Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
RoD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:07:
[...]

Aan de poll te zien zijn er 2 die er problemen mee hebben :P
Ik vind ons er gewoon beter passen. Dit topic past niet echt in SA imho.

Eensch. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat er vanaf DPC wat druk gaat uitoefenen om bepaalde dingen wel of niet te doen, lijkt mij, maar gezien Pim's uitspraak "WhatPulse kan op de huidige manier doorgaan" lijkt me dat ook geen issue hier.

All for it, dus. :)

..

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
Mooie mijlpaal :)

FKA 'bobje86nl' \o/

Deel 12 dus dicht omdat we moeten discusseren over de plaats van het topic. Gewoon moven naar /5, de poll zegt genoeg en er veranderd niets (het subforum, maar ach).

Open deel 12 :P !

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Juist, er zullen wel niet veel mensen meer stemmen, en de poll is overduidelijk, dus moven maar :P

Ik wacht wel met de stats totdat deel 12 open is :)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Mr. Bondt schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:33:
Ik wacht wel met de stats totdat deel 12 open is :)
Ik heb Spider.0007 gemailt en TR gedaan of deel 12 open mag :).
Team #GEIL rammer
Reg. datum: 27 juni 2004

Anders ben je een paar dagen weg, wordt meteen hele topic overhoop gegooid :P
Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het eens ben met de anderen, hop naar /5 en daar meer leden werven!

Laten we de discussie en de stats dan alsnog maar in een nieuwe topic verderlopen dan :) We kunnen alles altijd nog verplaatsen :)

Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 12

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws