Slot-A Thunderbird op een Abit KA7 plank?

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Wie heeft dit probleemloos draaien? Ik heb nl. nog een K7M plankje over, maar geen CPU. Ik wil nu voor m'n snelle PC een TB kopen, en de oude CPU dan verhuizen naar m'n server (nu nog een intel bak). Maar dan moet het wel fatsoenlijk draaien.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Eh wat heb je nou, een Abit KA7 of een Asus K7M?
Ik denk niet dat het gaat werken, Asus heeft een aparte K7M gemaakt die geschikt is voor t-birds (K7M-T geloof ik)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
De slot TB moet volgens mij gewoon op elk Slot A mainbord lopen hoor. jongen uit m'n klas heeft een MSI-6167(?) met een Slot TB

Verwijderd

Waat zijn die AMD TB slotA te krijgen, iemand een idee???

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 05 januari 2001 20:57 schreef Camel het volgende:
Waat zijn die AMD TB slotA te krijgen, iemand een idee???
Shopsurvey. En dan nog 'ie een Slot A TB moeilijk te vinden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik heb een KA7 _en_ een K7M, hehe. Maareh, die K7M wou ik verkopen, maar niemand wou hem. Dus koop ik wel een CPU erbij, dan upgrade ik mijn server wel van P-II 333 naar Athlon 500. Hopelijk kan ik met zo'n TB 800 wel over de 1000 MHz komen :)

ff voor de duidelijkheid: Ik heb nu een KA7 met Athlon classic 500@810 MHz. Dat had ik eerst op een K7M (nu dus over). Verder heb ik nog een server staan met P2B en een P-II333 CPU erop. Hopelijk wordt dat nu dus: KA7 + TB800@1000 en m'n server K7M + Athlon 500 (niet meer OC).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Pagina: 1