Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming is back! | Nikon D80 met glas
[Tiscali] ADSL + Telefonie Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Nieuw TopicMario Kart FC 1590-4774-1019
Wat gebeurt er als je wel de switch ertussen zet, maar met 1 PC d'r aan. Dan treedt het ook op?
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Reg. datum: 02 februari 2002
Ging het met de Draytek als switch ertussen wél goed? Probeer de netwerkkaarten van de computers eens in te stellen op half duplex.quote:neggix schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:06:
weet iemand al wat mijn bovenstaande probleem kan zijnBen er nog steeds niet uit
Wie weet of je voorafgaand aan de technische oplevering je Tiscali email accounts al kunt aanmaken en gebruiken? Dan kan ik vrienden en bekenden reeds van de nieuwe adressen op de hoogte brengen terwijl mijn Demon.nl mail het nog doet.
Staan account gegevens soms al in de "geplande opleverbrief"?
Pc direct op Modem, 1 pc op siwitch naar modem, alle pc's op switch....
Blijkt echt na een reset van de modem dat deze pas weer op volle toeren kan draaien
Ligt dus niet aan de switch.. maar waarin de modem zit het em
Is er een proggie dat het hele netwerk verkeer in de gaten kan houden via 1 pc
Dus niet dat ik het op alles hoef te installeren.. Misschien dat dat uitkomst bied..
neggix wijzigde dit bericht 14-10-2005 16:31 (27%)
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Reg. datum: 01 september 2003
Tweakers doet het wel, maar telegraaf vb niet, en nog een belangrijk aantal usenetforums die het allemaal niet doen. Laatste tijd telkens rond het weekend een of andere storing, of je mag de modem resetten, krijgt ineens geen IP-adres meer, of een aantal sites doen het lange tijd niet.
Omgeving Tilburg-centrum.
Zelfde verhaal hier in Rotterdam, kom wel op Tweakers maar volgens mij niks op internationaalsquote:Iblies schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:50:
Zijn hier mensen waarbij heel veel sites het niet doen?
Tweakers doet het wel, maar telegraaf vb niet, en nog een belangrijk aantal usenetforums die het allemaal niet doen. Laatste tijd telkens rond het weekend een of andere storing, of je mag de modem resetten, krijgt ineens geen IP-adres meer, of een aantal sites doen het lange tijd niet.
Omgeving Tilburg-centrum.
*
Edit:
Oh ja, ik kom uit Roosendaal...
ShadowLord wijzigde dit bericht 15-10-2005 11:03 (16%)
Reizen rules! || Syteem specs
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
AMD XP2500@3200 - asus A7N8X Deluxe - 1024 PC3200 - 320Gig - Radeon 9700 - Audigy platinum - 19" IIyama
Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming is back! | Nikon D80 met glas
Sommige NL hosts (xs4all, casema bijvoorbeeld) zijn ook niet te bereiken.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
HAR 2009 | Get Firefox! | Xbox live gamertag
@Arfman, welke DNS nummers gebruik jij dan?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
HAR 2009 | Get Firefox! | Xbox live gamertag
Wel vreemd dat het bij anderen geen effect heeft, hier werkte meteen alles weer.
quote:
Heb net even via de command prompt het volgende gedaan:
Start... Uitvoeren.. cmd
Dan het volgende invoeren:
Daarna waren alle websites weer bereikbaar!!
Hier in Rotterdam (bij mij dan) doet alles het ook weer.quote:Masimo schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:07:
Waarschijnlijk heeft mijn vorige post niets uitgehaald, maar waren net op dat moment de dns-servers weer helemaal in orde.
*
Je ervaart dan hetzelfde, dat wel natuurlijk.
bjck wijzigde dit bericht 15-10-2005 13:32 (11%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.