• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
sjirafje schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:20:
[...]

Ik neem aan dat dit het zelfde is als bij mijn K750i. Bij de K750i zit daar het speakertje achter. ;)
En wat doe je met het vuil? Gister een beachparty en ik heb het idee dat er nu heel wat zand inzit :)

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 01:03
Ja, snel vertel.. ik ga ook vanavond naar het strand. en mijn nieuwe lieffie moet niet vollopen met zand op de 2de ga dat ik haar heb :D

Anoniem: 153095

[quote]Anoniem: 153042 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 12:40:
Ik ben nu ook een weekje de trotse eigenaar van de SE W800i!

Ben er zeer blij mee, gadgetfactor ligt erg hoog, maakt aardig foto's en de walkman is heel handig.

Één vraagje, is het mogelijk, op welke manier dan ook om het klikgeluid bij het maken van een foto uit te zetten? Zo kun je natuurlijk moeilijk in de les foto's maken...

Nee je kan het geluid niet uitzetten wegens privacy..... :( Als je aan het bellen bent, kan je wel zonder geluid een foto maken... bv naar je beltegoed of voicemail bellen als dat gratis is.

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-05 19:28
Er was hier eerder een discussie over het gebruik van de batterij bij de eerste keer..
Maar ik kan het niet meer vinden, heb de search gebruikt.

Moet je de batterij bij de eerste keer helemaal opmaken en dan volledig opladen?
En dan de eerste week, steeds opmaken en vol opladen?

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Evolutionz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:29:
Er was hier eerder een discussie over het gebruik van de batterij bij de eerste keer..
Maar ik kan het niet meer vinden, heb de search gebruikt.

Moet je de batterij bij de eerste keer helemaal opmaken en dan volledig opladen?
En dan de eerste week, steeds opmaken en vol opladen?
Helemaal opladen en nooit opmaken.

PSN: Shiver23

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-05 19:28
Nog een vraagje..net vergeten.
Ik wou net een bluetooth adapter kopen. Had de keuze tussen sitecom, cellink en belkin.
De cellink valt sowieso af, omdat die maar een bereik van 10m heeft (met het oog op de toekomst heb ik toch liever een 100m).
De medewerker vertelde me daar dat belkin een betere dekking heeft. Scheelt het echt zoveel met de sitecom? Want als ik de Belkin neem, moet ik 2 weken w8en voordat de volgende bestelling binnen is.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Evolutionz schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 16:37:
Nog een vraagje..net vergeten.
Ik wou net een bluetooth adapter kopen. Had de keuze tussen sitecom, cellink en belkin.
De cellink valt sowieso af, omdat die maar een bereik van 10m heeft (met het oog op de toekomst heb ik toch liever een 100m).
De medewerker vertelde me daar dat belkin een betere dekking heeft. Scheelt het echt zoveel met de sitecom? Want als ik de Belkin neem, moet ik 2 weken w8en voordat de volgende bestelling binnen is.
Sitecom of Belkin. Dat is volgens mij respectievelijk een B en een A-merk. Vergelijk het met ASRock of Asus moederborden, de kwaliteit is hetzelfde, je betaalt alleen extra voor de naam. Dat is mijn mening dan hè. ;)

Ik heb m'n W800i trouwens gisteren binnen gekregen met de post. Binnen 8 dagen had ik 'm binnen via 06plaza. Superdingetje, als je de bijgeleverde oordoppen iets te ver in je oren drukt, wordt je gewoon opgeblazen als je een nummer op hebt staan met veel bas. :7
Nu nog zo'n leren beschermhoesje erbij halen.

[ Voor 18% gewijzigd door PD2JK op 25-08-2005 18:18 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Anoniem: 153167

Eej ik heb sins gisteren ook een W800I super dingetje, Maar nu wil ik er wel eens wa mp3'tje op zetten. maar als ik dan me tel met de comp verbind dan kan ik via Sony Ericsson File Manager er muziek op zetten maar als ik dat doe dan zet hij dat in het geheugen van de tel en niet op mijn geheugen kaartje. maar als ik nou naar deze computer ga, dan zie ik er een schijf bij ( verwisselbare schijf) en als ik die open zie ik heel netjes een map mp3 alleen wanneer ik daar mijn mp3tjes in doe doe kan ik ze helaas niet meer terug vinden in mijn tel :'( Heeft er iemand misschien een oplossing O-) of iets anders zo als het wel hoord.

greetz bas

Anoniem: 150997

Anoniem: 153167 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:32:
Eej ik heb sins gisteren ook een W800I super dingetje, Maar nu wil ik er wel eens wa mp3'tje op zetten. maar als ik dan me tel met de comp verbind dan kan ik via Sony Ericsson File Manager er muziek op zetten maar als ik dat doe dan zet hij dat in het geheugen van de tel en niet op mijn geheugen kaartje. maar als ik nou naar deze computer ga, dan zie ik er een schijf bij ( verwisselbare schijf) en als ik die open zie ik heel netjes een map mp3 alleen wanneer ik daar mijn mp3tjes in doe doe kan ik ze helaas niet meer terug vinden in mijn tel :'( Heeft er iemand misschien een oplossing O-) of iets anders zo als het wel hoord.

greetz bas
hebbie de tel dan van de comp losgekkoppeld? andrs vind ie nl via de tel de geheugenkaart nie

owja ff andr thema.
klees hier regelmatig van mense die zich dood ergere aan t stomme autofocus en/of fotomaak geluidje. kenne we nie met zn allen n mail naar SonyEricsson verzenden en vragen of ze daar wat aan willen doen in de nieuwe firmware?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 150997 op 25-08-2005 20:34 ]

Anoniem: 132776

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:33:
[...]

hebbie de tel dan van de comp losgekkoppeld? andrs vind ie nl via de tel de geheugenkaart nie

owja ff andr thema.
klees hier regelmatig van mense die zich dood ergere aan t stomme autofocus en/of fotomaak geluidje. kenne we nie met zn allen n mail naar SonyEricsson verzenden en vragen of ze daar wat aan willen doen in de nieuwe firmware?
Hoe noemt die site weer waar je je naam kan zetten om dan een soort petitie door te sturen?
Maar ik dacht ergens dat ze bij wet verplicht waren om dat geluidje erop te zetten. Wegens japanners die onder de rokken van de vrouwen zaten te trekken :r

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-05 18:51
Hey, ik ben ook van plan de W800 te kopen, kheb een vraagje: wordt hij door de mat witte kleur niet super snel vies? De dummies in de winkels zijn meestal al erg ranzig. Ik ben altijd best zuinig op m'n telefoons, maar hij moet niet te snel verkleuren. Alvast bedankt!

Anoniem: 150997

Anoniem: 132776 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 20:44:
[...]

Hoe noemt die site weer waar je je naam kan zetten om dan een soort petitie door te sturen?
Maar ik dacht ergens dat ze bij wet verplicht waren om dat geluidje erop te zetten. Wegens japanners die onder de rokken van de vrouwen zaten te trekken :r
de site weet k nie (ff googele maybe?)
en die wet, geldt die dan ook voor hier in Ned? (lijkt me sterk, zou dan n internationale afspraak moeten zijn)

Anoniem: 132776

Anoniem: 150997 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 21:03:
[...]

de site weet k nie (ff googele maybe?)
en die wet, geldt die dan ook voor hier in Ned? (lijkt me sterk, zou dan n internationale afspraak moeten zijn)
www.petitiononline.com

Blijkbaar heeft de UK firmware er geen last van... En daar naar toe flashen is ook geen optie, want dan zit je met de verkeerde talen :( Enige mogelijkheid is flashen met behulp van davinci toestel, die kan het eruit slopen... Beetje erg om het zo te laten gaan. Kan Sony-Eri ons niet volwassen behandelen? Het is een dure telefoon, lijkt me niet dat die onnozelaars met zo'n dure foon gaan onderbroeken fotograferen ...

Anoniem: 23483

Anoniem: 153167 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:32:

greetz bas
Je moet het programma Disc2Phone gebruiken. Dan zet hij automatisch alles goed neer !!!

Anoniem: 148672

Oké... de W800i ligt voor mij apart als tie binne is, dus kan uhm dan afhalen en me abbo her afsluiten :)... Maar toch één vraagje, overal gezocht... maar nergens heb ik de "doos inhoud" kunne vinden voor de Nederlandse markt..

Natuurlijk zit er in:

-Mobiel
-Accu
-Lader
-512MB kaartje
-....?
-...?

en tjah hoe is het bereik? overal goed?? (Met een Vodafone netwerk), verder... best goede foto's... één van de betere op de Nederlandse markt :)... kan niet wachten tot ik deze in bezit heb! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 21:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 16:18
Wienen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:32:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk je pc rebooten en daarna moet het wel lukken!!!

Lijkt me heel sterk dat je hem niet kan verwijderen als het gewoon een icoontje is!
Ik heb hetzelfde gezeik.
Je zou hem uit je register moeten kunnen verwijderen. Net als Deze Computer en de Prullenbank kun je dit icoontje niet zomaar verwijderen. Al shet goed is staat er ergens in het register een regel voor dit icoon, waarschijnlijk ergens in HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer

Zul je even moeten zoeken naar sleutelwaarde 'File Manager'.

'Mijn Orange-branded K750i maakt overigens geen geluid al sik een foto maak in Silent Mode (# ingedrukt houden) _/-\o_

//edit .Oops.. is al n nieuw topic 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 26-08-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153225

Hoi beste W800 freaks ;) \

Ik heb ook zo'n speeltje, puik spul!
(mijn vorige tel was een P800, ook erg leuk spul!)

Mijn vraag: bestaat er een progje om de handel te beveiligen?
(dus bvb bij de toetsenblokade, dat ik dan een code moet invoeren om er in te kunnen?)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de duidelijkheid nog even is het niet gewenst om constant te vermelden waar hij te koop is en wat het voordeligste is in het geval ....

Ook hier naar vragen is NIET de bedoeling.