[MMORPG] Pirates of the Burning Sea

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/pirates_head.jpg
Pirates of the Burning Sea

- Genoeg gehad van alle MMORPGs met elfjes en orcs? :X
- Ben je altijd te vinden in de havens of ben je het liefst op zee? :9~
- Stiekem altijd al eens piraat willen zijn? >:)

dan komt nu een spel voor jou: Pirates of the Burning Sea _/-\o_

Pirates of the Burning Sea is volgens www.mmorpg.com een van de meest verwachte MMORPG die nog moet uitkomen, alle reden voor een topic dacht ik zo

F.A.Q

Overview

What is Pirates of the Burning Sea (PBS)?
A new massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) of adventure on the high seas.

When is it coming out?
This winter.

You mean I can't play by dial-up modem? / Why do I need broadband?
We're delivering the game entirely online, and downloading hundreds of megabytes of files over dial-up would be painful.

Can I sign up for a beta?
We are not currently accepting signups for the beta. Keep visiting this site for more information on the beta process.

When does the beta start?
We aren't ready to announce any dates for the beta test. As soon as we do, you'll see it all over our home page.

How many players does the game support?
Each server/world will host thousands of players, but further testing is required before we have a more specific figure.

What does it cost?
We have not yet decided our pricing structure, but it will be comparable to other games in the genre.

Who is the publisher?
We are financing and publishing Pirates of the Burning Sea ourselves.

How will the game be distributed?
We are using Valve's new Steam technology to distribute the game entirely online. There will be no retail box in stores. Steam handles purchasing, subscriptions, logins, progressive content downloads, and upgrades. Go to www.steampowered.com for more information.

Will there be versions for other platforms?
None are currently planned.

What graphics engine are you using for the game?
We are using Activision's Alchemy engine.

I keep seeing "R1" referred to on the forums. What does it mean?
It stands for "Release One", the initial release of the game. Future downloadable releases (R2, R3, etc.) will add new features and content, and will come out every few months.

Can I alt-tab out of the game?
Absolutely.

Gameplay

Do I have to play a pirate?
No. Pirates of the Burning Sea will have a variety of professions available. You can be a naval captain, battling enemy navies and pirates, or you can make your own destiny as an adventurer, cutting deals for valuable cargo, sneaking through blockades in the dark of night, and capturing enemy ships for rich rewards.

Do you allow PvP?
Absolutely. PBS is a game about a tumultuous and violent period of history. Players will be fighting all over the game world in major battles and random encounters alike.

How big is your world?
The entire Caribbean, including portions of the continental coastlines of North America, Central America, and South America.

Can my character die?
There is no permadeath, nor is there an XP penalty. We believe rewarding success is better than penalizing failure.

Can I have my own ship?
Yes, you will have your own ship to command at all times.

Will there be weather?
We have variable wind, and each type of ship responds differently to the wind. We're not including rain and storms in R1, but they will be added to the game over time.

Can I make items?
In R1 you can create your own flag and sail graphics. Here on our website you'll find our innovative peer-reviewed player content submission system, through which you can submit your flag and sail designs for other players to vote on. The best ones go into the game, where you can use them on your ship and sell copies of them to other sea captains. In future releases we'll be looking at ways to expand the player-created art in our game, and we'll investigate what in-game crafting options would be the most fun.

Can I make ships?
All of the basic ships in the game can be extensively customized and modified with pieces of ship outfitting - triple-threaded sails that are more resistant to damage, extra planking on the hull for more protection, and much more.

Can I have a house?
There won't be player-owned locations in R1, but it is an important part of MMP gaming and we intend to add this feature in the future.

How historically accurate is the game world?
PBS is set in the Caribbean in the early 1700's. Technology and politics are pretty much as they were at that point in the real world, though we're taking a few liberties here and there in the interests of ship and weapon diversity. But politics and history will diverge from the real world pretty quickly, as wars break out and national fortunes rise and fall on the basis of player actions. So while we're launching from a near-historical point, the players and the world will take some very different turns.

Why the 18th Century?
We chose the early 1700s to start with because both the politics and the technology are more interesting. England, France and Spain are constantly at war, but none of have yet emerged as the dominant power, and piracy is in it's Golden Age, when famous pirates like Blackbeard, 'Calico Jack' Rackham and Bartholomew Roberts terrorized the high seas, made off with mountains of stolen swag, and became legends in their own time.

Is there magic in the game?
No. There are none of the spells, magic wands, +3 helmets, or any of that stuff you may have seen in other MMORPGs. Pirates and sailors do have all kinds of superstitions and ghost stories about life at sea, and we may explore those in the game, but we're not going to do anything that you'd consider magic as offered in fantasy games like World of Warcraft or Everquest.

What social organizations are there?
Join Britain, France or Spain, and all the other citizens become your comrades in arms. And of course, player can create their own guilds for other players to join, so that groups of friends can always find each other and sail together.

What happens to my character and stuff when I log off?
When you log off, there is a countdown before you leave the game that can be interrupted if you are attacked. Once the countdown ends, your ship leaves the world wherever it is. If you have to quit immediately or if you lose your connection, we start this countdown automatically and take your ship out of the world as soon as it is completed. Logging off in the middle of combat could result in your ship being sunk after you leave.

What about players who are not living in the U.S.A.? Can they play?
We intend to allow all users access to the U.S. game servers. And we will include non-U.S. players in the beta. Our servers will all be in English, as will our tech support. We will also work with our overseas licensees to provide localized servers for their territories.

Bron

Ship Guide

Voor alle beginnende kapiteinen hebben ze een Ship Guide gemaakt.
hierin staan screenshots van de schepen en wat andere informatie:

Ship Guide

Systeemeisen
De makers van Pirates of the Burning Sea houden ervan om de graphics zo hoog mogelijk te krijgen, daarom ook aardig hoge systeemeisen.

We are optimizing the game for the latest DirectX 9.0-class cards, and are making use of both DX9 and PixelShader 2. We're also using very high-resolution textures, so if you have a card with as much as 256MB of RAM, we can put it to work. But at a minimum, you'll need a 1 gHz or better machine with at least an Nvidia GeForce 4 video card or comparable. You will also need a broadband internet connection such as DSL or cable modem.

Screenshots
Waarom heb je dan snelle pc nodig :?
bekijk de screenshots maar:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/thumb1.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/thumb2.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/thumb3.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/thumb4.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/thumb5.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m-duykers/PBS/thumb6.png

Links

Updates

- Volgens een interview op www.mmorpg.com begint de Alpha fase in september, Deze zal uiteindelijk uitgroeien in een closed en daarna open Beta. :)

Anoniem: 95813

Woow ziet er vet :) kan niet w8ten tot de open beta.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
jammer dat ze hebben gekozen voor werelden op verschillende servers zoals in world of warcraft, ik ben persoonlijk meer een fan van een enkele persistent world.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Een andere piraten MMPORG is Puzzle Pirates ([rml][ PC]Puzzle Pirates[/rml]) Hier speel je puzzels om geld te verdienen. PvP is hier ook heel elegant: degene die het best puzzelt wint ;) PvP is toch vaak een probleem (allerlei regels om te voorkomen dat iemand irritant kan doen, bijvoorbeeld.) Een ander voordeel van Puzzle Pirates is dat het cross-platform is (Java). Hoef ik tenminste geen Windows te draaien.

Jammer genoeg is het nog niet duidelijk hoe deze MMPORG nu precies werkt. De details uit de TS zijn niet echt gedetailleerd ;) Ik hou het in de gaten.

edit:

Die link naar de feature pagina zelf is wel leuk ja. Er blijkt inderdaad een "systeem" te zijn om PvP toe te laten.

[ Voor 11% gewijzigd door Sendy op 25-08-2005 14:02 ]

• archetta
Sendy schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:31:
Jammer genoeg is het nog niet duidelijk hoe deze MMPORG nu precies werkt. De details uit de TS zijn niet echt gedetailleerd ;) Ik hou het in de gaten.
er is gewoon nog niet veel bekend over hoe het spel gaat werken, ondanks het toch al redelijk snel uitkomt

misschien heb je nog iets aan de feature pagina van de site zelf :)

nog iets:
het spel wordt veel vergeleken met EVE online. er zijn ook veel EVE spelers die willen overstappen naar deze game. dus ik denk dat de gameplay soortgelijk zal zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door archetta op 25-08-2005 13:52 ]

Anoniem: 95813

Ik ben een eve-online speler ben niet van plan over te stappen ben wel van plan de beta's van potbs te proberen

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 00:26
Eindelijk een MMORPG zonder magie _/-\o_

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lijkt heel veel op Pirates Of The Carribean :) Maar mocht het een open-beta worden, dan ga ik zeker testen, ziet er erg leuk uit :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 12:42
world of pirates heb je tegenwoordig ook, das gratis mmo-tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Arrr! Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/1165/pirata0wc.gif piraten zijn vet stoer :D eindelijk, hier heb ik echt op zitten wachten :) zeker iets om naar uit te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

densoN schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:05:
ik zat gister nog op deze site te lezen en las dat ze in oktober nog wilde gaan beta testen.
vandaag kijk ik weer en zie ik dat je je aan kan melden voor beta-tester!
ik vindt de gfx zeer mooi en wil jullie de kans op een voorproefje dus ook niet ontnemen :)
hf
http://www.burningsea.com/index.php
hier is denk ik beter dan een heel nieuw topic met alleen deze melding

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
daves2hd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:13:
[...]

hier is denk ik beter dan een heel nieuw topic met alleen deze melding
Het spijt me, had beter moeten kijken voor het openen van een nieuwe topic |:(
kwas ook veel te enthousiast O+

[ Voor 6% gewijzigd door densoN op 04-10-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
je moet wel 18 jaar zijn om mee te kunnen doen aan de inschrijvingen van de Beta test :(
jammer voor mij dus, maar als er hier mensen zijn die wel kunnen meedoen vertel ons hoe het is! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
archetta schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:07:
je moet wel 18 jaar zijn om mee te kunnen doen aan de inschrijvingen van de Beta test :(
jammer voor mij dus, maar als er hier mensen zijn die wel kunnen meedoen vertel ons hoe het is! :P
ik hoop dat ik wordt uitgekozen! :)
zo ja zal ik een gallery aan pics schieten :)

[ Voor 7% gewijzigd door densoN op 04-10-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

er is nu ook een officiële radio :P

www.yarradio.com Eerste uitzending zou voor 1feb zijn.

btw, er is ook een IRC channel voor dit spel he : irc.coldfront.net #burningsea

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145189

- Genoeg gehad van alle MMORPGs met elfjes en orcs? Ja!
- Ben je altijd te vinden in de havens of ben je het liefst op zee? Jaaaa ! :D
- Stiekem altijd al eens piraat willen zijn? Jahaaa !

.....De makers van Pirates of the Burning Sea houden ervan om de graphics zo hoog mogelijk te krijgen, daarom ook aardig hoge systeemeisen. :(
Met andere woorden : het lijkt me een geweldig spel, maar ik vrees dat het niet zal werken op mijn crappy pc'tje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hmm is er iemand die het spel al speelt en die kan vertellen hoe ver het spel is op het moment, wanneer de planning is dat het uit gaat komen voor het grote publiek etc ? Ik ben namelijk wel erg benieuwd naar dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

ergens midden februari zouden er nog beta invites komen

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ziet er geweldig uit, als er een OB komt dan ga ik hem zeker proberen. Is weer es wat anders dan de elfjes en orcjes in WoW. Ben erg benieuwd combat e.d. zijn uitgewerkt. Of je na enteren van een schip ook kan zwaardvechten etc.

-edit;
1.09 Who is the publisher?
We are financing and publishing Pirates of the Burning Sea ourselves.
Gewaagd, maar zeker een positief ding. Mijn inziens hebben de publishers vaak een negatieve invloed op het eindresultaat van de game. (zie SWG bijv.)

[ Voor 38% gewijzigd door Stealth2000 op 08-02-2006 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:35
What social organizations are there?
Join Britain, France or Spain, and all the other citizens become your comrades in arms. And of course, player can create their own guilds for other players to join, so that groups of friends can always find each other and sail together.
Geen Hollanders? Historisch gezien nogal incorrect gezien de bemoeienis van de WIC met dat gebied.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Hollanders zijn een neutrale factie in het spel, je kan wel als Hollander spelen maar moet wel kiezen tussen de 3 naties of piraat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:58
Ik ben helemaal gek van "Pirates" van Sid meier. Echt leuk hoe je de zeeen kan bevaren en alles kapot kan knallen. Kun je ook steden plunderen en over dragen aan andere naties? Ook zou ik graag Nederland als 4de natie zien, waren des tijds ook geen kleine jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Je kan steden overnemen voor andere naties, uitleg over het Port Conquest systeem :

http://www.flyinglab.com/...ct=378&month=08&year=2005

Pirates kunnen towns wel raiden maar niet overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167788

het lijkt me wel leuk zown spel
keer wat anders geen magie zwaarden harnassen.
gewoon lkkr bier zuipe varen op je schipje.

alleen ik vraag me af of 13 euro niet beetje veel geld is voor zown game.

kijk bij wow snap ik het.
maar ik denk dat meer mensen voor wow kiezen dan voor pirates.
want iedereen speelt wow al en met heel weinig mensen in een server zitten is ook niet echt leuk.
want als je 13 euro moet dokken.
wat zou jij kiezen met je vrienden wowen of met miss een enkele pirates spelen.

we zullen zien voorlopig vind ik het nogal erg geheimzinnig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153854

wow, ja ziet er idd leuk uit. Zoals je al zei, ik hou zelf ook niet van de thema's zoals WoW of ik weet niet wat. Ik zelf vind FoM http://fomportal.com wel een interessant thema hebben, maar is nog lang niet af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

op het forum zag ik nu ook dat

http://www.piratesoftheburningsea.nl

gelaunched was als nederlands community site.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Anoniem: 167788 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:36:
het lijkt me wel leuk zown spel
keer wat anders geen magie zwaarden harnassen.
gewoon lkkr bier zuipe varen op je schipje.

alleen ik vraag me af of 13 euro niet beetje veel geld is voor zown game.

kijk bij wow snap ik het.
maar ik denk dat meer mensen voor wow kiezen dan voor pirates.
want iedereen speelt wow al en met heel weinig mensen in een server zitten is ook niet echt leuk.
want als je 13 euro moet dokken.
wat zou jij kiezen met je vrienden wowen of met miss een enkele pirates spelen.

we zullen zien voorlopig vind ik het nogal erg geheimzinnig spel
Ik vind 13 euro voor WoW juist overdreven.. maar tja, t is waar je je geld aan uit wil geven. ik betaal liever 13 euro p/m voor potbs dan WoW vanwege het feit dat WoW (imo) een "gewone" mmorpg is met een Warcraft Thema. potbs daarintegen heeft een zeer originele concept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
densoN schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:48:
[...]

ik hoop dat ik wordt uitgekozen! :)
zo ja zal ik een gallery aan pics schieten :)
Je tekent een NCND, dus als jij geen rechtzaak wilt (mocht je ooit uitgenodigd worden :D) dan zou ik geen screen shots nemen.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjgoof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-12-2021
ik zit in de beta testing fase :)

beters..

alleen helaas kan ik geen content etc vrijgeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
13 euro per maand??

