Hoofdcategorieën
Topicacties

[PDA] Asus MyPal topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 13 juli 2007

quote:
phYzar schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:13:
hij linkt volgens mij ook naar een A639 nld firmware... ipv A636/A632
Ik ben i.d.d. wat te enthousiast geweest. De Rusische linked i.d.d. naar de A639 NL ROM
8)7 8)7

I am the Great Cornholio!
Reg. datum: 20 maart 2002

Jammer :)

Are You Threatening Me?

Reg. datum: 06 april 2007

De SDHC-update voor de A632/636n is nu ook beschikbaar op de update-site van ASUS, hopelijk de WM6 NL update nu ook snel

Reg. datum: 05 juni 2000

Iemand al ervaring met de GPS patch voor de A639? Is de fix nu beter?

Op een dag drink je geen bier meer, maar ook niet minder....

Work Smart - Not Hard
Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
Pino64 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:15:
Waar kun je dat downloaden en wat zou zo'n gps patch moeten fixen?

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

quote:
agaam schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:31:
voor mensen die problemen hebben met de gps, heeft asus een patch voor de asus mypal a639.

A639 GPS signal patch
Improvement:
It makes GPS signal smoothly when PDA is charging with CarCharger or in Cradle.

Notice:
1. The patch is only suitable for WM6.0
2. It needs to reinstall this patch into device after cleanboot.

Installation instruction:
1. Unzip A639_CarCharger.rar file.
2. Copy A639_CarCharger.cab into A639, then click to run.
http://dlsvr01.asus.com/p...0A639/A639_CarCharger.rar
Kijk, een paar posts terug in dit topic stond dit. Ik weet alleen niet of dit ook op de fix betrekking heeft.

Reg. datum: 02 september 2007

quote:
Pino64 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:30:
[...]

Kijk, een paar posts terug in dit topic stond dit. Ik weet alleen niet of dit ook op de fix betrekking heeft.
Zodra ik mijn A639 in de cradle/carkit had aangesloten werd mijn gps apparaat uitgeschakeld.
Ik heb zojuist deze fix uitgevoerd en hij werkt nu wel goed.

quote:
Pino64 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:15:
Ligt t aan mij, of is dit een A636 topic? :/

Are You Threatening Me?

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Nu kunnen de andere hier ook besproken worden...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Krieuw schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:00:
[...]

Zodra ik mijn A639 in de cradle/carkit had aangesloten werd mijn gps apparaat uitgeschakeld.
Dat is mooi 8) Mag ik jou dan meteen even een paar vragen stellen:
Hoe snel krijg jij gemiddeld een fix (verbinding met satellieten) met de A639?
Is de GPS ontvangst verder goed?
Hoe kan het beste de antenne staan, plat?

Alvast bedankt. Ik wil er namelijk 1 kopen, maar had gelezen dat sommigen problemen hadden met het snel krijgen van een fix.

Work Smart - Not Hard
Reg. datum: 13 juli 2006

quote:
Krieuw schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:00:
[...]

Maar heb je hiervoor ook een WM6 update moeten uitvoeren? Ging dat eenvoudig?

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.

Reg. datum: 13 december 2006

Nu eens een puntje voor A636 ;)

Ik besloot laatst om het geluid van mijn afsprakenherinneringen weer eens aan te zetten. En het werkt niet ... :'(
instellingen voor geluid en meldingen zijn ingeschakeld. Bij Meldingen heb ik herinneringen een geluidje gegeven. Ook zou er een bericht in het scherm worden weer gegeven, dat gebeurt ook niet. Een testje afspelen gaat goed. Het melodietje van active sync werkt ook. Tomtom 6 praat ook goed.
iemand nog tips over settings?

Een moderator wijzigde dit bericht 04-09-2007 16:02 (1%)
Reden: Groet/dank is niet nodig.

Voor iedereen met een 636N die het jammer vind dat deze niet geupdate kan worden naar WM6 is er nu een oplossing! Deze is vers van de pers. Ik heb hem net zelf getest.

Je kan nog steeds niet updaten naar een Nederlandse versie (die is er gewoonweg niet). Je kan WEL updaten naar een van de bestaande versies, met waarschijnlijk de engelse variant als hoofdkandidaat.

Zie deze post op het xda-developers forum voor de methode. Indien gewenst kan ik wel een programmatje schrijven die de image automagisch voor je patched. Een gepatchte image kan ik niet aanbieden. Dat zou waarschijnlijk wel wat copyrights schenden :)

Reizen rules! || Syteem specs

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Je voelt je lekkerder...

En ik vind het jammer dat de A636 geen WM6 update krijgt... Zo heel verschillend lijkt me die toch niet van de A636N... Maar goed, zal wel te oud zijn ofzo :'(

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

Je zou het patchen kunnen proberen, maar waarschijnlijk brick je hem dan. Ook al doet hij het, je WiFi en BlueTooth zullen het waarschijnlijk sowieso niet doen...

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Je voelt je lekkerder...

Ga het ook niet proberen... Op zich werkt hij met WM5 ook prima natuurlijk, gelukkig heb ik hem Engelstalig kunnen maken...

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

quote:
ShadowLord schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:23:
Voor iedereen met een 636N die het jammer vind dat deze niet geupdate kan worden naar WM6 is er nu een oplossing! Deze is vers van de pers. Ik heb hem net zelf getest.

Je kan nog steeds niet updaten naar een Nederlandse versie (die is er gewoonweg niet). Je kan WEL updaten naar een van de bestaande versies, met waarschijnlijk de engelse variant als hoofdkandidaat.

Zie deze post op het xda-developers forum voor de methode. Indien gewenst kan ik wel een programmatje schrijven die de image automagisch voor je patched. Een gepatchte image kan ik niet aanbieden. Dat zou waarschijnlijk wel wat copyrights schenden :)
Wie zegt dat er geen updat komt? Ik heb verschillende malen met Asus gebeld, en die melden mij dat ze er mee bezig zijn.

Hij zou waarschijnlijk na de zomer komen. Waar heb jij de info weg dat er geen update komt voor de A636N?

Are You Threatening Me?

Reg. datum: 13 maart 2001

Ik had zowiezo liever een engelstalige, zo sla ik mooi twee vliegen in één klap.
Van NL naar Engels, en van WM5 naar WM6

EDIT: Het werkt

TifKag wijzigde dit bericht 05-09-2007 19:21 (79%)

Yeah..... right

quote:
Werner schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:23:
Waar heb jij de info weg dat er geen update komt voor de A636N?
ASUS zegt dat zelf.
quote:
Deze campagne is uitsluitend van toepassing op de volgende modellen: A639/A686/A696, A636N/A632N (beperkt tot Engels/Traditioneel Chinese modellen), P535/P735 en de P525 (beperkt tot Traditioneel Chinese/Vereenvoudigd Chinese/Russische modellen)
quote:
A63xN Traditioneel/Engels/Russisch/Pools
Je kan natuulijk nog wachten. Heel goed mogelijk dat ze wel een NL versie uitbrengen. Ik was zelf toch al op zoek naar een methode om van NL naar EN te gaan, dus sla ik net als TifKag twee vliegen in een klap.

Reg. datum: 17 februari 2002

quote:
ShadowLord schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:23:

Heej das goed nieuws, als je nog tijd hebt om zo'n autopacther te maken graag! ik hou me aanbevolen!

Die ga ik vanavond even in elkaar zetten. Ik bouw hem voor WM5 zodat je het op je 636N kan uitvoeren.

Dan wordt het een kwestie van update op je SD kaart zetten, tooltje erbij, kaart in je 636N, tooltje draaien en upgraden die handel :)

ShadowLord wijzigde dit bericht 05-09-2007 17:11 (4%)

Reg. datum: 17 februari 2002

Nice!

dus gewoon in WM5 Nederlands de upgrade + tool + image WM6 ENG en dan runnng!

Reg. datum: 21 juli 1999

Die autopatcher wil ik ook wel hebben, heb ook de 636N in nederlands met WM5, en vindt het niet erg om over te stappen naar WM6 in het engels, dus laat maar komen.

Wegens een klein beetje tijd tekort heb ik hem gisteren niet kunnen maken (Visual Studio was nog niet geinstalleerd).

Ik hoop vanavond wat tijd te kunnen maken om een 1e versie te fabriceren. Die zal waarschijnlijk geen taaldetectie hebben (dus je zal met de hand je PDA taal moeten kiezen). Dus het wordt dan tooltje starten, juiste taal kiezen, 'PATCH' indrukken en dan ben je klaar voor je update.

Reg. datum: 13 maart 2001

Bespaar jezelf de moeite ShadowLord.

HIER staat al een patch.

Yeah..... right

Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: