[CIP] AlumaxX

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 11.971 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

damn kan niks anders tegen dan erg gaaf. deze mod heeft volgens mij wel 1 van de zo niet de hoogste afwerkings graat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel strak uit maja. altijd weer wat te mekkeren >:) : de 2 profielen lijken wwel niet zo mooi op elkaar aan te sluiten?! mizz. een kwestie van beter aandrukken? of komt het doordat ie ''los'' aan het snoer hangt nu? suc6 verder ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De profielen zitten inderdaad nog niet vast, maar ik dacht laat ik de foto vast plaatsen, omdat iemand een paar posts hiervoor vroeg wat ik ging doen met de kabels van de voeding. De kabels gaan dus helemaal door het profiel heen en niet zoals ze nu te zien zijn. Het uiteinde wordt ook nog netjes dichtgemaakt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm a Great Worklog Contestant and so are you...

[ Voor 29% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt wel klassewerk ga zo voort !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I show respect.

Voor zoiets als dit is zeker veel geduld, doorzettingsvermogen en hoop voor nodig.
Verder heb je vele inspiratie/fantasie waardoor dit een machtige casemod (bijna) is geworden.

Verder nog veel plezier met je casemod.
Mischien kan je later casemodder als beroep worden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt heel veel respect voor je mod!
alleen wel jammer dat ik voor me eigen mod heel veel ideeen had liggen die op onderdelen van jou mod lijken >.<
mag ik opnieuw verzinnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dank je voor alle reakties.

Ik was niet helemaal gelukkig met het langwerpige gat in de plaat die het onder en bovengedeelte van de kast verdeelt. Eigenlijk wilde ik geen gaten zien, of het moet zo zijn dat er bijvoorbeeld een slang doorheen gaat. Omdat al het plexieglas dat ik had doorzichtig had moest ik iets anders nemen. Ik heb een plaat melkwit en een plaat appeltjesgroen. Beide zijn niet doorzichtig. Het groen komt heel dicht in de buurt van het UV groen, maar het werd op de een of andere manier toch een beetje overheersend. Uiteindelijk is het toch wit geworden.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/plexiewit1.jpg

Om de slange makkelijk door de gaten te kunnen leiden was het nodig om de gaten een beetje te vijlen. De slangen kunnen nu zonder moeilijke bochten door de wand heen.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/plexiewit2.jpg

Nog enkele slangendoorvoerders moeten op hun plaats bevestigd worden, ook op plaatsen die straks niet meer te zien zullen zijn, zoals hier.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/slanghouder3.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 20% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Ge blijft echt verbazen!
Mooi gemod weeral _o_

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zéér nette afwerking, mijn complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.. die witte plaat vind ik er echt niet uit zien... jammer, ik vond hem ZO mooi, dit verbreekt de stijl imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

witte plaat is jammer...
waarom niet clear?
dan is het niet overkill nog styl verpesting

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Laatst online: 18-08-2023
die witte plaat moet eruit.. omdat hij niet bij het geheel past en omdat hij doorhangt, of lijkt dat alleen maar zo? nouja, het blijft een van de beste mods die ik ooit heb gezien.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Eensch... Die plaat is het niet helemaal... Dan nog liever een alu plaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Helaas denk ik dat ik jullie dan teleur moet stellen want ik vind het wel mooi en denk niet dat ik het nog ga veranderen. Ik heb het geprobeert met UV groen, appeltjesgroen en wit, maar wit was veruit het mooiste in mijn ogen. Aanvankelijk dacht ik ook dat het groen moest worden, maar dat viel echt heel erg tegen. Aluminium zie ik niet zo zitten, omdat als alles gepolijsd is dat een beetje teveel wordt. De plaat hangt overigens niet door, dat ligt aan mijn oude digitale camera, kijk maar eens naar de bovenkant van de kast, dat lijkt helemaal bol.

[ Voor 19% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die melk witte plaat juist een mooie compromie. Het breekt het geheel mooi. Ik denk dat vele niet in zien dat het erg mooi is als wat donker is en je case af is met wat interieur verlichting :+ ! Dat melk wit krijgt dan een groene gloed mee als je groene ccfl in je bak hangt en paars als je een blacklight in hangt.
Ik kan haast niet wachten. Het is tot nu toe al 5weken mijn favo CIP :)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Ik vind die witte plaat ook wel iets hebben, is een beetje verassend een beetje brekend met de rest van de kleuren/stoffen maar dat maakt het net mooi :)

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

hmm even terug komen op mijn eigen reactie en samenvattend met die van waterkoud.

wat nou als je sterke leds door de matte plaat laat schijnen.
ik weet niet of je het andere topic hebt gezien met frosted ice plexi.
dan krijg je een erg mooi gloei effect.
een doffe gloed.
misschien ook leuk.
om toch ook weer een te groot contrast te vermijden. :)
succes met de CiP. nogsteeds props dude :)

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik zat inderdaad ook al te denken aan wat sterke leds. Ik heb zoiets ook al eens gezien op Bit-Tech en dat zag er erg mooi uit. Het wit komt eerlijk gezegd op de foto ook witter over dan als je het in werkelijkheid ziet. Het kontrast met bijvoorbeeld het aluminium van de kast ( de buitenkant ) zelf is helemaal niet zo erg groot, de kast is ook erg van erg licht aluminium.

[ Voor 26% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Vandaag kon ik verder gaan met het aftapsysteem, de fittingen zijn binnnen. Ik heb de acrylglas onderdelen aan elkaar gelijmd. De randen aan de zijkant moeten nog gevijld worden. Deze zullen precies gelijk worden met de rand van het middelste gedeelte. Ik denk dat ik wel even wacht tot het helemaal goed uitgehard is, voordat ik ga vijlen.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/drainbakje.jpg

Op de volgende foto is te zien hoe de fittingen zitten.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/drainbakje2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:03

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Strak .... heb je soms veel plastic over .... ?

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik heb nog wel wat kleine stukjes over, maar niet echt veel meer. Dit onderdeel had ik al langer liggen, maar ik kon het niet afmaken omdat de fittingen nog niet binnen waren. Uiteindelijk word dit "bakje met de aftap-fittingen dus hier bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/draingat3.jpg

In beide waterloops zit de aftapvertakking op het laagste punt en lopen de slangen af naar dit punt toe. Als het water uit het systeem moet zal ik er een slangpilaar met een stuk slang indraaien en de kogelkraan open zetten. Eventueel kan ik nog een slangenpompje gebruiken om het als het ware leeg te zuigen.

[ Voor 24% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:30

Nox

Noxiuz

ik vraag me af of dat stuk plexi niet te "recht" is. lijkt meer haaks een 90 graden bocht dan een wat flauwere, ronde bocht.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
De ronding van de kast moet ik nog overnemen op de twee zijkanten van dat plexiebakje en dan moet dat nog precies op maat gevijld worden. Het zal precies aansluiten op de ronding van de kast. Het bakje zelf zal dus iets uit de kast/ronding steken. Ik heb dit gemaakt omdat ik geen fittingen kon bevestigen in die ronding. Het was een ideaal punt om de aftappunten te maken, mooi onder de voeding en het laagste punt.

[ Voor 33% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Het bakje is gevijld en gemonteerd, het hoeft alleen nog maar schoongemaakt te worden.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/drainbakje3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/drainbakje4.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo héé! Kvind deze mod echt vet. Hou hem nog steeds in de gaten :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

leuk detail dat bakje !!! komen er nog meer van die subtiele details in?

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik weet niet wat jij subtiele details vind natuurlijk. De loop van de slangen zal met verschillende acrylglas slangenhouders bijna helemaal "gestuurd" worden. Ik heb enkele slangen even door de houders heen gehaald en ik moet zeggen het werkt perfekt en zal zorgen dat ik de slangen kan laten lopen zoals ik ze wil hebben.

De laatste onderdelen die nog gemonteerd moesten worden zijn nu aan de beurt. De eerste flow-meter bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/flowmeter1.jpg

Dit zal in het einresultaat niet zichtbaar zijn omdat het achter de aluminium plaat hangt.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/flowmeter2.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:30

Nox

Noxiuz

het kwartje (euro) valt. het bakje ging aan de huitenkant ipv de binnenkant :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

ik zie dat je alles met inbus-boutjes vastzet... de kleuren van het plexiglas... een gokje: je hebt je inspiratie hier vandaan
niet dat daar wat mis mee is... vind dit één van de beste mods die ik ooit gezien heb... op een horde pc-mods door koreanen na dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikvind die orac tog lelijk.... het is zo een warboel deze mod is strak dat is wel mooi datandere is gewoon een doos volgepropt met kabels en douche slangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

het gaat mij ook meer om de ideeën en de materialen die hij gebruikt... en ik blijf het mooi vinden hoe in de orac alles is weggewerkt... je ziet niks van elektronica :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kan je dat bakje niet een mooie metallic-kleur geven ofzo? Vind hem er nu niet zo bij passen ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
RicX schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:03:
het gaat mij ook meer om de ideeën en de materialen die hij gebruikt... en ik blijf het mooi vinden hoe in de orac alles is weggewerkt... je ziet niks van elektronica :P
Wel lastig als er één van uw draden lekt en ge moogt gaan zoeken dewelke het is :P

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

gianada schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:24:
Wel lastig als er één van uw draden lekt en ge moogt gaan zoeken dewelke het is :P
In mijn computer heeft zo nog nooit een draad uit zn eigen gelekt... ten tweede: als je een casemod maakt, check je tegelijk je hele systeem nog eens... met andere woorden, de kans dat er een draad gaat lekken verklein je nog meer doormiddel van het maken van een casemod !
GGS_106 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:04:
Kan je dat bakje niet een mooie metallic-kleur geven ofzo? Vind hem er nu niet zo bij passen ;)
das net de bedoeling ! ik vind em wel mooi ! maarja... zal wel een kwestie van smaak zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
De keuze voor kleuren in UV acrylglas is nou niet echt gigantisch. Blauw, rood, groen..... dan heb je het wel zo'n beetje gehad. In mijn vorige mod heb ik al blauw gebruikt en rood is een hele vervelende kleur. Ik bedoel met vervelend dat het heel snel naar roze gaat. Heb vele modders gezien die dat probleem hadden. Toen ik de Orac gezien had wist ik zeker dat het groen moest zijn. Die Orac is een prachtige mod. Ik heb de CIP ook bijna van begin tot eind gelezen, maar ook ik schrok een beetje van het eindresultaat toen het helemaal vol bleek te zitten met kabels en slangen. Ik had verwacht dat het heel strak geordend zou zijn. Neemt niet weg dat ik het nog steeds 1 van de beste mods vind die ik ooit gezien heb.

Keuze voor een kleur is gewoon heel persoonlijk. Maak je iets groen dan ziet iemand anders het weer liever in metaalkleur, maak je het in metaalkleur vind een ander het weer mooier in groen. Dat is precies waarom ik het allemaal de kleur geef die ik mooi vind en er geen verandering meer in aanbreng, tenzij ik het resultaat zelf niet mooi vind natuurlijk. Ik sta open voor alle suggesties. Mijn front is bijvoorbeeld mede door suggesties op dit forum uiteindelijk anders geworden dan ik vooraf gedacht had.

Ik ben niet zo heel bang voor lekken. Slangen zitten zelfs zonder slangenklemmen al heel strak en ik heb ook nog nooit een lek gehad in een waterkoeling. Als ik in deze pc een lek krijg heb ik wel een heel groot probleem, want alles gaat in een bepaalde volgorde geinstalleerd worden, omdat het anders niet lukt. Kan gewoon niet bij sommige dingen komen als iets anders gemonteerd is. Heb hier een soort draaiboek gemaakt van de montage volgorde. Is het vele monteren, passen en demonteren toch nog ergens goed voor.

[ Voor 7% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
Voor je keuze in groen kan ik je echt wel volgen, het is eigenlijk de enigste kleur die niet gaat tegensteken na verloop van tijd (denk ik ;) )

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ waterkoud: Amen. Of zoals casemodderpoel al zei: Als ie lelijk was, was ik wel overnieuw begonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

gianada schreef op maandag 18 juli 2005 @ 00:41:
Voor je keuze in groen kan ik je echt wel volgen, het is eigenlijk de enigste kleur die niet gaat tegensteken na verloop van tijd (denk ik ;) )
zwart ook niet... vind ik... met rode en blauwe verlichting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
De kabels van de bovenste voeding zijn weggewerkt. Die scherpe punt gaat er nog af en de opening die er dan onstaat, wordt daar met een aluminium plaatje gedicht.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/psukabelgoot.jpg

De bevestiging voor het frontreservoir is bijna klaar, het moeilijkste gedeelte is in ieder geval afgerond, vijlen van het plaatje dat precies om het reservoir past.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/reservoirbevestiging.jpg

Alle slangenhouders zijn gereed en hier zie je er een paar die vast zitten aan de kast.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/slangenhouders.jpg

De meeste zijn straks nauwelijks zichtbaar, omdat er nog iets voor komt, zoals het rackje voor de harde schijven bijvoorbeeld.

De bevestiging van het reservoir is nu klaar, een aluminium profiel voorkomt dat het reservoir eventueel naar achteren kan.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/reservoirbevestiging2.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

Ik vind et echt een vette mod, ik heb alleen één vraagje: heb je erop gelet dat je grote stukken van de kast ervanaf kunt pakken of los kunt maken, zodat je als ooit iets kapot gaat et gemakkelijk en snel te vervangen is? Let ik namelijk altijd op... is altijd redelijk handig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Het ziet er zeer goed uit allemaal :)
Geen enkel stukje wordt overgeslagen en overal is zo te zien rekening mee gehouden.
Ik heb ook nergens kritiek op, het ziet er allemaal perfect uit.
Dat witte plexie vind ik zelf wel wat hebben en dat zal er wel leuk uit zien onder al dat licht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Heb je eigelijk helemaal uitgetekend hoe je slangen enzo moeten lopen? en hoe heb je dat gedaan.?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Laatst online: 18-08-2023
zo te zien heb je het witte stuk plexiglas eruit gehaald?

[ Voor 66% gewijzigd door k0ewl op 21-07-2005 16:58 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
@ RicX : Sommige dingen zijn eenmaal geinstalleerd wat moeilijker te bereiken, maar dat vind ik geen probleem. Als er iets vervangen moet worden loop ik toch al te vloeken en dan maakt dat beetje extra moeite ook niet meer uit. Als ik zie wat ik ooit in andere pc's heb moeten vervangen valt dat ook wel mee.

@ M3rcury : Een heleboel onderdelen die aangesloten moeten worden op de slangen, hebben een plaats die ik niet kan veranderen, zoals de koelers op de CPU, videokaarten en de NB. Ik heb eerst bepaald welke blokken in welke loop komen. Ik wil ook altijd een radiator na de pomp en het reservoir wil ik net voor de pomp. De flow-meters wilde ik net voor het reservoir hebben. Dan ligt er al een heleboel vast. Met een schematische tekening op ware grootte ben je er dan wel vrij snel uit. Wel heb ik iedere slang even geprobeerd om te kijken of er geen te krappe bochten of iets dergelijks onstaan. Verder wilde ik, omdat er toch wel vrij veel slangen komen met al die watergekoelde onderdelen, ook nog een letten op hoe het allemaal gaat ogen. Volgens mij is dat ook vrij aardig gelukt, maar dat mogen jullie beoordelen als het er allemaal in zit.

@ Mister I : Dank je. Ja ik vind het zelf ook mooi, dus het gaat er ook zeker niet uit. Het probleem is ook wel een beetje dat mijn fotografie kwaliteiten niet echt geweldig zijn. Het contrast van dat wit met de kast zelf is helemaal niet zo erg groot. Het aluminium van de Lian Li is ook erg licht. Verder geeft het in mijn ogen ook een hele frisse uitstarling aan de mod. De belichting zal ook nog zeker veel bijdragen.

@ k0ewl : Op deze foto wel ja, maar als ik bezig ben met een bepaald gedeelte van de pc dan haal ik alles wat in de weg zit of wat kan beschadigen er natuurlijk uit. Straks zit het er gewoon in.

[ Voor 7% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@waterkoud

waar heb je die vette dubbele fangrill vandaan?? ik heb overal gezocht maar niks gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 17:41:
@waterkoud

waar heb je die vette dubbele fangrill vandaan?? ik heb overal gezocht maar niks gevonden
Timmyboy_ schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:52:
[...]

Die grill is van Aqua Computer, oa verkrijgbaar bij Perfect Systems :)
Astu ;)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P thnx.. ietsje beter lezen de volgende keer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

Xav

Developer

Water-Cooled

Ziet er nog steeds echt top uit waterkoud! Je neemt er de tijd voor, maar het wordt zeker de moeite waard als ik het zo zie.

P.S. Heb je je Aquaero al geflashed naar v4? Heb 't bij de mijnes een paar weken terug gedaan. De nieuwe AquaSuite is echt een stuk beter, en het ondersteund nu ook 2 flow sensors. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dank je _Xavier_
Ja ik neem de tijd, ik heb ook geen haast. Nu loopt het projekt wel tegen het eind. Ik moet nog wat kleine dingen doen. Dingen waar ik tijdens de proefinstallatie van alle onderdelen tegenaan ben gelopen, maar dan is het enige wat er nog moet gebeuren het polijsten van het aluminium en de belichting. Het gaat dan om kleine details. Over twee weken kan ik terecht bij een metaalbedrijf, waar een vriend van me werkt en daar kan ik het machinaal schuren en polijsten. Ik schat dat ik nog 4 weken nodig heb om het eindresultaat te kunnen laten zien.
Dan kan ik daarna mijn Aquaero flashen. Dat ik dan twee flowmeters kan gebruiken wist ik en dat heb ik ook nodig. Als ik me niet vergis moet er dan 1 flowmeter aangesloten worden op de plaats van waar normaal een fan aangesloten wordt. Is geen probleem want de twee bovenste fans, bij de grote radiator, stuur ik dan samen aan.

[ Voor 36% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mod owned echt zwaar.

* Bookmarked >:)

Ik ben helemaal weg van de kleuren combinatie alu en green uv plexi :9

Ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Bovenop de kast komt nog een plaat acrylglas, gemonteerd onder de grill, reservoir en fillcap zal alleen de rand ervan zichtbaar zijn. Alleen daar waar deze onderdelen elkaar net niet raken zal ook van bovenaf het acrylglas zichtbaar zijn. Een foto zal duidelijker zijn dan deze uitleg denk ik.

De randen moeten nog even afgewerkt worden. Gat voor de fangrill zal later nog gemaakt worden.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/topacryl2.jpg

Hier komt het acrylglas.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/topacryl3.jpg

Het zorgt dat de verschillende losse onderdelen meer een eenheid vormen.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/topacryl4.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

psst.. je hebt geen gaten in het plexi gemaakt.. nu heeft die ventilatie bovenin geen zin ;)
* ReseTTim snapt het nu dan niet van het rooster..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik dacht al dat deze opmerking zou komen, daarom staat er ook geschreven dat het gat voor de fans er nog in moet komen. :P

[ Voor 51% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Als je nou echt "1337" bent.. dan vijl je die spijlen van je rooster mooi in het acryglas ;), met hele dunne dwarse overtakkingen van 2mm waar je mini-ultra-bright ledjes in verwerkt hebt voor een hemels effect :p

maarre, goed bezig, tis een mooie mod, keep it going..

beloof me wel dat er veel hardware in komt.. want zo grote kast met 2 harde schijven vind ik echt niet uitzien.. :+

[ Voor 3% gewijzigd door TRG op 28-07-2005 22:02 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Laatst online: 14-09 21:38
Goed kijken ;) ook nog geen schroefjes in het roostertje, wel op de details letten O-)

Ziet er wel super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Inderdaad denk ik dat ik de dwarspijltjes overneem in het plexie TRG. Het zal me wel een klus worden, want ze zijn erg dun en de kans is dus groot dat het plexie breekt.

[ Voor 46% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Hehe,

als jij dat mooi uitvoert met die dwarse spijlen, dan beloof ik jou dat ik je kast op een bekende web-log zet als ie af is ;)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dat is inderdaad een heel goed idee Ediejo, dank je. _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ediejo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:46:
[...]
tevens mal voor het vijlen. ;)
Of je vijlt het rooster er bij mee 8)7

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Nu online

TommyGun

Stik er maar in!

Wow dit ziet er echt geweldig uit. Ik hou erg van je afwerking en van de details. Ga zo door!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik heb de omtrek ook gevijld met het rooster als mal Jelte,89
Als ik een tweede grill gebruik is het helemaal makkelijk, omdat ik de vijl dan een tikkelltje schuin kan houden zodat alleen de grill die er niet in komt eventueel een klein beetje beschadigd raakt.

[ Voor 33% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er heel vet uit

Maar wat is dat ding links op de onderste foto :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Is heel goed te doen vijlen zonder iets te beschadigen. Grootste probleem, dat de spijltjes meebewegen en breken wordt voorkomen doordat het geklemd is tussen twee lagen.

Dat ding linksonder is een Danger Den fillcap en die gebruik ik om de onderste waterloop te vullen. Deze loop gebruikt het reservoir dat in het front verwerkt is. Als ik deze loop zou willen vullen via dit reservoir, zou ik de pc op zijn achterkant moeten leggen en dat doe ik liever niet. De kast wordt behoorlijk zwaar en het plexie aan de achterkant zou kunnen beschadigen.

[ Voor 19% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 11-09 13:55
Je kunt het plexi ook eerst verlijmen aan het rooster voordat je het gaat vijlen om meebuigen te voorkomen. Moet je het wel meteen de eerste keer goed doen. Tweede rooster eronder plakken lijkt me een betere idee ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
omg omg omg wat een vet id met dat plexiglas onder je rooster, dat gaak ff jatten van je :)

[ Voor 3% gewijzigd door Helox-in-a-box op 29-07-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
TRG weet je zo waar je van die mini leds kunt kopen? Hoe ik dat gat precies uit ga zagen weet ik nog niet. Waarschijnlijk ga ik de grill precies volgen.

[ Voor 46% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Conrad heeft van die SMD leds, die volgens mij een diameter van ongeveer 1.5 mm hebben (de schijnende kop dan)..ze gaan tot 450 mcd ofzo..

