Reg. datum: 13 november 2004
lol heb je zeker die koreanse firmware erop gezet ff je taal veranderen naar engels hoe je daar komt haha weet ik niet zoek het ff uit lolquote:
GoT Index » Portable Media Devices » het iRiver 7xx/8xx Serie Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]lol heb je zeker die koreanse firmware erop gezet ff je taal veranderen naar engels hoe je daar komt haha weet ik niet zoek het ff uit lolquote:RedruM schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:20:
interessant..sinds firmwareupgrade en het formatteren geen crashes meer gehad. M'n menu taal staat alleen op chinees nu ofzo
quote:Pesser001 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:39:
Blijkbaar worden de ifp 7xx en 8xx vervangen door de t10, t20 en t30 serie.
Weet er soms iemand waar ik (in België) nog aan de 899 of 799 kan raken aan een redelijke prijs ?
Want op heel wat sites hebben ze er al geen meer
Lucky Goldstar
koreaanse en usa firmware heeft geen geluidsbeperking, de europese firmware wel omdat er in Frankrijk geluids niveaus wet is vandaar minder geluid in die firmwarequote:Xas_ schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:55:
Waarom precies de koreaanse firmware dan?
Ik zie deze firmware veel gebruikt worden.
Heeft deze andere voordelen ofzo?
BetuweKees wijzigde dit bericht 15-09-2005 15:11 (10%)
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Retteketet X Y Z
Retteketet X Y Z
quote:Letatcest schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:04:
ik vond hem een beetje makkelijk los schuiven, niet dat ie spontaan er vanaf leek te vallen, maar wel zodat als je hem bijvoorbeeld uit de broekzak van je trainingsbroek pakt na sporten los zou kunnen zijn gegaan (en nee, voor zover ik weet waren er geen vastklemdingetjes afgebroken, maar iedereen kent toch het probleem van batterijklepjes van afstandsbedieningen...)
Eh.. nee, helaas, die ervaring heb ik nooit gehad, maar zoals ik al zei: er zijn meerderen in dit topic met hetzelfde prbl. maar i'll keep you posted of ik wel of geen vervangklepje krijgquote:RoD schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 12:05:
[...]
Mijne zit al 3 jaar muurvast(vorige versie)
Hij klikt dicht en dan krijg je er geen beweging meer in, of je moet hem er met kracht afschuiven.
Retteketet X Y Z
Retteketet X Y Z
En? zit ie nu wel goed vast?quote:Letatcest schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:14:
Zo, na ruim drie weken wachten, geen replies gehad op mijn mailtjes en ineens vandaag in de bus:
een batterijklepje
Dat valt me dan toch wel weer mee
Got Leenucks? | Arch Linux: power in simplicity | OpenWRT: Empower your router | Blog thingy
GoT Index » Portable Media Devices » het iRiver 7xx/8xx Serie Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus