Hoofdcategorieën
Topicacties

[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 oktober 2005

Ik denk om toch voor groen te gaan, en van de buitenkant van m'n koffer wil ik nog iets originelers maken: metallic verf op de zijpanelen ipv dat saaie alu kleur
Welk kleur zouden jullie kiezen dat bij m'n groene neons past ????? alleszins géén blauw :P

Verder ga ik ook nog een stuk uitdremelen uit de zijkant van het deksel,en er dan fijnazig gaas achtergangen, maar daar post ik later ng pics van.

Reg. datum: 25 augustus 2004

Beste mensen! Ik zoek een casemod, dus ik dacht ik post het hier .Geloof dat hij in dit topic stond, maar geen idee hoe die hete. Het was een casemod waarbij de maker de zijkant niet met een panel+plexi had gedaan maar met een soort gaas, zag er erg tof uit! Als iemand mij kan helpen deze mod te vinden, many thx!

bla bla bla
Reg. datum: 23 april 2002

quote:
Deslaw schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:54:
Beste mensen! Ik zoek een casemod, dus ik dacht ik post het hier .Geloof dat hij in dit topic stond, maar geen idee hoe die hete. Het was een casemod waarbij de maker de zijkant niet met een panel+plexi had gedaan maar met een soort gaas, zag er erg tof uit! Als iemand mij kan helpen deze mod te vinden, many thx!

op de hardware.info dagen was er een mod met gaas aan de zijkant, ik dacht van het nederlandse team

edit:
gevonden:
http://tweakers.net/ext/f/d12c1dc3bd13adf8c693bcafd0753edd/full.jpg

MewBie wijzigde dit bericht 02-11-2005 12:06 (10%)

NC ::: Specs::: Mijn pc :::: Server ::::

Niet precies wat ik zoek, dat gaas vind ik wel cool, alleen deze mod had dus helemaal geen zijpaneel en alleen gaas, zag er erg cool uit en ik tracht zoiets na te doen...alleen wil het graag wat beter bestuderen enzo >:)

Reg. datum: 22 oktober 2005

quote:
noksiejus schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:53:
[...]
zwart en wit en blauw ? schakelaartje aan de achterkant zet je complete verlichting om in blauw.
ik ga het zelf extreem ver uitwerken, en dus ook 2 blauwe en 2 witte fans in elke fan te maken.

Goed idee ! dan ga je ook telkens 2 ccfls naast elkaar gebruiken ofzo ?
*Ward Vr wil pics :9~

nog iets: dat lekker gaas van de pic hierboven, waar zou je dat vinden, en welke maaswijdte zou het ongeveer zijn ? (en is dat niet met zeshoekige mazen ipv vierkante ? )

\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

Dat gaas... kijk eens bij A.C. Ryan :)

geniet van elke dag
Reg. datum: 16 oktober 2005

heeft tweakers eigenlijk een LOGO? zo ja mag ik even wil dat op mijn PC plakken met een lichtje achter.

iedereen is noob geweest | leven de oude COM poort

Kijk je niet naast...
Reg. datum: 22 februari 2003

quote:
Wouter7 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:36:
heeft tweakers eigenlijk een LOGO? zo ja mag ik even wil dat op mijn PC plakken met een lichtje achter.

Wat dacht je van Henk ?

http://www.nasty-jump.be/psykoman/tweakers.png

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Php counter foetsie

quote:
volgens mij is gaas in die casemod veel fijner. Ik heb hiero ook een meshx panel liggen, en dat is toch echt minder fijn

[b]Specs PC -=- Specs Laptop -=- Fuji S602Z

MeshX is cool! Lijkt me een erg cool idee

Californication
Reg. datum: 05 oktober 2005

Hey,
Ik hoop dat dit de juiste plaats is om dit te posten :
Ik ben een weekje voor de vekantie begonnen met mijn mod.(mijn eerste :+ )
De basis is een oude pc (p ll,256 Ramm,10 + 20 GB HDD) maar ik heb een paar vragen :

1.Ik zou er graag 4 fans in monteren (inclusief die van de voeding),nu heeft die pc slechts één
aansluiting op het moderbord voor een fan (exlusief voeding) waardoor ik dus 2 fans heb die ik
nergens kan aansluiten.Kan ik dit met een fancontroller oplossen ? Verdeelt zo'n controller dat
signaal ?(Die fan die erin stak was trouwens 2 pins)Wat moet ik anders doen

2.Ik zou graag ook een fancontroller hebben,is het beter om dan een fancontroller te kopen en te
strippen (omzo in het desing te verwerken) of zelf naar de elektronica-zaak te stappen om het
nodige te kopen ? Ik ben overigens een complete elektronica-noob,ik kan alleen solderen.

3.Weet er iemand ofdat er stille UV-reactieve fans zijn ?(ik zou liefst iets onder de 20 DB hebben)

4.Als ik dan een 6-kanaals fancontroller koop, kan ik dan 3 of 2 kanalen gebruiken om miijn ccfl's te
bedienen ?Nu heb ik in mijn hoofd : Ik koop bijvoorbeeld de Zalman ZM-MFC1 haal de ledjes eruit,
steek er eventueel andere voor in de plaats (rode),ik strip hem en steek hem achter mijn self-made
frontpanel (met gaatjes voor die schakelaars).Zou ik dan die schuifschakelaars kunnen gebruiken
om mijn ccfl's te schakelen ? (ik heb helaas ook nog geen ervaringen met ccfl's)
korte samevatting : kan je een ccfl aanluisten op die + en - ?

5.Ik heb hier zo'n mooie blinkende seagate harde schijf liggen,die zo hard blinkt dat het het bijna een
spiegel is.Nu zitten daar wat opvallende krassen in die storen en wil ik mijn andere HDD ook zo'n
effect geven. weeral simpele samenvatting : Hoe maak ik mijn harde schijven tot spiegels ?

6.Waar vind ik goedkope (vandalismebestendige) schakelaars ?Deze is me iets te duur :X Link naar wat ik bedoel.

7.Ik zoek ook nog een touchscreen van minstens 12 inch(kwestie XP te zien),echter heb ik ook hier geen ervaring mee,weet iemand waar er eentje kan kopen en voor hoeveel ?
Weet ook iemand welke aansluitingen deze hebben ?

8Aals jullie antwoorden zouden jullie dan noob-gericht kunnen antwoorden ?Ik ben zeker geen grote noob maar gewoon,om foutjes te voorkomen.

De pc word een muziek spelertje die gekoppeld word aan m'n home-cinema (voor de speakers).
Alvast bedankt

edit : vraagje toegevoegd

Jado wijzigde dit bericht 03-11-2005 19:37 (10%)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

HDSPA is ook traag...

1. Los aansluiten op een molex kan ook, maar dan heb je geen RPM readout. ff zoeken.
2. Dat is persoonlijk, maar aangezien je aangeeft noob te zijn, koop een kant en klare en mod deze.
3. Ongetwijfeld zijn die er. ff zoeken.
4. Als het een simpele on/off schakelaar is moet dat wel kunnen, als het een dimmer achtige schakelaar is niet denk ik. Weet niet zeker of je ccfl's kan dimmen.
5. Polijsten.
6. Op internet. ff zoeken.
7. Als je een tuchscreen neemt zorg er dan in ieder geval voor dat ie VGA ondersteund anders is tekst amper te lezen. MP3car.com en myelectronics.nl verkopen wel eea.
8. Ja hoor.

Voor al je vragen geldt dat je wel ff zelf moet zoeken naar de antwoorden, je gaat het niet in hapklare brokken in je schoot geworpen krijgen.

Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl

Californication

Bedankt, ik heb al wel wat gezocht hoor !
maar smeet er ff alle vraagjes bij waarvan ik niet wist dat men antwoord juist was.
Denk niet dat een ccfl te dimmen is...
Echt stille UVreactieve fans heb ik echt nog niet gevonden,laat staan dat ze dan nog eens rood zijn...
om nog even terug te komen op mijn eerste vraag :
Sluit je een fancontroller (bv. die zalman) aan op 1 aansluiting op je mobo ?
merci

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

Reg. datum: 05 januari 2004

Ik denk dat het een beetje overkill is om 4 fans in je muziekspeler te stoppen. Genereert alleen maar extra geluid en zo heel warm zal je systeem niet worden.
The One doesn't excist
Reg. datum: 11 maart 2005

Wel leuk al die kleine modS :*)

Laptop: Intel Core Duo T2250, 2gb Kingston, 7600 Go 256mb, 160gb sata; Game-Comp: Intel Core 2 Quad Q6600, 4gb Corsair XMS2, Samsung Spinpoint 750gb 32mb, 320gb sata2; Server: Amd Sempron LE-1100, 2gb kingston ddr2, 200gb sata2

Californication

quote:
Ottie schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:44:
Ik denk dat het een beetje overkill is om 4 fans in je muziekspeler te stoppen. Genereert alleen maar extra geluid en zo heel warm zal je systeem niet worden.

Eens ik mijn nieuw systeem heb komt mijn nieuw systeem daarin hoor,
2 intake fans aan de voorkant zijn voor het desing (links en rechts,kast is liggend)
de andere achteraan is outake om de lucht naar buiten te brengen,de vierde is van de voeding.

Btw: Ik denk ok dat het nog een foto bakje word,dan heb ik geen last van het geluid en is cooling altijd welkom :).
Iemand nog antwoorden ?

Software Engineer

bij de conrad hebben ze nog wel leuke knopjes: klik

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt!

Zie Signature
Reg. datum: 22 maart 2004

quote:
Ward Vr schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:39:
[...]

Goed idee ! dan ga je ook telkens 2 ccfls naast elkaar gebruiken ofzo ?
*Ward Vr wil pics :9~

nog iets: dat lekker gaas van de pic hierboven, waar zou je dat vinden, en welke maaswijdte zou het ongeveer zijn ? (en is dat niet met zeshoekige mazen ipv vierkante ? )

ik gebruik geen CCFL's joh.. leds ownen. met name voor blauw.

blauwe CCFL's zijn lichter dan de ledjes. en ledjes zijn klein. en hebben zo geen 300 inverters nodig, en zijn goedkoper.

foto's heb ik wel ff.. ben bezig met wat ledbalkjes, gaatjes zijn niet recht hoeft niet (anders was dat wel zo geweest. was ff snel gedaan in de schuur)

soon komen ledhouders, de fans (3 fans, 6 witte en 6 blauwe leds :P) en nog wat zut.

verder is er nog weinig gedaan. :P (ben LUI)

Zie Ondertitel

vectrex.nl

Dit topic lijkt het meest logisch voor deze post.

Ik ben bezig met een mame-cabinet (arcade emulatie), maar dan op 50% schaal. Kast is ongeveer 30 cm breed en 90 cm hoog. Speciaal voor de echte classics zoals pacman / donkey kong / galaga.

Hardware:
9" IBM VGA monitor / verticaal
Compaq PIII 500mhz / 128mb / 8GB
Labtac subwoofer/speakers
Arcade controls

Status:
Ik wacht op de t-molding (t-profiel kunststof strook voor de rand), en morgen kan ik de bovenfrees lenen om voor de t-mold een groef te maken. Dan kan alles in de verf en in elkaar, hardware aansluiten, plexiglas/afbeeldingen/t-mold op de kast bevestigen en spelen maar!

Foto:
http://www.vectrex.nl/gfx/mame/cab2.jpg
Buttons/artwork zitten voor de foto er even op.

Meer info: http://www.vectrex.nl/mame.html

Vraagje: het lakken van het mdf geeft een redelijk resultaat. Zijn er mensen met ervaring of fineer/plak plastic een mooi resultaat geeft?

wie laatst lacht..... is dom

quote:
Vectrex Dude schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:03:
*knip*

Vraagje: het lakken van het mdf geeft een redelijk resultaat. Zijn er mensen met ervaring of fineer/plak plastic een mooi resultaat geeft?

lak op mdf een redelijk resultaat? :P

http://users.pandora.be/flabah/casemod/paint2/IMG_1822.jpg

Mijn zippo met de weerspiegeling in mijn MDF computerkast ;)
vectrex.nl

quote:
jellabie schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:14:
[...]

lak op mdf een redelijk resultaat? :P

Mijn zippo met de weerspiegeling in mijn MDF computerkast ;)
Ik heb een paar planken in grijze grondverf gezet, en daarna eerste 2 lagen flexa zijdeglans erop. Moet morgen nog even kijken in daglicht hoe het wordt. Misschien beter hoogglans?

Verfant bmx'er
Reg. datum: 09 december 2004

Dat ziet er echt heel vet uit dat gelakte mdf :D Dat hou ik in mijn achterhoofd :)
wie laatst lacht..... is dom

quote:
Vectrex Dude schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:17:
[...]

Ik heb een paar planken in grijze grondverf gezet, en daarna eerste 2 lagen flexa zijdeglans erop. Moet morgen nog even kijken in daglicht hoe het wordt. Misschien beter hoogglans?

grondverf... en dan opschuren met korrel 1000 of lichter.

Met airbrush :P

http://users.pandora.be/flabah/casemod/pc%20001.jpg

Je moet wel weten, deze lak heeft mij 200¤ gekost.

http://users.pandora.be/flabah/casemod/paint/IMG_1802.jpg
Eerst de grondlak

http://users.pandora.be/flabah/casemod/paint/IMG_1806.jpg
Grondlak opslissen

http://users.pandora.be/flabah/casemod/paint2/IMG_1811.jpg

De lak erover

Mijn case is gespoten door een carrosier bedrijf, autolak dus.
Verfant bmx'er
Reg. datum: 09 december 2004

Dat ziet er echt heel vet uit :P Niet helemaal mijn smaak maar wel heel vet :D. Maar hoe heb je dat aan de voor kant zo gekregen? Zo gerimpeld..
Canona
Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
syo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:28:
Dat ziet er echt heel vet uit :P Niet helemaal mijn smaak maar wel heel vet :D. Maar hoe heb je dat aan de voor kant zo gekregen? Zo gerimpeld..
Das afplaktape? 8)7

30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200

Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: