Ik ben al een tijdje af en toe aan het modden maar nu moet het er toch eens van komen om jullie te laten delen in de vreugde.
Ik had eigenlijk geen 'mod-plan' maar heb in de loop van de tijd (afgelopen jaar) telkens het een en ander gemod

. Bij de aanschaf heb ik er een Thermaltake vulcano 12(?) en X-blower bij gekocht (daarvoor zijn de twee draaiknoppen die er standaard bij geleverd waren) die kunnen 4800 rpm draaien en maken dan een ***herrie. Na de gebruikelijke window (die overigens bruin getint is, misschien ga ik die nog vervangen), ccfl, ledfan mod was het door het geluid van al die koelers tijd geworden voor een fanbus, waarbij je de fans schakelt tussen 0, 7 en 12 volt (ja, ook de cpufan

, had ik niet echt over nagedacht bij het bestellen van de schakelaars...) de 4 schakelaars (3 x fan, 1x dual ccfl) heb ik ingebouwd in een zwartgespoten 5,25 inch bay. Toen ik toch bezig was met solderen heb ik ook ff 2 rode heldere leds achter de aan knop gemaakt, wat een leuk effect geeft.
[img=575,,1]]http://www.xs4all.nl/~wjdkeste/rik/zijkantlicht.jpg[/img]
toen moest ook de videokaart eraan geloven (een Chaintech GeForce FX5700LE)

. Hierbij heb ik de standaard koeler vervangen door een passieve chipset koeler van zalman

en er vlakbij nog een 5 of 6 cm koeler op 5V bijgehangen om de lucht in beweging te houden
de harde schijf heb ik stil gekregen door het hddrack iets uitterekken naar buiten (ja, dat kan met een q-tec

) en er aan bijde kanten een stukje rubber tussen te doen, en nu is ie lekker stil
in de planning staan nog wat leds die op de cpufan schijnen, die is rood, maar daar zie je niks van...