Gathering of Tweakers

Quicksearch
It's time to BRAWL!

quote:
The_Zeroorez schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:17:
Hij is toch bijna vol, en DPC zal voor veel nieuwe leden zorgen, en misschien wel wederzijds...

Dat is nog maar de vraag natuurlijk of dat dat gaat lukken, want dat weet je nooit, maar we houden het uiteraard wél positief... :)

edit:
Ik zie dat het topic vol is nu :+ :9 Is er een 'standaard' iemand die de TS op zich neemt?

GJtje wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:01 (14%)

Cheatah: Dat hoort, dat is normaal, en dat is logisch.
Nikon D80 + 18-135mm kit + 70-300mm VR + 50mm F1.8 + SB600 + MB-D80

Mark It Zero!

Om ook maar weer eens hier te posten, nieuwe mijlpaal: 6.000.000 keys :P
Laatste tijd niet meer echt op gelet, zag het nu toevallig..
quote:
GJ-tje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:00:
edit:
Ik zie dat het topic vol is nu :+ :9 Is er een 'standaard' iemand die de TS op zich neemt?
Ehm, ik wil niet egoïstisch zijn, maar ik heb de laatste twee gedaan en wil het graag permanent op me nemen ja :)

CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt

Acties: [view]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
quote:
GJ-tje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:00:

edit:

Ik wil het wel doen, maar Mr. Bondt heeft er meer recht op :P

Met hierboven dus :)

RoD wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:15 (7%)

quote:
Mr. Bondt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
[...]

Ehm, ik wil niet egoïstisch zijn, maar ik heb de laatste twee gedaan en wil het graag permanent op me nemen ja :)
gingen denk ik de meeste mensen ook al vanuit, aangezien jij zo ongeveer het meeste werk in dit topic steekt. :P

Gekkenhuis wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:08 (20%)

quote:
RoD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
[...]

Ik wil het wel doen, maar Mr. Bondt heeft er meer recht op :P

Nu is de vraag:

DPC (/5) of SA (/10)?

It's time to BRAWL!

quote:
Mr. Bondt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:06:
Daarom vroeg ik het ook, het is niet zo dat ik het per se wilde doen, gewoon kijken of er een 'standaard' iemand was, meer niet :) Van mij heb je de spreekwoordelijke floor :9
quote:
Mr. Bondt schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:08:
Nu is de vraag:

DPC (/5) of SA (/10)?
Kunnen denk ik het beste een ultimatum voor de poll stellen. En dan kijken wat de poll zegt (ik ben voor de meeste stemmen gelden ;))
Anders is de poll ook zo nutteloos geweest ;)

Even de tussenstand:

Poll: WhatPulse naar /5?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=101948&layout=6&sort=prc

GJtje wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:20 (41%)

edit:
Noppes 8)7 8)7

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:12 (92%)

quote:

anders doe je het gewoon hier en als het in /5 moet kan een modje hem daarheen verplaatsen. dan is het altijd goed ;)

krijgen we nou ook een nickchange van Gathering of Tweakers > Dutch Power Cows?

Gekkenhuis wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:14 (14%)

10100111001

(8> :*)

(Vergeet je niet de link in je sig aan te passen :P )

qed

De poll zegt nog steeds /5.
Wie hierop tegen is, laat nu van zich horen :)

Ik hoop met dit subtiele schopje weer vaart in de zaak te brengen, aangezien deel 12 niet open gaat totdat dit af is :)

Mr. Bondt wijzigde dit bericht 25-11-2005 17:33 (47%)

Ooit was ik XiN...
Reg. datum: 09 februari 2003

Ik denk eigenlijk niet dat de poll van mening gaat veranderen.
Er hebben inderdaad nog niet zo veel mensen gestemd, maar de overgrote meerderheid is voor en het lijkt me sterk dat de WP-ers die nog niet gepulst hebben er anders over denken dan die wel gepulst hebben.

De poll is inderdaad overduidelijk.

Overigens vind ik dat er in de TS van deel 12 een vermelding moet komen van het feit dat Lighteye weer terug is :P

quote:
RoD schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:58:
Overigens vind ik dat er in de TS van deel 12 een vermelding moet komen van het feit dat Lighteye weer terug is :P
Komt vanzelf... De geschiedenis moet ik nog updaten :>

Is het ook niet wachten op een officiele uitnodiging van /5 voor we er uberhaupt in mogen? Er is volgens mij nog een discussie gaande of de veranderingen in /5 allemaal wel doorgaan. Voordat deze discussie tot een eind is moeten we denk ik doorgaan in SA ipv al naar DPC te gaan. Voordat je het weet worden we er weer uitgetrapt ;)
quote:
SandaX schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:27:
Is het ook niet wachten op een officiele uitnodiging van /5 voor we er uberhaupt in mogen? Er is volgens mij nog een discussie gaande of de veranderingen in /5 allemaal wel doorgaan. Voordat deze discussie tot een eind is moeten we denk ik doorgaan in SA ipv al naar DPC te gaan. Voordat je het weet worden we er weer uitgetrapt ;)
Pim. in "Whatpulse Online Keyboard en muis tracke..."

;)

..

It's time to BRAWL!

quote:
SandaX schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:27:
Een topic is dan ook zo verplaatst door een diensdoende moderator natuurlijk... ;)

quote:
Mja.. maar om dit nu een echte uitnodiging te vinden als er tegelijkertijd een discussie loopt of de veranderingen wel doorgaan. Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel, wel uitnodigen maar dan tegelijkertijd de discussie op gang brengen of het wel door kan gaan.
quote:
SandaX schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:45:
[...]

Mja.. maar om dit nu een echte uitnodiging te vinden als er tegelijkertijd een discussie loopt of de veranderingen wel doorgaan. Persoonlijk vind ik het een beetje dubbel, wel uitnodigen maar dan tegelijkertijd de discussie op gang brengen of het wel door kan gaan.

Met Pim als moderator /5 en "Wat vinden jullie ervan als het Whatpulse-topic en naar /5 verhuist (als de alle partijen zoals de whatpulse'rs en de SA mods daarmee instemmen)?" als vraag lijkt me dat al vrij officiëeel genoeg.
Daarnaast zullen we eerst hier het besluit moeten nemen, en vervolgens even afwachten hoe het met /5 haar veranderingen gaat voordat alles doorgaat.
- Het zou zinloos zijn om WhatPulse in /5 als verandering op te nemen voor /5 als wij dat niet willen
- Het zou zinloos zijn om te discussiëren over wel of niet naar /5 gaan als /5 haar veranderingen niet doorvoert (wat ik niet verwacht).
Beetje afwachten en schipperen dus maar. :)

..

De grote discussie in het topic spitst zich toe op het veranderen van dag DPCH's naar week DPCH's, ik zie geen probleem in een move naar /5.

Tevens is de discussie bedoeld om te peilen en te kijken of het plan bijgespijkert moet worden en behalve de DPCH kwestie is iedereen prima positief. Ik denk dat jullie hierbij formeel uitgenodigd zijn hoor :)

Wij wel Unix :P | Niet met me eens ? DM ME

het kan aan mij liggen, maar waarom zou iemand van de WP'ers er een probleem van maken dat we verder gaan in /5? Want het is gewoon zo er in feite niets veranderd. we krijgen zelf een "vaste" plek op het forum.

* Flapietoetoe heeft eindelijk de 500K gehaald :D
Wat heb ik nu ? gatenkaas ofzo ?

Flapp wijzigde dit bericht 25-11-2005 20:59 (30%)

"Stilte, een gat in het geluid...."

quote:
Gekkenhuis schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:48:
het kan aan mij liggen, maar waarom zou iemand van de WP'ers er een probleem van maken dat we verder gaan in /5? Want het is gewoon zo er in feite niets veranderd. we krijgen zelf een "vaste" plek op het forum.

Aan de poll te zien zijn er 2 die er problemen mee hebben :P
Ik vind ons er gewoon beter passen. Dit topic past niet echt in SA imho.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws