Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beschikbaarheid van de Nokia Lumia 920 blijft moeilijk. We kunnen helaas niet aangeven wanneer het artikel precies naar je wordt gestuurd, we hebben hierover geen exacte informatie. Dat is niet wat je van ons mag verwachten en hiervoor bied ik je onze oprechte excuses aan!
Zodra het artikel verzonden wordt, krijg je van ons een mail.
Groeten Billie van bol.com

eerste 14-01 ... week 6 ... 18 maart ... en nu onbekend..
Hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Ja , ze hebben mij week 14 gezegd. Heb ze gisteren voor het eerst door de ruit gezien in een Proximus Center (België) , die gele is echt wel mooi :D Heb hem wel nog niet vast gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij onze distri in belgie, uitgesteld tot 30/05 ... yay voor een bestelling van eind vorig jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
De gele staad gewoon in voorraad op bol.com , maar toch nog steeds geen nieuws over mijn bestelling. Dit vind ik niet normaal… Als het zo is als bij die andere persoon op dit forum die opnieuw moest bestellen dan moet bol.com echt is een nieuw systeem maken… En ik kan trouwens vandaag niet bestellen dus zal ik nog langer moeten wachten.

[ Voor 55% gewijzigd door klimi1 op 19-03-2013 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
klimi1 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 06:48:
De gele staad gewoon in voorraad op bol.com , maar toch nog steeds geen nieuws over mijn bestelling.
Dan mss ff klantenservice bellen....jouw order annuleren en opnieuw bestellen?!!

Dit heeft al vaker tot snellere levering geleid!!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat dat hij niet op vooraard is.. misschien hebben ze vandaag aan lading binnen gekregen en komen ze nu onze kant op? Laten we daar op hopen!

Had gister avond Bol.com nog een de telefoon gehad en ze zeiden dat ze deze week een lading binnen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met online winkel gedgoods.de ?
Ik wil er nl. de Lumia 920 grijs bestellen , hier in Belgie is er toch niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-08 12:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 14:39

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:14:
"De beschikbaarheid van de Nokia Lumia 920 blijft moeilijk. We kunnen helaas niet aangeven wanneer het artikel precies naar je wordt gestuurd, we hebben hierover geen exacte informatie."

Hebben andere mensen hier ook last van?
Niet bij Bol maar bij Scholten Awater, één van de "Geselecteerde business resellers" van Nokia, waar ik m'n zakelijke 920 heb besteld:

"De beschikbaarheid van de 920 is nog steeds echt dramatisch. We hebben rechtstreekse contacten met Nokia en er kan gewoon geen concrete data worden afgegeven. Druppelsgewijs komen er toestellen binnen, maar de afgelopen 2 weken staat ook dit stil."

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-08 14:43
Ik heb vorige week een 920 en 2 820's besteld bij KPN (zakelijk). Dit om te testen of we het een goed alternatief is voor onze bestaande BlackBerry's. Maar ze hadden alleen de zwarte 920 niet op voorraad.

Maar KPN is ook zo aan het leuren met deze toestellen dat ze wel voorrang bij Nokia zullen hebben. Alle sales mensen van KPN lopen ook met een 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Japser

Jeej!

Heeft iemand ook enige indicatie wat de levertijden zijn via typhone.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
De Nokia is verzonden vanuit bol.com , ik moest niet opnieuw bestellen, morgen heb ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nokia is ook verzonden van bol.com Hoefde hem niet opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-08 14:00

migros

Nooit meer een Samsung

yogy schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:30:
Ik heb vorige week een 920 en 2 820's besteld bij KPN (zakelijk). Dit om te testen of we het een goed alternatief is voor onze bestaande BlackBerry's. Maar ze hadden alleen de zwarte 920 niet op voorraad.

Maar KPN is ook zo aan het leuren met deze toestellen dat ze wel voorrang bij Nokia zullen hebben. Alle sales mensen van KPN lopen ook met een 920.
Laat ik nou net met hetzelfde bezig zijn. Ik heb de HTX 8X gekregen om een weekje te testen. Ik moet zeggen dat het WP besturingssysteem toch even wennen is. De Blackberry ziet er toch net iets simpeler en makkelijker uit. Na de eerste dag ben ik nog steeds niet gewend. Misschien toch maar een Android of zo |:(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Japser schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:54:
Heeft iemand ook enige indicatie wat de levertijden zijn via typhone.nl?
Ze zeggen op de site 3 weken levertijd en in de e-mail 3 dagen. Dus even gebeld om te vragen wat de werkelijke levertijd is; Ze hadden geen idee. Diegene die ik aan de telefoon had vermelde daarnaast dat er nog mensen sinds december(!) aan het wachten zijn op hun lumia 920.

Wit is wel op voorraad, als je ze belt kunnen ze die wel (vrijwel) direct uitleveren.

Net weer gebeld, de levertijd is nog steeds onbekend, ze weten ook niet wanneer ze wel weten wat de levertijd is. CLUELESS |:( .

[ Voor 11% gewijzigd door Spitie op 20-03-2013 12:05 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 15:12
Nou, mijn Nokia lumia 920 is eindelijk onderweg. Had op 16 december de zwarte besteld bij studentmobiel en was het maandag zat. Het bleek dat de witte wel op voorraad was dus heb ik de bestelling omgeruild naar een witte, en die is nu dus eindelijk onderweg. Uiteraard zonder draadloze oplader... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 07:28
Via de Hi Twitter zojuist een balletje opgegooid wanneer ze denken dat de Lumia 920 Black weer beschikbaar is, daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Hi Rick, 26 maart zou het toestel weer beschikbaar zijn. Je ontvangt een bericht als jou bestelling verzonden is. [JF]

Wit en Geel zijn overigens gewoon op voorraad bij Hi. We wachten af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine update van wat ik van distris en andere partijen te horen heb gekregen:

Nokia zit met een productieprobleem, capaciteit is zowieso een probleem lijkt me maar het zou om een part zijn dat ze blijkbaar niet binnen krijgen waardoor heel de productie zo goed als stil ligt. ik wacht ook al van eind december en laatste update is onbekend maar voorzichtjes 30/05/2013 pas dat er terug beschikbaar zouden komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Ik heb hem , wat is hij prachtig , de gele bestelt bij bol.com , heb wel nog geen Microsim en het knippen is mislukt lol =D

Na herstart werkt de sim toch.

[ Voor 12% gewijzigd door klimi1 op 20-03-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:12:
Nokia zit met een productieprobleem, capaciteit is zowieso een probleem lijkt me maar het zou om een part zijn dat ze blijkbaar niet binnen krijgen waardoor heel de productie zo goed als stil ligt. ik wacht ook al van eind december en laatste update is onbekend maar voorzichtjes 30/05/2013 pas dat er terug beschikbaar zouden komen
En zo kan Nokia Consumer dus alsnog failliet gaan. Ik hoop dat dit gerucht niet waar is en dat ze toch weer aandeel krijgen in de smartphonemarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trommelrem schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 17:59:
[...]

En zo kan Nokia Consumer dus alsnog failliet gaan. Ik hoop dat dit gerucht niet waar is en dat ze toch weer aandeel krijgen in de smartphonemarkt.
ik denk dat nokia 2 grote fouten heeft gemaakt:

1) onderschat dat hun 'naam' nog altijd zo een grote bekendheid is na heel de smartphone hype gemist.daarmee op veilig willen spelen en slechts een kleine productie op hebben gezet.
2) het is 'in' om in het begin een kleine quota van een nieuw toestel op de markt te brengen en dan na een maand of 2 heel de voorraad los te laten om zo de 'hype' nog wat op te vijzelen maar ze zijn hier hun eigen markt aan het kwijtspelen doordat er ondertussen andere en betaalbaardere smartphones op de markt aan het komen zijn

dat er een productie probleem is kan, denk ik, iedereen nog wel inkomen. Maar dat het zo problematisch door een bijkomend productieprobleem en de kleine productiecapaciteit hadden ze zelf ook niet verwacht (hoop ik :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben naar de ervaringen topic (witte is binnen)!!

[ Voor 79% gewijzigd door mrcosmo op 21-03-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zopas naar CoolBlue gebeld en volgende week komen er heel wat beschikbaar. Ze krijgen leveringen binnen van alle kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:53:
Zopas naar CoolBlue gebeld en volgende week komen er heel wat beschikbaar. Ze krijgen leveringen binnen van alle kleuren.
België of Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar CB Belgie gebeld. Grijze wisten ze niet of die ging binnenkomen.
Zopas dan maar is naar CB Ndl gemaild voor de grijze. Indien niet beschikbaar volgende week , bestel ik hem bij getgoods.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn gele nokia is binnen! Hij kwam gister binnen.
Dolblij na al dat wachten.

Hopelijk hebben jullie hem ook snel, hij is echt het wachten waard.

Besteld op 07-01 Binnen op 20-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vicco101
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:23
vandaag bericht van GSMwijzer.
Toestel word verzonden :) (besteld op 11-12-2012)
Iedereen bedankt voor de berichtgeving.
Het lijkt erop dat het uitleveren eindelijk is gestart.

[ Voor 7% gewijzigd door vicco101 op 21-03-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Wat ik niet begrijp is hoe iedereen uitverkocht kan zijn en Belsimpel niet? Zijn ze nu aan het liegen over de zwarte 920?

http://www.belsimpel.nl/n...lumia-920-black/overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Relief2009 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 06:52:
Wat ik niet begrijp is hoe iedereen uitverkocht kan zijn en Belsimpel niet? Zijn ze nu aan het liegen over de zwarte 920?

http://www.belsimpel.nl/n...lumia-920-black/overzicht
Waarschijnlijk kopen zij in Duitsland in, en krijg je via hun geen draadloze lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Afgelope vrijdag rode besteld bij Saturn, na telefoontje over mij status dinsdag middag binnengekregen. Bestelling bij bol.com geannulleerd.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 14:39

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

De eerder gemelde bestelling via Scholten Awater geannuleerd (na 5 weken wachten en voorspelde levering pas na 29-3) en nu besteld via Phoneshop.nl.

Deze heeft de zwarte (en ook de gele en witte) op voorraad, dus hopelijk morgen eindelijk mijn 920 in huis!

Update 23-3:
En vandaag (zaterdag) gelukkige bezitter van een zwarte 920; wel opvallend dat op de doos 920.1 en KPN NL LTE staat, kennelijk kunnen die worden doorverkocht? Maar hij werkt ook met m'n T-Mob SIM, dus niet gelocked.

[ Voor 30% gewijzigd door mkrmr op 23-03-2013 13:25 . Reden: update toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Maandag wordt hier de rode geleverd :) 10 maart besteld bij Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 07:28
Lijkt erop dat de winkels weer bevoorraad zijn.

Maandag komt mijn zwarte binnen. Eigenlijk morgen al, maar wordt verstuurd naar mijn werk adres en daar ben ik niet op zaterdag:)

11 maart besteld in de Hi Winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijne zit in quality control ^-^ yay vrijdag hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost B.
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07 15:10
Ik had mijn lumia 920 midden januari besteld bij CoolBlue België, hij zou normaal deze week worden geleverd. Vandaag bellen ze mij op en laten mij weten dat ik nummer 8 in de rij ben, maar dat ze elke week maar 2 Lumia 920 Zwart binnen krijgen. Dus dat is nu nog eens 3 weken wachten. Ik ben het nu het wachten echt zat en heb mijn bestelling geannuleerd. De telefoon is nu al bijna een half jaar oud als je rekent vanaf november. Erg jammer want ik wou wel graag een Windows Phone, omdat ik Android en IOS een beetje beu ben gezien.

Nu ben ik alleen nog aan het twijfelen als ik nu zou wachten op een volgende reeks van windows phones, wat nu wel nog een 6 maand of meer kan duren of toch een android telefoon zou aanschaffen zoals de HTC One of Galaxy S4. Natuurlijk zal ik ook weer op deze toestellen moeten wachten, maar ze bevatten wel nieuwere technologieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phille81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-05 15:41
Phille81 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:06:
Ik heb een zwarte Lumia 920 besteld op 8 januari bij Coolblue België.
Op dat moment was de leverdatum ergens rond 14 februari. Dit was geweten voor België.

Op 5 februari kreeg ik een mail van Coolblue met als onderwerp : update over uw bestelling.
Ik had gehoopt dat erin zou staan dat mijn toestel spoedig zou geleverd worden maar ik las helaas dat de levering uitgesteld wordt naar eind maart...
Ik heb zojuist naar CoolBlue België gebeld voor de status van mijn bestelling / levering omdat op hun website te lezen is dat hij (eindelijk) deze week wordt verwacht.
Eind deze week (morgen 29/3 of zaterdag 30/3) krijgt CoolBlue 2 leveringen binnen en hebben ze voldoende toestellen (verschillende kleuren) om iedereen (alle lopende bestellingen) van 1 toestel te voorzien.
Begin volgende week zouden de toestellen dan effectief verstuurd worden.

Ik heb expliciet gevraagd of er voldoende toestellen binnen zullen komen of dat er een lijst is met een volgorde... Maar ik mocht gerust zijn dat de levering niet nogmaals uitgesteld zal worden... Dus ja... nog maar een beetje extra geduld hebben zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik wil de nokia lumia 920 in het grijs kopen zodra deze weer op voorraad is op coolblue. Maar nu zie ik dat ik icm met een tmobile Ismart 150 abonnement het toestel gratis is bij een nieuwe abonnement en ik 97,30 moet betalen bij verlenging. Ik heb al dat abonnement naar volle tevredenheid dus dat wil ik graag verlengen. Dus zonder gezeuer met nummerbehoud enz. Maar weet iemand waarom dit prijsverschil er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dat is bij alle providers het geval, nieuwe klanten moeten binnengehaald worden, dus: extra korting,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Laatst online: 14-09-2023
En als ik me dan deze gewoon als nieuwe klant koop met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
stansfield schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:12:
En als ik me dan deze gewoon als nieuwe klant koop met nummerbehoud?
Werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Bij T-Mobile lukt dit wel.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:39

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Gaat lekker bij Tele 2... ze leveren nog steeds de gele niet. Heb ze al een paar keer gemaild over info, krijg steeds te horen dat ze binnenkort hopen binnen te krijgen...
Vorige week weer gemaild, toen verwachte ze hem aan het einde van afgelopen week te krijgen. Dus ik donderdag weer mailen hoe of wat en gevraagd hoe dat zat met die draadloze oplader, immers moet de aanschaf voor 1 april zijn, krijg ik:
"Helaas kunnen we niks doen om die lader voor u te kunnen krijgen omdat het
een actie van Nokia is en Nokia levert niet direct de toestellen aan ons."

Wat heb ik daar nou weer aan, zij zijn een verkooppartner van Nokia, Nokia vind het te moeilijk om eindelijk is die levering op gang te krijgen en ik ben als klant dubbel de pineut, ik krijg mijn toestel maar niet en die lader is onzeker.

Ik heb nu Nokia op die aanvraag site gemaild met daarbij de vragen aan Tele 2 aangehecht (dateren van februari - origineel nog eerder maar die bestelling werd geannuleerd door foute info van zo'n kredietcheck), en ik zal wel zien wat er gebeurd.

Ik weet wel dat als ik hem niet krijg dat ik dan per direct annuleer, weet niet wat ik dan neem, maar dit is geen manier om met je klanten om te gaan die al maanden wachten...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Het is het prijzentopic dus;
Die prijs van 524 Euro bij Dutchcoms.nl (Den Bosch) is wel erg goedkoop, iemand ervaring met die winkel?
Betreffen dit werkelijk nieuwe toestellen?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:16:
Het is het prijzentopic dus;
Die prijs van 524 Euro bij Dutchcoms.nl (Den Bosch) is wel erg goedkoop, iemand ervaring met die winkel?
Betreffen dit werkelijk nieuwe toestellen?
http://tweakers.net/shopr...t-nl.html#tab:shopreviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phille81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-05 15:41
Phille81 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:16:
[...]

Ik heb zojuist naar CoolBlue België gebeld voor de status van mijn bestelling / levering omdat op hun website te lezen is dat hij (eindelijk) deze week wordt verwacht.
Eind deze week (morgen 29/3 of zaterdag 30/3) krijgt CoolBlue 2 leveringen binnen en hebben ze voldoende toestellen (verschillende kleuren) om iedereen (alle lopende bestellingen) van 1 toestel te voorzien.
Begin volgende week zouden de toestellen dan effectief verstuurd worden.

Ik heb expliciet gevraagd of er voldoende toestellen binnen zullen komen of dat er een lijst is met een volgorde... Maar ik mocht gerust zijn dat de levering niet nogmaals uitgesteld zal worden... Dus ja... nog maar een beetje extra geduld hebben zeker...
Voor de volledigheid ook even mijn verhaal afmaken :
ik kreeg dus vorige week TOCH een mail van Coolblue waarin gemeld werd dat de levering naar eind volgende maand (eind april) werd uitgesteld... Indien gewenst kon de bestelling wel geannuleerd worden of kreeg ik 50 euro korting als ik zou wachten tot ze een toestel kunnen aanleveren.

Uiteindelijk zelf naar alternatieven beginnen zoeken en ik kwam uit bij www.gsmwijzer.be
Hier gezien dat de zwarte voorradig is : op dinsdag 2 april 's middags bestelling geplaatst en vermeld dat ik betaal bij afhaling (niet nog eens op voorhand betalen).
De dag erna (3 april) kon ik mijn toestel gaan afhalen in Leuven.
Dadelijk gaan uithalen en zeer vriendelijke bediening gehad + ze hebben ook ineens mijn overgang van Proximus naar Telenet King in orde gebracht. Abonnement van King was uiteindelijk op vrijdag 5 april volledig actief.

Dus : zeer snelle en correcte service van gsmwijzer.be !!
Toestel (los) daar gekocht prijs van 534 euro !!

Anderzijds : ook prima service van Coolblue, want ik had mijn bestelling geannuleerd behalve de screenprotector en de lederen case : die werden de dag nadien al netjes afgeleverd.
Enige jammere is dat Coolblue dus blijkbaar niet (of zeer moeilijk) aan toestellen geraakt...

Ik ben dus tevreden dat ik "eindelijk" mijn Lumia 920 heb waar alles netjes op werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Nvm :)

[ Voor 96% gewijzigd door Relief2009 op 12-04-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week een grijze Lumia 920 besteld bij getgoods.de. Ik kan nu de levering opvolgen via de Duitse DHL maar wordt deze ook in Belgie geleverd door DHL of door Taxipost ? Iemand ervaring mee ? Ik kan nl de DHL shipment niet tracen via de DHL.be site , kent de tracking nummer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenimo85
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-07 23:30
Zaterdag een Lumia 920 Zwart bij Typhone besteld. Echter staat hij daar nog in pre-order?!? Vandaag gebeld wanneer men verwacht deze dan te kunnen leveren? Werd heel vaag over gedaan. Misschien begin Mei werd mij verteld. Order gelijk geannuleerd.

Bestelling voor de zwarte 920 bij CoolBlue geplaatst. Hier is hij wel op voorraad + krijg er nog een handige autolader bij (altijd mooi meegenomen!). Kreeg binnen een uur telefoon van CB om een afspraak te maken voor de levering. Morgen na 18u was geen probleem!

Is de eerste keer dat ik wat bestel bij CB, ben nu al te spreken over de service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramble
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb 1 simpele vraag:
Waar kan k het goedkoopst een losse Nokia Lumia 920 kopen. Ben nu in Amerika, tot donderdag, en nergens kan ik hem unlocked vinden. Dacht hem dus mooi in amerika ff te kopen, maar dat valt dus tegen.
Dus waar kan ik hem dan wel goedkoop en unlocked kopen? Heb als provider Vodafone, weet niet of dat nog uit maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmalapoes
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik hoop dat ik in het goede topic zit, maar ik wil graag een gele Nokia Lumia 920 kopen via getgoods.de.
Mijn vraag is: heb ik dan ook garantie in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Dat is dan een origineel Duits toestel, neem ik aan? Of is 't daar ook import? Op Duitse toestellen heb je gewoon Europese garantie, net als in Nederland. Import van buiten Europa = geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmalapoes
Oh dat weet ik niet, ik zal ze even mailen met die vraag!
Ik laat dan ook wel weten als ik antwoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramble
Weet niemand wat echt een goedkope site/winkel is voor de Nokia Lumia 920? Ik had zelf ff gezocht en vond deze wel heel goedkoop.
http://negrielectronics.c...-yellow.html#.UXiBnqJA17n
Iemand hier ervaring mee en weet iemand of dit een beetje betrouwbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmalapoes
Voor de geinteresseerden: ik heb antwoord van getgoods.de en je krijgt daar gewoon volledige (Europese) garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramble
Ik wil graag een losse sim-vrije Lumia 920 kopen. Ik heb wat sites gezocht en heb er 1 gevonden waar hij aardig goedkoop is. Alleen weet ik niet of hij betrouwbaar is. Dit is hem;

http://negrielectronics.c...-yellow.html#.UYPfTKJA17n

Iemand ervaring met deze site?
Of weet iemand een site/winkel waar hij het goedkoopst te verkrijgen is?

Mvg, Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Laatst online: 19:18
Welke kosten komen daar allemaal nog bij voor je hem in Nederland hebt? Douanekosten e.d? Dan zou ik hem laten gaan en voor deze gaan: https://www.studentmobiel.nl/nokia-lumia-920. Heb je hem in Nederland inclusief garantie en dat is een betrouwbare webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Vandaag is de dag! Tussen 11.30 en 13.30 volgens PostNL ...een zwarte lumia 920 gebruiker erbij!

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:06
Insert12 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:35:
Welke kosten komen daar allemaal nog bij voor je hem in Nederland hebt? Douanekosten e.d? Dan zou ik hem laten gaan en voor deze gaan: https://www.studentmobiel.nl/nokia-lumia-920. Heb je hem in Nederland inclusief garantie en dat is een betrouwbare webshop :)
Bramble schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:02:
Ik wil graag een losse sim-vrije Lumia 920 kopen. Ik heb wat sites gezocht en heb er 1 gevonden waar hij aardig goedkoop is. Alleen weet ik niet of hij betrouwbaar is. Dit is hem;

http://negrielectronics.c...-yellow.html#.UYPfTKJA17n

Iemand ervaring met deze site?
Of weet iemand een site/winkel waar hij het goedkoopst te verkrijgen is?

Mvg, Bram
Dan ga je nog duur uitkomen denk ik ;)
Toestel kost ongeveer 375 euro. Daarbij komt verzending, maar dat neem ik even niet mee.

375 + 12,50 inklaringskosten
Belasting over de 375 = 21% = 450 euro = 465 zegmaar.

Daarbij is het een USA based bedrijf waar je toch wel op zo'n 30 euro verzendkosten kan komen. Dus dan zit je al met al op zo'n 500 euro, terwijl je 1. lang moet wachten 2. voor garantie niet even terug kan.

Ik raad je aan om het gewoon bij een Nederlands bedrijf te kopen; stel dat je stof onder je lens hebt of een brakke accu? Je weet ook niet of die webshop die je noemt ook te vertrouwen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:19
Misschien nog een interessante aanbieding voor de liefhebbers van de fatboy charger:

http://www.mediamarkt.nl/...32,680852.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 07:58
Zo, de 925 is geintroduceerd ....

Waar blijven die pricedrops voor de 920? :)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
spoonman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:55:
Zo, de 925 is geintroduceerd ....

Waar blijven die pricedrops voor de 920? :)
Volgens mij zijn de prijzen inmiddels gehalveerd. Zelfs Saturn heeft hem voor 372 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:10
€366,- bedoel je

http://www.saturn.nl/mcs/...72,536700.html?langId=-11

[update] incl. kopieerheffing inderdaad 372

[ Voor 17% gewijzigd door sinasappel op 26-05-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Ik zie toch echt 372,12 euro staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
Zwarte besteld bij saturn... Benieuwd wanneer ie geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:49
Zwarte nu alweer uitverkocht bij Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 11:42

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De gele en de witte ook :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
Dr_oetker schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:31:
Zwarte besteld bij saturn... Benieuwd wanneer ie geleverd wordt
Werd gister (28ste) netjes afgeleverd... ik ga naar het "ervaringen" topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 11:42

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Saturn heeft weer nieuwe voorraad, zojuist alsnog een gele lumia 920 besteld.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:37

Megalodon86

Enzyme X

Trommelrem schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:47:
[...]

Volgens mij zijn de prijzen inmiddels gehalveerd. Zelfs Saturn heeft hem voor 372 euro.
Bijna wel ja, bij introductie 599 (met draadloze oplader), ondertussen zo'n 400 euro (zonder draadloze oplader), met inderdaad uitschieters naar 372. Op dit moment zie ik hem voor 378 bij de MediaMarkt. Dat is een aardige drop na 5 maanden gebruik (in mijn geval en ik was een van de eerste). Voelt ergens wel genaaid als het zo snel zo ver zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Megalodon86 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:12:
[...]

Bijna wel ja, bij introductie 599 (met draadloze oplader), ondertussen zo'n 400 euro (zonder draadloze oplader), met inderdaad uitschieters naar 372. Op dit moment zie ik hem voor 378 bij de MediaMarkt. Dat is een aardige drop na 5 maanden gebruik (in mijn geval en ik was een van de eerste). Voelt ergens wel genaaid als het zo snel zo ver zakt.
Welkom in de wereld der Windows Phone smartphones! Dit gebeurde al met mijn Omnia 7, vervolgens ook met mijn Lumia 800. De vraag naar nieuwe en 2e hands toestellen is simpelweg niet groot genoeg om de prijs op niveau te houden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Jammer jammer jammer, de Lumia 920 is nu zo goedkoop in de Nederlandse Mediamarkt maar daar raak ik niet meer deze week, die leveren niet in België en ik ken niemand in Nederland :( hier zijn ze makkelijk 150 euro duurder, en dan heb je al een goedkope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:49
Valt toch altijd wel wat te regelen met een Nederlandse tweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Als er een Nederlandse tweaker daar toe bereid is, ik ga eens een postje maken om te zien.

Edit: dat stellen de moderators blijkbaar niet op prijs, dan maar meer geld neerleggen voor hetzelfde zeker.

[ Voor 38% gewijzigd door Vnze op 08-06-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Megalodon86 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:12:
[...]

Hij was €549 (met gratis oplader van €50) toen hij officieel in de verkoop ging hier in Nederland. Als ik in de pricewatch kijk is de gemiddelde prijs nu €450, op zich helemaal geen extreme prijsdaling voor een toestel dat al sinds oktober vorig jaar te koop is (weliswaar niet in Nederland, maar wij waren ook laat aan de beurt).

Profiteer zou ik zeggen van de aanbiedingen zoals bij de MediaMarkt, dan heb je voor een fantastische prijs een fantastisch toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu is de goedkoopste ongeveer 390 euro. als je daar dan nog hollandse nieuwe bij neemt is het al helemaal goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:10
Waar zit de fout ergens? Hij kost maar €289,-............

http://www.pdawereld.nl/c...cpc&utm_campaign=tweakers

[ Voor 8% gewijzigd door sinasappel op 21-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-08 15:32
RoccoS schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:35:
[...]

Hij was €549 (met gratis oplader van €50) toen hij officieel in de verkoop ging hier in Nederland. Als ik in de pricewatch kijk is de gemiddelde prijs nu €450, op zich helemaal geen extreme prijsdaling voor een toestel dat al sinds oktober vorig jaar te koop is (weliswaar niet in Nederland, maar wij waren ook laat aan de beurt).

Profiteer zou ik zeggen van de aanbiedingen zoals bij de MediaMarkt, dan heb je voor een fantastische prijs een fantastisch toestel!
Het was pas in november (in de VS en een paar andere landen) officieel te koop. In Nederland kon je het vanaf november bestellen als pre-order voor 599 euro en kreeg je het tussen januari en maart 2013. De goedkoopste pre-order in de pricewatch was t/m februari 585 euro.

In mei 2013 zakte de prijs naar 370 a 390 euro bij de goedkoopste shop. Dat is een sterke prijsdaling in 2 maanden. Sinds mei blijft het hangen rond de 370 a 390 euro.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=317836

380 euro is inderdaad een fantastische prijs voor de 920.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op een vrijdag bij ladyphonewinkel.nl besteld
Maar nu is het zondag en hij is gisteren niet bezorgd. ik verwacht hem maandag. maar op de site stond wel dat hij de volgende dag werd bezorgd. ik ben zeer teleurgesteld van de site. maandag zal ik wel zeggen of hij er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:27:
[...]

Het was pas in november (in de VS en een paar andere landen) officieel te koop. In Nederland kon je het vanaf november bestellen als pre-order voor 599 euro en kreeg je het tussen januari en maart 2013. De goedkoopste pre-order in de pricewatch was t/m februari 585 euro.

In mei 2013 zakte de prijs naar 370 a 390 euro bij de goedkoopste shop. Dat is een sterke prijsdaling in 2 maanden. Sinds mei blijft het hangen rond de 370 a 390 euro.

[afbeelding]

380 euro is inderdaad een fantastische prijs voor de 920.
het is wel verschikkelijk dat de prijs zo snel daalt voor zo'n goede telefoon. dat is bij bijna elke smartphone zo, dat de phone na een half jaar al de helft van zijn prijs kwijt is. behalve bij apple, daar blijft het duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:27
Ik heb gisteravond een grijze Lumia 920 + grijze cover CC-1043 besteld. oOo

En tevens maar even een microsim aangevraagd bij de telecomboer. :P

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 07:58
Tipje: in de telenet winkel in het shoppingcenter in sint-niklaas (belgie dus) ligt de 920 voor 385€ in de rekken (solden, -30%)

[ Voor 5% gewijzigd door spoonman op 04-07-2013 20:52 ]

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:27
Lumia sinds gisteren binnen en bevalt tot nu toe uitstekend! :*)

[ Voor 3% gewijzigd door BigEagle op 06-07-2013 19:41 ]

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 15:02
MRELynx schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:35:
[...]

Had ik ook vroeger, Mara heb nu een Exchange online plan. Geen gezeur meer met server onderhoud etc etc.. http://office.microsoft.c...business-FX103764022.aspx
ieder zo zijn ding, vind het wel leuk om er mee bezig te zijn. Een deze dagen maar eens een migratie naar 2012 maken. Houdt mij weer van de straat haha

lees btw nu dat we de update rond de 14e van augustus kunnen verwachten. Blijkbaar sleutelen ze nog aan de update. Dit geld wel voor telstra gebruikers, maar geeft wel een indicatie dat het uitrollen begint.
http://wmpoweruser.com/gd...werUser+%28WMPowerUser%29

[ Voor 28% gewijzigd door vali op 29-07-2013 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-08 10:20

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Het scheelt niet zo veel.

Als ik een T-mob 24 mnd abbo neem met onbeperkt bellen, + 1gig internet, dan betaal ik 40,- p.m voor 24 mnd is 960,- Het toestel is dan gratis. Dus alles totaal 960,-

Bij simonly is momenteel de goedkoopste bij 24mnd en onbeperkt bellen + 1 gig internet; 34,- pm.
dus voor 24mnd: 820,- Het toestel kost los 340,- Totaal dus 1160,-

Maar: Nou is de bovenste een zakelijk abbo, dus ex btw!!
En de onderste is van Vodafoon, incl btw.

Uiteindelijk scheelt het dus niets.
1.4 euro verschil dus? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, bizar weinig. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix_555
  • Laatst online: 14-08 18:56
Dat is hier niet de bedoeling, daar hebben we juist V&A voor

[ Voor 75% gewijzigd door PaT op 30-07-2013 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
De Lumia 920 is nu €326 bij de Saturn, alle kleuren verkrijgbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Klaarblijkelijk is het erg lastig voor mij om een winkel/keten te vinden welke de Lumia 920 verkoopt met nederlandse software-rom. Inmiddels 3 shops gehad, en hier zijn het allemaal import toestellen, met vooraf geïnstalleerde software uit land x.

Nu is de GDR 2 update al wel redelijk ver uitgerold, maar toch zou ik graag gewoon ergens een nederlandse willen bemachtigen. Iemand tips? :)

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 06-09-2013 11:43 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Misschien Nokia eens op Facebook lastig vallen. Zij zouden toch moeten weten welke shops 100% een NL firmware leveren?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-08 14:00

migros

Nooit meer een Samsung

Waarom een NL-toestel aanschaffen? Ze zijn allemaal hetzelfde, wanneer je de taal op NL zet wordt het vanzelf een NL-toestel en kun je de update binnenhalen. Ik heb voor de zaak 30 duitse toestellen aangeschaft en allemaal inmiddels geupdate zonder problemen en allemaal in het Nederlands, dus...

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Hoi hoi

Ben op zoek naar een nokia lumia 920 wit

Eerst bij ekodeal besteld omdat er op hun website stond OP VOORRAAD ja niet dus. Toch maar even de reviews van de webwinkel gekeken en bestelling geannuleerd.

Gebeld met phonephone.nl vanochtend laatste verkocht. ik wil niet meer dan 280 euro voor betalen, dit is namelijk een redelijke prijs ervoor?. Heeft iemand een advies? En eventueel waarom ik de 920 wel/niet zou moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Watchmano schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:46:
Hoi hoi

Ben op zoek naar een nokia lumia 920 wit

Eerst bij ekodeal besteld omdat er op hun website stond OP VOORRAAD ja niet dus. Toch maar even de reviews van de webwinkel gekeken en bestelling geannuleerd.

