quote:Elite_Dead schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:11:
[...]
Sorry, maar ik heb een paar gelezen dat het plastic van de body was gaan buigen door een wat zwaardere lens, dus dat feit dat hij van plastic is, is niet alleen nadelig voor de patsfactor...
Ik heb de 300d en 350d in m'n handen gehad, en vond het eerlijkgezegt ook weer niet zo heel robuust aanvoelen. Iig niet wat ik zou verwachten van een camera met zo'n prijskaartje
Heb je toch ook niet goed kunnen voelen. Lijkt me erg sterk dat het zou gaan buigen door een grote lens, is trouwens ook de eerste keer dat ik dat hoor.
hehe maarja aan je ondertitel te zien zou ji ook niet voor een 300/350D gaan nee...
Vooral bij de 350D krijgen de gebruikers hun pink niet goed geplaatst op het toestel, met de grip erbij wordt het onderste deel verlengt, waardoor je hand makkelijker op past. Een ander voordeel is dan dat je 2 accus kan gebruiken waardoor je echt aanzienlijk langer door kan blijven schieten.quote:Aesculapius schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:21:
Wat ik me af vraag, als ik die foto zie met die 70-200 erop.... iedereen is dolenthousiast over die battery-grip vanwege de extra stabiliteit en het "evenwicht"... Maar qua grip voegt het toch weinig toe? Er komt alleen volume bij aan de onderkant, de camera wordt er niet breder door toch? Hoe verbetert dan de grip van de camera, gezien dat ik hem normaal met rechts gewoon aan de rechterzijde vast heb en met links onder het objectief...
Okeej, anders voor portretstand natuurlijk, maar ben toch benieuwd hoe men dit praktisch ervaart...
PhantomLord wijzigde dit bericht 15-07-2005 01:32 (40%)
FOTOGRAAF
bartnotermans.com