Hoofdcategorieën
Topicacties

[PDA] Asus MyPal topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 februari 2002

okeej ik twijfel nog steed om te upgraden..... naar 6.0 iemand anders nadelen hieraan?

Instabiliteit van de BT en geen Nederlandse T9 meer. Erg irritant.

quote:
neographikal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:40:
Instabiliteit van de BT en geen Nederlandse T9 meer. Erg irritant.
hoezo instabiliteit van de BT op de A636N met WM 6.0 heeft iedereen dat?

IQ not less or equal

http://rapidshare.com/fil...tch_Language_WM6.cab.html

En zo heb je weer een Nederlandse T9.
Bluetooth kun je ook verhelpen met een andere stack maar door copyright kan ik die hier niet posten.

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Reg. datum: 06 mei 2002

Heeft iemand al zijn A636 (zonder N!) geüpgrade naar WM6?

quote:
Iruja schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:57:
http://rapidshare.com/fil...tch_Language_WM6.cab.html

En zo heb je weer een Nederlandse T9.
Bluetooth kun je ook verhelpen met een andere stack maar door copyright kan ik die hier niet posten.
kun je nader verklaren, bluetooth kun je oplossen met andere stack, bedoel je daar driver mee o.i.d. kun je ander aangeven waar te vinden?

maar niemand heeft een "tragere" asus gekregen?

IQ not less or equal

quote:
Rubke schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:04:
[...]

kun je nader verklaren, bluetooth kun je oplossen met andere stack, bedoel je daar driver mee o.i.d. kun je ander aangeven waar te vinden?

maar niemand heeft een "tragere" asus gekregen?
Een stack kun je vergelijken met een driver ja, op het xda forum kun je er meer informatie over vinden.
Is wat werk de juiste te vinden maar als je echt bluetooth problemen hebt het meer dan waard.

I love the smell of burnin' silicon in the mornin'

Reg. datum: 24 mei 2003

Ik heb de mypall 636N die ongeveer elke dag een keer vast blijft zitten. dusdanig dat ie helemaal niks meer doet en ik hem moet resetten. hij is nog geen half jaar oud, heeft iemand enig idee waar dit aan ligt?

Ik heb die van mij ervoor opgestuurd. De eerste PDA die kapot ging binnen het half jaar kregen we de volledige nieuwwaarde voor...
Nee,geen muis-arm..
Reg. datum: 14 februari 2001

Ik krijg onderhand ook wel een beetje een hangzak van mijn Asus A636N.. :(

Na een tijdje kreeg de PDA last van het beruchte uitlijnprobleem.
Vooral links onder, met b.v. (wacht) woorden intoetsen gewoon onwerkbaar.

Stuur hem terug naar de PDA-shop.
Krijg de PDA 'n maand daarna terug met de mededeling dat er een nieuw moederbord inzit.

Ik in een hoera stemming de PDA weer uitlijnen, maar helaas 3 uur later was het wéér dezelfde ellende maar dán vele malen erger.

Eerder was het uitlijn probleem iets van een paar millimeter, nu bijna 1 cm. :|

Maar weer opnieuw opsturen en afwachten wat we dán weer terugkrijgen.

Heb hier nog een Medion/Mio168 liggen en nog nooit uit hoeven lijnen. 8)7

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

WM6 lostte dat probleem op hier, maar het gaf een hele berg andere problemen. Hoe langer ik met die dingen werk, hoe meer vage dingen ik tegen kom. Voor mij geen Asus-PDA meer :X
Je hebt ut.. of je hebt ut ni

Ik heb nu ook zo'n leuke: tijdje terug WM 6 op mijn 636N gezet, geen problemen, maar sinds 2 weken staat er in de taskmanager het prorgamma "Desktop" er tussen, en waag het eens om die af te sluiten: crash... :+ Nou ja, zolang TT het maar blijft doen...

....Mooie vrouwen maken me bang. Ze vooroorzaken meer problemen dan mooie mannen, die zijn meestal verlegen. Mooie vrouwen hebben echter geleerd met hun schoonheid te handelen en ze maken er nog misbruik van ook...

Wallie, dat is een bekende bug. Als je de weergave van 'wireless' op je today scherm uit zet krijg je dit process in de lijst. Om een of andere reden wordt het process dan niet meer verborgen.

Leuk detail daarbij. Het process verschijnt pas na een soft-reset nadat je wireless weergave bij 'Today' hebt uitgezet.
Andersom verdwijnt het process ook pas weer nadat je wireless op 'Today' weer aanzet en dan een soft-reset doet.

ShadowLord wijzigde dit bericht 04-03-2008 15:39 (38%)

Reizen rules! || Syteem specs

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Je hebt ut.. of je hebt ut ni

Thank you... je hebt helemaal gelijk! _/-\o_

....Mooie vrouwen maken me bang. Ze vooroorzaken meer problemen dan mooie mannen, die zijn meestal verlegen. Mooie vrouwen hebben echter geleerd met hun schoonheid te handelen en ze maken er nog misbruik van ook...

Reg. datum: 07 maart 2008

quote:
jvdb1975 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:07:
Mij is het ook niet gelukt. Heb een paar maanden geleden wel de overstap gedaan en geen centje spijt van. Er was 1 moment dat ik terug wilde en dat was toen ik problemen had met ' herstarts', uitval. Uiteindelijk bleek dat een heel andere oorzaak te hebben en ben ik nog steeds blij.
Je hebt het over uitval van de pda, door welke oorzaak?

Nu ff niet !!
Reg. datum: 13 januari 2002

Hmm ik heb hem weer terug en de navigatie deed het weer..............

alleen nu last van zwarte schermen --> retour afzender dus maar weer..... :( :(
quote:
Walm schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:04:
[...]

Dit heb ik ook met mijn a636. Ik heb hem ter reparatie opgestuurd, ook navigon en oudere versies van TomTom werkten niet meer bij mij.

Die van mij zou nu weer "gerepareerd" zijn. Ik ben benieuwd, anders ga ik wat hoofden tegen elkaar meppen daar. De service van Asus/4Launch is werkelijk om te janken. Ben het ding nu al 3 maanden kwijt :X
tsja.........

quote:
janne_nl schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:00:
[...]

Je hebt het over uitval van de pda, door welke oorzaak?
De uitval/resets bij aanzetten werd uiteindelijk veroorzaakt door het palletje achter de accu klep. Een propje papier (zoals op een aantal sites werd aangegeven) heeft het probleem verholpen.

So much voor de service van Asus, bizar gewoon:
quote:
Wij hebben inmiddels de kans gehad om uw PDA goed te testen, helaas echter vertoont deze nog steeds problemen.

Het is namelijk zo dat de PDA zodra je hem aanzet het Asus logo laat zien en vervolgens het Windows Mobile logo laat zien. Hierna valt echter het scherm van de PDA uit en reageert hij alleen nog maar op de reset knop.
Dit is dus al de tweede keer dat hij terug is geweest. De eerste keer constateerde ik ook al binnen tien minuten dat de PDA niet juist functioneerde, de tweede keer heeft de leverancier gelukkig getest en het ding is overduidelijk weer zo brak als de pest. Ze testen de "reparatiewerkzaamheden" bij Asus overduidelijk niet 8)7

Be-lach-e-lijk.

neographikal wijzigde dit bericht 12-03-2008 13:49 (4%)

tsja.........

Neo,
Dit probleem lijkt grotendeels op mijn probleem. Heb je al eens geprobeert om het batterijklepje te openen en dan een propje papier op het palletje te duwen en dan het klepje te sluiten? Dit heeft bij mij het probleem verholpen!

Heb ik aan gedacht, maar hij loopt ook domweg vast. Het lijkt me een hardwareprobleem gezien de symptomen (wegvallende BT-verbindingen bijv). Kan allemaal gebeuren, dat ik twee maandagmorgen modellen heb gehad (die van pa was ook al total loss binnen 4,5 maand), kan ook nog gebeuren.

Maar dat ze bij Asus tot twee keer toe het ding "repareren" ( :X ) en vervolgens het werk niet controleren, maar dan ook echt 0.0, dat roept bij mij wrevel op om het heel zachtjes uit te drukken.
Reg. datum: 12 augustus 2000

quote:
neographikal schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:47:

[...]

Dit is dus al de tweede keer dat hij terug is geweest. De eerste keer constateerde ik ook al binnen tien minuten dat de PDA niet juist functioneerde, de tweede keer heeft de leverancier gelukkig getest en het ding is overduidelijk weer zo brak als de pest. Ze testen de "reparatiewerkzaamheden" bij Asus overduidelijk niet 8)7

Be-lach-e-lijk.
Kijk eens even naar je hold knopje op de achterkant van je PDA.
Want wat jij beschrijft had ik ook.
Bij een reset wel splash sceen en daarna scherm uit.
Bleek hold knopje aan te staan :z

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Die ken ik maar al te goed, veel gebruikt en nee, daar komt het niet vandaan :P
Nu ff niet !!
Reg. datum: 13 januari 2002

quote:
Wij hebben inmiddels de kans gehad om uw PDA goed te testen, helaas echter vertoont deze nog steeds problemen.

Het is namelijk zo dat de PDA zodra je hem aanzet het Asus logo laat zien en vervolgens het Windows Mobile logo laat zien. Hierna valt echter het scherm van de PDA uit en reageert hij alleen nog maar op de reset knop.
quote:
neographikal schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:47:

[...]

Be-lach-e-lijk.
Dit heeft de mijne ook! Het vreemde is dat hij dan nog wel synchroniseert met de PC. Hij slaat dus niet vast.

Walm wijzigde dit bericht 15-03-2008 21:59 (21%)

Reg. datum: 12 augustus 2000

quote:
Walm schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:58:
quote:

[...]

Dit heeft de mijne ook! Het vreemde is dat hij dan nog wel synchroniseert met de PC. Hij slaat dus niet vast.
*kuch* Hold knopje op de achterkant al gecontroleerd *kuch*

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: