Reg. datum: 16 maart 2005
quote:
De waarden die weergegeven zijn, zijn de waarden zoals Sisoft Sandra Light deze weergeeft. Ik snap van die hele lage waarden ook niets. Ik ga in elk geval vanavond even een kleine test doen, met de grafische kaart op zijn eigen voeding op een andere PC en dan eens zien of ik hetzelfde probleem heb.
Misschien was ik ook niet duidelijk met de probleemomschrijving. Het systeem draait in principe prima. NFSU2 draait prima, maar bij de derde of vierde race (dus een en ander is al warmer) beginnen er vertragingen op te treden. Dit had ik met de oude 300 Watt voeding ook. Met een el cheapo 550 Watt van Q-tec had ik dit probleem niet (tenminste, ik heb toen uren half-life2 gespeelt zonder frame drops). Wellicht dat NFSU2 gewoon brak is.... Dus vanavond test ik weder half-life 2 weer. Bij Painkiller heb ik het probleem dat het leuk spelen is, maar op het moment dat er veel mannetjes in beeld komen, het net is alsof ik in slow motion speel... Misschien vraag ik teveel van de kaart, maar 1024*768-32bit settings high maag geen probleem zijn lijkt mij,.
Enne, die 380 had ik van de week al gekocht, dus ik kan hem met bijbetalen omruilen voor een 480. Ik had toch een nieuwe nodig, want die oude 300 trok het echt niet.
rfnn wijzigde dit bericht 16-03-2005 17:35 (3%)