Hoofdcategorieën
Topicacties

Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
robbertb schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:06:
Ik heb nu ook weer de optie "Get inbound phone number". Maar als ik daarop klik krijg ik op de volgende pagina: "An error -1 has occurred".
Hoe hebben jullie betaald die een werkend telefoonnummer hebben? Ik heb telefonisch 1,04¤ overgemaakt.

Heb het gister erop gezet via 0900 nummer, en meteen daarna nummer aangevraagd. Werkte perfect!

mijn 053 nummer mag ook geruild worden voor een 050, als ik binnen 2 dagen geen mail terug heb van voipbuster ;)

Op de website van VoipBuster staat dat je ¤10 credit moet opladen voordat je onbeperkt kunt bellen. Ik heb echter in September ofzo ¤1 via PayPal overgemaakt, en ik kan nog steeds onbeperkt bellen en ik heb ook een 030 nummer gekregen. Geldt die regel van ¤10 soms alleen voor nieuwe gebruikers?

My website | Me @ Twitter
Intel C2Q Q6600 | 4 GB RAM | 500 GB HDD | GF 9600GT | X-Fi Xtreme Gamer | WiFi 802.11a/b/g/n | Windows 7 Professional x64

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
JeFFJuH schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:33:
Op de website van VoipBuster staat dat je ¤10 credit moet opladen voordat je onbeperkt kunt bellen. Ik heb echter in September ofzo ¤1 via PayPal overgemaakt, en ik kan nog steeds onbeperkt bellen en ik heb ook een 030 nummer gekregen. Geldt die regel van ¤10 soms alleen voor nieuwe gebruikers?
Alleen als je via Paypal overmaakt ja, maar je kan ook even met het 0900 nummer met je thuistelefoon bellen, en dan betaal je 1,30 en krijg je 1,04 tegoed, maar kan je wel een nummer aanvragen ;)

Reg. datum: 12 februari 2004

is het al iemand gelukt om het inkomende voipbuster telefoonnummer via asterisk@home te laten lopen?
Zojuist heb ik de instellingen in asterisk@home gezet maar als ik dan het voipbuster nummer draai, dan wordt onmiddelijk de verbinding verbroken. Ik heb de instellingen overgenomen van mijn talkin2ya nummer welke wel goed werkt.

help!

quote:
JeFFJuH schreef op donderdag 15 december 2005 @ 09:33:

Ja, een aantal weken geleden was 't zelfs nog 5 euro.
ik heb in september ook 1 euro overgemaakt. had ik direct een nummer. Daarna een tijd niet gebruikt, laptop opnieuw geinstalleerd en niemand kan achter m'n wachtwoord komen :S dus maar een nieuw account aangemaakt. moest ik wel 5 euro betalen. nu heb ik sinds gisteren een 010 nummer er bij.. netjes het juiste netnummer :)

alleen heb ik het probleem dat voipbuster niet gebeld kan worden en niet zelf kan bellen.. gisteren nog wel... iemand een idee of ze met de server bezig zijn ofzo?

PH-MRK request startup

Reg. datum: 13 juli 2001

Na lange tijd gebruik te maken van van de softphone van voipbuster ben ik overgaan om dit te realiseren middels een hardwarematige oplossing. Wellicht is deze informatie nuttig voor iemand die nagenoeg dezelfde opstelling heeft als ik. De opstelling welke ik nu heb is als volgt:
- speedtouch 510 adsl modem met de nieuwste QOS firmware R 4.3.2 welke te vinden is op:
http://www.speedtouch.net.nz/510seriesFirmware.htm Daarbij heb ik diverse regels in de user.ini toegevoegd en aangepast om ervoor te zorgen dat voip de highest priority krijgt zie: http://www.voip-info.org/...rwarding+Speedtouch+510v4
Ik heb geen regels verwijderd zoals op deze site word aangegeven, daar ik dan de persoon aan de andere kant niet meer hoorde praten.
- speedtouch 190 voip gateway met de instellingen van voipbuster welke te vinden is op: http://www.callvoip.nl/te...voip_st716_voipbuster.pdf
Om sip instellingen op deze gateway te kunnen maken dien je de standaard loginnaam: admin en het wachtwoord: admin te gebruiken (wellicht dien je hiervoor eerst via security een eigen loginnaam en een wachtwoord aan te maken) zie: http://www.speedtouchdsl.de/download/files/ST190_admin.pdf
- Artech AX521 2 Line Switch (http://www.rhisc.nl/shop/...rhisc.nl/shop/N_home.html) om ervoor te zorgen dat ik op een en dezelfde telefoon(s) via voip kan uitbellen en inkomende gesprekken van mijn KPN abbonement kan beantwoorden.

Met deze opstelling bel ik nu via mijn draadloze telefoon(s) met veel plezier gratis naar vaste nummers en ontvang ik met hetzelfde gemak en op dezelfde telefoon(s) de inkomende gesprekken wanneer iemand mijn KPN nummer belt.

P4 3,4@3,8 ghz, 1024 MB DDR, Asus P4C800-E deluxe, MSI 6800GT@Ultra 425/1100, NEC 2500@2510 DVD DL

Reg. datum: 09 maart 2005

Ik ben ook nog van de ¤ 1,- generatie, maar helaas een 023 nummer gekregen terwijl ik in 030 woon.

ook @ www.duken.nl
Reg. datum: 12 december 2002

Damn... ik starte voip ook weer eens. (ik was ook een 1 euro mens :P ) maar ik vraag net mijn nummer aan. Werkt het gewoon! een 020 nummer, ik kan het niet geloven! Tijd voor een hardwaremaitge phone :D
quote:
Yosemite schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:13:
Dankzij de instellingen op GoT heb ik VoIP via VoipBuster nu ook aan de praat op mijn SpeedTouch 716v5 WL. _/-\o_

Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.

Is nummerweergave nog aan de praat te krijgen?

Bij mij werkt nummerweergave gewoon als het door de Speedtouch heen komt :?

Ik heb 4 voipbuster accounts 2 voor mezelf eentje voor mams en m`n vriendinnetje

1e account is een 1euro paypal account en krijgt een 010 nummer
2e account is een 1.30 0900 nummer account en krijgt een 020 nummer
3e account is een 5 euro paypal account en krijgt een 020 nummer
4e account is een 1.30 0900 nummer account en krijgt een 020 nummer

wrm krijgt er nou 1 een 010 en de rest een 020 ??

raymonvdm wijzigde dit bericht 16-12-2005 22:30 (29%)

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Yosemite schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:13:
Dankzij de instellingen op GoT heb ik VoIP via VoipBuster nu ook aan de praat op mijn SpeedTouch 716v5 WL. _/-\o_

Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.

Is nummerweergave nog aan de praat te krijgen?
Dat werkt bij mijn ook niet daarom heb ik ervoor een apart topic aangemaakt zie:
KPN nummermelding werkt niet i.c.m. Speedtouch 716v5 en VOIP
quote:
raymonvdm schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:22:
[...]

Bij mij werkt nummerweergave gewoon als het door de Speedtouch heen komt :?

[...]

Wat bedoel met bovenstaande zin?
Dat het er soms doorheenkomt en zo ja heb je instellingen veranderd?
Gebruik je ook Analoog?

Reageer a.u.b. even in het volgende topic:

Gaitman wijzigde dit bericht 16-12-2005 22:47 (6%)

quote:
raymonvdm schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:22:
[...]

wrm krijgt er nou 1 een 010 en de rest een 020 ??
Omdat er in het begin alleen maar nummers met 010 werden uitgegeven. Sinds kort (begin december ofzo) worden er ook andere netnummers gebruikt.

Intel C2Q Q6600 | 4 GB RAM | 500 GB HDD | GF 9600GT | X-Fi Xtreme Gamer | WiFi 802.11a/b/g/n | Windows 7 Professional x64

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

gaat er nog iemand een nieuw topic openen met een ge-update-te OP? of zal ik zelf gewoon copy pasten?

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Byte_Me schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 22:59:
gaat er nog iemand een nieuw topic openen met een ge-update-te OP? of zal ik zelf gewoon copy pasten?
Indien dit gebuerd zet er dan ook even een link in naar het volgende topic:

Hier is namelijk meerdere keren naar gevraagd maar nog geen oplossing voor gevonden :(

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

ik heb de laatste tijd erg veel last van echo (via voipbuster client). Ik hoor mezelf kraakhelder terug, met 1 seconde vertraging, hetgeen erg verwarrend is. Iemand tips hoe dit is op te lossen? De andere kant van de lijn heeft er overigens geen last van.

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Ik log tegenwoordig in met Firefly via de server van SIPDiscount (met dezelfde login gegevens als bij VoipBuster) en nu vroeg ik me af ofdat het bellen naar de landen die door SIPDiscount gratis worden aangeboden, dan ook gratis zijn?

Reg. datum: 26 oktober 2002

Hmm da's een goeie.. enige manier om erachter te komen is om een nummer wat Sipdiscount bied te bellen... En dan kijken in je MyVoipbuster/MySipDiscount?

Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+

Reg. datum: 28 maart 2005

Ik heb het al eerder gevraagd ik het forum en ook gezocht naar de correcte instellingen voor de Zyxel 2602 maar tot op heden wil het niet werken. Ik krijg een continue ingesprektone op de lijn. In de openingspost van dit topic staat een link naar een quote maar de afbeeldingen werken niet meer.

Wie kan de juiste instellingen geven voor voipbuster ism met een zyxel 2602?

Sip Settings
SIP Number :
SIP Local Port:
Sip Server Address:
Sip Server Port:
REGISTER Server Address:
REGISTER Server Port:
Sip Service Domain:
Authentication
User-ID:
Password:

Reg. datum: 07 december 2005

Hallo allemaal,

Ik volg dit topic een tijdje en gebruik sinds aug. voipbuster naar volle tevredenheid, maar nu het volgende; Ik ben een cable-internetter, zonder router, wil die ook niet aanschaffen omdat ik misschien tzt wil overstappen naar asdl2en heb geen vaste telefoon aansluiting. Ben eigenlijk opzoek naar een draadloze manier van voip-bellen. Nu las ik op de site van trust een Internet USB Phone Station ST-1200. Is er iemand met ervaring over dit Internet USB Phone Station? Of weet iemand hier meer over?

Roel (alias Wise Guy).

Wise Guy wijzigde dit bericht 17-12-2005 17:53 (4%)

Vrouwen zijn als water, je kunt ze in drie toestanden aantreffen: kokend, bevroren of verdampt

[quote]netvisions schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 08:54:

Voor iedereen die een ander aan de lijn krijgt
like me.. :'(
Ik heb een vermoeden dat het uitgavescript een klein probleempje heeft.
Er is iemand (Roel aka Wise guy) die in dezelfde minuut als mij heeft aangevraagd. Mogelijk is dat een fout in de uitgifte, dat het tegelijk gebeurt oid. De gene die het "eerste" was qua secondes krijgt de routing..

En hierboven hebben we hem dan :)
Reg. datum: 07 december 2005

quote:
Haha, maar ik heb mij al eerder gemeld hier :9

Vrouwen zijn als water, je kunt ze in drie toestanden aantreffen: kokend, bevroren of verdampt

Reg. datum: 01 november 2003

Lachen zeg. :P
Ik heb een SPA-1001 aan mijn router gehangen en 2x hun 0900 nummer gebeld voor wat credit.
uitbellen gaat prima en met 'connectionserver.voipbuster.com' ben ik ook bereikbaar op mijn VOIP-IN nummer. (Geluidskwaliteit is ook top!)
Overigens heb ik een 026 nummer gekregen. :/
Geen idee waar dat lokaal is, in ieder geval niet voor mij.

Ik hoop dat ik mijn SPA a 80 euro kan terugverdienen, maar ik vraag mij af hoe lang voipbuster op deze manier kan bestaan?

Geniet ervan zo lang het kan. 8)

P.S. Ook als ik vet zit te leechen kan ik met perfecte geluidskwaliteit bellen.
Dankzij de QoS in mijn WRT54G. (Drama als je dat uit zet.) 8)

Ruisbak wijzigde dit bericht 17-12-2005 21:04 (23%)

Reg. datum: 19 maart 2002

Is er misschien iemand die hardwarematig met voipbuster GEBELD kan worden.

Ik heb zelf een Draytek 2200VG (dit heeft een analoge port) en belde daar tot nu
icm budgetphone (talkin2ya) mee.

Ik heb een voipbuster account en daarbij een telefoonnummer (een 070!!, die heb
ik nog niet veel zien langskomen) en kan prima uitbellen. Maar als ik mijn 070
voipbuster nummer bel met bv mijn mobiel werkt het niet. Een krijg een soort
ingesprek toon.

Is het iemand wel gelukt om bv met een ATA op zijn voipbuster nummer gebeld
te worden. Zo ja hebben jullie dan wat tips voor me ??

mvg

Robin

Reg. datum: 01 november 2003

@CremersDH, in mijn reply hierboven staat je antwoord.
Ja dus.

Geen idee wat een Draytek is maar met een WRT54G gaat het prima.
(Geen analoge poort op de router maar gewoon een ATA op een RJ45 poort aangesloten.)

Ruisbak wijzigde dit bericht 17-12-2005 21:34 (62%)

Reg. datum: 04 mei 2005

Ik woon in 040, en ik kreeg een 040. :D Mijn display geeft wel altijd "Nummer verborgen" en als iemand belt geeft hij altijd een halve wektoon, en dan blijft hij stil totdat ik opneem. Als ik in gesprek ben (had even wisselgesprek uitgezet om dat te testen ;)) geeft hij ook eerst een halve wektoon en dan de bezettoon. :?

PJH wijzigde dit bericht 18-12-2005 12:29 (10%)
Reden: Even leuke KPN-termen gebruiken :D

Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: