:52:
[...]
mmm..ik heb de versie van 30 oktober, dus zo oud is deze versie niet...
het log van 30 oktober tot 17 november
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
| - 17-11-2005 fixed: Location of the video preview window was incorrectly calibrated. changed: sf bug #1301380 System info - Wrong HDD Key info! Removed until the detection is rewrote! fixed: sf bug #1348614: ftp client: opening/copying folders with ."dot" should work again! added: sf patch #1348694 F and G partition support to FEH added: sf patch #1348694 F and G partition support to FEH (THX to) added: Skin Theme Support: Skin Themes, simply loading different Texture.xpr files from the current selected skin! To create new Themes, just add. a new MyThemaRed.xpr to the \Skin\SkinName\media\*.*,which contained Theme referenced pictures! You can also use more Themes and the shared files [picutes] can be in root of \media, which will be used if they are not in the defined theme! also new is to define the default used Theme in skin.xml <defaultthemename>textures</defaultthemename>, here you can define the simple XPR name! e.g. "My Theme Red.xpr" theme name is "My Theme Red"! All themes will be detected Automaticly, and can be selected true Settings - Appearance - Skin Theme! If there is no Theme defined, the default's will be used! fixed, (haven't been able to test this) dvds start to stutter at the end of a movie when played with dvdplayer fixed: when detectasiso was set to yes, most dvd's where not playable anymore with the dvdplayer (crash or back to menu) - 13-11-2005 fixed: My Music Library would highlight the wrong album on previous dir if there were multiple albums of the same name (aka Greatest Hits) - 13-11-2005 fixed: My Music could get stuck in the Now Playing window - 12-11-2005 fixed: My Movies "Query Info For All Files" now looks for "stackedname.nfo" like "Movie Information" added: Controller Rumble (controller vibration)! On menu action controller will Rumble! Rumble On/Off and Rumble sensitivity can set over: Appearance - Look and Feel - Rumble Controller! added: rename in Context menu Music/Pictures/Video [GeminiServer] The renameing is in condition with delete function in the context menu! Settings description changed to "Allow File Renaming and Deletion" fixed: more gracious handling of a missing alternate subtitle directory. changed: new spc codec for paplayer. uses snesapu.dll (same core as snesamp). fixed: after lpcm codec addition to dvdplayer, dvd's where not playable anymore. fixed: reverted dvdplayer overlay fix (it produced more problems then it fixed) added: option in my programs settings to en/disable Kai (disabled by default). - 05-11-2005 changed: allmusic.com album lookups now use both album and artist and rank the results - 05-11-2005 fixed: the cover image is updated when refreshing album information changed: some startup logging cleanup. changed: show average bitrate for vbr mp3 again. changed: removed mymusictop100 keymappings from keymap.xml (window doesn't exist anymore, functionality was moved to libraryview a while back) fixed: myfiles, certain .sids, .nsfs and .oggs weren't deleteable/copyable. fixed: mymusic, when you changed sort method, cursor placement changed to wrong file, thx to Jmarshall for fix added: dvdplayer, 24 bits lpcm decoding - 02-11-2005 changed: utf8 name conversion in song metadata during last.fm streaming changed: faster start of last.fm streams - 02-11-2005 fixed: last.fm, code indenting - 02-11-2005 added: last.fm, user's recently listened tracks, sortable by date - 02-11-2005 fixed: last.fm, utf8 names are converted so that accented letters are properly displayed - 02-11-2005 fixed: last.fm, lists with decimals (ratings...) were not properly sorted (sort by size) - 02-11-2005 fixed: last.fm, clears directory cache when returning to root to allow multiple searches fixed: xlink kai settings were hidden. applied sf patch #1283584 to fix some python control issues, (Thnx to hempster) changed: files ending in .ts.001 will now be consider to be mpeg files and not rar archives. fixed: darkie was living in the future (changelog dates). fixed: dvdplayer, after the last update, enabeling deinterlacing could cause a crash - update: dvdplayer, ffmpeg to latest version - fixed: dvdplayer, subtitle issues. subtitles should now be displayed if you enable them when playing a dvd - fixed: dvdplayer, on some menu overlays, transparency was ignored and resulted into non visable menu overlays - added: dvdplayer, media duration estimation when no duration is available - fixed: dvdplayer, vob files had no timing information - fixed: dvdplayer, only the first vob file of a dvd was seekable and had the correct time values - cleanup of file-input classes for dvdplayer - removed named events and created normal events of them - added: basic external subtitle support to the dvdplayer (not enabled) fixed: bug report #1312797, dvdplayer: some rips hang with 1 sec left to play. - 31-11-2005 changed: paths to screenshots and shoutcast rips to their path variables which support non default locations ($RECORDINGS, $SCREENSHOTS) |
het lijkt me trouwens sterk dat uitzending gemist in de PIMPED versie zit ? Plus dat ik ze nog niet zo lang geleden een update heb gegeven.
Yep waarschijnlijk is het dit, ik krijg als ik in het hoofdmenu ben van mijn XBMC een tekst van linksonder naar rechtsonder voorbij komt...en krijg ook melding in dat zelfde stukje tekst dat als ik deze tekst zie mijn internet het goed doet.scorpion303 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:01:
[...]
Kan je even een screenshotje maken (via het indrukken van de rechter(?) joystick)? Ik heb werkelijk geen idee over welke melding je het hebt!.
Toevoeging: of is het toevallig een rss newsstream die (in lichtkrantvorm) van rechtsonder naar linksonder scrolled?
code:
Relaxed, dat ga ik eens checken 1
2
3
4
5
| added: Skin Theme Support: Skin Themes, simply loading different Texture.xpr files from the current selected skin! To create new Themes, just add. a new MyThemaRed.xpr to the \Skin\SkinName\media\*.*,which contained Theme referenced pictures! You can also use more Themes and the shared files [picutes] can be in root of \media, which will be used if they are not in the defined theme! also new is to define the default used Theme in skin.xml <defaultthemename>textures</defaultthemename>, here you can define the simple XPR name! e.g. "My Theme Red.xpr" theme name is "My Theme Red"! All themes will be detected Automaticly, and can be selected true Settings - Appearance - Skin Theme! If there is no Theme defined, the default's will be used! |
Ow, dan is dr niks aan de hand, gwoon ff XboxMediaCenter.xml openen in kladblok of wordpad en zoeken naar het rss gedeelte. Bij mij ziet dat er zo uit:drpeer_holland schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:58:
[...]
Yep waarschijnlijk is het dit, ik krijg als ik in het hoofdmenu ben van mijn XBMC een tekst van linksonder naar rechtsonder voorbij komt...en krijg ook melding in dat zelfde stukje tekst dat als ik deze tekst zie mijn internet het goed doet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <!-- RSS feeds. To have multiple feeds, just add a feed to the set. You can also have multiple sets. !--> <!-- To use different sets in your skin, each must be called from skin with a unique id.!--> <rss> <set id="1"> <feed updateinterval="30">http://nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Algemeen</feed> <feed updateinterval="30">http://nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Internet</feed> <feed updateinterval="30">http://nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Economie</feed> <feed updateinterval="30">http://www.nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Formule1</feed> </set> </rss> |
Je kunt er ook gwoon een feed van de Telegraaf oid ingooien natuurlijk
Bakman, is het misschien een idee om je uitzending gemist script in mijn builds toe te voegen?
Ik heb zitten zoeken, maar waar kan ik shoutcast vinden? Zie het mooi staan in de startpost, maar ik kan het niet ontdekken...ik zie alleen in my music een shoutcast top 500 staan, maar daar kan ik niet per genre kiezen...
[ Voor 28% gewijzigd door Walkman op 17-11-2005 22:12 ]
shoutcast = shoutcast, dus nee per genre zit er niet in, dat zal je dan zelf moeten maken via een script, makkelijker is om simpleKML te gebruiken; 6000 kanalen gesorteerd op alles wat je je maar kunt indenken (niet dat het altijd correct is).Walkman schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:09:
Ik heb zitten zoeken, maar waar kan ik shoutcast vinden? Zie het mooi staan in de startpost, maar ik kan het niet ontdekken...ik zie alleen in my music een shoutcast top 500 staan, maar daar kan ik niet per genre kiezen...
dat kan zeker wel, moet je naar je Music map gaan (bij mij F:\Music\) daar staat Shoutcast ook in bij mij en daar kan ik genres selecteren.Anoniem: 34095 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:49:
[...]
shoutcast = shoutcast, dus nee per genre zit er niet in, dat zal je dan zelf moeten maken via een script, makkelijker is om simpleKML te gebruiken; 6000 kanalen gesorteerd op alles wat je je maar kunt indenken (niet dat het altijd correct is).
ik hoor er van op ? als het bij jou "F:\Music" is dan zegt toch iets over je eigen setup ?Bever schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:00:
[...]
dat kan zeker wel, moet je naar je Music map gaan (bij mij F:\Music\) daar staat Shoutcast ook in bij mij en daar kan ik genres selecteren.
is dit standaard ? maar goed, ik gebruik altijd simpleKML, dan zijn er een stukkie meer.
dan zal dit wel bij mijn installatie hebben gezeten van de laatste Auto Installer CD. want ik heb dit zelf niet gedaan.Anoniem: 34095 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 00:20:
[...]
ik hoor er van op ? als het bij jou "F:\Music" is dan zegt toch iets over je eigen setup ?
is dit standaard ? maar goed, ik gebruik altijd simpleKML, dan zijn er een stukkie meer.
Bakman:
Zijn er al vorderingen met Talpastream met het afspelen van de multiple-delen streams??
Was even benieuwd ;-)
Gr
Pheno
Zijn er al vorderingen met Talpastream met het afspelen van de multiple-delen streams??
Was even benieuwd ;-)
Gr
Pheno
ik heb de laatste tijd erg veel problemen met het appletrailer script, hij speelt maar een paar trailers af, de meeste kan hij de url niet vinden. Ik heb de laatste gedowload (1.31 dacht ik)
PDM skin is ook weer up2date, nieuw is de mogenlijkheid dat je kan kiezen tussen meerdere theme's (.xpr's), dus heb maar eens 2 verschillende thema's gemaakt die werken in beide versies. Het zou wel jammer zijn als die optie wel in XBMC zit.. maar niemand die het zou kunnen gebruiken, dus bij deze 
Wat je ook kan doen is de bestaande xpr vervangen, maar dan moet je die eerst hernoemen... dit is getest met schweino build van vandaag. Theme's werken niet in Project Mayhem 3, ivm meerdere achtergronden, en andere filenamen...
.
Werkt dat controller rumble gedoe bij iemand ?
heb hem op 1.0 gezet, maar werkt blijkbaar niet met m'n cordless logitech controller
- PDM XBMC Skin ...( Als je Theme's wilt gebruiken, skin updaten ).
- PDM Themes ...( in 2 smaken, PDM-blue en PDM-green met Project Mayhem 3 achtergronden ) .
Wat je ook kan doen is de bestaande xpr vervangen, maar dan moet je die eerst hernoemen... dit is getest met schweino build van vandaag. Theme's werken niet in Project Mayhem 3, ivm meerdere achtergronden, en andere filenamen...

heb hem op 1.0 gezet, maar werkt blijkbaar niet met m'n cordless logitech controller
code:
1
2
| added: Controller Rumble (controller vibration)! On menu action controller will Rumble! Rumble On/Off and Rumble sensitivity can set over: Appearance - Look and Feel - Rumble Controller! |
[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 21-11-2005 05:18 . Reden: link gefixed ]
Gisteravond toch nog even bezig geweest met de scripts en er een aantal opnieuw geinstalleerd en het werkt nu goed. Nu ik ook mogelijkheden heb met RSS en die scripts (echt fantastische oplossingen) heb ik nu nog als laatste doel om XBMC als dashboard in te stellen. Op het moment heb ik nog EvoX, dus die moet ik nog zien te vervangen. Ik heb er wel wat over gelezen in de manual (http://manual.xboxmediace...hp?wakka=XBMCAsDash&v=w9z), waarbij je de xbmc files hernoemd naar de files van je huidige dashboard, maar ik vraag me af of het dan nog mogelijk is m'n oude dash op te starten vanuit XBMC.
Wat zijn hier de ervaringen met dashboard wijzigen? Het klinkt of er weinig kan misgaan (gewoon wat files verplaatsen, hernoemen en de verwijzing naar de home directory van XBMC configureren), maar wil even zeker zijn dat het echt zo makkelijk is en dat ik dalijk m'n xbox niet opgestart krijg...
Wat zijn hier de ervaringen met dashboard wijzigen? Het klinkt of er weinig kan misgaan (gewoon wat files verplaatsen, hernoemen en de verwijzing naar de home directory van XBMC configureren), maar wil even zeker zijn dat het echt zo makkelijk is en dat ik dalijk m'n xbox niet opgestart krijg...
Vanuit XBMC is het idd mogenlijk om andere dashes te gebruiken, das dus geen probleem.Walkman schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:51:
ik vraag me af of het dan nog mogelijk is m'n oude dash op te starten vanuit XBMC.
Als je die online manual aanhoud denk ik dat er weinig fout kan gaan, anders voor de zekerheid ff een evox boot schijfje branden, kun je daarvan booten, mocht het toch serieus fout lopen.. you never know.Walkman schreef ook nog:
Kheb XBMC zelf alweer langer dan 'n jaar als default dash..had voorheen ook evox, en daarvoor tHcLite, en nog wat andere zooi.. maar ik wil persoonlijk niks anders meer
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 18-11-2005 15:25 ]
Nu ik langzaam begin te begrijpen hoe het allemaal werkt wil ik ook gewoon xbmc als standaard dashboard...ziet er fantastisch uit en het is gewoon heerlijk om gewoon op een vreemd tijdstip bv. het laatste journaal via xbmc op je TV te kunnen kijken.
Ja, bij mij werkt het perfect met mn orginele Xbox controller.Anoniem: 43030 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:02:
heb hem op 1.0 gezet, maar werkt blijkbaar niet met m'n cordless logitech controller![]()
code:
1 2 added: Controller Rumble (controller vibration)! On menu action controller will Rumble! Rumble On/Off and Rumble sensitivity can set over: Appearance - Look and Feel - Rumble Controller!
'k vind het wel grappig.
Heb het net ff met m'n andere controller geprobeerd (kabel), en daarmee werkt het wel, idd lache.Bigfoot87 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:59:
Ja, bij mij werkt het perfect met mn orginele Xbox controller.
'k vind het wel grappig.
Al hoewel hoger dan 0.5 echt wel mateloos irritant is, maar dat vind ik persoonlijk.. viel me trouwens ook op dat m'n oude controller erg lomp is, ben die logitech gewend, en dies echt stukken kleiner en lichter...
heb 'm maar weer snel terug in de kast geduwd, dat onding.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 18-11-2005 17:29 ]
Ik heb em ook op 0.5 staan omdat erboven een beetje teveel van het goede is.Anoniem: 43030 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 17:27:
[...]
Heb het net ff met m'n andere controller geprobeerd (kabel), en daarmee werkt het wel, idd lache.
Al hoewel hoger dan 0.5 echt wel mateloos irritant is, maar dat vind ik persoonlijk.. viel me trouwens ook op dat m'n oude controller erg lomp is, ben die logitech gewend, en dies echt stukken kleiner en lichter...
heb 'm maar weer snel terug in de kast geduwd, dat onding.
En hoe durf je de orginele Xbox controller een onding te noemen?
Stond wat onzin!
[ Voor 82% gewijzigd door Tito129 op 21-11-2005 17:42 ]
hehe .. maybe dat jij met een S-controller zit te gamen, dat gaat inderdaad nog enigzins.Bigfoot87 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:50:
Ik heb em ook op 0.5 staan omdat erboven een beetje teveel van het goede is.
En hoe durf je de orginele Xbox controller een onding te noemen?
