Reg. datum: 13 juli 2007
[PDA] Asus MyPal topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 13 juli 2007
Are You Threatening Me?
Reg. datum: 06 april 2007
Op een dag drink je geen bier meer, maar ook niet minder....
Waar kun je dat downloaden en wat zou zo'n gps patch moeten fixen?quote:Pino64 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:15:
Iemand al ervaring met de GPS patch voor de A639? Is de fix nu beter?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Kijk, een paar posts terug in dit topic stond dit. Ik weet alleen niet of dit ook op de fix betrekking heeft.quote:agaam schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:31:
voor mensen die problemen hebben met de gps, heeft asus een patch voor de asus mypal a639.
A639 GPS signal patch
Improvement:
It makes GPS signal smoothly when PDA is charging with CarCharger or in Cradle.
Notice:
1. The patch is only suitable for WM6.0
2. It needs to reinstall this patch into device after cleanboot.
Installation instruction:
1. Unzip A639_CarCharger.rar file.
2. Copy A639_CarCharger.cab into A639, then click to run.
http://dlsvr01.asus.com/p...0A639/A639_CarCharger.rar
Reg. datum: 02 september 2007
Zodra ik mijn A639 in de cradle/carkit had aangesloten werd mijn gps apparaat uitgeschakeld.quote:Pino64 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:30:
[...]
Kijk, een paar posts terug in dit topic stond dit. Ik weet alleen niet of dit ook op de fix betrekking heeft.
Ik heb zojuist deze fix uitgevoerd en hij werkt nu wel goed.
Ligt t aan mij, of is dit een A636 topic?quote:Pino64 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:15:
Iemand al ervaring met de GPS patch voor de A639? Is de fix nu beter?
Are You Threatening Me?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Dat is mooiquote:Krieuw schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:00:
[...]
Zodra ik mijn A639 in de cradle/carkit had aangesloten werd mijn gps apparaat uitgeschakeld.
Hoe snel krijg jij gemiddeld een fix (verbinding met satellieten) met de A639?
Is de GPS ontvangst verder goed?
Hoe kan het beste de antenne staan, plat?
Alvast bedankt. Ik wil er namelijk 1 kopen, maar had gelezen dat sommigen problemen hadden met het snel krijgen van een fix.
Maar heb je hiervoor ook een WM6 update moeten uitvoeren? Ging dat eenvoudig?quote:Krieuw schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:00:
[...]
Zodra ik mijn A639 in de cradle/carkit had aangesloten werd mijn gps apparaat uitgeschakeld.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Reg. datum: 13 december 2006
Ik besloot laatst om het geluid van mijn afsprakenherinneringen weer eens aan te zetten. En het werkt niet ...
instellingen voor geluid en meldingen zijn ingeschakeld. Bij Meldingen heb ik herinneringen een geluidje gegeven. Ook zou er een bericht in het scherm worden weer gegeven, dat gebeurt ook niet. Een testje afspelen gaat goed. Het melodietje van active sync werkt ook. Tomtom 6 praat ook goed.
iemand nog tips over settings?
Een moderator wijzigde dit bericht 04-09-2007 16:02 (1%)
Reden: Groet/dank is niet nodig.
Je kan nog steeds niet updaten naar een Nederlandse versie (die is er gewoonweg niet). Je kan WEL updaten naar een van de bestaande versies, met waarschijnlijk de engelse variant als hoofdkandidaat.
Zie deze post op het xda-developers forum voor de methode. Indien gewenst kan ik wel een programmatje schrijven die de image automagisch voor je patched. Een gepatchte image kan ik niet aanbieden. Dat zou waarschijnlijk wel wat copyrights schenden
Reizen rules! || Syteem specs
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Wie zegt dat er geen updat komt? Ik heb verschillende malen met Asus gebeld, en die melden mij dat ze er mee bezig zijn.quote:ShadowLord schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:23:
Voor iedereen met een 636N die het jammer vind dat deze niet geupdate kan worden naar WM6 is er nu een oplossing! Deze is vers van de pers. Ik heb hem net zelf getest.
Je kan nog steeds niet updaten naar een Nederlandse versie (die is er gewoonweg niet). Je kan WEL updaten naar een van de bestaande versies, met waarschijnlijk de engelse variant als hoofdkandidaat.
Zie deze post op het xda-developers forum voor de methode. Indien gewenst kan ik wel een programmatje schrijven die de image automagisch voor je patched. Een gepatchte image kan ik niet aanbieden. Dat zou waarschijnlijk wel wat copyrights schenden
Hij zou waarschijnlijk na de zomer komen. Waar heb jij de info weg dat er geen update komt voor de A636N?
Are You Threatening Me?
Van NL naar Engels, en van WM5 naar WM6
EDIT: Het werkt
TifKag wijzigde dit bericht 05-09-2007 19:21 (79%)
Yeah..... right
ASUS zegt dat zelf.quote:Werner schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:23:
Waar heb jij de info weg dat er geen update komt voor de A636N?
quote:Deze campagne is uitsluitend van toepassing op de volgende modellen: A639/A686/A696, A636N/A632N (beperkt tot Engels/Traditioneel Chinese modellen), P535/P735 en de P525 (beperkt tot Traditioneel Chinese/Vereenvoudigd Chinese/Russische modellen)
Je kan natuulijk nog wachten. Heel goed mogelijk dat ze wel een NL versie uitbrengen. Ik was zelf toch al op zoek naar een methode om van NL naar EN te gaan, dus sla ik net als TifKag twee vliegen in een klap.quote:A63xN Traditioneel/Engels/Russisch/Pools
Reg. datum: 17 februari 2002
Heej das goed nieuws, als je nog tijd hebt om zo'n autopacther te maken graag! ik hou me aanbevolen!quote:ShadowLord schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:23:
Voor iedereen met een 636N die het jammer vind dat deze niet geupdate kan worden naar WM6 is er nu een oplossing! Deze is vers van de pers. Ik heb hem net zelf getest.
Dan wordt het een kwestie van update op je SD kaart zetten, tooltje erbij, kaart in je 636N, tooltje draaien en upgraden die handel
ShadowLord wijzigde dit bericht 05-09-2007 17:11 (4%)
Reg. datum: 17 februari 2002
dus gewoon in WM5 Nederlands de upgrade + tool + image WM6 ENG en dan runnng!
Ik hoop vanavond wat tijd te kunnen maken om een 1e versie te fabriceren. Die zal waarschijnlijk geen taaldetectie hebben (dus je zal met de hand je PDA taal moeten kiezen). Dus het wordt dan tooltje starten, juiste taal kiezen, 'PATCH' indrukken en dan ben je klaar voor je update.
Yeah..... right
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last