[MMORPG] Pirates of the Burning Sea

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.746 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

Half met je eens...
Loona35 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 18:39:
Gekocht... paar uur later weer verkocht. Deze game kan echt niet voor 2008.

- geen mailbox (lol!) wel
- geen reply button 8)7 eh waarin? de mail of whisper? whisper/tell in ieder geval wel
- geen mogelijkheid spullen te ontvangen / sturen als een ander niet online is klopt, tegen het versturen naar alts. Game gaat om realisme kwa economie. Ze willen niet dat je hele ships gaat versturen. Zo moet je ook gekochte items in de juiste auction house (dus de juiste stad) ophalen.
- ik heb tot lvl 10 gespeeld, niet één keer contact gehad met andere ... waarom? klopt, komt pas wat later in PVP
a) alles is instance.. dus als er ergens gevochten wordt (ook PVE!) dan merk je daar niets van..
b) er zijn bijna geen group missions
c) die paar groups missions heeft blijkbaar iedereen al 10x gedaan dus buddys vinden duurt ook eeuwen
- ik heb geen special items ontdekt oid. zijn er duizenden. maar geen 'axe of pirate slaying +1000'
- gevechten op het land zijn kwaliteitje 1998 Klopt, gigantisch aan geirriteerd in het begin. Later worden ze veel en veel leuker door skills
- en nog een hoop andere kleine dingen.. zoals het niet oplichten van quests ingangen, geen landsmarks etc. etc. etc.wel, en wel

De game is uniek qua style, maar de gameplay is ontzettend beneden maat. Zeker voor 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^ dan zitten ze duidelijk niet zo duidelijk erin verwerkt als bij een game als WoW, EVE etc. daar had ik helemaal geen problemen met dit soort dingen.

..en een reply button in de chat is toch wel het minste.. /tell is het enige wat er is volgens mij?

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:28

Major Carnage

waki miko Reimu

Met ctrl-r krijg je een regeltje waar de /tell <naam> al in staat, hoef je alleen nog te typen :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Anoniem: 215116

En die kun je natuurlijk ook gewoon instellen in de opties als je 'r' fijner vind :+

Anoniem: 63800

is er trouwens van dit spel een trial te downloaden om hem te proberen.

Vanwege het feit dat ik al 2 mmorpg's speel vind ik het wat zonde om direct mijn geld in dit spel te investeren terwijl ik er erg gemixte meningen over hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Anoniem: 63800 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:11:
is er trouwens van dit spel een trial te downloaden om hem te proberen.

Vanwege het feit dat ik al 2 mmorpg's speel vind ik het wat zonde om direct mijn geld in dit spel te investeren terwijl ik er erg gemixte meningen over hoor
Nope, maar je kan wel een buddy-key bij iemand ritselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Anoniem: 178057 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:06:
[...]

Nope, maar je kan wel een buddy-key bij iemand ritselen
ah ja dat word een probleem ken verdier niemand die dit spel speelt.

Ik zal wel evenw achten tot die in de actie gaat bij play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:16:
[...]

ah ja dat word een probleem ken verdier niemand die dit spel speelt.

Ik zal wel evenw achten tot die in de actie gaat bij play
Denk dat ik er een voor je heb. Ben helemaal vergeten dat ik een pre-order kit had ontvangen. Stuur ff een PM als je hem nog will hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178449

Hey, toevallig iemand een extra buddy key liggen? Zou het graag eens uitproberen voordat ik het koop.
Would be much appreciated _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-07 15:47
Ik heb het spel online gekocht bij sony zelf en heb hierbij geen buddy-key gekregen.
Dus daar kan ik je helaas niet aan helpen.

Maar voor de mensen die in ieder geval een idee willen krijgen bij het spel stel ik voor om eens een keer het spel Voyage Century Online te proberen. Deze mmorpg is gratis en heeft dezelfde opzet. Maar veel slechtere graphics, minder geavanceerde vecht technieken etc.

Even een linkje naar het Voyage Century Online Topic

Maar om een idee te krijgen van de opzet van het spel is het zeer goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Kroga op 18-03-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Aangezien dit topic zo dood is als een pier zal ik het nog maar eens proberen.

Pro's:
  • Goede graphics.
  • Advanced naval combat.
  • Skill speelt een grote rol dus niet per definitie "meer tijd = sterker"
  • Gebaseerd op de geschiedenis
  • Elk schip reageert anders op de wind
Con's:
  • Niet speelbaar op 56k modem in verband met patches voor zover ik weet (in nederland niet zo'n probleem).
  • Redelijk goede pc nodig.
  • Stijle leercurve
Natuurlijk zijn er nog veel meer pro's en con's maar dit zijn denk ik de belangrijkste.

Maar de eigenlijke reden waarom ik dit bericht post is dat er een nieuwe grote patch op dit moment wordt geimplementeerd op de live servers. Namelijk patch 1.2. Voor het gemak heb ik er maar even een link bij gedaan naar de changelog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand nog een buddy key nodig heef, laat het mij weten. Heb er 3 via het Buddy Program gekegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 20:08
Anoniem: 178057 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:45:
Als iemand nog een buddy key nodig heef, laat het mij weten. Heb er 3 via het Buddy Program gekegen.
Ik ben erg benieuwd hoe de game is! Stuur mij er maar een als je nog iets overhebt :) Ik zal meteen hier laten weten hoe de game is!

[ Voor 9% gewijzigd door Phew op 29-03-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 01-04-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Zijn er nog meer mensen hier die spelen op de server: Roberts

Mijn characters zijn:
Kroga Titans - LVL 38 Naval Officer
Kroga Pegasus - LVL 16 Privateer

EDIT: Misschien moet de TS maar eens herzien worden...

[ Voor 15% gewijzigd door Kroga op 09-04-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:18
Hoy,

Ik zou het spel graag eens uitproberen gezien ik eens een andere mmorpg zou willen spelen.
Heeft er iemand nog een buddy key ?
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07 21:24
zou er graag eentje willen hebben..thanks

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Character transfers zijn reeds ingevoerd, er is een maand de tijd om te transferen.
De servers worden als het ware gemerged.
Er blijven vier servers open waarop gespeeld kan worden.

• Roberts
• Blackbeard
• Rackham
• Antigua

De servers die uiteindelijk verdwijnen zijn:

• Bonny
• Guadeloupe
• Kidd
• Morgan
• Bellamy
• Bonnet
• Hornigold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZTeeVeR schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:24:
[...]

zou er graag eentje willen hebben..thanks
tuxken schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:58:
Hoy,

Ik zou het spel graag eens uitproberen gezien ik eens een andere mmorpg zou willen spelen.
Heeft er iemand nog een buddy key ?
Dank
Ik heb er nog maar 1 over. Eerste die mij bereikt krijgt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik heb de mijne al helaas allemaal gebruikt voor me maten.

Besu op welke server speel jij?

[ Voor 23% gewijzigd door Kroga op 16-04-2008 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:18
Besu, thx voor de key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 20:44
Zijn er nog mensen met een buddy key? Zou er graag eentje ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Ik heb een vraag aan de gene die dit spel al meer dan een maand spelen.

Zou je misschien kunnen uitleggen hoe het registreren werkt, want ik denk niet dat ik het helemaal begrijp.
Als je het spel koopt zitten er 30 gratis dagen bij, maar die gaan pas in als je je creditkaart gegevens ergens bij sony achterlaat. Ook moet je bij sony (SOE??) geregistreerd zijn om je gegevens achter te laten. Maar daar zijn zoals ik het begrijp nogal wat problemen mee, even een linkje

http://www.burningsea.com/forums/showthread.php?t=4673

Nou is het lezen van Engels niet echt een van mijn sterkste kanten, doe ik namelijk nooit.
Kortom, hebben jullie ook problemen gehad met registreren. En als ik er na 30 dagen achter kom dat ik het spel niet leuk vind kan sony dan toch nog geld van mijn creditkaart halen of vragen ze eerst om toestemming?

Alvast bedankt!!

Het lijkt me echt een vet spel en wil het graag proberen, maar liever geen gezeik als het omgeld gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
JappieR schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:40:

Kortom, hebben jullie ook problemen gehad met registreren. En als ik er na 30 dagen achter kom dat ik het spel niet leuk vind kan sony dan toch nog geld van mijn creditkaart halen of vragen ze eerst om toestemming?
Ik zal even proberen uit te leggen hoe het werkt.
  • Je koopt het spel .
  • Maak een account aan op SOE.
  • Voeg je key toe aan je account.
  • Voeg je betalingsmethode toe aan het spel. (SOE gaat er vanuit dat je verder speelt)
  • Zodra je dat gedaan hebt dan starten je 30 dagen die je gratis krijgt. (Er wordt niets afgeschreven)
Als de 30 dagen om zijn wordt er pas voor het eerst geld afgeschreven.
In die dertig dagen dat je het spel hebt kun je ten alle tijden je 'subscription' (automatische betaling)stoppen.

Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben, als het niet zo is meld het dan ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:06
Kroga schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:12:
[...]

Ik zal even proberen uit te leggen hoe het werkt.
  • Je koopt het spel .
  • Maak een account aan op SOE.
  • Voeg je key toe aan je account.
  • Voeg je betalingsmethode toe aan het spel. (SOE gaat er vanuit dat je verder speelt)
  • Zodra je dat gedaan hebt dan starten je 30 dagen die je gratis krijgt. (Er wordt niets afgeschreven)
Als de 30 dagen om zijn wordt er pas voor het eerst geld afgeschreven.
In die dertig dagen dat je het spel hebt kun je ten alle tijden je 'subscription' (automatische betaling)stoppen.

Ik hoop zo je vraag beantwoord te hebben, als het niet zo is meld het dan ff.
Je antwoord is kort en krachtig, en duidelijk!!! :)

Ik had namelijk gelezen dat er veel mensen problemen hadden met registreren en dat het onduidelijk was of je die 30 dagen nou ook echt gratis kreeg omdat je al meteen je creditkaart gegevens moest geven.

Bedankt voor je reactie, ik zal binnenkort PotBS in huis gaan halen.

edit. Zou het spel er echt veel op vooruit gaan nu ze er servers uit gaan gooien?

[ Voor 3% gewijzigd door JappieR op 17-04-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kroga schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:46:
Ik heb de mijne al helaas allemaal gebruikt voor me maten.

Besu op welke server speel jij?
Op Rackham. Ik ben daar beter bekend als Sebastiaan Florijn van Sint Maarten Zeevaarders Syndicaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

freezer

er komt geen end 'an

Als er nog iemand een buddy key over heeft dan zou ik die graag willen ontvangen.

Heb 1 van de eerste Beta's geprobeerd en als ze een hoop aangepast hebben (o.a. aan boord vechten etc.) dan lijkt me het wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
JappieR schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:20:
[...]
edit. Zou het spel er echt veel op vooruit gaan nu ze er servers uit gaan gooien?
Dat hoop ik wel maar daar valt natuurlijk niet echt iets concreets over te zeggen.
Ik level trouwens voor geen meter ben alleen maar aan het pvp'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264124

als iemand een trail account/cd key heeft zou ik die graag willen ontvangen speel zelf voyange century maar ben al na 3 maand er op uit gekeken dus wou ik effe POTB uit proberen voor ik me geld er aan uit geef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264388

Zou iemand als hij een buddy key over heeft, op willen sturen! Ik vond VCO een redelijk spel, maar de besturing was zeer rot. Ik wil dit graag even uittesten, voordat ik met geld over de balk ga smijten,

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaag zijn al mijn buddy keys up. Ik kan kijken als ik er meer kan regelen, maar heb niet veel hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246441

Met patch 1.5 (komt dinsdag 1Juli) komt er een nieuw buddy-key programma,
Misschien kun je er daar wat vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264124

sinds kort heb ik de de box edition gekocht van PoTBS maar heb me 3 buddy keys al naar Real life vrienden geven ik kan kijke of ik er meer kan krijge als ik volgendem aand 1 maand subscribtion d'r bij koop maar weet niet of ik er nog een bij krijg dus ik post wel hier op nieuw als ik weer heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:32
buddy key is een soort trial begrijp ik ? Als iemand die nog heeft... lijkt me leuk spel

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog al mijn buddy keys, het is inderdaad een trial.
Je speelt gewoon 14 dagen het volledige spel. De buddy key is gewoon je serial number zegmaar.
Je moet het spel nog wel downloaden op www.burningsea.com. Kweet niet precies hoe groot maar de box-editie heeft 2dvds dus sowieso groter dan 4.5gb.

Ik vind het spel een echte aanrader, alleen omdat de population vrij laag is (door weinig marketing) is het soms lastig een goede groep te vinden. En het is echt een groeps-spel, PvP, missies... voor bijna alles is een groep te gebruiken.

Het nieuwe buddy-key program is nu online.
Iedereen kan gratis een 14-dagen trial kopen en het spel downloaden,
daarna zul je het spel moeten kopen (30euro incl 1 maand gratis), en dan na 44 dagen gratis pas echt hoeven te betalen per maand!

(www.burningsea.com voor download en trials)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 246441 op 18-09-2008 18:32 ]

Pagina: 1 2 Laatste