Maar ik heb het over de allereerste controller ..die is onder de hedendaagse normen echt wel lomp te noemen, vooral als je al tijden met een logitech controller bezig bent. En neem maar van mij aan
dat je dan niks anders meer wilt qua besturing en shit. Tis ook niet voor niks dat Microsoft een revisie van de S-controller voor de Xbox360 gaat gebruiken inplaats van de allereerste, dies gewoon fijner
Er is een script beschikbaar om het dialogsubmenu direct op je xbox aan te passen, wellicht handig voor de startpost (welke geen updates schijnt te krijgen ?)
zie hier (onderaan de page)
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 22-11-2005 08:18 ]
Heb dat script net ff geprobeerd, en dit werkt echt zwaar relaxed.Anoniem: 34095 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:17:
Er is een script beschikbaar om het dialogsubmenu direct op je xbox aan te passen, wellicht handig voor de startpost (welke geen updates schijnt te krijgen ?)
nu nog een manier vinden om XBMC build te updaten via internet, en Xlink in XBMC
dan heb je theoretisch gezien niet eens meer een pc nodig voor xbox meuk.
Betreft die startpost, mischien is het handig als iemand anders dit over gaat nemen bij het volgende deel.
Ebooz komt hier toch nooit, en update ook niks, ondanks dat ik 'm wel gemaild heb hierover.
Hoe werkt de database voor muziek in XBMC? Ik kan er niet al te veel informatie over vinden. Daarnaast vroeg ik me af of je de album informatie die je kan opvragen ook lokaal kan opslaan, het lijkt er nu op dat die informatie elke keer wordt opgehaald, terwijl dit bv. bij de films weer niet zo is.
Ik heb hier ook last van (laatste pimp editie).DarkShadow schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:42:
ik heb de laatste tijd erg veel problemen met het appletrailer script, hij speelt maar een paar trailers af, de meeste kan hij de url niet vinden. Ik heb de laatste gedowload (1.31 dacht ik)
Heb je dit al verholpen? (of iemand anders)
de logitech is idd stukken fijner als de MS shit..Anoniem: 43030 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 05:37:
[...]
hehe .. maybe dat jij met een S-controller zit te gamen, dat gaat inderdaad nog enigzins.
Maar ik heb het over de allereerste controller ..die is onder de hedendaagse normen echt wel lomp te noemen, vooral als je al tijden met een logitech controller bezig bent. En neem maar van mij aan
dat je dan niks anders meer wilt qua besturing en shit. Tis ook niet voor niks dat Microsoft een revisie van de S-controller voor de Xbox360 gaat gebruiken inplaats van de allereerste, dies gewoon fijner
Welke logitech controller is dat?
Deze?
http://www.dixons.nl/De_o...ller.7045132/default.aspx
Lijkt me wel fijn om er eentje zonder kabel te hebben, maar het moet natuurlijk wel een beetje werken (nou moet ik wel toegeven dat de laatste wireless controller die ik had er eentje voor de atari 2600 was
(met antenne))
Deze?
Lijkt me wel fijn om er eentje zonder kabel te hebben, maar het moet natuurlijk wel een beetje werken (nou moet ik wel toegeven dat de laatste wireless controller die ik had er eentje voor de atari 2600 was
Men startte Avalaunch, gaat naar Tools - Updates - XBMC en drukt A.Anoniem: 43030 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:58:
[...]
Heb dat script net ff geprobeerd, en dit werkt echt zwaar relaxed.
nu nog een manier vinden om XBMC build te updaten via internet, en Xlink in XBMC
dan heb je theoretisch gezien niet eens meer een pc nodig voor xbox meuk.
[...]
Voila
Tenminste, zo was het tot voor x aantal maand toch, gebruik Avalaunch al een tijdje niet meer
Wat voor batterijen slikt dat ding?Walkman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:21:
Welke logitech controller is dat?
Deze?
Lijkt me wel fijn om er eentje zonder kabel te hebben, maar het moet natuurlijk wel een beetje werken (nou moet ik wel toegeven dat de laatste wireless controller die ik had er eentje voor de atari 2600 was(met antenne))
[ Voor 35% gewijzigd door Fire69 op 22-11-2005 16:04 ]
Dit topic is gesloten.