Hmm, ik dacht dat NEC er wel tussen zou staan, blijkbaar niet dus. Ben bang dat je dan gelijk had, en de 3500 niet kan scannen....
Anoniem: 128591
zo, ik heb toch maar even mijn stoffige Lite-On LTD-163 uit de kast getrokken.
Dit ding is echt vreselijk oud, hij pakt namelijk de helft van de cds niet meer, en dit heeft niks te maken met de media. Of hij zegt dat er geen disk in de lade zit, of hij doet het gewoon... Na 20x die lade open en dicht gedaan te hebben kwam ik erachter dat ie het een stuk vaker doet als ik eerst even de stroom eraf haal
sja vraag me niet waarom.
De Lite-On DVD-rom heb ik geflashed naar GH5Y-quiet ( max DVD read speed: 8x ) zie tranfers speed
Burner: NEC ND-3500AG
Firmware: Liggy & Dee 2.1B (bitsettings, booktype, rpc1)
Media: Plextor DVD+R 16x certified
Media code: YUDEN000T03
Deze dvd is geburned @12x CAV (zie nero burn)

NB: deze lite-on dvd-rom is aan zijn eind, voor de zekerheid heb ik de scan nog op twee andere dvds gedaan zie scan 2 en scan 3
Dit ding is echt vreselijk oud, hij pakt namelijk de helft van de cds niet meer, en dit heeft niks te maken met de media. Of hij zegt dat er geen disk in de lade zit, of hij doet het gewoon... Na 20x die lade open en dicht gedaan te hebben kwam ik erachter dat ie het een stuk vaker doet als ik eerst even de stroom eraf haal
De Lite-On DVD-rom heb ik geflashed naar GH5Y-quiet ( max DVD read speed: 8x ) zie tranfers speed
Media: Plextor DVD+R 16x certified
Media code: YUDEN000T03
Deze dvd is geburned @12x CAV (zie nero burn)

NB: deze lite-on dvd-rom is aan zijn eind, voor de zekerheid heb ik de scan nog op twee andere dvds gedaan zie scan 2 en scan 3
Ik heb mijn 3500 ook geflashed met onofficiele firmware.
nu doet deze het goed maar stel ik wil terug naar de originele NEC firmware dan gaat dat niet lukken? als ik de .exe start (van Nec) die de zaak moet gaan flashen dan krijg ik een error dat het geen 3500 is.
bekend iets? is er een manier om dit te verhelpen?
nu doet deze het goed maar stel ik wil terug naar de originele NEC firmware dan gaat dat niet lukken? als ik de .exe start (van Nec) die de zaak moet gaan flashen dan krijg ik een error dat het geen 3500 is.
bekend iets? is er een manier om dit te verhelpen?
Media: Ricoh DVD-R 8x certified (Silver Edition)
Media code: FUJIFILM03 info
Burned @ 8 speed:

Geen problemen tot nu toe: scandisk
edit:

Zie post hierboven lite-on dvd speler is niet echt top meer.
Media: Ricoh DVD-R 8x certified (Silver Edition)
Media code: FUJIFILM03 info
Burned @ 8 speed:

Geen problemen tot nu toe: scandisk
edit:

Zie post hierboven lite-on dvd speler is niet echt top meer.
[ Voor 32% gewijzigd door smokingr op 15-03-2007 22:11 ]
Philips DVD+RW 8x in 5-pack Jewelbox media code:RICOHJPN-W21-001
Heeft iemand een idee of er inmiddels een firmware versie is, die compatible is met deze dvd+rw schijfjes?
Heeft iemand een idee of er inmiddels een firmware versie is, die compatible is met deze dvd+rw schijfjes?
de NEC3500 onderetunt helaas geen 8x RW, ik heb hetzelfde probleem met 8x RW Ritek schijfjes. Ben bang dat je naar een andere brander op zoek moet.....
Ik heb ook een scan gemaakt met mijn NEC 3500
Media Id: MBIPG101-R04-001
Brander: NEC 3500AG
Firmware: Liggy & Dee 2.TD
Program: DVD Writer
Verkocht als: Samsung Pleomax DVD+R 8x 11.72 bij Bigdennis voor 50 stuks
Burn Speed: 12x
PI-PIF Scan

Ziet er goed uit vind je niet bijna perfecte dvd PI onder 280 en PIF onder 32
Media Id: MBIPG101-R04-001
Brander: NEC 3500AG
Firmware: Liggy & Dee 2.TD
Program: DVD Writer
Verkocht als: Samsung Pleomax DVD+R 8x 11.72 bij Bigdennis voor 50 stuks
Burn Speed: 12x
PI-PIF Scan

Ziet er goed uit vind je niet bijna perfecte dvd PI onder 280 en PIF onder 32
[ Voor 10% gewijzigd door Davidshadow13 op 04-04-2007 08:03 ]
HD4Life @ Full-HD
Er zijn inmiddels branders die 18x kunnen ipv 16x... heeft dat eigenlijk nog zin die 2x extra?
Anoniem: 188437
He heb hier Maxell DVD+RW en die wil ie niet hebben. Heb laatste firmware maar dvd herkent de schijf geheel niet. Invalid command operation. Hoe pak ik dit aan?
Thanks
Thanks
Anoniem: 136269
Iemand ervaring met de Samsung/Pleomax DVD+R 16x speed 100 stuks (2 x 50) uit de aanbieding bij bigdennis.com?
Mediacode weet ik niet en ik vroeg me af of deze het goed doen op de 3500 met firmware 2.1B
Of natuurlijk in het algemeen.
Mediacode weet ik niet en ik vroeg me af of deze het goed doen op de 3500 met firmware 2.1B
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 136269 op 25-03-2008 22:41 ]