Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB
[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 29 april 2005
quote:endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 08:32:
[...]
-------------------------------------------
De bluetooth is echt snel, heb gisteravond al verschillende dingen erop gezet enzo.
Colin McRea 4, Splinter Cell, Tetris e.d. Speelt allemaal wel leuk..
F-explorer gaat er vanavond op, kijken wat je allemaal met dat Symbian kunt..
mijn mailbox staat open mocht je iets willen delen (spellen zijn altijd welkom
marco_sire AT hotmail PUNT com
marco_sire@hotmail.com
Reg. datum: 27 juli 2005
Mail me maar op f828@hotmail.com
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Is deze actie alleen online? Ik ga zo meteen wel eventjes langs de Voda winkel om te vragen of ze ze daar ook hebben.
Zelf heb ik een SE S700i, maar deze Ngage wil ik dus echt wel voor Navigatie gebruiken.
Misschien dat ik als het goed werkt zelfs 2 Ngages ga kopen.
Reg. datum: 29 april 2005
- hoe verander ik het achtergrondplaatje op het 'hoofdscherm' (die springende mensen foto zeg maar)
- wat is de max. resolutie van foto's die je kan uploaden
- wat was de 'kritische ondegrens' ook al weer (onder dat aantal kb's aan vrije ruimte kon je ngage overlijden)
marco_sire wijzigde dit bericht 03-08-2005 09:26 (7%)
marco_sire@hotmail.com
Reg. datum: 24 juli 2003
Menu->Instrumentatie->Instellingen->Apparaat->Standby-modues->Achtergrondquote:marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
- hoe verander ik het achtergrondplaatje op het 'hoofdscherm' (die springen mensen foto zeg maar)
Als je dat tussen ja en nee veranderd kun je een plaatje kiezen als volgende stap.
Zijn er al mensen die een 1gb of 2gb kaartje aan de gang hebben?
De 128Mb die in mijn 3650 goed werkte geeft hier soms problemen
quote:marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:21:
- wat is de max. resolutie van foto's die je kan uploaden
- wat was de 'kritische ondegrens' ook al weer (onder dat aantal kb's aan vrije ruimte kon je ngage overlijden)
Ik heb er foto's van 1200 x 1024 opstaan, maakt dus niet erg veel uit volgens mij..
Die grens is 2 mb van het interne geheugen. Een MMC kaartje kun je helemaal volgooien.
@ Marco_Sire, graag gedaan
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
quote:endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:30:
[...]
Ik heb er foto's van 1200 x 1024 opstaan, maakt dus niet erg veel uit volgens mij..
Die grens is 2 mb van het interne geheugen. Een MMC kaartje kun je helemaal volgooien.
@ Marco_Sire, graag gedaan
Dat maakt het compleet
Maar 2mb ondergrens? Weet je dit zeker?
Kan me slecht voorstellen dat als dit kritiek is, ze er geen limit op zetten.
De 3650 die minder geheugen heeft zat hier constant ver onder de 2mb en bleef gewoon fijn werken.
Die situatie is al bijna twee jaar zo
Maar dat komt omdat het bestand gewoon groter was dan het interne geheugen denk ik.
Dus; de 2 mb weet ik niet zeker.
Ik zou sowieso een MMC kaartje halen, altijd makelijk.
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
@nielsoveres: actie was online, telefonisch (0800-0560, optie 1 en optie 2) en in de winkel, maar geef je nu nog maar wenig kans --> ze hadden er een grote zooi van gemaakt bij vf.
marco_sire@hotmail.com
zo goed kunnen. heb het ergens in dit forum ook gelezen. of op die site waar het allemaal begonnen is met deze actie (site mag ik niet noemen geloof ik...). weet alleen niet meer wat die grens was. heb ook nog nergens op me phone kunnen vinden wat er nu nog vrij is aan mb's/kb's (maar ja: ik wist ook niet hoe ik de achtergrond kon veranderen en wat de max. resolutie was....nu weet ik dat welquote:endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:37:
Het is ook maar iets wat mij verteld is..
marco_sire@hotmail.com
Ik gebruik die ffexplorer (ofzoiets) kun je makkelijk zien wat er vrij is aan geheugen
Macman.R wijzigde dit bericht 03-08-2005 09:44 (22%)
Njet
quote:endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:37:
Het is ook maar iets wat mij verteld is.. Ik weet wel dat die van mij wel een waarschuwing gaf toen ik hem vol aan het gooien was en er geen MMC kaartje in had zitten.
Maar dat komt omdat het bestand gewoon groter was dan het interne geheugen denk ik.
Ja tuurlijk
Denk dat die er niet veel waar aan is, gezien een gedeelte van dat interne geheugen al gereserveerd is voor het OS zelf. Maar een beetje voorzichtigheid kan nooit kwaad
volgens mij is die 384 vrije ruimte de ruimte op je geheugenkaartje....quote:Macman.R schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:43:
hier het toestel al een keer bijna vol gehad. 384kb vrij. geen probleem. Dus de ondergrens van 2mb zal wel een fabeltje zijn. Anders hadden ze er wel een lock opgezet
Ik gebruik die ffexplorer (ofzoiets) kun je makkelijk zien wat er vrij is aan geheugen
marco_sire@hotmail.com
Als ie nou geen MMC kaartje heeft zal het de ruimte wel op de telefoon zijn..quote:marco_sire schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:49:
[...]
volgens mij is die 384 vrije ruimte de ruimte op je geheugenkaartje....
URL korter maken?
ach. We zullen wel zien of het ooit nog komt. Ik heb me in iedergeval bij die email ingeschreven.
Daarnaast wil ik graag Tomtom gebruiken (moet hier nog wel aan zien te komen), maar het zal dan wel de mobile editie moeten zijn. Daarnaast nog een GPS module.
vrije ruimte op de mmc-kaart met fifa 2004 er opquote:endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:51:
[...]
Als ie nou geen MMC kaartje heeft zal het de ruimte wel op de telefoon zijn..
marco_sire@hotmail.com
URL korter maken?
quote:NielsOveres schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 09:55:
@Marco,
ach. We zullen wel zien of het ooit nog komt. Ik heb me in iedergeval bij die email ingeschreven.
Daarnaast wil ik graag Tomtom gebruiken (moet hier nog wel aan zien te komen), maar het zal dan wel de mobile editie moeten zijn. Daarnaast nog een GPS module.
tomtom versie 4 of lager (versie 5 werkt met symbian 7.0 en de ngage heeft 6.1) of route66.
een goede en goedkope gps-unit staat op inkoopactie.net
marco_sire@hotmail.com
shit, je hebt helaas gelijkquote:endless schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 10:00:
De originele games zijn read-only en ook al hebben ze vrije ruimte, daar kun je dan geen gebruik van maken. Helaas.
marco_sire@hotmail.com
Zat net rayman te spelen.. Die muziek, daar wordt je gewoon blij van..
(jaja, ik werk hard hoor..
URL korter maken?
Denk dat ik hem even lief ga aankijken. (misschien dat ik zijn upgrade wel betaal naar versie 5
*zucht* ik weet het niet.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last