Hoofdcategorieën
Topicacties

[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
hardware MAN...
Reg. datum: 05 april 2004

vandaag kreeg ik een brief binnen met dat men telefoon deze week zou kunnen.. maar met diezelfde postbode is ookhet pakketje meegekomen :x...

morgen komt ie alsnog langs want ik was nie thuis vandaag :x

Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/

Reg. datum: 14 augustus 2004

Ben ik weer, met goed en slecht nieuws. Ik kan inmiddels een verbinding maken tussen de Adapt GPS-ontvanger en mijn PC. Werkt goed!

Vervolgens ben ik blijven steken bij het volgende. Ik heb de software van CD geinstalleerd, opnieuw opgestart. En vervolgens blijft de PC suite vragen om een verbinding. Dus ik kan nog geen verbinding tot stand brengen tussen telefoon en PC :| Misschien toch eerst het boekje van de foon maar eens doorlezen >:)

+1 Inzichtvol
Reg. datum: 17 mei 2004

Underworld Heeft nog steeds niets ontvangen :'(
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben :Y)

Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld }:O :+

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
  Macbook Pro + iMac   Waiting for Snow Leopard....

Reg. datum: 30 mei 2005

Maandag via de site besteld. Kwam er donderdag een verkeerd pakketje gelijk terug gestuurd.
Vandaag gebeld krijg hem volgens die gast donderdag of vrijdag. Beter laat dan nooit

Reg. datum: 03 maart 2005

Aaaarrgh.. ze zijn op, en ik zie deze topic vandaag pas 8)7 ik heb mn e-mail ingevult voor als ze weer op vooraad komen, hopelijk kan ik er nog 1 voor die prijs krijgen :)

Katjang Manis
Reg. datum: 23 januari 2003

Vandaag binnen :)
Heb net een uur FIFA zitten spelen, ga zo maar eens verder kijken wat ie nog meer kan. :P

^ Of Barend

quote:
Underworld schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:54:
Underworld Heeft nog steeds niets ontvangen :'(
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben :Y)

Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld }:O :+

Ik danku.. :)

En die nieuwe pc komt hier ook nog hoor, die 50 euro voor dit geval (kijkt naast zich.. :P) is niet veel.. :)

Heb er nu 7 spelletjes opstaan ofzo, is wel grappig voor op de fiets en in de bus, ga nu filmpjes/muziek proberen..

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Spelletjes op de fiets??

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
xCali schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:12:
Aaaarrgh.. ze zijn op, en ik zie deze topic vandaag pas 8)7 ik heb mn e-mail ingevult voor als ze weer op vooraad komen, hopelijk kan ik er nog 1 voor die prijs krijgen :)
Of probeer het volgende :)
quote:
The Milkman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:06:
Hier een truucje om het product alsnog in je mandje te krijgen.
Ga naar de onlineshop, en voer dit in de adresbalk in:
code:
1
javascript:document.navFrm.M5NextUrl.value='UCART';document.navFrm.bag_add.value='inNgQDo';document.navFrm.ord_num.value='1';m5submit(document.navFrm);

Ik weet niet of je em dan ook krijgt, maar dan heb je hem wel direct besteld ;)

Gaitman wijzigde dit bericht 02-08-2005 23:07 (4%)

Reg. datum: 29 oktober 2003

Zo heb ik de mijne nu ook besteld.

Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.

Wanneer ze hem nu niet binnen twee maanden leveren kunnen ze bij het Vodafone Citypoint in Utrecht of Den Bosch een boze klant verwachten.... :+

Lekker!

quote:
GJAman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:05:
[...]

Of probeer het volgende :)

[...]
Whaha hardstikke bedankt, ik heb hem nu besteld, hopelijk trappen ze er in :D

Powered by 30D

Sja ik ook. :) Ze hebben een orderbevestiging gemaild, dus nou moeten ze leveren ook. Het feit dat het een geautomatiseerde bevestiging is doet daar niets aan af.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.

Reg. datum: 29 april 2000

@GJAman

In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD? :P

Of iemand anders die het kan bevestigen?

[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...;path=mods/6600/index_eng

De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid. :)

Liquid wijzigde dit bericht 02-08-2005 23:58 (26%)

quote:
Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.
Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Liquid schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:52:
@GJAman

In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD? :P

Of iemand anders die het kan bevestigen?

[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...;path=mods/6600/index_eng

De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid. :)
Ja, het werkt gewoon want zoals ik in de TopicStart heb aangegeven heb ik zelf ook zo'n batterij. Hij is inderdaard iets dunner maar dat maakt de N-gage QD niks uit :) Want hij klemt gewoon in de inhammen

Cheesy
Reg. datum: 20 april 2000

quote:
Ceesieh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:04:
[...]

Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.

Precies.
Mijn order is ook bevestigd. Maar de orderstatus is als volgt:

"Status
Vodafone zal je per E-mail laten weten wanneer de order geaccepteerd wordt."

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

Zijn die officiele games nou wat boeiend?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Made in NL
Reg. datum: 04 maart 2005

niet meer op voorraad, net even e-mailt-adres maar achtergelaten. Hopenlijk ben ik nu wel op tijd genoeg. :p Ik duim voor iedereen inc. mijzelf :+

[LTS][MTS][HTS]

dan zullen we morgen wel een mailtje krijgen

mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he :)

xCali wijzigde dit bericht 03-08-2005 02:08 (69%)

Reg. datum: 29 april 2005

eindelijk ontvangen: wat een geil ding zeg. valt niet tegen: voor dat geld en dan die opties er bij --> super. uitkijken dat ik niet te veel er bij ga kopen want dit was een toestel eigenlijk alleen voor de navigatie ;)

marco_sire@hotmail.com

Wij zijn ons er eentje
Reg. datum: 13 oktober 2003

quote:
Animal_X schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:40:
Zijn die officiele games nou wat boeiend?

Die spellen zijn zeker wel boeiend hoor. Heb er zelf zoals Rayman 3 opstaan. De sims. toch wel heel grappig. Fifa geef ik geen rukkie dukkie om, ben niet zo'n voetballer. Geef mij maar platform spellen :)
Doom heb ik er op gezet, loopt ook als een trein, echter geen geluid |:(

En agile messenger om te msnen, heerlijk pakket. Op een hele dag online heb je eigenlijk maar een paar kb verzonden en ontvangen. Super dus. dat zijn de kosten niet.
Nu op zoek naar een 2 gig kaartje voor de N-gage.
Transcend 2GB HS-MMC CARD FOR DSC, PDA, MobilePhone and Digital Media
Deze lijkt me wel wat, echter zou ik het eerst moeten kunnen proberen...

Njet

That's a huge b*tch!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
xCali schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:16:
dan zullen we morgen wel een mailtje krijgen

mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he :)

dat is niet echt een houder, meer een 'telefoon-vast-houd-plakbandje' 8)7
vind die niet mooi, k wil echt zo'n houder waar die in kan en oplaad :D

gisteren besteld en om 11:19:44 een bevestiging gehad van me bestelling _/-\o_ nu maar wachten dat hij geaccepteerd word O-) O-)

3210 | 8210 | 8310 | T630 | 6230 | K750i | D900 | e51 | 5800

like in Pinda ^_^

Gaat nou eindelijk iemand zijn Route66/TTM bevindingen posten? :D Wil onderhand ook een geheugenkaartje gaan aanschaffen als dit goed werkt :)
^ Of Barend

quote:

Dat lees je goed ja..
Ik woon in een klein dorp, en fiets vaak naar breda toe.
Dat is één lange rechte (vaak rustige!) weg/fietspad.
En met je armen op het stuur liggend een potje tetris doen is altijd leuk. :)

-------------------------------------------

De bluetooth is echt snel, heb gisteravond al verschillende dingen erop gezet enzo.
Colin McRea 4, Splinter Cell, Tetris e.d. Speelt allemaal wel leuk.. :)
F-explorer gaat er vanavond op, kijken wat je allemaal met dat Symbian kunt.. :Y)

endless wijzigde dit bericht 03-08-2005 08:43 (8%)

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Reg. datum: 29 april 2002

net 1 besteld _/-\o_ :D met de javascript url die werd gegeven :)
best wel handig aangezien mijn vader al een adapt bluetooth gps adapter heeft ...

ziet er niet echt mooi uit als telefoon maar de functies en prijs heh .. daar doen we het voor

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: