Hoofdcategorieën
Topicacties

[Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 juli 2003

Het vermoeden is dat een core router op de amsx er weer uit lag...Naar mijn weten niet iets specifieks met een DNS server.

Dell XPS M1530 | T9300 | 4GB RAM | nVidia 8600M GT 256MB | 500GB HD | 15.4" WXGA 1440x900

quote:
Superstudent schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:59:
Het vermoeden is dat een core router op de amsx er weer uit lag...Naar mijn weten niet iets specifieks met een DNS server.
Klinkt logischer, ook hier lag chello er een tijdje uit. Op IP kon ik wel bij m'n tiscali-router.

Reg. datum: 13 juni 1999

Ik merkte vanmiddag dat mijn TIscali nummerweergave wél werkt op mijn Ranex vaste toestel, maar NIET op mijn Philips Dect 211 toestellen.
Daarom heb ik de Tiscali helpdesk gebeld: "het klopt dat nummerweergave bij sommige dect toestellen niet werkt. U moet dan maar het vaste toestel gebruiken om te bellen met Tiscali".
Ja, hallo, daar ben ik dus niet tevreden mee. En op de vraag wanneer mijn toestel dan wordt ondersteund, zeggen ze "waarschijnlijk dit jaar niet meer, dat ligt aan de firmware".

Hoe krijg ik nummerweergave nou voor elkaar? Het is toch te gek dat dat per toestel verschilt? Hoe kan dat nou? En hoe kan ik dit nou oplossen?
Reg. datum: 05 mei 2000

Huh!?

Ik heb dezelfde (alleen met antw app) Philips bijna, de DECT 215. En daar werkt het wel degelijk. Misschien is die van jou geimporteerd en standaard op een andere 'landcode' ingesteld? Kijk even in je handleiding want het is te veranderen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Reg. datum: 09 juli 2000

quote:
koelkast schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:13:
Ik merkte vanmiddag dat mijn TIscali nummerweergave wél werkt op mijn Ranex vaste toestel, maar NIET op mijn Philips Dect 211 toestellen.
Daarom heb ik de Tiscali helpdesk gebeld: "het klopt dat nummerweergave bij sommige dect toestellen niet werkt. U moet dan maar het vaste toestel gebruiken om te bellen met Tiscali".
Ja, hallo, daar ben ik dus niet tevreden mee. En op de vraag wanneer mijn toestel dan wordt ondersteund, zeggen ze "waarschijnlijk dit jaar niet meer, dat ligt aan de firmware".

Hoe krijg ik nummerweergave nou voor elkaar? Het is toch te gek dat dat per toestel verschilt? Hoe kan dat nou? En hoe kan ik dit nou oplossen?
Niet. Gewoon wachten tot er een nieuwe firmware uitkomt.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏★━┓

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
bjck schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:49:
Huh!?

Ik heb dezelfde (alleen met antw app) Philips bijna, de DECT 215. En daar werkt het wel degelijk. Misschien is die van jou geimporteerd en standaard op een andere 'landcode' ingesteld? Kijk even in je handleiding want het is te veranderen.
Na even zoeken is het dan gelukt. Hij stond niet op de goede instelling voor nummerweergave (het zijn toestellen van een UPC-aktie) en die stonden voor UPC afgesteld (FSK ofzo). Het werkt nu! :)
Reg. datum: 09 augustus 2002

Tiscali heeft nieuwe abonnementen: http://www.tiscali.nl/producten/actie/default.asp

Ziet er niet al te best uit. Had een zelfde abonn. als Wanadoo ADSL2 verwacht.

quote:
jpu schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:50:
Tiscali heeft nieuwe abonnementen: http://www.tiscali.nl/producten/actie/default.asp

Ziet er niet al te best uit. Had een zelfde abonn. als Wanadoo ADSL2 verwacht.

Wanadoo is (mijn in ziens belachelijk) aan het stunten met prijs. Je ziet toch ook dat KPN-DSL zich niets aan trekt van prijs gestunt? De snelheden worden verhoogd, maar prijs voor snelste abonnement blijft ongeveer ¤80 per maand. En toch hebben ze daar ruim een miljoen aansluitingen (over alle KPN-DSL ISP's gezien) en veel klachten hoor je ook niet. Alleen is de prijs wat hoger voor dezelfde snelheden bij KPN.

En ra-ra, waarom blijft het Wanadoo topic constant boven aan staan in Internet & Telefonie en zakt deze steeds weer heel ver weg... (ook Versatel topic bijft druk)

Hmm, als ik online m'n abonnement wil wijzigen zie ik nog het oude portfolio als keuzes. Zal nog wel komen dat het ook daar aangepast wordt.

bjck wijzigde dit bericht 19-10-2005 09:07 (22%)

3283-6622-6398-7110

Ik hoor alweer verwijzingen naar een nieuwe firmware. Iemand enig inzicht wanneer deze gaat komen?

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Drome!

Met die nieuwe tarieven zou mijn 4 mbit connectie met ipv. 29.95 per maand 39.85 per maand gaan kosten ? :( :/

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming is back! | Nikon D80 met glas

Reg. datum: 12 maart 2002

quote:
Arfman schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:33:
Met die nieuwe tarieven zou mijn 4 mbit connectie met ipv. 29.95 per maand 39.85 per maand gaan kosten ? :( :/

Het is inderdaad een beetje krom er neer gezet... maar het kost nog steeds hetzelfde... alleen je betaald totaal 39 euro als je kpn weg doet!

Als je KPN aanhoud met een bel budget abb. van +/- 9,80 euro dan betaal je voor tiscali 24,95
Dus bijna 5 euro goedkoper als dat het nu is!
Maar totaal weer 39 euro

Ik heb zelf gewoon nog een belbudget abb. Dan heb ik in iedergeval nog een dienst voor die 9 euro... anders betaal je 10 euro kaalkoper kosten!

Drome!

quote:
Smarty77 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:07:
[...]

Het is inderdaad een beetje krom er neer gezet... maar het kost nog steeds hetzelfde... alleen je betaald totaal 39 euro als je kpn weg doet!

Als je KPN aanhoud met een bel budget abb. van +/- 9,80 euro dan betaal je voor tiscali 24,95
Dus bijna 5 euro goedkoper als dat het nu is!
Maar totaal weer 39 euro

Ik heb zelf gewoon nog een belbudget abb. Dan heb ik in iedergeval nog een dienst voor die 9 euro... anders betaal je 10 euro kaalkoper kosten!
OK, bedankt. Ik heb ook nog de KPN lijn ernaast. Blij toe, regelmatig zijn we niet bereikbaar en als we willen bellen moeten we 5 van de 10 keer 2 x (of vaker) proberen voordat de telefoon aan de andere kant overgaat.

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming is back! | Nikon D80 met glas

ADSL Special was/is ¤29.95 voor 4Mbps + KPN BelBudget is dat ¤39.95. Tiscali Telefonie is dan gratis verder. Als je hier KPN opzegt krijg je ook ¤9.95 extra.

Nu Tiscali T4 is ¤24.95, maar Tiscali Telefonie kost nu ¤4.95. + KPN BelBudget komt je op zelfde bedrag per maand uit weer. Hier kan je ook Telefonie Totaal nemen a ¤14.95 en geen KPN meer betalen.

Als je deze twee vergelijkt (oude en nieuwe 4Mbps) weinig veranderd eigenlijk ;)

quote:
Arfman schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:02:
[...]

OK, bedankt. Ik heb ook nog de KPN lijn ernaast. Blij toe, regelmatig zijn we niet bereikbaar en als we willen bellen moeten we 5 van de 10 keer 2 x (of vaker) proberen voordat de telefoon aan de andere kant overgaat.

Jouw klachten had ik zelf ook.... maar door de nieuwe firmware versie 5 zijn volgens mij de problemen redelijk verholpen!

Heb jij dit ook al gedaan? Firmware versie 5 laden... 20 seconden met een pen in het gaatje (knopje) aan de achterkant van het modem prikken... En dan alle settings weer goed zetten (let op geen backup terug zetten van de instellingen!)

quote:
bjck schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:25:
ADSL Special was/is ¤29.95 voor 4Mbps + KPN BelBudget is dat ¤39.95. Tiscali Telefonie is dan gratis verder. Als je hier KPN opzegt krijg je ook ¤9.95 extra.

Nu Tiscali T4 is ¤24.95, maar Tiscali Telefonie kost nu ¤4.95. + KPN BelBudget komt je op zelfde bedrag per maand uit weer. Hier kan je ook Telefonie Totaal nemen a ¤14.95 en geen KPN meer betalen.

Als je deze twee vergelijkt (oude en nieuwe 4Mbps) weinig veranderd eigenlijk ;)
Echooooooooooo ;) _/-\o_

Drome!

quote:
Smarty77 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:13:
[...]

Jouw klachten had ik zelf ook.... maar door de nieuwe firmware versie 5 zijn volgens mij de problemen redelijk verholpen!

Heb jij dit ook al gedaan? Firmware versie 5 laden... 20 seconden met een pen in het gaatje (knopje) aan de achterkant van het modem prikken... En dan alle settings weer goed zetten (let op geen backup terug zetten van de instellingen!)
Jup, al 2 x zelfs. Helpt geen drol hier.

Aan de helpdesk voorleggen en aangeven wat je allemaal hebt gedaan, getest en geprobeerd. Vragen of ze je een vervanging kunnen sturen om dat als laatste redmiddel te kunnen testen en mogelijk is het de oplossing.

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
bjck schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:25:

Alleen het modem is goedkoper geworden 40 ipv 70 euro

Reg. datum: 02 februari 2002

En als je geen telefonie wilt 5 euro korting

Reg. datum: 08 juli 2002

Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen :'( :'( :'(

Bij mijn telefonie (basis) krijg ik geen ingesprekstoon maar zo'n error toon als iemand in gesprek is. (zo'n irritante oplopende toon)

Is dit normaal?

(en zo ja, gaan ze dat fixen)

Emile

ik heb gisteren tiscali special aangevraagd alleen nu kijk ik vandaag op de site en is ie gewoon 24,95p/maand :( . ik heb nog 6 dagen bedankt tijd, dus zal ik heb opzeggen en meteen weer opnieuwe aanvragen? want ook die modem(zyxel wired) is van 30 euro naar 0 gegaan :( :o ik baal hier dus echt giga van! wie heeft de gouden tip :+ !?

There is no place like 127.0.0.1

quote:
Elivira schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:38:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar geen antwoord gekregen :'( :'( :'(

Bij mijn telefonie (basis) krijg ik geen ingesprekstoon maar zo'n error toon als iemand in gesprek is. (zo'n irritante oplopende toon)

Is dit normaal?

(en zo ja, gaan ze dat fixen)

Tonen die je hoort (te horen krijgt) komen niet meer zoals bij conventionele telefonie uit de centrale ofzo. Maar uit je modem vandaan ;)

Als je nieuwe firmware d'r in zet en deze juist hebt geinstalleerd (dus resetten naar fabrieks instellingen d'r na!) zou je dat niet mogen hebben die toon fout.

Reg. datum: 08 juli 2002

quote:
bjck schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:02:
[...]

Tonen die je hoort (te horen krijgt) komen niet meer zoals bij conventionele telefonie uit de centrale ofzo. Maar uit je modem vandaan ;)

Als je nieuwe firmware d'r in zet en deze juist hebt geinstalleerd (dus resetten naar fabrieks instellingen d'r na!) zou je dat niet mogen hebben die toon fout.

Ik heb de nieuwste firmware, en gereset zoals op de website van tiscali staat.
Heb niet het knopje achterop geprobeerd, zou dat helpen?

Ik heb ook alle instellinge op de modem (wireless variant) nagezocht, maar kon niets vinden over tonen o.i.d.

quote:
bmwmaster schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:48:
ik heb gisteren tiscali special aangevraagd alleen nu kijk ik vandaag op de site en is ie gewoon 24,95p/maand :( . ik heb nog 6 dagen bedankt tijd, dus zal ik heb opzeggen en meteen weer opnieuwe aanvragen? want ook die modem(zyxel wired) is van 30 euro naar 0 gegaan :( :o ik baal hier dus echt giga van! wie heeft de gouden tip :+ !?
niemand :'( ?

There is no place like 127.0.0.1

Reg. datum: 09 augustus 2002

quote:

Ik zou ze gewoon even bellen en als ze dan niet redelijk zijn dan gewoon annuleren en opnieuw aanmelden.

Geen probleem dus :-)

Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: