Phille81 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:16:
[...]
Ik heb zojuist naar CoolBlue België gebeld voor de status van mijn bestelling / levering omdat op hun website te lezen is dat hij (eindelijk) deze week wordt verwacht.
Eind deze week (morgen 29/3 of zaterdag 30/3) krijgt CoolBlue 2 leveringen binnen en hebben ze voldoende toestellen (verschillende kleuren) om iedereen (alle lopende bestellingen) van 1 toestel te voorzien.
Begin volgende week zouden de toestellen dan effectief verstuurd worden.
Ik heb expliciet gevraagd of er voldoende toestellen binnen zullen komen of dat er een lijst is met een volgorde... Maar ik mocht gerust zijn dat de levering niet nogmaals uitgesteld zal worden... Dus ja... nog maar een beetje extra geduld hebben zeker...
Voor de volledigheid ook even mijn verhaal afmaken :
ik kreeg dus vorige week TOCH een mail van Coolblue waarin gemeld werd dat de levering naar eind volgende maand (eind april) werd uitgesteld... Indien gewenst kon de bestelling wel geannuleerd worden of kreeg ik 50 euro korting als ik zou wachten tot ze een toestel kunnen aanleveren.
Uiteindelijk zelf naar alternatieven beginnen zoeken en ik kwam uit bij
www.gsmwijzer.be
Hier gezien dat de zwarte voorradig is : op dinsdag 2 april 's middags bestelling geplaatst en vermeld dat ik betaal bij afhaling (niet nog eens op voorhand betalen).
De dag erna (3 april) kon ik mijn toestel gaan afhalen in Leuven.
Dadelijk gaan uithalen en zeer vriendelijke bediening gehad + ze hebben ook ineens mijn overgang van Proximus naar Telenet King in orde gebracht. Abonnement van King was uiteindelijk op vrijdag 5 april volledig actief.
Dus : zeer snelle en correcte service van gsmwijzer.be !!
Toestel (los) daar gekocht prijs van 534 euro !!
Anderzijds : ook prima service van Coolblue, want ik had mijn bestelling geannuleerd behalve de screenprotector en de lederen case : die werden de dag nadien al netjes afgeleverd.
Enige jammere is dat Coolblue dus blijkbaar niet (of zeer moeilijk) aan toestellen geraakt...
Ik ben dus tevreden dat ik "eindelijk" mijn Lumia 920 heb waar alles netjes op werkt :-)