Toon posts:

World of Warcraft vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Kzit echt te wachten totdat het in Nederland uitkomt want ik heb er echt heel veel zin in. helaas zit ik nog wel met een paar vragen die velen uren internet niet hebben kunnen beantwoorden. Het betreft de vragen:

1. Waar kan je een halfjaar abonnement afsluiten? Of moet je zo'n veel te dure gamecard kopen bij bol.com?

2. Wat voor level moet je zijn om als undead warlock een staff en wands te kunnen krijgen?
3. Waar moet je zijn voor je wands en staff te trainen?
4. Hoe duur zijn ze?

5. Hoe kan je snel skilled worden? Is dat door veel quests uit te voeren of zoveel mogelijk dieren te killen en te leechen?

6. Weet er iemand al een goede nederlandse handleiding?

7. Ik ben zeer geintereseerd in guilds, kunnnen deze ook via audio met elkaar communiceren? En dan bedoel ik niet de shouts etc.

Als iemand me op het antwoord van een van deze of allemaal zou kunnen geven denk ik dat er heel veel mensen en ik in ieder geval enorm geholpen zijn.

Greetz,

Neovecchi...
UNDEAD WARLOCK!!!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 11
staat toch echt bijna bovenaan in de SP topiclist hoor.. vragen kun je ook gewoon daar stellen ;)

en et is 'your life' :+

[ Voor 11% gewijzigd door Maximize op 13-01-2005 20:26 ]

Verwijderd

Die dingen zijn ook echt ALLEMAAL zelf op te zoeken op de sites die in de startpost gegeven worden...

Luiheid ten top weer... 8)7

Succes met posten in het WoW topic trouwens :P

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

en je stelt deze vragen in een nieuw topic omdat? :9
probeer ze hier te stellen in het Grote word of Warcraft Topic deeltje 11

lees ook even de FAQ door van games & discussies

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:19:
5. Hoe kan je snel skilled worden? Is dat door veel quests uit te voeren of zoveel mogelijk dieren te killen en te leechen?
Jij gemene killstealer!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Komop zeg, er zijn zoveel mensen met allerlei vragen... het topic is echt actief dus je kunt je vragen net zo goed daar stellen.

Verwijderd

^^ Wat de mensen hierboven zeggen.

Er is een groot World of Warcraft topic waar een hoop informatie instaat. Zoek daar eerst eens in mbv de quicksearch, en doe hetzelfde met een aantal vorige delen voordat je daar je vragen post.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.