Mocht dat niet lukken, of te groot zijn, dan kan je altijd nog een goeie felle led pakken en daarvan het licht geleiden via (nep)fiber. Werkt bijzonder goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Probeer anders World-led eens te mailen. Ze zijn nog wel even op vakantie. Die hebben meestal nog wel wat leuke en aparte leds liggen, die niet op de site staan.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Om duidelijk te maken dat ik nog wel degelijk bezig ben met de mod, toch nog een paar foto's. Het schuren van het aluminium kost enorm veel tijd. Ik moest het aluminium nog fijner schuren omdat er anders wat krassen zichtbaar bleven na het polijsten.

Ik schuur de platen nat. Een oude bak van een elektrische grasmaaier komt mooi van pas als scherm, zodat ik niet alles onderspat tijdens het nat schuren.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/aluminiumschuren.jpg

Dit zijn de onderdelen die inmiddels geschuurd zijn en dus klaar om gepolijsd te worden.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/aluminiumkorrel340.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Jum :9
Geen idee trouwens hoe die polijstmachine eruit ziet, aangezien het dus een prof. is zoals je eerder schreef. Maar ik had met zo'n boormachine ding vaak last dat ze zich vast hapte op smalle stukjes, hoekjes en inhammen. Bestaat die kans bij jouw ook of gaat het op een compleet andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Werkt op zich niet zo heel anders. Het is een brede schijf die rond draait net als bij de schijf op een boormachine. Alleen haal je hier het stuk aluminium over de schijf heen en niet de schijf over het werkstuk zoals bij een boormachine. Het is eigenlijk te vergelijken met een boormachine die vastgezet is en waarbij je de platen over de polijstschijf heen haalt.

[ Voor 26% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 26-07 19:18
Weet iemand hier wat voor matriaal schuur papier je nodig hebt, welke type fijne korrel om plexiglas de polijsten, en moet je dat met water doen?
Ik ben vandaag naar de praxis geweest maar kan het echt niet vinden, en die jonges die daar vakken vullen staan mij vaag aan de gapen als ik het over polijsten heb van plexiglas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Als het de bedoeling is om het plexieglas een beetje melkachtig te maken kun je schuurpapier gebruiken, maar als je echt polijsten bedoelt, dan denk ik dat je beter eens langs de Halfords kunt gaan voor wat Commandant polijstmiddelen. Tandpasta gaat ook wel. Het blijft een kwestie van proberen wat het beste werkt. Neem een stukje afval plexieglas en probeer het eerst eens daarop om te zien wat het resultaat is van een behandeling voor je je echte onderdeel gaat doen.

[ Voor 22% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:55 ]

• TwieX924
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-03-2017
Ik heb bij ru-58 (www.bouwplastics.nl) eens een potje polijstmiddel gehaald. Dit werkte perfect op plexi (ook op cpu blokjes trouwens...) Heb het meerdere keren gebruikt en ben er erg tevreden over...

• waterkoud
  • Niet online
Ik ben van plan nog een laatste wijziging aan te brengen in mijn oorspronkelijke plan. Een aantal spullen die ik gebruikt heb, heb ik in Duitsland gekocht en als echte Nederelander koop je dan meer dan je zelf nodig hebt om weer door te verkopen en zo weer de verzendkosten terug te verdienen. Zo heb ik dus ook deze gekocht

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/regkoeler.jpg

een regcooler voor een ASUS A8N-SLI Deluxe motherboard. Ik ging er van uit dat deze mosfetkoeler niet zou passen in deze mod omdat daar een radiator voor zit. Het gaat dus om deze plaats

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/a8nsli-d_l.jpg

Nu begin ik wel steeds meer te twijfelen of ik dat ding er echt niet in kan krijgen. Waarschijnlijk moet het met zulke fittingen lukken

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/496-1710.gif

Ik ben van plan alles op alles te zetten om de mosfetkoeler in te bouwen, het ding past perfekt bij deze mod.

[ Voor 25% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:55 ]

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

angelus20 schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:48:
Weet iemand hier wat voor matriaal schuur papier je nodig hebt, welke type fijne korrel om plexiglas de polijsten, en moet je dat met water doen?
Ik ben vandaag naar de praxis geweest maar kan het echt niet vinden, en die jonges die daar vakken vullen staan mij vaag aan de gapen als ik het over polijsten heb van plexiglas. :(
nou, wij hebben een leuk winkelt in ons dorp met mensen die je wel antwoord kunnen geven gelukkig. Het is lang niet zo groot als praxis. maar hebben zowat wel alles kwa gereedschap :)

Daar ga ik altijd heen, aangezien praxis stel n00bs zijn daaro.. :'( Aangezien ik zelf ook schuurpapier moet hebben voor staal en alluminium. Kan ik daar mooi vragen :)

offtopic:
btw, woon in heemskerk. Winkel heet "Boorkop"

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

• gianada
waterkoud schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 08:30:
Ik ben van plan nog een laatste wijziging aan te brengen in mijn oorspronkelijke plan. Een aantal spullen die ik gebruikt heb, heb ik in Duitsland gekocht en als echte Nederelander koop je dan meer dan je zelf nodig hebt om weer door te verkopen en zo weer de verzendkosten terug te verdienen. Zo heb ik dus ook deze gekocht

[afbeelding]

een regcooler voor een ASUS A8N-SLI Deluxe motherboard. Ik ging er van uit dat deze mosfetkoeler niet zou passen in deze mod omdat daar een radiator voor zit. Het gaat dus om deze plaats

[afbeelding]

Nu begin ik wel steeds meer te twijfelen of ik dat ding er echt niet in kan krijgen. Waarschijnlijk moet het met zulke fittingen lukken

[afbeelding]

Ik ben van plan alles op alles te zetten om de mosfetkoeler in te bouwen, het ding past perfekt bij deze mod.
hmm het is natuurlijk wel een leuk gadjet maar de vraag is of het wel nodig is aangezien het anders toch passief gekoeld wordt. Moest er nu een irritante fan op zitten was het anders maar nu zie ik buiten het gadjet gehalte er het nut niet van in.

gianada

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dude... Het is een casemod... Geen gooi naar het wereldrecord achteruitvliegen...
Tis een en al gadget... :p

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:22
gianada schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:26:
[...]

hmm het is natuurlijk wel een leuk gadjet maar de vraag is of het wel nodig is aangezien het anders toch passief gekoeld wordt. Moest er nu een irritante fan op zitten was het anders maar nu zie ik buiten het gadjet gehalte er het nut niet van in.
maar als je proc watergekoeld is komt er minder koeling langs wat de temperatuur erg kan laten stijgen

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• waterkoud
  • Niet online
Dat is inderdaad precies de reden dat ik dat ding zo graag in wil bouwen LinuZZ. Er is een enorme luchtstroom achter die aluminium platen, maar waar de mosfets zitten is natuurlijk wel een afgelegen hoekje.

@ Ediejo : als het me niet lukt laat ik het je weten.

Het begint nu allemaal erg snel op te schieten. Het zijn geen dingen die leuk zijn voor een foto, zoals het polijsten van plexie en sleeven van wat kabeltjes. Ik hoop dat die vriend die bij dat metaalbedrijf werkt, dit weekend tijd heeft om te polijsten, want het schuren is waarschijnlijk vanavond klaar.

[ Voor 95% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:54 ]

Verwijderd

:9 erg mooie mod :9

Verwijderd

LinuZZ schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:29:
[...]

maar als je proc watergekoeld is komt er minder koeling langs wat de temperatuur erg kan laten stijgen
Dat zal voor de plek waar daar de mosfets zitten weinig uitmaken, daar moet je er gewoon een casefan voor hangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Het is mogelijk om de mosfets te koelen met de koeler en dat zal ik dus ook zeker gaan doen. Een kleine tegenslag met het acrylglas voor onder de fangrill. Tijden het uitzagen/vijlen van de spijlen stootte ik even tegen een tafel met het acrylglas en toen brak er een stukje af. Het acrylglas was ook maar 3 mm. dik. Ik ben maar opnieuw begonnen met acrylglas van 5 mm. dik.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/grillacrylglas.jpg

Dit dikkere plexieglas is een stuk makkelijker te bewerken en ik denk dat het effect uiteindelijk ook nog mooier zal zijn. Ik heb niet een tweede grill gekocht om het veilig te kunnen vijlen. Goed inklemmen in de work-mate gaat goed genoeg.

[ Voor 35% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

ik zie daar links op die foto bij de tweede spleet twee streepjes naar beneden en naar boven op het alu, ben je daar uitgeschoten, of wil je ook nog zo een dunne spijltjes in het plexi maken? Zal anders best lastig worden om dat mooi te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Dit is nog maar het grove werk, uiteindelijk zal het precies de lijnen volgen van de grill. Die spleetjes zijn nog nog niet uitgevijld. Het hoeft ook niet makkelijk te zijn om te maken. Hoe meer werk en hoe moeilijker des te meer zal ik straks tevreden kunnen zijn over het resultaat.

[ Voor 31% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dit soort dingen gaat doen dan MOET je wel geduld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

waterkoud schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:20:
Dit is nog maar het grove werk, uiteindelijk zal het precies de lijnen volgen van de grill. Die spleetjes zijn nog nog niet uitgevijld. Het hoeft ook niet makkelijk te zijn om te maken. Hoe meer werk en hoe moeilijker des te meer zal ik straks tevreden kunnen zijn over het resultaat.
das helemaal waar... maar hoe ben je alles eruit aan zagen/halen... want dat spleetje is net iets breder als een zaagje (lijkt het) hoe krijg je et dan toch mooi? of is het breder en zie ik het gewoon niet goed in perspectief??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Ik denk dat je inderdaad de breedte van die gleuven iets onderschat. Ze zijn 7 mm. breed en de spijltjes zelf zijn 3mm. Ik boor eerst links en rechts een gat, vervolgens zaag ik het zo nauwkeurig mogelijk uit met een figuurzaag en dan vijl ik het nog eens precies op maat. Het is tijdrovend, maar best goed te doen.

Ik heb overigens weer iets anders bedacht ( soms wordt ik niet goed van mezelf, het projekt lijkt nooit af te komen ) De combinatie van het MeshX en het UV acrylglas beviel me zo goed dat ik er andere toepassingen voor wilde bedenken. Deze combinatie bedoel ik dus.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/geheugencover.jpg

Nu vind ik dat ik in de kast niet meer dingen moet gaan toevoegen. Daarom kwam ik uit op het kapje dat de fanhole afdekt aan de achterkant van de kast. Het verwijderbare aluminium kapje bedoel ik.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/fancover.jpg

Daar ga ik dus de dubbele X uit het logo van AlumaxX uit zagen en dat wordt weer opgevuld met de combo acryl/MeshX. Met de juiste belichting zal het er waarschijnlijk heel aardig uit gaan zien.

Dit is die dubbele X

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/dubbelex.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

cool :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, hoe krijg jij je randen zo mooi rond bij dat plexi glas ? ziet dr echt mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 21:58:
Verdomme, hoe krijg jij je randen zo mooi rond bij dat plexi glas ? ziet dr echt mooi uit
Vijlen, kijken, vijlen, kijken, vijlen, kijken, vijlen, kijken . . . totdat het perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Het is inderdaad gewoon een kwestie van vijlen, kan iedereen met een beetje geduld denk ik wel, of je moet twee linkerhanden hebben. Vanavond het idee voor het logo een beetje uitgewerkt. Omdat het makkelijker is om acrylglas te bewerken dan dat MeshX ga ik het volgende doen.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/fancoverontwerp.jpg

De dubbele X uit het acrylglas zagen en daarachter de MeshX. De dubbele is dus zichtbaar zoals die drie gaten bij de cover van de geheugenmodules. Het geheel vastzetten met 4 inbusboutjes en dat zou het dan moeten zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vijlen is toch een kwestie van oefenen, ik zelf heb er bijvoorbeeld enorm weinig geduld voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Laatst online: 14-09 21:38
En bij vijlen is het ook belangrijk om je vijl regelmatig even schoon te vegen en een kleine mal maken om op de hoek te leggen is ook belangrijk. En zoals hierboven staat, veel geduld en kijken en vijlen en kijken en vijlen :)

En zorg ervoor dat je op oog hoogte kan kijken helpt voor mij meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX

RicX

waterkoud schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:39:
Het is inderdaad gewoon een kwestie van vijlen, kan iedereen met een beetje geduld denk ik wel, of je moet twee linkerhanden hebben. Vanavond het idee voor het logo een beetje uitgewerkt. Omdat het makkelijker is om acrylglas te bewerken dan dat MeshX ga ik het volgende doen.

[afbeelding]

De dubbele X uit het acrylglas zagen en daarachter de MeshX. De dubbele is dus zichtbaar zoals die drie gaten bij de cover van de geheugenmodules. Het geheel vastzetten met 4 inbusboutjes en dat zou het dan moeten zijn.
dus je hebt die alu-alumax-x (vet, al die streepjes :P ) voor niks uitgezaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Niet online
Niet voor niks, want deze dubbele X had ik al liggen en deze komt misschien op een aluminium plaat, net onder het lcd-scherm.

Na drie avonden zagen heb ik alle spijltjes voor de grill uitgezaagd. Ik moet nog wel even het geheel nabewerken met een vijl, maar dat zal niet zoveel tijd kosten.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/grillacrylglas2.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door waterkoud op 24-09-2005 14:52 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste