Gezien er helaas niet veel wordt gepost in dit topic, dan maar wat input
Ik kan helaas niks zeggen over de Acer PDA omdat ik daar geen ervaringen mee heb.
Ik bezit zelf de Mitac Mio 168 en hieronder dan ook een kleine gebruikers-ervaring;
- Ik heb hem gekocht nadat ik mijn schoonvader met dezelfde pda zag rondlopen, ik vond het een gaaf apparaat, en vooral erg makkelijk omdat het GPS systeem er al ingebouwd zit. Ik vroeg dus ook aan hem hoe goed dit werktte, en hij was er te spreken over. Leuk te vertellen is misschien dat hij deze PDA dan ook veel gebruikt om te gaan "Geo Cachen" (Schat zoeken in het bos). Dit doet hij icm een bepaald stukje software wat toch ruim op de X aantal meters precies is. Volgens hem werkt deze GPS ontvanger, secuurder dan de oude die hij voorheen had, en via een kabel die hij gebruikte icm zijn oude PDA.
Uiteindelijk besloten hem zelf te kopen, vooral omdat ik mezelf kwijt rij als ik de straat al uit ben
bij wijze van dan. Ik heb hem online gekocht, zonder extra opties, dus geen geheugen, geen tom-tom software.
Toen ik hem binnen kreeg, viel me al snel op dat er veel accesoires bij zaten, o.a:
- Auto lader, auto bevestiging voor op het raam, tasje, hoesje, active sync kabel, lader voor thuis, etc.
Hier was ik al erg blij mee en besloot het apparaat te gaan gebruiken i.c.m TomTom Navigator 3.
Hier en daar wel eventjes moeten zoeken hoe de software geconfigureerd moest worden om de interne GPS antenne te gebruiken, maar na wat instellingen wijzigen werkte dit ook als een trein.
Het ontvangst is naar mijn mening perfect, als ik een minuut buiten sta dan heeft hij al contact met ruim 7 sattelieten en daar ook prima ontvangst mee. Ook in de auto werkt hij binnen een aantal minuten. Ontvangst is de hele weg goed .
Ook heb ik wat multimedia ge-upload naar het apparaat, en met winamp voor de pocket-pc wat mp3's afgespeeld, helaas is natuurlijk de kwaliteit via het interne speakertje niks, maar samen met TomTom werkte dit zonder stotteren.
Ook video werkte prima, Betaplayer voor PPC geinstalleerd en video's worden full-screen (op de zeikant) afgespeeld zonder haperingen
(wel eerst even converteren naar PPC formaat
)
Al met al ben ik er te spreken over deze, tevens mijne eerste PDA die ik gekocht heb
[
Voor 9% gewijzigd door
bbrother op 01-03-2005 21:12
]