Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/
[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 14 augustus 2004
Vervolgens ben ik blijven steken bij het volgende. Ik heb de software van CD geinstalleerd, opnieuw opgestart. En vervolgens blijft de PC suite vragen om een verbinding. Dus ik kan nog geen verbinding tot stand brengen tussen telefoon en PC
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben
Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld
Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?
Macbook Pro + iMac Waiting for Snow Leopard....
Reg. datum: 30 mei 2005
Vandaag gebeld krijg hem volgens die gast donderdag of vrijdag. Beter laat dan nooit
Heb net een uur FIFA zitten spelen, ga zo maar eens verder kijken wat ie nog meer kan.
quote:Underworld schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:54:
Underworld Heeft nog steeds niets ontvangen![]()
Is wel blij voor endless en andere mensen die wel wat gehad hebben
Underworld Hoopt dat er helemaal niets meer binnen komt, heeft namelijk nieuwe PC besteld![]()
Ik danku..
En die nieuwe pc komt hier ook nog hoor, die 50 euro voor dit geval (kijkt naast zich..
Heb er nu 7 spelletjes opstaan ofzo, is wel grappig voor op de fiets en in de bus, ga nu filmpjes/muziek proberen..
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
Of probeer het volgendequote:xCali schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:12:
Aaaarrgh.. ze zijn op, en ik zie deze topic vandaag pasik heb mn e-mail ingevult voor als ze weer op vooraad komen, hopelijk kan ik er nog 1 voor die prijs krijgen
quote:The Milkman schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 16:06:
Hier een truucje om het product alsnog in je mandje te krijgen.
Ga naar de onlineshop, en voer dit in de adresbalk in:
code:
1 javascript:document.navFrm.M5NextUrl.value='UCART';document.navFrm.bag_add.value='inNgQDo';document.navFrm.ord_num.value='1';m5submit(document.navFrm);
Ik weet niet of je em dan ook krijgt, maar dan heb je hem wel direct besteld
Gaitman wijzigde dit bericht 02-08-2005 23:07 (4%)
Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.
Wanneer ze hem nu niet binnen twee maanden leveren kunnen ze bij het Vodafone Citypoint in Utrecht of Den Bosch een boze klant verwachten....
Lekker!
Whaha hardstikke bedankt, ik heb hem nu besteld, hopelijk trappen ze er inquote:
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Reg. datum: 29 april 2000
In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD?
Of iemand anders die het kan bevestigen?
[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...;path=mods/6600/index_eng
De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid.
Liquid wijzigde dit bericht 02-08-2005 23:58 (26%)
Reg. datum: 30 mei 2005
Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.quote:Heb ook even de bevestiging uitgeprint, dat ik een bewijs heb.
Ja, het werkt gewoon want zoals ik in de TopicStart heb aangegeven heb ik zelf ook zo'n batterij. Hij is inderdaard iets dunner maar dat maakt de N-gage QD niks uitquote:Liquid schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 23:52:
@GJAman
In de TS geef je zo'n link naar een inkoop actie voor (niet originele) N-gage batterijen. Ze verkopen daar BL4-C / BL5-C accu's. Ik had vorige week een aantal besteld. En vandaag heb ik pas mijn N-gage QD gekregen, maar de accu van de N-gage QD is een BL-6C. Weet je zeker dat het gaat passen of hebben we nu niet bruikbare accu's gekocht voor de N-gage QD?
Of iemand anders die het kan bevestigen?
[edit]
Ik heb het maar even opgezocht...
http://www.metku.net/?sec...;path=mods/6600/index_eng
De Bl-6C is net wat dikker dan de BL-5C, maar ik denk dat het wel gaat passen. Misschien een beetje losjes maar dat is zo verholpen met een stukje plakband oid.
quote:Ceesieh schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:04:
[...]
Een orderbevestiging wil nog niet zeggen dat het order geaccepteerd want alleen dan zijn ze hem verplicht te leveren.
Precies.
Mijn order is ook bevestigd. Maar de orderstatus is als volgt:
"Status
Vodafone zal je per E-mail laten weten wanneer de order geaccepteerd wordt."
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
[LTS][MTS][HTS]
mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he
xCali wijzigde dit bericht 03-08-2005 02:08 (69%)
Reg. datum: 29 april 2005
marco_sire@hotmail.com
quote:Animal_X schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 00:40:
Zijn die officiele games nou wat boeiend?
Die spellen zijn zeker wel boeiend hoor. Heb er zelf zoals Rayman 3 opstaan. De sims. toch wel heel grappig. Fifa geef ik geen rukkie dukkie om, ben niet zo'n voetballer. Geef mij maar platform spellen
Doom heb ik er op gezet, loopt ook als een trein, echter geen geluid
En agile messenger om te msnen, heerlijk pakket. Op een hele dag online heb je eigenlijk maar een paar kb verzonden en ontvangen. Super dus. dat zijn de kosten niet.
Nu op zoek naar een 2 gig kaartje voor de N-gage.
Transcend 2GB HS-MMC CARD FOR DSC, PDA, MobilePhone and Digital Media
Deze lijkt me wel wat, echter zou ik het eerst moeten kunnen proberen...
Njet
quote:xCali schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 01:16:
dan zullen we morgen wel een mailtje krijgen
mensen hier zochten nog een auto-houder voor de n-gage, die kan je hier vinden http://www.eu-gsm.nl/nokia-NGAGE_QD-Universele_houder.html, mja zoiets kan je natuurlijk ook zelf maken he
dat is niet echt een houder, meer een 'telefoon-vast-houd-plakbandje'
vind die niet mooi, k wil echt zo'n houder waar die in kan en oplaad
gisteren besteld en om 11:19:44 een bevestiging gehad van me bestelling
3210 | 8210 | 8310 | T630 | 6230 | K750i | D900 | e51 | 5800
quote:Ceesieh schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 22:52:
Spelletjes op de fiets??
Dat lees je goed ja..
Ik woon in een klein dorp, en fiets vaak naar breda toe.
Dat is één lange rechte (vaak rustige!) weg/fietspad.
En met je armen op het stuur liggend een potje tetris doen is altijd leuk.
-------------------------------------------
De bluetooth is echt snel, heb gisteravond al verschillende dingen erop gezet enzo.
Colin McRea 4, Splinter Cell, Tetris e.d. Speelt allemaal wel leuk..
F-explorer gaat er vanavond op, kijken wat je allemaal met dat Symbian kunt..
endless wijzigde dit bericht 03-08-2005 08:43 (8%)
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
best wel handig aangezien mijn vader al een adapt bluetooth gps adapter heeft ...
ziet er niet echt mooi uit als telefoon maar de functies en prijs heh .. daar doen we het voor
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last