Hallo mensen.
Dit is mijn eerste bricht hier

Maar ik heb jullie hulp dringend nodig.
Ik heb een (PC) DVD-Brander: NEC 3500-a
En een (TV) DVD_Recorder: LG nogwat, zal het type morgen wel opzoeken.
Normaal brand ik op Memorex 8x DVD+R, maar die zijn op dit moment niet leverbaar, dus dacht ik aan de Philips 8x DVD+R (zowel Memorex als Philips bestel ik bij ddvds.info ik heb niet meer info erover dan de snelheid), is dit een goeie keus, of raden jullie iets anders aan?
Verder kan ik mijn DVD-R(W) (JVC en LG discs heb ik) schijven niet inleven die ik opneem met een LG Recorder. Hij herkent ze gewoon niet, en ook op een andere dvd speler worden ze niet herkent. Is dit het probleem van LG of van mijn NEC?
Dan zou ik graag nog willen weten welke firmware het beste zou zijn voor mij. Ik wil iig alles kunnen lezen, rippen, branden enzo en dat gaat tot nu toe nog altijd goed. Alleen heb ik dus problemen met die -R(W) schijven. Is nieuwe firmware nodig, of kan ik het beste niks doen, omdat alles nog goed gaat? (Niks doen: als die -R(W) "bug" aan mijn LG Recorder ligt dus).
Of raden jullie SOWIESO een nieuwe firmware aan?
*Extra snelheid is in ieder geval wel welkom.*
Ik zie van alles en nog wat op die firmware site (micheldeboer.nl), maar heb geen idee welke de beste is... De nieuwste misschien?
3500_206.zip
3500W216.zip
217_RPC1_Ritek4X.rar
3500_217bs_herrie.rar
3500W218.zip
218_SE.rar
218btrpc1.rar
Liggy_Beta9.zip
218_liggy_Ritek_SE.rar
3500_2.19_RPC+RL.rar
V3B3R4.rar
227_plus.zip
fup2661.zip
NEC_279RPC.rar
nec_3500_2AD.zip
3500W2C8.zip
3500W2F8-tdb.zip
3500W2F9.zip
2FA_SE.rar
2.FC_Nec.rar
3500_2.FD_NS+RPC+RL.rar
2.FC_QV3ME.rar
---> LLD3500_2TD.zip (NEW 21-05-2005) <--- Deze?
Alvast bedankt voor het antwoorden, ik heb het echt nodig. Nu kunnen we namelijk ook niks van onze digitale videocamera op DVD zetten. DVD+R dus, want niet alle dvd spelers ondersteunen -R (zoals die op mijn zusje's school).