mno schreef op zondag 03 juli 2005 @ 18:18:
[...]
Thanks, dat is in ieder geval al een flink pluspunt. Mooi dat je kan aangeven dat je aan het wandelen bent. Het lijkt me niks als het navigatiepakket je steeds de snelweg op wil laten lopen
Is er nog iemand die met de Mio op pad is geweest in een meer landelijk/bosrijk gebied?
Houd je rekening met de beperkte batteryen ?. heb het zelf nog (niet) geprobeerd. maar naar ik gehoord heb zou hij het icm GPS maar 1,5 a 2 uur uithouden..
JazzySOB schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:30:
Leuk die nieuwe modellen, maar wéér geen Bluetooth en WiFi.
Ik zit nog steeds te wachten op een PDA met ingebouwde GPS waar ook Bluetooth en WiFi opzit. Dit moet toch niet zo moelijk zijn? Ook zijn de processors van de Mio's zijn niet echt krachtig, zodat het navigeren met TomTom soms schokkerig kan zijn, vooral bij het draaien op een rotonde bijvoorbeeld komt zo'n PDA niet echt goed mee. Dit had ik ook met mijn TomTom GO (eerste model) die maar een 200MHz CPU aan boord had.
Een wat snellere PDA met Bluetooth en WiFi én ingebouwde GPS zou een verkoophit worden volgens mij.
Dat jij er op zit te wachten is nog geen reden dat het een verkoophit word

De mio is juist zo gruwelijk populair omdat hij goedkoop is(goedkoper dan losse navigatie). ik denk dat 95% echt alleen gebruikt word voor navigatie en er voor de rest niks mee gedaan word. extra opties en betere specs zouden alleen de prijs maar opjagen
Verder zitten mensen vaak ook niet te wachten op bleutooth en GPS ingebouwd. Een losse BT adapter is vaak makkelijker en goedkoper/al in bezit.
BTW ik heb niet echt problemen dat tomtom niet 100% vloeiend loopt. en zelfs al zou hij af en toe traag zijn op rotondes, je hoeft er toch maar af en toe een blik op te werpen
[
Voor 9% gewijzigd door
heuveltje op 04-07-2005 19:47
]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d