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

steam??? heeft nog nooit bij mij gewerkt (had HL2 officieel gekocht en heb hem uiteindelijk via een warezkanaal moeten downloaden om te kunnen spelen |:( ), dus dit spel is zowiso niet voor mij :p

(en wat voor een koe haal jij nu weer uit de gracht?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Oei oei oei! *O*
Ik heb het tótáál niet op die MMORPG-rage van de laatste jaren, maar nu ik zie dat er iets met piraatjes komt... :*)
Denk dat dit wel eens leuk kan worden! Hoop dat ik genoeg dingen aan de kant kan schuiven om te gamen! 8)

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157924

'k zit al bijna 1,5 jaar te wachten tot ik tot de beta word toegelaten. Ik geef het nu min of meer op. Denk dat ik het spel niet meer ga spelen ook. Ik had het wel willen spelen, maar dan had het vorig jaar uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:19

Vos

AFCA

Sony Online Entertainment zal de piraten-MMO Pirates of the Burning Sea, alweer een tijdje in ontwikkeling bij Flying Labs Studios, op de markt brengen. Het spel zal verschijnen onder Sony's 'Platform Publishing'-label, waaronder bijvoorbeeld ook Gods & Heroes: Rome Rising zal verschijnen.

In Pirates of the Burning Sea komt elk aspect van het zeevaardersleven in de Caraïben rond 1720 aan bod. Je kunt als piraat schepen plunderen, maar ook als kolonist een stad stichten en een welvarende economie op poten zetten. Vier verschillende volken staan tot je beschikking, namelijk de Fransen, de Britten, de Spanjaarden en de Piraten. Op de E3 zal Pirates of the Burning Sea te spelen zijn op de stand van Sony Online Entertainment.
http://www.gamer.nl/doc/40058
Sony ziet hier blijkbaar wel geld in? Ik zit niet zo in de uitgeverij wereld, maar Sony lijkt me toch een behoorlijke naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-03 21:48

Major Carnage

waki miko Reimu

Vos schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:43:
[...]

http://www.gamer.nl/doc/40058
Sony ziet hier blijkbaar wel geld in? Ik zit niet zo in de uitgeverij wereld, maar Sony lijkt me toch een behoorlijke naam.
Van wat ik begrepen heb is het een nette deal die gesloten is. Sony zorgt voor alle marketing en distributie, en bemoeit zich vervolgens niet met de gameplay/development.

Nog een paar maandjes wachten en dan gaat het live *O*

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger

• Stealth2000
Zijn er niet meer tweakers die potbs gaan spelen ? (of zelfs al in de beta zitten)

Vandaag is het Talk Like A Pirate Day en zou FLS het een en ander onthullen. Ik hoop zelf op een iets specifiekere releasedate of de mededeling dat er meer mensen in de beta komen. Of allebei ! Het is even wachten tot ze in de US ook wakker zijn.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35
Ik zit wel in de beta van Bounty Bay Online, maar die moet ik nog uittesten. Helemaal vergeten eigenlijk. Mij leek het altijd wel leuk, maar het wordt helaas nooit echt goed uitgewerkt. Ben fan van pirategames >:)

Yarr

• Stealth2000
Dan zou ik als ik jou was me maar es gaan inlezen in potbs, er is namelijk nogal wat veranderd sinds de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173566

Ik zal de game ook gaan spelen, onder franse vlag.

vooral de economy en de pvp ziet er veelbelovend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

De releasedate is nu bekend en staat op 22 januari 2008. Schijnbaar is de game ook reeds te preorderen bij wat Amerikaanse shops (wederom geen love voor de niet Amerikanen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !!w00t!!
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-03 13:39
Het is idd een erg leuk spel! Ik kan het weten ;)

Je kan de preorder kopen vanaf 24 october als ik me niet vergis, op sommige plekken kan je al wel de pre-order ehh pre-orderen idd :p.

Verder is er vorige week de eerste stress test gedaan waarbij iedereen de kans kreeg om het spel te zien. Er zullen er nog meer komen en er zal ook nog iets in de vorm van een open beta komen, alleen willen ze het daar niet zo noemen :p.

Als mensen nog opzoek zijn naar een society zou ik een kijkje nemen bij de Verenigde Caribische Compagnie welke is ontstaan uit de community van www.piratesoftheburningsea.nl .

Je vind ze hier.
(site is alleen nog niet af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Jammer, ik ga voor piraat. Dus ik zal jullie wel tegenkomen aan het andere eind van de kanonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Als iemand interesse heeft om de startpost te update wil ik deze best update. De gegevens die erin staan zijn denkelijk iets verouderd na 2 jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-01 16:39
Ik zie dat deze game ook via Station van Sony te krijgen is :) Is hij eigenlijk al uit? Zit hij al wel in de beta test-fase? Kan uit de officiële site daarover niet echt iets vinden..

Lijkt me een vet spel :) Heb nog een Station account omdat ik EQII gespeeld heb, dus komt mooi uit 8)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !!w00t!!
Speek schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:24:
Ik zie dat deze game ook via Station van Sony te krijgen is :) Is hij eigenlijk al uit? Zit hij al wel in de beta test-fase? Kan uit de officiële site daarover niet echt iets vinden..

Lijkt me een vet spel :) Heb nog een Station account omdat ik EQII gespeeld heb, dus komt mooi uit 8)
Als je even een paar posts omhoog gaat zie je dat de release datum 22 jan is, preorder vanaf 24 oct. :)

Hij zit nu idd nog in de gesloten beta fase welke al bijna 2 jaar duurt ofzo :p. Wat betreft de open beta.. is nog een beetje vaag, van hoe of wat. Ze laten zelfs nu nog dagelijks mensen toe in de gesloten beta waar je je voor kan opgeven. Iedereen die zich opgeeft zal naar waarschijnlijkheid zoiezo nog voor de release kunnen spelen. Dus ik zou zeggen geef je op als je dat nog niet gedaan hebt :).

ohja en als mensen een papegaai op hun schouder willen moet je de preorder nemen en dan kan je trouwens ook iets van 10 dagen voor de release beginnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-01 16:39
!!w00t!! schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Als je even een paar posts omhoog gaat zie je dat de release datum 22 jan is, preorder vanaf 24 oct. :)

Hij zit nu idd nog in de gesloten beta fase welke al bijna 2 jaar duurt ofzo :p. Wat betreft de open beta.. is nog een beetje vaag, van hoe of wat. Ze laten zelfs nu nog dagelijks mensen toe in de gesloten beta waar je je voor kan opgeven. Iedereen die zich opgeeft zal naar waarschijnlijkheid zoiezo nog voor de release kunnen spelen. Dus ik zou zeggen geef je op als je dat nog niet gedaan hebt :).

ohja en als mensen een papegaai op hun schouder willen moet je de preorder nemen en dan kan je trouwens ook iets van 10 dagen voor de release beginnen 8)
Heeey thanks man, ga ik toch eens even checken. Moet dat op de officiele website? Ik kijk wel even, wordt sowieso preorderen dan ;)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174740

Ik vind het niet kloppen dat er geen keuze voor Nederland is!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 174740 op 13-10-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !!w00t!!
Anoniem: 174740 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:06:
Ik vind het niet kloppen dat er geen keuze voor Nederland is!
hehe met jou nog vele anderen! Dr zijn hier zoveel discussies over geweest :p op het officiele forum. Waar het op neer komt is dat in 1720 Nederland, maar ook portugal minder grote spelers zijn geworden in dat gebied (even kort door de bocht). Uiteindelijk speelt game balance hierbij ook een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !!w00t!!
Voor de mensen die niet kunnen wachten: mmozone heeft een beta key contest. Er zijn in totaal 15 keys te winnen!

linkje

Inzending kan verstuurd worden naar Faas (mmozone crew en tevens oprichter van de vcc)

arrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Hoi,

Kan het kloppen dat Pirates of the Caribbean Online hetzelfde is? Aangezien ik die had gedownload maar de graphics vallen mij heel erg tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34422

rethxoth schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:23:
Hoi,

Kan het kloppen dat Pirates of the Caribbean Online hetzelfde is? Aangezien ik die had gedownload maar de graphics vallen mij heel erg tegen!
Nee is gelukkig niet hetzelfde :)

Pirates of the caribbean is uitgebracht door Disney in opvolging van de films.
Heeft dus niets te maken met Pirates of the burning sea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

rethxoth schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:23:
Hoi,

PotCO is cartoon achtig gemaakt. Het is wel lachen. Speel hem nu al een paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

!!w00t!! schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:04:
Voor de mensen die niet kunnen wachten: mmozone heeft een beta key contest. Er zijn in totaal 15 keys te winnen!

linkje

Inzending kan verstuurd worden naar Faas (mmozone crew en tevens oprichter van de vcc)

arrrr
ik heb me niet opgegeven, maar heb me 2 jaar geleden aan het begin van dit topic wel op gegeven voor beta key en ik krijg nu een mail er voor :D maar weird, misschien als ik er tijd voor heb, jammer om key zo weg te gooien :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-04 20:12
Hey, ik heb vandaag ook een mailtje gehad. 100 mb downloaden van de al trieste FTP ( 100kb/s~ ) en dan de rest via dat LaunchPad gebeuren downloaden wat zo traag is als een slak, 6 uur downloaden ofzo. En nee, het ligt niet aan mijn internet, op goeie http servers haal ik gewoon 700kb/s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

Het zal waarschijnlijk een stuk drukker zijn als normaal nu er een nieuwe batch beta testers invited is. En die patch is ook slechts een paar gig dus iedereen zal tegelijk de server bestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afgelopen weekend was het Stress Test #2. Mensen die hun char boven lvl 5 hebben gekregen worden toegelaten tot beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die nog interesse hebben in deze game. Vanaf vrijdag of maandag is open beta. Dit zal tot ongeveer 30 december duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 178057 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:27:
Voor de mensen die nog interesse hebben in deze game. Vanaf vrijdag of maandag is open beta. Dit zal tot ongeveer 30 december duren.
Maar je moet wel fileplanet member zijn? En daar moet je voor betalen...
Iedereen kan deze week als je Fileplanet member bent vanaf 3 december aan de gang, en vanaf de 7e kan iedereen op Fileplanet gaan downloaden.
Hmz iemand zegt dat je vanaf de 14e als niet lid ook kan meedoen.

[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 06-12-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hmm je moet blijkbaar Founders Club member zijn om mee te kunnen doen atm. Weet iemand wanneer de open beta ook toegankelijk word voor normale betalende subscribers en niet subscribers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 00:35

Stronkie

Where wind is Trouble

nee alleen lid van fileplanet is niet niet genoeg. Ik ben lid van fp en moet mijn account nog upgraden om hier aan mee te kunnen doen... Ja daag. Ik betal 54 eu ro in het jaar en wil gewoon gratis mee kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Laatst online: 22:40
Je kan ook bij www.eurogamer.net een key bemachtingen. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:57
michaeltb schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:19:
Werkt goed inderdaad, ze geven echter alleen een fileplanet download link. Heb je toevallig een spiegeltje?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

pingkiller schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:53:
[...]

Werkt goed inderdaad, ze geven echter alleen een fileplanet download link. Heb je toevallig een spiegeltje?
google is your friend

Ik dl nu van deze : http://games.internode.on...elist.php?app=536&menu=16

damn...5 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Laatst online: 22:40
Ik heb hem gewoon vanaf fileplanet gedled

ingame naam is trouwens: Mikkel

Ben een British Privateer

Mischien wil iemand samen de zee onveilig maken? :D

[ Voor 59% gewijzigd door michaeltb op 08-12-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 20:39
servers down :s Maar wat een lag :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ben bezig met die tutorial, moet ik op gegeven moment 3 piraten schepen vernietigen...gedaan. Dan moet ik terug naar de haven en praten met August Holt ofzo...maar ik haal de missie niet.

Doe ik hem net voor de 2e keer..ik alles weer vragen aan hem (3 opties) maar weer gebeurt er niks...alleen de server knalt er na een minuut uit.

Dat wordt denk ik ff de tutorial overslaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 08-12-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Hey,

Ik heb een wiki opgezet voor dit spel, het kan jullie misschien wel helpen bij het spelen : http://www.potbswiki.com

Ik ga dit spel zeker spelen, ik volg het al sinds january 2003 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik hebt het ook even gespeeld. Op zich wel leuk. HEt spel leeft excht.. Mensen geven antwoord en praten uit zichzelf...

Aye Matey... One Keg Of ale.... :)

Hmmzzz

Maar idd wat een lag..

Tot hoelang duurd de beta nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
de lag was idd wel even irritant toen ik gister aant spelen was, heb daarom ook nog niet lang gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
zo, inmiddels aardig wat gespeeld, ben nu een lvl13 spanish privateer :) Ik vind het tot nu toe een erg toffe game moet ik zeggen. Het manufacture systeem is best goed bedacht met de slots en gebouwen etc, het is heel toegankelijk. Ship combat is ook erg gaaf, heb nu een Cutter, en ook het vechtsysteem is vrij uitgebreid moet ik zeggen, je hebt erg veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58294

ADMK schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:10:
[...]

Ik vind 13 euro voor WoW juist overdreven.. maar tja, t is waar je je geld aan uit wil geven. ik betaal liever 13 euro p/m voor potbs dan WoW vanwege het feit dat WoW (imo) een "gewone" mmorpg is met een Warcraft Thema. potbs daarintegen heeft een zeer originele concept :)
Zijn altijd mensen die niet bereid zijn geld voor te geven dat moet je ook geen intresse hebben voor MMO. Ik heb zelf de beta van deze gespeeld Vond het een beetje kinderlijk over komen de gevechten tussen schepen. Daarnaast is het erg eentonig en de gevechten op een schip heb je weinig mogelijkheden.

Anoniem: 171349

Snap open beta niet die op Gamershell te downloaden is , het zou zo'n 5 gig zijn die je moet downloaden maar als je het dwnl dan krijg je een bestand van 1.06 gig en die kan ik niet uitpakken overigens?

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Gebeurd heel soms wel eens vaker bij GH. Betekend dat je een corrupt bestand hebt en even opnieuw moet downloaden want het is toch echt 5 gig groot.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Bleet schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:18:
Gebeurd heel soms wel eens vaker bij GH. Betekend dat je een corrupt bestand hebt en even opnieuw moet downloaden want het is toch echt 5 gig groot.
Betwijfel niet je reactie maat in dit geval wel , elkje mirror geeft bij mij 1.06 gig aan totale download , verry strange :9

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-02 18:10

Knaak

It's me, Mario!

ben heb nu aan het downloaden, ben benieuwd :) Dit is een keer wat anders hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Binnenkort is er een "End of Open Beta"-event, zeker in het oog houden :) Grootscheepse gevechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

michaeltb schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:19:
Sorry hoor maar weet nog niet hoe ik een key kan krijgen , op deze site kan ik niks vinden ? Ben ik te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Heb hem nu zo'n 2 dagen gespeeld en het is een leuke game, beter dan verwacht. Ookal voelt de game niet "af".

Wel leuk dat ik nu een van Hoorn Snow (lvl12 ship) heb. :P Daar kun je aardig mee uit de voeten.

Wel slecht trouwens dat er weinig duidelijke tutorials zijn voor dingen zoals "hoe krijg ik een nieuw schip" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 12:42
Heb nu al tijdje in beta gespeeld.

In begin: gaaf spel etc.

Later: hmm toch wel beetje eentonig en te simpel.
Er zit jammer genoeg nog geen diepte spel in.
En ja battles zijn leuk, maar na tijdje heb je wel alle type battles gezien en begint het weer eentonig te worden.

Ach, misschien schaaft dat wel bij na tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Mee eens, het is allemaal een beetje van hetzelfde. Ook vind ik de "Main quest" erg onduidelijk.

Maar ach, ik zal de game toch niet retail gaan spelen, aangezien de game gewoon te kaal is op dit moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 10:07
Anoniem: 171349 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:38:
[...]

Sorry hoor maar weet nog niet hoe ik een key kan krijgen , op deze site kan ik niks vinden ? Ben ik te laat?
Nee, ze zijn er nog
http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-01 16:01
Pffff GVD wat een omwegen om aan de beta versie te komen zeg.... :(

edit: het toevoegen van het woord: GVDOMME

[ Voor 32% gewijzigd door Djerique op 25-12-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358

Game lijkt mij erg vet, heb hem nog niet kunnen spelen omdat ik een tijd mijn main pc niet heb kunnen gebruiken :)

ben alleen erg bang voor een ding: geen EU servers right? Lagt dat niet als de nete en heb je dan ook als Europeaan niet enorm last van weinig spelers op voor ons normale tijden? Of zitten er dan zat europeanen op?

Voor mij iig een om in de gaten te houden, hou van piraten en een game met sterke economie (iemand die beetje daar ervaring mee heeft in deze game? ^^) is altijd vet

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-04 11:11
k, ik heb hem zojuist gedownload en geinstalleerd. Hij is nu de updates aan het installeren. Ben heel erg benieuwd hoe hij is. Lijkt me dik... Maar zijn er hier ook nog meer beta testers aanwezig? Zitten er bijvoorbeeld nog veel bugs in de huidige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38358 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:25:
Game lijkt mij erg vet, heb hem nog niet kunnen spelen omdat ik een tijd mijn main pc niet heb kunnen gebruiken :)

ben alleen erg bang voor een ding: geen EU servers right? Lagt dat niet als de nete en heb je dan ook als Europeaan niet enorm last van weinig spelers op voor ons normale tijden? Of zitten er dan zat europeanen op?

Voor mij iig een om in de gaten te houden, hou van piraten en een game met sterke economie (iemand die beetje daar ervaring mee heeft in deze game? ^^) is altijd vet
Lijst van servers is uit. Zijn 7/8 servers 'voor' Europa. Alleen zijn veel Europeanen weer sceptisch als het wel slim is om zoveel te hebben à la Vanguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218701

Tis nogal een download zeg die client.. 5.06 GB..en dan alleen via FilePlanet te downloaden..dat duurt dus wel effe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Anoniem: 218701 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 00:20:
Tis nogal een download zeg die client.. 5.06 GB..en dan alleen via FilePlanet te downloaden..dat duurt dus wel effe...
mja doe geen moeite, want de beta stopt maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 18-04 20:31
Released inmiddels... iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik ken iemand die het spel speeld nu het uit is.. Maar hij speeld het al zo lang er gespeeld kan worden.... (voor de open beta).....

Hij zegt er zijn een paar dingen aangepast in de final release. Maar de feeling die je had minus LAG... Is er nog steeds aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

Net het spel gekocht, zit nu vast in het patch proces. Expected time till completion: 120 hours... gare updater :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
heb de trailer bekeken en die ziet er wel erg goed uit. Zeker ook mooi dat er meer dan 40 schepen in het spel komen te zitten.

[ Voor 37% gewijzigd door aeon21 op 01-02-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:35
ben wel benieuwt naar dit spel, hou altijd van pirate games, yarr >:)

Maar helaas geen demo te vinden, slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkShadow schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:26:
ben wel benieuwt naar dit spel, hou altijd van pirate games, yarr >:)

Maar helaas geen demo te vinden, slechte zaak
Je zal nooit een demo van een MMO vinden, alleen een trial. Maar die hebben ze (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Ben nu een level 25 French Navy Officer en hopelijk level 27 vanavond want dan kan ik de Stralsund frigate kopen. Missions doen is trouwens een van de beste manieren om aan geld te kopen. Heb nu al bijna genoeg geld om een level 50 schip te kopen :P

Leuk spel over het algemeen, maar vind de PVP echt wel magertjes. Het gaat eigenlijk alleen om ganken, want ook al heb je de betere tactics/equipment, dan nog helpt dit niet wanneer plotseling 2 maatjes van je opponent het gevecht joinen. Dus stel je vind een pirate in de PVP areas van jouw level en je valt hem aan (gebeurt in een instance type) dan nog kunnen maatjes heM binnen een minuut nog te hulp schieten door te undocken van een stad of simpelweg van buiten het visuele bereik op de open zee snel naar hem toe te stormen. Recht toeaan PVP zonder ganking tactics vind je alleen bij de gevechten om de steden, maar deze vinden alleen op gezette tijden plaats.

Verder is het ook wel jammer dat alle NPC mission dialogs text-only zijn. Hierdoor valt toch wel wat weg van de immersion factor zoals je die bijv. in Everquest II hebt. Van mijn clan/guild/corp (noemen ze society hier) is er geen een die de dialogs echt leest; het is vooral snel doorklikken en dan de missie selecteren uit je missie journal waardoor er een beknopte samenvatting ("kill 0/5 pirates") rechtsonder verschijnt. Hadden ze hier een tonnetje tegenaan gegooid en voice acting geïmplementeerd, dan weet ik wel zeker dat dit spel stukken hoger in de ranglijsten zou hebben gestaan. Is gewoon zonde, maar wat niet is kan nog worden, want de distributeur (SOE) is dezelfde als die van EQ II...

Maar vat het niet verkeerd op, ik blijf het spel spelen, maar dan vooral vanwege de unieke ervaring (zee combat) en de toch wel geslaagde mix van avatar en schip interactie. Vreemd genoeg geeft het toch wel een bijzondere voldoening = wanneer je na een heftig zeegevecht een schip boordt en vervolgens in third person perspectief de vijandelijke bemanning finaal de pan in hakt.

Zodra ik mijn stralsund heb laat ik weer van me horen :)

[ Voor 82% gewijzigd door aeon21 op 12-02-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:18

Kluus

Gang is alles

Het spel lijkt me echt vet (speel nu veel eve-online), alleen heel erg jammer dat er geen trial voor is, want dat vind ik toch wel een vereiste voor een dergelijke game. Zal het een beetje performen op een iMac 20" 2.16 Ghz, 2GB geheugen met videokaart Radeon X1600?

Misschien ervaringen mee? (Voor games heb ik een kleine windows partitie met bootcamp, dus OS zou geen probleem moeten zijn)

Edit: Hoe duur is trouwens een account?

[ Voor 6% gewijzigd door Kluus op 12-02-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sulukman
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-04 16:03
Heb een vraagje:

Welke betaal opties heb je ?
Heb namelijk geen CreditCard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan via SOE betalen via automatische incasso.

Anoniem: 215116

Ik vind het spel echt geweldig. Speel het bijna nonstop :D. Als piraat rondvaren blijft gewoon magistraal. Tevens vind ik de PVP ook super, maar dit komt pas later in het spel. De port battles zijn echt super!

Ik speel trouwens op de amerikaanse servers aangezien de australische er nog niet zijn :(.

• Loona35
  • Laatst online: 18-04 20:31
Gekocht... paar uur later weer verkocht. Deze game kan echt niet voor 2008.

- geen mailbox (lol!)
- geen reply button 8)7
- geen mogelijkheid spullen te ontvangen / sturen als een ander niet online is
- ik heb tot lvl 10 gespeeld, niet één keer contact gehad met andere ... waarom?
a) alles is instance.. dus als er ergens gevochten wordt (ook PVE!) dan merk je daar niets van..
b) er zijn bijna geen group missions
c) die paar groups missions heeft blijkbaar iedereen al 10x gedaan dus buddys vinden duurt ook eeuwen
- ik heb geen special items ontdekt oid.
- gevechten op het land zijn kwaliteitje 1998
- en nog een hoop andere kleine dingen.. zoals het niet oplichten van quests ingangen, geen landsmarks etc. etc. etc.

De game is uniek qua style, maar de gameplay is ontzettend beneden maat. Zeker voor 2008.
Pagina: 1 2 Laatste