Deze kaart is net als aandelen. Als je ze per ongeluk hebt gekocht toen ze hoog stonden moet je ze niet verkopen als ze laag staan.quote:
Over 50 jaar is deze kaart goud waard! Hoop ik..
Voor deze kaart? Niet.quote:Hoe werken de S3 Linux drivers eigenlijk?
Kan kloppen..quote:Volgens mij heb ik die weleens zien staan toen ik een kernel aan het compilen was.
Agenda, nope.. Mijn geheugen is een zeef.. Ik snap er niets van!quote:Ultraman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:54:
Waarom dacht ik dat een jaar geleden?
Anyhoe, jammer man. Maar je hebt wel een goed werkende agenda of geheugen
Maar wat bedoelde je nu eigenlijk met je post? Was het een reactie op "Ik zie nog maar 1 oplossing voor S3: drivers en specificaties open maken onder een "goede" licentie, en de complete Linuxmarkt aan zich binden. Dat is nu nog een gat in de markt waar ze in zouden kunnen springen." of dacht je dat er nog nieuwe drivers voor Windows zouden komen?
quote:[...]
Heb je het hier nou niet over framebuffer drivers?
Klopt, de Savage 3D, Savage MX/IX, Savage 4, Supersavage en Prosavage/Twister werken onder Linux met open drivers. Wat recentere onboard meuk ook geloof ik. En voor de PCIe Chrome is schijnbaar ook een Linuxdriver, maar of die open of gesloten is en in hoeverre die werkt weet ik niet.quote:AtleX schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:15:
Weet ik niet eigenlijk.Ik meen mij te herinneren dat er ook gewoon drivers voor S3 kaarten waren die nog iets van 3D aankonden, maar hoe goed die zijn weet ik niet.