Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
wilmocs schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:37:
me kaart had last van artifacts als ie warm werd, in mijn geval waren dat witte puntjes, dus heb ik maar ff een home made cooler gemaakt om toch nog oblvion te kunnen spelen... toch raar dat een 9800XT dit probleem geeft, het spel draait nu wel top met meeste settings op high

[afbeelding]

let niet oop de afwerking:P

Stijl man!!! Je zou meteen mee moeten doen aan WK casemodding, zeer orgineel en exclusief. :+

Vooral dat stuk doucheslang tussen de molexen in maakt het geheel af!

Eagle1980 wijzigde dit bericht 24-03-2006 09:44 (6%)

Reg. datum: 03 maart 2005

quote:
wilmocs schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:37:
me kaart had last van artifacts als ie warm werd, in mijn geval waren dat witte puntjes, dus heb ik maar ff een home made cooler gemaakt om toch nog oblvion te kunnen spelen... toch raar dat een 9800XT dit probleem geeft, het spel draait nu wel top met meeste settings op high

[afbeelding]

let niet oop de afwerking:P

Is nog best netjes gedaan, in afwachting van een nieuw waterblokje voor mijn 9800xt heb ik ook zoiets gebouwd, alleen dan van karton ;)

Erg vindingrijk, maar koop een zalman koelertje ofzo :P

Resistance will be futile...

Het is tijd voor een nieuw draadje denk ik ;)

Cyberdyne Systems - SKYNET Division

ik ben willem, ben jij?

quote:
Stijl man!!! Je zou meteen mee moeten doen aan WK casemodding, zeer orgineel en exclusief.

Vooral dat stuk doucheslang tussen de molexen in maakt het geheel af!

en dan te bedenken dat ik het binnen 4 minuten in elkaar had gezet...
temps waren: na een uurtje flink game 60/65 graden
nu: 45/50

ik weet niet hoe het komt dat het zoveel scheelt, maar het werkt:)

maakt trouwens wel een bak herrie, maar goed gewoon geluid ahrd heb je r ook geen last meer van

portfolio -- daily-blog -- 1d3 met pLimes --

veerboot met underscores

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Acties: [view]

Door: Sprite_tm Moderator EL/CM/TCA

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: HID-compliant Xbox-controller

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws