Je hebt verschillende soorten controllersWalkman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:21:
Welke logitech controller is dat?
Deze?
http://www.dixons.nl/De_o...ller.7045132/default.aspx
Lijkt me wel fijn om er eentje zonder kabel te hebben, maar het moet natuurlijk wel een beetje werken (nou moet ik wel toegeven dat de laatste wireless controller die ik had er eentje voor de atari 2600 was(met antenne))
Ja, dat weet ik, maar was eigenlijk benieuwd naar de ervaring met de wireless versie.
Was trouwens gisteren even bezig met xlink kai aan de praat te krijgen onder XBMC (heb niet de laatste versie en bleek dat de configuratie verstopt zit, dus moet nog een nieuwere versie installeren), maar zag toen pas dat je PC dan ook aan je netwerk moet hangen wil het werken (wireless voldoet dan niet). Heb wel even ingelogd om te kijken welke spellen gespeeld worden. Helaas is het bijna alleen maar Halo 2 en was het eng rustig in alle andere genres. Lijkt me toch wel leuk om via xlink een keer te racen (als ik het eenmaal werkend heb natuurlijk
)
Was trouwens gisteren even bezig met xlink kai aan de praat te krijgen onder XBMC (heb niet de laatste versie en bleek dat de configuratie verstopt zit, dus moet nog een nieuwere versie installeren), maar zag toen pas dat je PC dan ook aan je netwerk moet hangen wil het werken (wireless voldoet dan niet). Heb wel even ingelogd om te kijken welke spellen gespeeld worden. Helaas is het bijna alleen maar Halo 2 en was het eng rustig in alle andere genres. Lijkt me toch wel leuk om via xlink een keer te racen (als ik het eenmaal werkend heb natuurlijk
Nee hoor, ik heb het ook over de allereerste xbox controller.Anoniem: 43030 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 05:37:
[...]
hehe .. maybe dat jij met een S-controller zit te gamen, dat gaat inderdaad nog enigzins.
Maar ik heb het over de allereerste controller ..die is onder de hedendaagse normen echt wel lomp te noemen, vooral als je al tijden met een logitech controller bezig bent. En neem maar van mij aan
dat je dan niks anders meer wilt qua besturing en shit. Tis ook niet voor niks dat Microsoft een revisie van de S-controller voor de Xbox360 gaat gebruiken inplaats van de allereerste, dies gewoon fijner
Ik vind em perfect in de hand liggen. Maar heb ook nog nooit een Logitech controller in mn handen gehad dus mag er eigenlijk niks over zeggen
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
ik doe met je mee danWalkman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:12:
Ja, dat weet ik, maar was eigenlijk benieuwd naar de ervaring met de wireless versie.
Was trouwens gisteren even bezig met xlink kai aan de praat te krijgen onder XBMC (heb niet de laatste versie en bleek dat de configuratie verstopt zit, dus moet nog een nieuwere versie installeren), maar zag toen pas dat je PC dan ook aan je netwerk moet hangen wil het werken (wireless voldoet dan niet). Heb wel even ingelogd om te kijken welke spellen gespeeld worden. Helaas is het bijna alleen maar Halo 2 en was het eng rustig in alle andere genres. Lijkt me toch wel leuk om via xlink een keer te racen (als ik het eenmaal werkend heb natuurlijk)
heb gister xlink aan de praat gekregen... moest helaas ook een kabel tussen pc en wifirouter hier
^^ Met stomBigfoot87 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:13:
[...]
Nee hoor, ik heb het ook over de allereerste xbox controller.
Ik vind em perfect in de hand liggen. Maar heb ook nog nooit een Logitech controller in mn handen gehad dus mag er eigenlijk niks over zeggenIk vind de allereerste controller wel veel fijner als de S-controller. Maar das ook maar een mening want ik heb daar ook al teveel discussies over gehad.
Als jullie Burnout spelen, doe ik mee!Bever schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:08:
[...]
ik doe met je mee dan
heb gister xlink aan de praat gekregen... moest helaas ook een kabel tussen pc en wifirouter hiermaargoed heb een tijdje farcry gespeeld en is wel lache.... maar ik doe toch ook liever een race spelletje ofzo want fps vind ik op de pc met muis toch fijner.
Ik moet het dan toch maar binnenkort aan de praat proberen te krijgen (even nog een netwerkkabeltje halen). PGR2, Forza of burnout (weet niet zeker of ik die nog heb) lijkt me leuk om tegen elkaar te spelen (alhoewel ik er nog niet heel veel tijd in heb kunnen steken)Fire69 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:41:
[...]
^^ Met stom
[...]
Als jullie Burnout spelen, doe ik mee!
Bakman: Al nieuws over de Talpa-stream script problemen over het doorspringen naar 2e en 3e en xxx-de deel van de streams????
Wacht hier met smart op ;-)
Hopelijk vind je wat tijd om er een fix voor te coden zodat de streams niet afbreken na een paar minuten maar gewoon doorlopen naar devolgende file.
Grtz
Pheno!
Hopelijk vind je wat tijd om er een fix voor te coden zodat de streams niet afbreken na een paar minuten maar gewoon doorlopen naar devolgende file.
Grtz
Pheno!
Heb gister Rally Chalenge 2 gespeeld tegen een fransman... ook best leuk. Forza lijkt me ook wel cool maar heb ik nog niet. Burnout heb ik 1x gespeeld maar snap het nut niet echt... krijg geld als je brokken maaktWalkman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:04:
[...]
Ik moet het dan toch maar binnenkort aan de praat proberen te krijgen (even nog een netwerkkabeltje halen). PGR2, Forza of burnout (weet niet zeker of ik die nog heb) lijkt me leuk om tegen elkaar te spelen (alhoewel ik er nog niet heel veel tijd in heb kunnen steken)
Heb m'n xbox ook net 2 weken (1 week omgebouwt) dus ben nog niet echt gevorderd in het gamen.
En of je in kunt stellen dat je smalband wil zien ipv breedband. Want ik kan hier in spanje alleen de smalband zonder schokken zien, en op 3 meter afstand op mijn tv ziet dat er best goed uit...Bakman: Al nieuws over de Talpa-stream script problemen over het doorspringen naar 2e en 3e en xxx-de deel van de streams????
als je nou de volgende regel ombouwt:frankvanhoesel schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:55:
[...]
En of je in kunt stellen dat je smalband wil zien ipv breedband. Want ik kan hier in spanje alleen de smalband zonder schokken zien, en op 3 meter afstand op mijn tv ziet dat er best goed uit...
result = re.compile('<option value="/web/show/.*?aflid=(.*?)/(.*?)/show=true".*?>(.*?)</option>', re.DOTALL + re.IGNORECASE)
naar iets als
result = re.compile('<option value="/web/show/.*?aflid=(.*?)/band=_small/(.*?)/show=true".*?>(.*?)</option>', re.DOTALL + re.IGNORECASE)
zou dat dan niet werken?
Ik kan het hier helaas niet testen nu, want zit op m'n werk.
Anoniem: 43030
Wat zit iedereen toch altijd te zeuren over dat talpa script, BakMan laat het wel horen als het zover is.
Ik neem aan dat die goeie kerel ook nog een sociaal leven heeft en andere bezigheden zoals werken ipv het script aanpassen naar jullie wensen.. dus vooralsnog moet je het gewoon nog even doen met het geen wat er is, so what, big deal..stop complaining, hij zal er vast mee bezig zijn
in de tussentijd hadden jullie ook al lang zelf een beetje kunnen verdiepen in die materie, maar goed
Ik neem aan dat die goeie kerel ook nog een sociaal leven heeft en andere bezigheden zoals werken ipv het script aanpassen naar jullie wensen.. dus vooralsnog moet je het gewoon nog even doen met het geen wat er is, so what, big deal..stop complaining, hij zal er vast mee bezig zijn
in de tussentijd hadden jullie ook al lang zelf een beetje kunnen verdiepen in die materie, maar goed
deze jaWalkman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:21:
Welke logitech controller is dat?
Deze?
http://www.dixons.nl/De_o...ller.7045132/default.aspx
Lijkt me wel fijn om er eentje zonder kabel te hebben, maar het moet natuurlijk wel een beetje werken (nou moet ik wel toegeven dat de laatste wireless controller die ik had er eentje voor de atari 2600 was(met antenne))
Je hebt er nog een, en die van die link is de lompste/oudste van logitech (wireless).
ik heb ongeveer dezelfde alleen een revisie later ,hier zitten namenlijk de "back" en "start" button
onder de linker thumbstick, verder zit er nog een extra "vibratie" button op, maar die heb ik uit want dat scheeld aanzienlijk op de levensduur van de batterijen. Ook is die controller minder groot en stukken lichter en dat komt weer ten goede bij het gamen en shit. Kheb hem btw van de mediamarkt..heb er volgens mij evenveel voor gedokt als wat die site durft te vragen.
Oude logitech Xbox controller

Nieuwe logitech Xbox controller
ik heb ongeveer dezelfde alleen een revisie later ,hier zitten namenlijk de "back" en "start" button
onder de linker thumbstick, verder zit er nog een extra "vibratie" button op, maar die heb ik uit want dat scheeld aanzienlijk op de levensduur van de batterijen. Ook is die controller minder groot en stukken lichter en dat komt weer ten goede bij het gamen en shit. Kheb hem btw van de mediamarkt..heb er volgens mij evenveel voor gedokt als wat die site durft te vragen.

[ Voor 137% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 24-11-2005 09:59 ]
Heb xlink nu ook werkend, vanavond al gelijk een uurtje Project Gotham gespeeld...heel erg leuk...
zal dat zeker vaker gaan doen. We hadden wat races met Ferraris (iedereen dezelfde) en dat was echt spannend. Voor de eerste keer online en het spel eigenlijk nog maar een paar avondjes gespeeld te hebben ging het wel goed (toch meestal 2e of 3e). Het is zeker een aanrader.
zal dat zeker vaker gaan doen. We hadden wat races met Ferraris (iedereen dezelfde) en dat was echt spannend. Voor de eerste keer online en het spel eigenlijk nog maar een paar avondjes gespeeld te hebben ging het wel goed (toch meestal 2e of 3e). Het is zeker een aanrader.
[ Voor 59% gewijzigd door Walkman op 24-11-2005 09:06 ]
ik heb de nieuwe.. zag bijna het verschil niet.. ik doe al sinds mei met een setje batterijen.. had ik niet verwacht maar ik speel niet superveel ..Anoniem: 43030 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:47:
[...]
Je hebt er nog een, en die van die link is de lompste/oudste van logitech (wireless).
[afbeelding]
[afbeelding]
maar hoe zit dat nou met zo'n draadloze controller als je 'n headset hebt? of moet je die dan ook gewoon draadloos hebben?
die headset moet je in de ontvanger stoppen (net als een memory card) dus dat is dan weer niet echt handigBever schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:33:
maar hoe zit dat nou met zo'n draadloze controller als je 'n headset hebt? of moet je die dan ook gewoon draadloos hebben?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Tenzij je deze natuurlijk ook aanschaft :cypher21 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:44:
[...]
die headset moet je in de ontvanger stoppen (net als een memory card) dus dat is dan weer niet echt handig
http://www.logitech.com/i...,CRID=2236,CONTENTID=9524
Enige wat ik me trouwens nog afvraag van xlink binnen XBMC, waarom zit het hierin geintegreerd? Je hebt er nog steeds een PC voor nodig, dus het voordeel ervan ontgaat me...
je kunt dan op je pc alleen de engine draaien en het beheer op je xbox doen.Walkman schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:34:
[...]
Tenzij je deze natuurlijk ook aanschaft :
http://www.logitech.com/i...,CRID=2236,CONTENTID=9524
Enige wat ik me trouwens nog afvraag van xlink binnen XBMC, waarom zit het hierin geintegreerd? Je hebt er nog steeds een PC voor nodig, dus het voordeel ervan ontgaat me...
Yep, zo kan je room enteren en chatten en zo rechtstreeks op je xbox. Handig als je er een usb-keyboard aanhangt! 
En muis als je wilt
En muis als je wilt
[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 24-11-2005 13:58 ]
Totdat het volledig geintegreerd is (als dat nog gebeurt omdat de 360 toch ook uitkomt) hou ik het dan wel bij de PC/Xbox combinatie. Chat binnen xlink heb ik nog niet gebruikt...
XLink is reeds officieel compatibel met de 360 
Volledig geintegreerd lukt nooit, omdat er met tunneling gewerkt wordt, en daarvoor heb je dus altijd een extra pc (of router zoals de linksys) nodig.
Volledig geintegreerd lukt nooit, omdat er met tunneling gewerkt wordt, en daarvoor heb je dus altijd een extra pc (of router zoals de linksys) nodig.
Anoniem: 106513
Hoihoi, ik heb 2 vraagjes aan jullie. Ik heb een oudere build van XBMC op mijn xbox staan (augustus ergens). Omdat ik graag password-beveiligde streams (in NSV formaat) wilde kijken op de xbox, moest ik daarom de mplayer.dll vervangen door een versie die opnieuw compiled was, zodat het wel mogelijk was om authenticated streams te kijken.. Dat was niet standaard in XBMC ingebouwd. Mijn vraagis of dat nu wel zo is?? Er zijn nu natuurlijk een hele hoop andere features die ik eigenlijk niet wil missen (DVD PLAYER!), maar ik wil ook niet mijn authenticated streams niet meer af kunnen spelen... Ik hoop dat 1 van jullie me kan helpen!!
Groetjes, d.
Groetjes, d.
Ik heb werkelijk geen idee en kan me ook niet herinneren dat ik dit onderwerp in dit topic voorbij heb zien komen. Ik ben echter wel zeer geintresseerd in de uitkomst, omdat ik al weer een tijdje vastloop bij het bekijken van beveiligde mlb.com baseballstreams (wmv & asf).Anoniem: 106513 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:35:
Hoihoi, ik heb 2 vraagjes aan jullie. Ik heb een oudere build van XBMC op mijn xbox staan (augustus ergens). Omdat ik graag password-beveiligde streams (in NSV formaat) wilde kijken op de xbox, moest ik daarom de mplayer.dll vervangen door een versie die opnieuw compiled was, zodat het wel mogelijk was om authenticated streams te kijken.. Dat was niet standaard in XBMC ingebouwd. Mijn vraagis of dat nu wel zo is?? Er zijn nu natuurlijk een hele hoop andere features die ik eigenlijk niet wil missen (DVD PLAYER!), maar ik wil ook niet mijn authenticated streams niet meer af kunnen spelen... Ik hoop dat 1 van jullie me kan helpen!!
Groetjes, d.
Een tussentijdse 'oplossing' voor jouw probleem is het installeren van twee verschillende xbmc's.. Eentje met de standaard mplayer.dll en eentje zonder..
Als je pc naast je xbox staat is het inderdaad een beetje zinloos.Walkman schreef op donderdag 24 november 2005 @ 13:34:
[...]
Maar als je pc beneden staat en je Xbox boven is het wel heel erg handig.
En wat is dan het verschil met Xbox Live! ..?,daar heb je toch ook geen extra pc voor nodig.Fire69 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:09:
XLink is reeds officieel compatibel met de 360
aangezien dat ook kan draaien tijdens het gamen, zou dat eventueel ook met xlink kunnen,
maar ik heb daar te weinig kaas van gegeten, dus zal het wel bij het verkeerde end hebben.
code:
yes!!, yes, en nog eens yes!!... hier wacht ik al tijden op, nu eindelijk eens gefixed 1
| - 23-11-2005 fixed: Buttonscroller didn't obey visibility conditions. |
Dus voor iedereen die de PDM-buttonscroller gebruikt, zal dit wel fijn gaan vinden..
waneer "player.has.media" dan fade de buttonscroller weg na 1 a 2 seconde + een andere home bg verschijnd dan, waardoor dus dat donkere onder de buttons verdwijnd waardoor je tijdens visualisatie en films, 100% zichtbaarheid hebt in home, stukken beter dan voorheen als je het mij vraagt.
PDM-Buttonscroller met PM3 theme

btw...niet vergeten XBMC te updaten naar @least 23-11.
[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 25-11-2005 18:14 ]
Met xlink moet je connectie maken via de Systemlink optie. Deze kan games vinden op je interne netwerk. Om dit via internet te doen zal je dus een pc moeten hebben draaien die het netwerk uitbreidt naar buiten. Dit doet de xlink engine dus.Anoniem: 43030 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:37:
[...]
En wat is dan het verschil met Xbox Live! ..?,daar heb je toch ook geen extra pc voor nodig.
aangezien dat ook kan draaien tijdens het gamen, zou dat eventueel ook met xlink kunnen,
maar ik heb daar te weinig kaas van gegeten, dus zal het wel bij het verkeerde end hebben.
Mooier zou zijn als er een echt XBox Live alternatief zou zijn die geen gebruik maakt van system link maar van de xbox live optie. Maar dat zal wel te goed beveiligd zijn ofzo.
Ja, dat is te goed beveiligd en al zou het kunnen dan was het illigaal, Xlink is 100% legaalBever schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:19:
[...]
Met xlink moet je connectie maken via de Systemlink optie. Deze kan games vinden op je interne netwerk. Om dit via internet te doen zal je dus een pc moeten hebben draaien die het netwerk uitbreidt naar buiten. Dit doet de xlink engine dus.
Mooier zou zijn als er een echt XBox Live alternatief zou zijn die geen gebruik maakt van system link maar van de xbox live optie. Maar dat zal wel te goed beveiligd zijn ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door Bigfoot87 op 25-11-2005 17:42 ]
Vrij offtopic dit maar mijn mooie xboxje met XBMC wil opeens niet meer met het netwerk verbinden
vrij nutteloos geworden dus. Hoop dat ik ergens een oplossing tegenkom.
-edit-
Owkee ik heb weer een ip... vraag me niet hoe ik heb het... Kan ook FTP gebruiken. Maar zowel XBMC als XBMP kunnen geen WORKGROUP zien of SMB gebruiken... Vervelend.
-edit-
Owkee ik heb weer een ip... vraag me niet hoe ik heb het... Kan ook FTP gebruiken. Maar zowel XBMC als XBMP kunnen geen WORKGROUP zien of SMB gebruiken... Vervelend.
[ Voor 36% gewijzigd door Zak op 29-11-2005 01:21 ]
Ik merkte laatst ineens dat mijn visualisaties steeds op dezelfde (visualisatie) blijven hangen. Vroeger ging xbmv bij wijze van spreken een hele lijst af. Ik kan met de ab de afzonderlijke visualisaties wel selecteren maar vroeger leken ze random te worden afgespeeld. Iemand een idee? Ik heb het gevoel dat ik het antwoord al eens ergens gelezen had maar dat is beetje weggezakt..
Gevonden per toeval op een kno[je gedrukt en daar stond een slotje voor de milkdrop visualisaties..
Nog keertje klikken en klaar was..
Gevonden per toeval op een kno[je gedrukt en daar stond een slotje voor de milkdrop visualisaties..
Nog keertje klikken en klaar was..
[ Voor 17% gewijzigd door OcNewB op 29-11-2005 21:25 ]
ik heb het probleem dat mn talpastreams laatste maand blijven hangen.. als ongeveer de reclame begint (voor mn gevoel) knalt hij terug naar het menu van de script.. hebben meer mensen hier last van?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ja, kijk maar:ThunderNet schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 23:53:
ik heb het probleem dat mn talpastreams laatste maand blijven hangen.. als ongeveer de reclame begint (voor mn gevoel) knalt hij terug naar het menu van de script.. hebben meer mensen hier last van?
Maverick2001 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:31:
Heeft iemand al een oplossing voor het feit dat de Talpa Stream er mee kapt als de reclame komt? Het is bij elk programma het zelfde. Hij gaat dus niet bufferen maar hij keert gelijk terug naar het menu van Talpa.
Anoniem: 34095 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:02:
[...]
@ alle talpastream ongelukkigen:
Dat bepaalde streams alleen maar 1 gedeelte laten zien klopt, dit komt door de opdeling door talpa zelf. Het script spreekt een .asx aan waarin hij de 1e stream gaat spelen die hij vind (expeditie robinson bijv. bestaat uit 3 stukken van 18 minuten, nu speelt ie dus alleen de 1e 18 minuten)
Ik ben nu het script aan het verbouwen zodat ie automagisch de 2e, 3e etc gaat spelen als de vorige is gestopt, ik ben er nog niet helemaal uit hoe het moet gaan werken maar ik ben er mee bezig.
phenomic schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:31:
Bakman:
Zijn er al vorderingen met Talpastream met het afspelen van de multiple-delen streams??
Was even benieuwd ;-)
Gr
Pheno
Voor zover bekend is dit probleem nog niet verholpen.phenomic schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:20:
Bakman: Al nieuws over de Talpa-stream script problemen over het doorspringen naar 2e en 3e en xxx-de deel van de streams????
Grtz
Pheno!
Anoniem: 34095
Heerlijk zeg als iedereen zo van je afhankelijk is, ik heb gewoon dikke vet macht over wat jullie krijgen te zien, sterker nog als het aan mij had gelegen dat had er dus gewoon vette sensuur in jullie leven geweest
Nou het is zover: een werkend Talpastream script dat alle delen gaat laten zien, ik heb me er een partij mee zitten kloten en dan kom je er achter dat het gewoon door een / komt die erbij moest....ik heb heel wat zitten godverren dus ik hoop dat jullie er van gaan genieten
Je kan natuurlijk altijd zelf het initiatief nemen door het script aan te passen, er is een scripts emulator beschikbaar voor de PC (en hier staat een tutorial), installeer Python en zijn PIL library en je kan het allemaal zelf doen
download het script. Zal ook binnen een paar dagen via de xbmcscripts installer te downloaden zijn.
Nou het is zover: een werkend Talpastream script dat alle delen gaat laten zien, ik heb me er een partij mee zitten kloten en dan kom je er achter dat het gewoon door een / komt die erbij moest....ik heb heel wat zitten godverren dus ik hoop dat jullie er van gaan genieten
Je kan natuurlijk altijd zelf het initiatief nemen door het script aan te passen, er is een scripts emulator beschikbaar voor de PC (en hier staat een tutorial), installeer Python en zijn PIL library en je kan het allemaal zelf doen
download het script. Zal ook binnen een paar dagen via de xbmcscripts installer te downloaden zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 30-11-2005 11:57 ]
Bakman is de held van de maand!Anoniem: 34095 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:54:
Heerlijk zeg als iedereen zo van je afhankelijk is, ik heb gewoon dikke vet macht over wat jullie krijgen te zien, sterker nog als het aan mij had gelegen dat had er dus gewoon vette sensuur in jullie leven geweest![]()
![]()
![]()
Ik ga het vanavond meteen testen!!!
super
bedankt
kan ik eindelijk weer verder kijken van 'Samen'
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Nog een vraagje.
Als je langere tijd naar bv Talpa-streams kijkt heb ik soms dat beeld/geluid uit sync raakt.
Dit heb ik bijvoorbeeld op omroepgemist-streams minder tot vrijwel niet.
Is er een manier om, als de stream uit sync gaat lopen, dit weer terug goed te krijgen?
Pause/play doet de trick helaas niet.
Iemand ????
Als je langere tijd naar bv Talpa-streams kijkt heb ik soms dat beeld/geluid uit sync raakt.
Is er een manier om, als de stream uit sync gaat lopen, dit weer terug goed te krijgen?
Iemand ????
Nou hulde dan maar, en bakman for president
haha..lol
Geduld is trouwens een schone zaak, maar voor sommige blijkbaar niet.
ze zijn bang dat je ze alleen in de kou achterlaat met een incompleet script, terwijl je er nog
hard mee bezig bent, maar dat snappen sommige talpa geile mannetjes niet of wat.
verder weer toppie werk van je, zullen weer heel wat talpa-ongelukkigen, gelukkig zijn nu
Geduld is trouwens een schone zaak, maar voor sommige blijkbaar niet.
ze zijn bang dat je ze alleen in de kou achterlaat met een incompleet script, terwijl je er nog
hard mee bezig bent, maar dat snappen sommige talpa geile mannetjes niet of wat.
verder weer toppie werk van je, zullen weer heel wat talpa-ongelukkigen, gelukkig zijn nu
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 30-11-2005 14:57 ]
ik weet dat er problemen zijn geweest met de streams van talpa, ook dat ze sneller gingen lopen, dit euvel zat in mplayer, wat volgens mij nu op gelost zou moeten zijn.phenomic schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:34:
Nog een vraagje.
Iemand ????
als ie uit sync gaat lopen kan je altijd via de OSD de audio delays instellen.
Ben benieuwd wat onderstaand nieuws voor gevolgen heeft voor het script van uitzendinggemist:
http://www.nu.nl/news/634..._krijgt_STER-spotjes.html
Ik vind het in ieder geval een vervelende ontwikkeling, het is nu heerlijk om het journaal te kiezen en dat deze meteen begint.
Ik vind het in ieder geval een vervelende ontwikkeling, het is nu heerlijk om het journaal te kiezen en dat deze meteen begint.
dat ligt er aan hoe ze dat gaan implementeren: als dat in een .asx komt te zitten, dan hoef je je geen zorgen te maken en die kans is groot aangezien ze random ads gaan laten zien.Walkman schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:21:
Ben benieuwd wat onderstaand nieuws voor gevolgen heeft voor het script van uitzendinggemist:
voor de PBS kijkers, dat script zou ook weer moeten werken.
http://xbox.readrss.com
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 30-11-2005 17:24 ]
Anoniem: 108806
Laatste XBC versies zijn bagger. Onoverzichtelijk gebruik van half transparante vensters.. bleeegh. KAI doet het keurig... ICM met XBMC was het eerst huilen met de pet op idd, maar werkt nu netjes... Trouwens. Xlink op je wrt54g met speciale firmware is wel geinigAnoniem: 45950 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 16:17:
xlink is een kut programma imho, zeker in combinatie met xbmc
geef mij maar xbc
Vanavond even proberen, ben zeer benieuwd!Anoniem: 34095 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:54:
Heerlijk zeg als iedereen zo van je afhankelijk is, ik heb gewoon dikke vet macht over wat jullie krijgen te zien, sterker nog als het aan mij had gelegen dat had er dus gewoon vette sensuur in jullie leven geweest![]()
![]()
![]()
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Iemand de 'delete' functie al tegengekomen in recente releases?
wat wil je deleten, spellen en films enzo?Jasper schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:53:
Iemand de 'delete' functie al tegengekomen in recente releases?
Ik wil een spel deleten, deze heeft een naam met een spatie aan het eind, hierdoor is het niet mogelijk om nog in deze map te werken via ftp. Ook het verwijderen via ftp is onmogelijk. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Kun je niet gewoon via bestandsbeheer de map verwijderen of eventueel die spatie weghalen?Bever schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:15:
[...]
wat wil je deleten, spellen en films enzo?
Ik wil een spel deleten, deze heeft een naam met een spatie aan het eind, hierdoor is het niet mogelijk om nog in deze map te werken via ftp. Ook het verwijderen via ftp is onmogelijk. Heeft iemand hier een oplossing voor?
ik had nog niet uitgevonden dat je daar ook kunt editen.... het werkt.Bigfoot87 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:18:
[...]
Kun je niet gewoon via bestandsbeheer de map verwijderen of eventueel die spatie weghalen?
mijn dank
Films of series jaBever schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:15:
[...]
wat wil je deleten, spellen en films enzo?
volgens mij kun je dat instellen bij instellingen dat je dat kunt doen.Jasper schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:09:
[...]
Films of series jaNa het kijken gelijk een del er tegenaan zonder het steeds op de pc via ftp hoeven te doen.
Kan XBMC net zoals met games de videobestanden vanaf verschillende schijven meteen weergeven?
Als ik een dir toevoeg geeft deze namelijk niets meer weer, ook het toevoegen van <depth> werkt niet, iemand een idee of het kan?
Als ik een dir toevoeg geeft deze namelijk niets meer weer, ook het toevoegen van <depth> werkt niet, iemand een idee of het kan?
code:
1
2
3
4
| <bookmark> <name>Filmpjes</name> <path>E:\video\,F:\video\,G:\video\</path> </bookmark> |
Iemand nog creatief hier ? Zo ja dan kunnen we eens een andere skin zien op onze xbmc-boxjes.
You are right! Thanks!Bever schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 12:20:
[...]
volgens mij kun je dat instellen bij instellingen dat je dat kunt doen.
Sinds een paar dagen blijft mijn dutchstream script leeg.. ik zie totaal geen uitzendingen meer.. heb het script al geupdate maar ik zie weinig verandering.. iemand een idee wat dit kan zijn? Uitzending Gemist doet het wel gewoon
[ Voor 10% gewijzigd door m3gA op 03-12-2005 14:59 ]
Volgens mij komt dit omdat de url http://www.tvopjepc.nl/programma niet meer bestaat.Sinds een paar dagen blijft mijn dutchstream script leeg.. ik zie totaal geen uitzendingen meer.. heb het script al geupdate maar ik zie weinig verandering.. iemand een idee wat dit kan zijn? Uitzending Gemist doet het wel gewoon
die heeft nooit bestaan er komt nl een /<prognr> achterAllochtheun schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:48:
[...]
Volgens mij komt dit omdat de url http://www.tvopjepc.nl/programma niet meer bestaat.
ik parse het javascript van uitzendinggemist....dit script hebben ze weggehaald.
Hij is ondertussen weer gefixed, het laden van de lijst zal nu iets langer duren omdat ie nu de frontpage ervoor gebruikt
download
ej je site werkt nu ook goed in mozillaAnoniem: 34095 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:55:
[...]
die heeft nooit bestaan er komt nl een /<prognr> achter
ik parse het javascript van uitzendinggemist....dit script hebben ze weggehaald.
Hij is ondertussen weer gefixed, het laden van de lijst zal nu iets langer duren omdat ie nu de frontpage ervoor gebruikt
download
Anoniem: 34095 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:55:
[...]
die heeft nooit bestaan er komt nl een /<prognr> achter
download
Anoniem: 34095 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:08:
[...]
offtopic:
als het goed is ziet ie er op z'n minst in IE & FF/Mozilla hetzelfde uit
offtopic:
Nu wel, maar dat was tot voor kort anders.
Nu wel, maar dat was tot voor kort anders.
Zo zou het met een recente xbmc versie moeten kunnen werken:Agent-X schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:47:
Kan XBMC net zoals met games de videobestanden vanaf verschillende schijven meteen weergeven?
code:
1 2 3 4 <bookmark> <name>Filmpjes</name> <path>E:\video\,F:\video\,G:\video\</path> </bookmark>
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <bookmark> <name>Music</name> <path>E:\music</path> <path>F:\music</path> <path>smb://someserver/music</path> <path>xbms://someotherserver:1400/music</path> </bookmark> |
Dus niet met comma's maar als separate <path>, lees ook hier
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 04-12-2005 00:11 ]
Maandag krijg ik ook weer een xbox.
Ben blij de code hierboven te zien. Is precies wat ik zocht (en in gedachten had).
Fijn dat xbmc op die manier met paden kan werken. Geweldig.
Ben blij de code hierboven te zien. Is precies wat ik zocht (en in gedachten had).
Fijn dat xbmc op die manier met paden kan werken. Geweldig.
Ik las het ook in het dev forum maar bij de laatste pimp build (afgelopen vrijdag) werkt dit nog niet. Het kan zijn dat ik niet de oude config moeten gebruiken maar dat moet ik noig testen.Anoniem: 34095 schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:10:
[...]
Zo zou het met een recente xbmc versie moeten kunnen werken:
code:
1 2 3 4 5 6 7 <bookmark> <name>Music</name> <path>E:\music</path> <path>F:\music</path> <path>smb://someserver/music</path> <path>xbms://someotherserver:1400/music</path> </bookmark>
Dus niet met comma's maar als separate <path>, lees ook hier
Iig bedankt voor je reply.
[ Voor 75% gewijzigd door Agent-X op 04-12-2005 13:27 ]
Loont zich dat dan nu nog sinds de xbox 360 er isAnoniem: 34095 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:22:
Iemand nog creatief hier ? Zo ja dan kunnen we eens een andere skin zien op onze xbmc-boxjes.
maar ik wil wel een samenwerkings verband aangaan...alleen is ook maar zo alleen
en PDM projectje laat ik voorlopig ook voor wat het is, werkt goed zo.. khoor iig geen klachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 43030 op 04-12-2005 14:16 ]
de xbox360 draait geen xbmc speelt niet de filmpjes zoals je dat nu kunt.Anoniem: 43030 schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:59:
[...]
Loont zich dat dan nu nog sinds de xbox 360 er iszover ik weet word de xbox tot 2007 gesupport..
maar ik wil wel een samenwerkings verband aangaan...alleen is ook maar zo alleen
en PDM projectje laat ik voorlopig ook voor wat het is, werkt goed zo.. khoor iig geen klachten.
btw de kans dat xbmc op de 360 gaat draaien is bijzonder klein.
Voor de Torrent users heb ik een nieuw scripje
TorrentX. Hier kan je mee browsen en torrents downloaden naar je xbox.
TorrentX. Hier kan je mee browsen en torrents downloaden naar je xbox.
(de meeste) DVD's starten met het menu ?Anoniem: 45950 schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:46:
Hoe kom ik nou in het menu van een dvd? Ik snap er werkelijk waar geen kut van!
Mja dat wist ik idd al.. maar zover ik MS begrijp kun je dus nu met de xbox 360 in samenwerking met MCE dat dus wel, dus media streamen en shit. En dus als je zo'n 360 hebt staan doe je dat ipv XBMC op de oude xbox gebruiken, dat was iig mijn gedachtegang erachterAnoniem: 34095 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:16:
[...]
de xbox360 draait geen xbmc speelt niet de filmpjes zoals je dat nu kunt.
Waarom niet.. Ze kunnen oude games emuleren.. waarom geen XBMC..Anoniem: 34095 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:16:
[...]
de xbox360 draait geen xbmc speelt niet de filmpjes zoals je dat nu kunt.
Kraken is een kwestie van tijd.
Waarom emuleren? Wacht gewoon totdat Xbox Media Center 360 uitkomt.ilovetechno schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:15:
[...]
Waarom niet.. Ze kunnen oude games emuleren.. waarom geen XBMC..
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
omdat emuleren niet zo efficiënt is als normaal iets draaien..het kost dan meer cpu resources dan specifiek noodzakelijk is zeg maar.. het kan zeker, maar of het de beste oplossing is.. laat ik ff in het midden, vraag me af hoe efficiënt die oude games draaien, maar de 360 zal wel power zat hebbenilovetechno schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:15:
Anoniem: 45950
Hier dus nietAnoniem: 34095 schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:04:
[...]
(de meeste) DVD's starten met het menu ?
Welke media kan je streamen:Anoniem: 43030 schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:12:
[...]
Mja dat wist ik idd al.. maar zover ik MS begrijp kun je dus nu met de xbox 360 in samenwerking met MCE dat dus wel, dus media streamen en shit. En dus als je zo'n 360 hebt staan doe je dat ipv XBMC op de oude xbox gebruiken, dat was iig mijn gedachtegang erachter
Ik mis hier wat: divx/xvid, laat dat net mijn grootste deel zijn. Los van alle andere exotische formaten die xbmc wél kan afspelen, plus dat je een MCE nodig hebt om dit voor elkaar te krijgen, ik vind het xbmc concept toch wel wat vrijer.MPEG-1 with MPEG audio
MPEG-2 with MPEG audio or AC-3 audio
WMV 7, 8, & 9 with WMA Standard or WMA Pro audio
WMV Image 1 & 2 (Photo Story 1, 2, & 3)
@ilovetechno, precies zoals smokehead schrijft: om xbmc native te kunnen draaien zal het gehele programma opnieuw geschreven moeten worden (zie xbmc forums), en idd het is een kwestie van tijd voordat ie gekraakt zal zijn (again, bij de oude xbox duurde dat 7 maanden, ga er vanuit dat MS een beetje meer huiswerk heeft gedaan, al zijn er al genoeg mensen op zoek naar een ingang, dus wie weet.)
Als ik dat script XBMCscripts gebruik hè, en ik installeer een script... waar gooit ie dat script dan in? in mn /f/scripts kan ik em niet vinden iig
.../xbmc/scripts/ in deze map... ook wel q:/scripts/Anoniem: 45950 schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:30:
Als ik dat script XBMCscripts gebruik hè, en ik installeer een script... waar gooit ie dat script dan in? in mn /f/scripts kan ik em niet vinden iig
ik verwacht dat het idd een kwestie van tijd is dat ze de 360 kraken... en er zal dan vast wel een XBMC360 komen oid.ilovetechno schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:15:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Bever op 05-12-2005 20:45 ]
even een beetje off-topic maar ik heb net een nieuwe **** gemonteerd, ben ik alle lange bouten van mijn behuizing kwijt
weet iemand de maat hiervan of waar ze te krijgen zijn ?
Verder al een paar maanden xbmc niet meer geupdate, ga dat vanavond maar weer eens doen, kijken wat er allemaal veranderd is
Verder al een paar maanden xbmc niet meer geupdate, ga dat vanavond maar weer eens doen, kijken wat er allemaal veranderd is
Anoniem: 108806
VEEL! absoluut de moeiteMitch schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:25:
even een beetje off-topic maar ik heb net een nieuwe **** gemonteerd, ben ik alle lange bouten van mijn behuizing kwijtweet iemand de maat hiervan of waar ze te krijgen zijn ?
Het zit in elke build sinds eind November, het werkt wel, maar nog niet goedAgent-X schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:26:
Ik las het ook in het dev forum maar bij de laatste pimp build (afgelopen vrijdag) werkt dit nog niet. Het kan zijn dat ik niet de oude config moeten gebruiken maar dat moet ik noig testen.
Iig bedankt voor je reply.
thumbnails en sorteren geven nog wat problemen, maar goed er word aan gewerkt.
Je moet gewoon menu drukken zoals bij een divx/xvid, en bij het osd krijg je dan links bovenaan een soort van ballon-aanhangseltje waar dvd in staat (dacht ik), en als je dat selecteert, kom je in het menu terecht.
Anoniem: 162420
Waar kan ik mijn xbox laten ombouwen zodat deze XBMC zo afspeelt zoals in de inleiding van deze topic.. dus hetzelfde menu enzo..
en hoeveel leg ik daar voor neer?
want daar wordt ik niet wijzer van..
vraagje:
Als ik een spel selecteer, gerbeurd er niks via XBMC.
Terwijl als ik via de file explorer ga het wel kan op starten.
Is het dat er een database niet meer klopt.?
zo ja, welke database moet ik dan leeg gooien..?
Heb de versie 30 nov 2005.
Als ik een spel selecteer, gerbeurd er niks via XBMC.
Terwijl als ik via de file explorer ga het wel kan op starten.
Is het dat er een database niet meer klopt.?
zo ja, welke database moet ik dan leeg gooien..?
Heb de versie 30 nov 2005.
Dat mag je niet vragen op got, maar google is je beste vriendAnoniem: 162420 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:56:
Waar kan ik mijn xbox laten ombouwen zodat deze XBMC zo afspeelt zoals in de inleiding van deze topic.. dus hetzelfde menu enzo..
Anoniem: 162420
Ik mag het hier niet vragen.. kan iemand het me mailen want ik snap er echt helemaal niets van op het moment en weet dus niet waar ik naar moet zoeken..
vooral ook de engelse sites waar ik steeds op uitkom snap ik de ballen niet van..
bvd
vooral ook de engelse sites waar ik steeds op uitkom snap ik de ballen niet van..
bvd
je hebt meel.Anoniem: 162420 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:37:
Ik mag het hier niet vragen.. kan iemand het me mailen
Hoe update je eigenlijk dat media center? Heb hier een XBOX staan, maar moet wel zeker weten dat er niks fout gaat want hijs van "allemaal" hier zegmaar..
met ftp connecten naar je xbox en de map xbmc zoeken. Backup deze en zet de nieuwe files erinDennahz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:17:
Hoe update je eigenlijk dat media center? Heb hier een XBOX staan, maar moet wel zeker weten dat er niks fout gaat want hijs van "allemaal" hier zegmaar..
Das easy. En als het fout gaat? Als ie niet meer boot... kan je het dan makkelijk terugzetten?
en default.xbe in de root van c te overwriten met een nieuweAnoniem: 108806 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:40:
Vergeet niet ff de XBMC savegame weg te pleuren...
oppassen met deze uitspraak , dit ligt eraan of ie een modchip heeft, tevens ligt het eraan of hij standaard naar XBMC boot of niet.Anoniem: 45950 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:43:
[...]
en default.xbe in de root van c te overwriten met een nieuwe
Je hebt idd gelijk als je het gaat verglijken met wat XBMC momenteel is, maar dat deed ik eigenlijk niet. Ik bedoel wat ondersteunde de eerste xbox nou native ..precies nog weiniger, dus wat dat betreft zijn we er wel degelijk iets op vooruit gegaan...en besides als MS een eigen formaat maakt, dan moet die natuurlijk ook ondersteund worden in hun eigen producten... wat niet echt verwonderlijk is overigens.Anoniem: 34095 schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:14:
Welke media kan je streamen:Ik mis hier wat: divx/xvid, laat dat net mijn grootste deel zijn. Los van alle andere exotische formaten die xbmc wél kan afspelen, plus dat je een MCE nodig hebt om dit voor elkaar te krijgen, ik vind het xbmc concept toch wel wat vrijer.
- MPEG-1 with MPEG audio
- MPEG-2 with MPEG audio or AC-3 audio
- WMV 7, 8, & 9 with WMA Standard or WMA Pro audio
- WMV Image 1 & 2 (Photo Story 1, 2, & 3)
En wat betreft divx/xvid.. en de rest ..das idd een flinke misser, maar blijkbaar niet in Microsofts optiek.
Dan kun je jezelf nog afvragen hoe het zit met een eventuele XBMC360... ik denk persoonlijk dat het de devolpers minder moeite gaat kosten dan dat het bij xbox1 het geval was.
Want er is namenlijk al heel wat code beschikbaar die theoretisch gezien alleen geport hoeft te worden naar PPC platform. remember hoe het ging bij xbox1 daar verschenen ook eerst een x aantal tools voordat XBMP kwam waar XBMC weer uit ontsproten is... dat hoeft nu dus allemaal niet meer.
Nog ff dit; in hoevere werken jou scripts met andere sites
De xbox360 is een compleet andere architectuur, een powerpc CPU (=mac), porten betekent herschrijven want daar zijn geen tools voor, maar goed de community is aardig groot, zodra ie open is zal het wellicht sneller kunnen gaan dan op de oorspronkelijke xbox.Anoniem: 43030 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:19:
Want er is namenlijk al heel wat code beschikbaar die theoretisch gezien alleen geport hoeft te worden naar PPC platform. remember hoe het ging bij xbox1 daar verschenen ook eerst een x aantal tools voordat XBMP kwam waar XBMC weer uit ontsproten is... dat hoeft nu dus allemaal niet meer.
Als het zo makkelijk zou zijn dan poep je de scripts natuurlijk in een seconde eruit, maar zo zit het dus niet.ik bedoel als ik zelf een script probeer te maken/aanpassen met bijv. het talpascript ..gaat dat dan ook werken op andere sites als ik alleen de site verwijzingen aanpas, of zit er meer achter (kheb geen verstand van phyton).. en mag dat überhaupt van jou, kzit te denken aan een script om game revieuws te streamen van bijv. gammo/gamekings.
Een script parsed een website, maw je haalt de data van een website op en gaat dmv regular expressions op zoek naar de gevens die je nodig hebt (titels, urls) en aangezien elke website anders in elkaar zit, zal je elk script custom moeten maken. Daarbij komt nog dan je soms .asx nog los moet verwerken (openmaken en de juiste url eruit trekken). Vaak hebben de makers van de websites er wat meer moeite voor gedaan om jouw die link niet zomaar te laten pakken/gebruiken (zie uitzendinggemist, filmpjes op de website worden geopent in een popup, dus dan zal je in die popup naar de source moeten gaan kijken, daar vind je dan weer wat javascript waar je dan weer mee verder moet etc.)
als je op start drukt dan krijg je het menuutje van xbmx waarvanuit je alles kunt regelen. bij dvd's zit er nog een extra knopje die je naar het menu van de DVD leidt. je meot wel een beetje nieuwe versie van XBMC hebben aangezien ze volgens mij pas een maand dvd menu's ondersteunen.Anoniem: 45950 schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:46:
Hoe kom ik nou in het menu van een dvd? Ik snap er werkelijk waar geen kut van!
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Is bij jullie DUTCHSTREAM script ook de programmalijst leeg?
Als ik erin kom is het leeg maar kan er ook niet meer uitkomen etc.
Nieuwste XMBC van schweino draaiend hier.
lees het topic en update je scriptphenomic schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:59:
Is bij jullie DUTCHSTREAM script ook de programmalijst leeg?
Ik heb de 06-12 build van schweino geïnstalleerd en sindsdien kan ik mijn playlists niet meer zien onder Muziek / Afspeellijsten. Ook op deze build aangemaakte playlists zijn niet te vinden. Terwijl de files nog steeds in xbmc\albums\playlists staan. Hebben mee mensen hier last van? Ik heb de savegames verwijderd biji het updaten.
Ik heb zowel XMBC naar de laatste versie als het dutchstream script naar de laatste versie geupdate hoor!
Het nieuwe script heeft een minuutje nodig om de lijst binnen te halen. Heb je lang genoeg gewacht?phenomic schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:59:
[...]
Ik heb zowel XMBC naar de laatste versie als het dutchstream script naar de laatste versie geupdate hoor!
Anoniem: 111152
Kan iemand me helpen ?
tijdens het streamen van dvd's naar pc---->xbox
happert het beeld en geluid vreselijk (geen wlan)
heb alle mogelijke cache instellingen geprobeerd
ook de mappen 0face008 in TDATA en UDATA gewist
niks helpt ik had hier eerder nooit geen last van wie heeft de gouden tip ?
tijdens het streamen van dvd's naar pc---->xbox
happert het beeld en geluid vreselijk (geen wlan)
heb alle mogelijke cache instellingen geprobeerd
ook de mappen 0face008 in TDATA en UDATA gewist
niks helpt ik had hier eerder nooit geen last van wie heeft de gouden tip ?
Dit topic is gesloten.