Gebeld met phonephone.nl vanochtend laatste verkocht. ik wil niet meer dan 280 euro voor betalen, dit is namelijk een redelijke prijs ervoor?. Heeft iemand een advies? En eventueel waarom ik de 920 wel/niet zou moeten kopen?
pricewatch: Nokia Lumia 920 Wit

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kubuskwal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Iemand toevallig nog een gouden tip waar ik deze voor een redelijke prijs kan vinden? Pricewatch heb ik uiteraard al bekeken, maar die prijzen zijn achterlijk.

Wel sites als phoneshop en dergelijken gevonden maar dat zijn allemaal oplichters.

Ben bang dat ik te laat ben :(. Alles is op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nadat mijn vorige Lumia 920 na reparatie niet meer fatsoenlijk functioneerde ben ik nu op zoek naar een nieuwe, L925 heeft te weinig geheugen, en L1020 is wat duur en het scherm schijnt niet heel denderend te zijn. Alleen zijn de prijzen afgelopen maand verdubbeld...

Ik zou toch nog heel graag een Lumia 920 voor een redelijke prijs op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Ligt eraan, wat je een redelijke prijs vindt: Coolblue verkoopt op Marktplaats meerdere 920's, al vanaf 241 euro : http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Dit is dus een zwarte, waarbij simpinnetje en headset ontbreken, lijkt me geen probleem, voor iemand, die al een 920 gehad heeft, dan heb je die accessoires immers nog. Ze hebben momenteel ook nog een gele (299 euro) en twee rode (vanaf 299 euro). In alle advertentie staat duidelijk aangegeven, of en zoja, waar, het betreffende toestel krasjes/beschadigingen heeft en ook of er accessoires ontbreken. Ook de resterende garantie wordt vermeld. Valt het toestel toch nog tegen, kun je hem binnen 14 dgen ruilen, mits in dezelfde staat, als waarin je hem hebt ontvangen.

En nee, ik heb geen aandelen bij Coolblue ;), maar we hebben er al meerdere van deze Tweedekansjes tot tevredenheid gekocht.

Via V&A, van een betrouwbare verkoper, is natuurlijk ook een optie.

[ Voor 3% gewijzigd door Marly op 25-02-2014 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Marly schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 01:40:
Ligt eraan, wat je een redelijke prijs vindt
Rond de €350,- vind ik wel redelijk, dat heeft hij me destijds ook gekost, lager mag ook natuurlijk.
Dit is dus een zwarte, waarbij simpinnetje en headset ontbreken, lijkt me geen probleem, voor iemand, die al een 920 gehad heeft, dan heb je die accessoires immers nog.
Accesoires enzo heb ik helaas niet meer, aangezien hij terug is gegaan naar de verzekering en alle toebehoren mee moest worden geleverd.
In alle advertentie staat duidelijk aangegeven, of en zoja, waar, het betreffende toestel krasjes/beschadigingen heeft en ook of er accessoires ontbreken. Ook de resterende garantie wordt vermeld. Valt het toestel toch nog tegen, kun je hem binnen 14 dgen ruilen, mits in dezelfde staat, als waarin je hem hebt ontvangen.

En nee, ik heb geen aandelen bij Coolblue ;), maar we hebben er al meerdere van deze Tweedekansjes tot tevredenheid gekocht.

Via V&A, van een betrouwbare verkoper, is natuurlijk ook een optie.
Tweede hands heb ik niet veel mee, ik heb liever gewoon een nieuw toestel, wat mij betreft uit Duitsland ofzo, maar mocht dit echt niet mogelijk zijn zal ik een tweedekansje overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 30-08 12:31
Via amazon DE of UK kun je nog de Lumia 920 nieuw kopen voor een redelijke prijs.
http://www.amazon.de/Noki...sr=8-1&keywords=lumia+920
http://www.amazon.co.uk/N...sr=8-1&keywords=lumia+920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kubuskwal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Toen ik een Lumia zocht heb ik het ook geprobeerd via Amazon DE en UK maar die gaven beide aan dat ze niet naar Nederland versturen... Frankrijk kon wel toen ik het daar probeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 30-08 12:31
Je hebt meerdere verkopers op Amazon DE voor de Lumia 920. Sommigen verzenden inderdaad niet naar Nederland, maar de tweede verkoper uit deze lijst verzendt weer wel naar Nederland.
http://www.amazon.de/gp/o...new&qid=1393348311&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Ik heb hem via ebay.de gekocht:
www.ebay.de/itm/Nokia-Lum...ndy_s&hash=item35d20bd69d
Laten afleveren bij kennissen net over de grens, en woon zelf toch maar een paar kilometer van de grens af.
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.