Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Zorg dat langs de hele grens verdedigingswerken liggen. Als er overal max. 10 forten liggen valt de AI niet aan. Misschien een beetje een cheat, maar geeft je wel de kans om eens lekker te experimenteren.
Bedankt voor de hulp. Ik was echter al een paar jaartjes aan de gang, dus aan de 10 forts kom ik niet meer en in de alliance ben in uiteraard gekomen toen duitsland mij aanviel.
Hoewel ik Groningen en Leeuwarden heb verloren, blijft het nu redelijk stabiel. Bezit ongeveer 24 divisies, maar ik kwam er net achter dat ik via negotiations divisies van andere landen kan overkopen. En laat ik nou zat supplies en olie bezitten die ik kan traden
Dus er zijn nu 6 divies onderweg.
Wat zorgt er trouwens voor dat je divisies onder controle krijgt van andere landen? Dan bedoel ik niet het handmatig overnemen, maar het lenen.
Hoewel ik Groningen en Leeuwarden heb verloren, blijft het nu redelijk stabiel. Bezit ongeveer 24 divisies, maar ik kwam er net achter dat ik via negotiations divisies van andere landen kan overkopen. En laat ik nou zat supplies en olie bezitten die ik kan traden
Wat zorgt er trouwens voor dat je divisies onder controle krijgt van andere landen? Dan bedoel ik niet het handmatig overnemen, maar het lenen.
Dan moeten je allies een "expeditionary force" sturen. Dan leen je de units, maar dan moet je volgens mij ook alle supplies leveren. Als je ze gewoon overneemt heb je daar geen last van, de supplies voor die eenheden worden dan nog steeds door hun eigen land geleverd. Kan best lastig zijn, met mijn huidige potje als de VS heb ik alle allies onder mijn bevel staan (FR, GB, NL, BE etc.) maar als een van de landen de resources niet meer kan opbrengen zit je met een stel uitgeholde en verouderde divisies. Maar je zal wel moeten als VS omdat je anders niet effectief kunt vechten. De AI doet soms maar wat..