I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site
Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Nieuw TopicDie nummers schijnen interne VoIPBuster nummers te zijnquote:nickvd schreef op zondag 11 december 2005 @ 00:21:
Als ik in de voipbuster software onder het kopje my profile kijk zie ik een voip-in telefoonnummer staan in de trant van: +801000001*** Is dat een geldig nummer? als ik het wil bellen met voipbuster dan krijg ik een error.
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
quote:netvisions schreef op zondag 11 december 2005 @ 12:25:
[...]
Die nummers schijnen interne VoIPBuster nummers te zijnNiet bruikbaar vanaf PSTN dus
Dat klopt idd, werkt niet vanaf de vaste telefoon.
Is het nog steeds mogelijk een nummer aan te vragen? Ik heb namelijk nog steeds geen nummer aan kunne vragen.
Reg. datum: 23 november 2001
Reg. datum: 01 augustus 2004
Bellen van computer naar computer met voipbuster lukt, maar niet via het door mij gekregen VOIP-in nummer (van computer naar computer)
Ik heb een Vigor 2900VG VOIP router met aansluiting voor een analoge telefoon. Analoge telefoon erin en ik krijg een kiestoon te horen. Bellen naar buiten dus gewoon via KPN werkt niet meer
Ook het bellen via voip werkt niet.
Hoe moet ik het instellen, wat de instellingen van draytek.nl werken niet...
Zodra ik voipbuster in probeer te stellen knalt hij de connectie op de pc eruit.
Dit zijn de settings die ik in kan stellen:
SIP Port
Domain
proxy
outb. proxy
register via WAN/AUTO/LAN/VPN
display name =
account name =
auth id =
password=
expiry time = 2 hours (standaard)
Bedankt alvast.
W00fer wijzigde dit bericht 11-12-2005 23:11 (22%)
Reg. datum: 06 december 2005
quote:Byte_Me schreef op zondag 11 december 2005 @ 13:58:
Heeft iemand ooit een voip programma gezien dat kan doorschakelen? wat ik erg relaxed zou vinden is als ik met mijn mobiel mijn eigen voipnummer kan bellen, en dan via die voipverbinding met de rest van de wereld contact kan zoeken. Of 1 nummer voor het inkomende gesprek, en dan via een ander nummer doorverbinden.
Sipura SPA-3000 en Grandstream HT-488 zijn 2 ATAs die dat kunnen. Je moet iig een ATA hebben met een FXO poort erop.
Ik weet niet of je dan overigens op voip kan inbellen en weer naar buiten toe via voip of dat het alleen mogelijk is om op een KPN-lijn in te bellen en dan via voip weer verder.
Reg. datum: 09 juli 2000
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏★━┓
Reg. datum: 04 november 2005
Heeft er iemand de HandyTone 286 werkende met VOIPbuster??? Op dit moment werk ik met Budgetphone, alles prima. Maar als ik VOIPbuster zou kunnen gebruiken (met het nieuwe VOIP-IN nr.) dan zou ik helemaal geen kosten meer hebben.
Heeft iemand het nieuwe VOIP-IN nr. van VOIPBuster al werkende met een ATA ? of kan dat helemaal niet?
Als ik mijn pc aan heb staan en ik bel met mijn gsm naar het VOIP-IN nr. dat gaat hij gewoon over. Staat mijn pc uit, krijg ik niet eens een toon, maar wordt de verbinding direct verbroken!
Wie o wie heeft de verlossende oplossing?
gr. Maurice
Reg. datum: 02 december 2005
Reg. datum: 06 december 2005
quote:lenssenm schreef op maandag 12 december 2005 @ 13:55:
He hallo,
Heeft er iemand de HandyTone 286 werkende met VOIPbuster??? Op dit moment werk ik met Budgetphone, alles prima. Maar als ik VOIPbuster zou kunnen gebruiken (met het nieuwe VOIP-IN nr.) dan zou ik helemaal geen kosten meer hebben.![]()
Heeft iemand het nieuwe VOIP-IN nr. van VOIPBuster al werkende met een ATA ? of kan dat helemaal niet?
Als ik mijn pc aan heb staan en ik bel met mijn gsm naar het VOIP-IN nr. dat gaat hij gewoon over. Staat mijn pc uit, krijg ik niet eens een toon, maar wordt de verbinding direct verbroken!
Wie o wie heeft de verlossende oplossing?
gr. Maurice
Gebruik in je ht286 de connectionserver.voipbuster.com server ipv sip.voipbuster.com en je bent klaar.
Indien dan het geluid blikkerig klinkt moet je je RTP packet lengte instellen op 20ms.
Reg. datum: 20 september 2005
Reg. datum: 12 februari 2004
Beste klant,
Het spijt ons u mede te delen dat u een verkeerd Voip-in nummer toegewezen heeft gekregen, deze is daarom reeds teruggenomen. U kunt een nieuwe aanvragen via de voipbuster website.
Met vriendelijke groet,
Het VoipBuster - team
Natuurlijk direct daarna weer inloggen op site van voipbuster om een nummer aan te vragen, maar helaas, niet mogelijk...
Dus niet meer bereikbaar via voipbuster nummer.
Zie het nut niet in om hier een leuke quote van iemand anders te plaatsen.
Ik wilde net blij gaan posten van dat mailtje.. maar ik zie al dat het bekend is..
Heb er meteen een aangevraagd en gekregen
Sypher wijzigde dit bericht 13-12-2005 16:59 (9%)
Asus P5W DH Deluxe | C2D 2.4 GHz | Logitech G15 + G7 (SE) | 2x 2048MB DDR800 | ATi Radeon HD2900XT 512 MB | SM-226BW TFT @ 1680x1050 | X-Fi XtremeGamer | 2x 320 GB WDC Raid Edition (SATA II) | 54mbit WLAN onboard | Linksys WRT54GS | SpeedTouch 546 ADSL2+
Vorige week ging iedereen fanatiek aanvragen, en zijn er hier en daar bij de uitgifte dingen mis gegaan. Men kreeg dubbele nummers!
Dit gebeurde ook bij mij, ik kreeg - net als een ander - hetzelfde nummer. Bij de ander werkte het..
Wat ze nu hebben gedaan is de dubbele nummers verwijderd, zodat die een nieuwe aan kunnen vragen.
Voor iedereen met Telfort:
Ik kan BELLEN naar mijn nummer! Werkt prima nu!
Let wel op...
Als je Voipbuster / ata / asterisk niet aan staat, dan word er GEEN gesprek gestart, deze word DIRECT gestopt zonder melding of toon!
Sypher wijzigde dit bericht 13-12-2005 17:13 (15%)
Bij mijn werkt vanaf Telfort nog niet nog steeds de melding dat het nummer niet in gebruik isquote:netvisions schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:07:Voor iedereen met Telfort:
Ik kan BELLEN naar mijn nummer! Werkt prima nu!
Let wel op...
Als je Voipbuster / ata / asterisk niet aan staat, dan word er GEEN gesprek gestart, deze word DIRECT gestopt zonder melding of toon!
Indien je echt niet meer aan een nummer kan komen stuur me dan even een mail opquote:RaceKabouter schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 16:06:
hebben meerdere mensen een mail ontvangen van voipbuster met daarin de volgende tekst:
Beste klant,
Het spijt ons u mede te delen dat u een verkeerd Voip-in nummer toegewezen heeft gekregen, deze is daarom reeds teruggenomen. U kunt een nieuwe aanvragen via de voipbuster website.
Met vriendelijke groet,
Het VoipBuster - team
Natuurlijk direct daarna weer inloggen op site van voipbuster om een nummer aan te vragen, maar helaas, niet mogelijk...
Dus niet meer bereikbaar via voipbuster nummer.
Ik heb helaas maar één nummer/account over dus bovenstaande geldt alleen voor RaceKabouter, tenzij RaceKabouter het nummer toch niet wil het is trouwens een 033 nummer met ¤ 1,04 tegoed
Gaitman wijzigde dit bericht 13-12-2005 17:39 (7%)
Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.
Is nummerweergave nog aan de praat te krijgen?
quote:Yosemite schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 21:13:
Dankzij de instellingen op GoT heb ik VoIP via VoipBuster nu ook aan de praat op mijn SpeedTouch 716v5 WL.![]()
Wat ik wel jammer vind is dat nummerweergave van binnenkomende gesprekken op mijn KPN lijn het niet meer doet nu deze doorgelust is via de SpeedTouch.
Is nummerweergave nog aan de praat te krijgen?
Dat zou inderdaard jammer zijn, want ik wil binnenkort juist een DECT teleoon met nummermelder aanschaffen
Iemand een oplossing?
Reg. datum: 20 september 2005
Als ik de telefoon aansluit op die omvormer dan werkt het wel, en ook de instelling werkt, de nummerweergave komt pas echt na de 2e ring mee!
mooi klote dus, zijn er mensen met een sipura 3000 die hun kpn lijn er ook op aangesloten hebben? en zoja doet de nummerweergave het dan wel?
inspiratie.... niet dus...
Configuratie sip.conf:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| register => gebruiker:12345678@connectionserver.voipbuster.com ; [voipbuster-in] context=voipbuster-in type=peer host=connectionserver.voipbuster.com username=gebruiker fromuser=gebruiker secret=12345678 |
Foutmelding als ik het verstrekte telnr bel; (ik heb dit nr. al sinds begin dit jaar);
code:
1
| Dec 13 22:48:20 WARNING[2058]: chan_sip.c:695 retrans_pkt: Maximum retries exceeded on call 3bfb5c4397be425eaedff5a485810318@80.239.235.201/i1:194.120.0.201 for seqno 0 (Critical Response) |
Heeft iemand het al wel werkend gekregen met asterisk? De RTP packet size is bij asterisk default 20ms.
Tele wijzigde dit bericht 13-12-2005 22:54 (7%)
Reg. datum: 08 mei 2005
> terwijl het nummer dat ik draai toch echt een vaste lijn in Nederland is.
Die boodschap krijg ik ook als ik bel naar mijn kpn-thuistelefoon.
Misschien mag je maar 100 x (test) bellen naar elk nummer.
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.