Gathering of Tweakers

Quicksearch
Big Brother is watching you

quote:
Rogresalor schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 18:55:
[...]

Hoi, zal ik wel even voor je doen :)
Already done ;)

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Als ik mijn PIT (de goedkoopste 9,50 / maand) nou aan mijn laptop hang dmv. mijn Nokia N78, worden hier extra kosten voor berekend of hoe werkt dat? Ik heb gewoon een breedbandverbinding maar heel soms klapt die eruit. Dan is het wel fijn om even voor een uurtje ergens anders op terug te kunnen vallen. En ook in de trein werkt het prima. Maar kost het iets extra's of bestaat er een soort van fair use policy?

quote:
Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:06:
Als ik mijn PIT (de goedkoopste 9,50 / maand) nou aan mijn laptop hang dmv. mijn Nokia N78, worden hier extra kosten voor berekend of hoe werkt dat? Ik heb gewoon een breedbandverbinding maar heel soms klapt die eruit. Dan is het wel fijn om even voor een uurtje ergens anders op terug te kunnen vallen. En ook in de trein werkt het prima. Maar kost het iets extra's of bestaat er een soort van fair use policy?
Geen FUP, geen beperkingen. Binnen Nederland mag je gewoon PIT gebruiken voor je PC/laptop, zonder extra kosten. En uit de recentste berichten hier veranderdt dat niet met WnW, dus voor ¤0,45/maand meer krijg je de driedubbele snelheid, maar dat moet nog bevestigd worden.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

quote:
Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:34:
[...]

Geen FUP, geen beperkingen. Binnen Nederland mag je gewoon PIT gebruiken voor je PC/laptop, zonder extra kosten. En uit de recentste berichten hier veranderdt dat niet met WnW, dus voor ¤0,45/maand meer krijg je de driedubbele snelheid, maar dat moet nog bevestigd worden.
Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?

quote:
Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
[...]

Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?
Zo groot is dit topic nou ook weer niet dat je het even door kunt lezen alvorens dezelfde vragen te stellen :/ Je blijft gewoon PIT houden, tenzij jij aangeeft dat je WnW wilt hebben.

a.k.a Nilz

quote:
Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
[...]

Het lijkt erop dat er geen nieuwe voorwaarden komen voor bestaande klanten, dus ook geen reden om op te zeggen, je blijft immers internetten met de prijs en voorwaarden die je hebt afgesloten.

wel krijg je waarschijnlijk de mogelijkheid om te upgraden naar een 0.45 duurder en sneller abo.
Als je een toestel hebt wat toch geen UMTS heeft kan je beter wachten met de upgrade, want kan ga je toch nooit sneller dan 56-64kb (GPRS)

AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5

a.k.a Nilz

quote:
Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:00:
[...]

Zo groot is dit topic nou ook weer niet dat je het even door kunt lezen alvorens dezelfde vragen te stellen :/ Je blijft gewoon PIT houden, tenzij jij aangeeft dat je WnW wilt hebben.
het topic is wel groot, alleen W&W is pas van de laatste week, dus dat zijn inderdaad niet zoveel posts

AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5

quote:
Prulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:01:
[...]

Het lijkt erop dat er geen nieuwe voorwaarden komen voor bestaande klanten, dus ook geen reden om op te zeggen, je blijft immers internetten met de prijs en voorwaarden die je hebt afgesloten.

wel krijg je waarschijnlijk de mogelijkheid om te upgraden naar een 0.45 duurder en sneller abo.
Als je een toestel hebt wat toch geen UMTS heeft kan je beter wachten met de upgrade, want kan ga je toch nooit sneller dan 56-64kb (GPRS)
Ik heb wel een toestel dat UMTS ondersteund. Alleen heb ik een speciaal abonnement afgesloten bij mijn toestel (halve maandlasten, een openingsaanbieding). Ik mag hier niet zomaar iets aan veranderen, dan vervalt die halvering van abo kosten. Dus eerst maar eens informeren in de winkel.

Een der antidigibeet

quote:
Ach, ik kan er niet boos om worden, je hebt inderdaad al een mooi topic geopend :)

Het is in ieder geval goed bedoeld geweest ;)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

quote:
Prulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

het topic is wel groot, alleen W&W is pas van de laatste week, dus dat zijn inderdaad niet zoveel posts
Helemaal gelijk in :) Ik dacht idd in het WnW topic te zitten. Maar dat lijkt me dan ook de logische plek voor dit soort vragen, en de link naar het WnW topic is erg recent hier neergezet.

Reg. datum: 25 september 2003

Een telefoontje van de helpdesk leertmij dat ik als PIT klant géén upgrade kan doen naar WnW. De helpdeskmedewerker had nog geen 'training' in het onderdeel gehad, maar heeft het allemaal nagevraagd. Contractswijziging kon niet, dus zou het een vernieuwing van het contract moeten worden. Dat zou inhouden dat mijn abonnement met WnW op 1-9-2009* (!!) geëffectureerd zou worden. Een beetje raar.

Al met al zwaar balen dus, want voor Google Earth en wat andere zaken is 128kbps wel erg langzaam.

Raar dat de frontpage toch vermeldt dat T-mobile heeft bevestigd dat deze overgang wel mogelijk moet zijn...

Is het bij iemand inmiddels wel gelukt?

*Deze datum is precies 12 maanden na ingang van mijn huidige abonnement dat ik een maand geleden heb aangevraagd i.v.m. nummerbehoud.

SPQR wijzigde dit bericht 01-09-2008 13:19 (11%)

Reg. datum: 14 augustus 2005

Is het niet gewoon mogelijk om je PIT te beëindigen en een dag later WNW te nemen?

Zelf heb ik PIT pas een paar maanden later 'gekocht' dan mijn abonnement, volgens mij kan ik PIT dan ook weer elke maand stopzetten (geen onderdeel van mijn jaarcontract). Zou ik per 30/9 PIT kunnen stoppen en per 1/10 WNW kunnen nemen?

Overigens denk ik dat T-Mobile pit-wnw vanzelf toe gaat staan omdat er anders HEEL veel klachten gaan komen....

quote:
Rrob schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:36:
Overigens denk ik dat T-Mobile pit-wnw vanzelf toe gaat staan omdat er anders HEEL veel klachten gaan komen....
Misschien is het ook gewoon een kwestie van geluk/onwetendheid bij de helpdesk of iets.
Ik heb zojuist in ieder geval mijn PIT abonnement via de telefonische klantenservice laten omzetten naar het WnW+ abo, en daar leek degene aan de andere kant van de lijn geen enkel probleem mee te hebben... :)

a.k.a Nilz

je zou denken dat ze wel even een memo rond sturen op het call center op de dag dat er een paar nieuwe abo's worden geintroduceerd... :/ :| |:(

Ik had begrepen dat PIT nu automatisch 384 Kbps / 64 Kbps wordt? Dat is dus niet zo?
Dan wil ik ook overstappen..het scheelt wel erg veel om zo te laten liggen toch?

a.k.a Nilz

quote:
Leolinedance schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:41:
Ik had begrepen dat PIT nu automatisch 384 Kbps / 64 Kbps wordt? Dat is dus niet zo?
Dan wil ik ook overstappen..het scheelt wel erg veel om zo te laten liggen toch?
volgens mij gaan PIT+ klanten wel automatisch over, ik heb in het nieuwe topic een scan van een brief voorbij zien komen.
Bij PIT klanten gaat dit duidelijk niet automatisch, (als het uberhaubt al mogelijk is......)

Big Brother is watching you

Pak anders gewoon 08007111 optie 4, optie4, helpdesk datadiensten, die snappen het meestal wel.

AMD 64x2 4200+ | 2GB DC DDR2 | 720GB HD | DVD-RWDL | GF8600GT Silent | Windows Vista Ultimate | Notebook : Acer Aspire 5920G , C2D Centrino 2GHZ 2GB DDR2, 15,4", GF 8600 GT Go, 160GB HD, DualLayer DVD, Windows Vista HP, Wireless a/b/g/n

Ik heb vrijdag mijn contract verlengd (vanaf februari 2009 met gebruik van de lost & stolen regeling) en ik vroeg nog even of mijn PIT omgezet kon worden naar de nieuwe snelheden, maar de T-mobile medewerker vertelde me dat dat automatisch ging.

Ik heb het gevraagd aan T-Mobile, nadat ik alle reacties hier las. Het antwoord? Alle klanten van PIT kunnen overstappen. Sterker nog: T-Mobile gaat het iedereen vragen: nieuws: Mobiele tv tijdelijk beschikbaar voor alle T-Mobile-klanten

ad fundem - PPC 4 ever

PIT met Flex20 zakelijk omgezet naar hogere snelheid

Omzetting ging via bellen naar klantenservice zakelijk, wachttijd 5 minuten. Omzetting bleek geen probleem werkte na een kwartier. :*) Haalde op mijn thuisadres eerst ca 115kb nu 180-190kb bij ontvangst met een a twee streepjes. Niet slecht bijna een verdubbeling. :). Begint nu wel leuk te worden mobiel internetten! :+

MDA Vario III - MDA Vario II - MDA Pro - Siemens SX1 - Psion 5MX - Olivetti Quaderno

quote:
JeeVee schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:57:
PIT met Flex20 zakelijk omgezet naar hogere snelheid

Omzetting ging via bellen naar klantenservice zakelijk, wachttijd 5 minuten. Omzetting bleek geen probleem werkte na een kwartier. :*) Haalde op mijn thuisadres eerst ca 115kb nu 180-190kb bij ontvangst met een a twee streepjes. Niet slecht bijna een verdubbeling. :). Begint nu wel leuk te worden mobiel internetten! :+
Ik heb gebeld met dezelfde klanten service, en die kon mijn PIT ook omzetten naar WnW. De meneer was wel verplicht om mij in te lichten over de snellere 1Mbit varient voor 15 euro... :P

Verder geïnformeerd hoe het zat met voorwaarden om de telefoon te verbinden met mijn computer. Dit was zeker mogelijk en paste binnen de voorwaarden.

Ik ben zeer tevreden _/-\o_

Kun je ergens zien over welke data abbonement je bezit, ik kan het namelijk nergens vinden, of zie je dat pas op je factuur?

Ik weet namelijk wel welke ik heb afgesloten, en klantenservice weet het ook wel, maar ergens heb ik er een beetje rotgevoel over, dat ik wel kan internetten, maar nergens iets terug kan vinden zoals bij orange World wel het geval was.

quote:
TheNull schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:58:
Kun je ergens zien over welke data abbonement je bezit, ik kan het namelijk nergens vinden, of zie je dat pas op je factuur?

Ik weet namelijk wel welke ik heb afgesloten, en klantenservice weet het ook wel, maar ergens heb ik er een beetje rotgevoel over, dat ik wel kan internetten, maar nergens iets terug kan vinden zoals bij orange World wel het geval was.
http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/homepage.aspx

Rechtsboven onder "persoonlijke overzicht" op "Log in" klikken. Waarschijnlijk moet je nog een account aanmaken.
Ik snap niks meer van die lui van t-mobile
Vandaag gebeld of het mogelijk was mijn pit abbo om te zetten naar WnW. Dat wist ze niet zeker, want het systeem lag vandaag plat dus kon ze het niet nakijken.. Het was wel mogelijk om mijn pit over te zetten naar WnW+ ...

Morgen word ik als het goed is teruggebeld, dus ik zal even laten weten wat ze tegen mij zeggen..

Vreemd ik ben omgezet (PIT naar WnW) om rond 14.00 uur. Ik had gebeld en de beste man deed het gelijk. Hoefde mijn telefoon alleen aan en uit te zetten en ik had sneller internet.

Ik had wel 1200 gebeld, en daarna 4, 4 getoetst (Datadiensten).

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws