Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 03:48:
Lekker he daniel_ev, uit Bloemendaal, om mensen te beoordelen die je niet kent. Je hebt er werkelijk geen idee van wie je nu een "zielige meeloper" noemt, maar ik kan er wel om gniffelen. Vraag me alleen wel af waarom je het doet?!
Uit Bloemendaal? Wtf heeft dát er nou weer mee te maken? Je zou bijna denken dat je mij en mijn mening op grond van mijn woonplaats beoordeeld...
Momenteel verblijf ik in een kamer van 11 m2 in Eindhoven. Ik heb geen verwarming en het is koud, de verf bladdert van de muren en het dichstbijzijnde levende organisme is Mickey de Huismuis. En nee, die zit niet in een kooitje.
Uit Bloemendaal. Daar kan ík nu om gniffelen.
Uiteraard ben ik over alle genoemde zaken (al dan niet waar) graag bereid je onder genot van een bakkie verantwoording af te leggen. Kom gezellig langs zou ik zeggen.
Weet je, ik zie het maar zo: Ik maak met veel plezier foto's, ik deel ze graag met anderen. Dat lef heb ik bij jou nog niet gezien.
Daar heb je gelijk in, maar dat heeft meer te maken met een haperende desktop dan iets anders/
offtopic:
twee klontjes graag

Laat ik dan hier wel vast uitleggen waarom de foto's moesten worden verwijderd:
Een showcase is iemands "werk". De topicstraters van een showcase zijn op pad geweest, hebben veel werk gedaan om iets moois te presenteren. Uiteindelijk maken ze de kijker graag en met plezier deelgenoot van dat werk. Kritiek is uiteraard altijd welkom, en het is allang bekend dat we niet iedereen kunnen plezieren. Smaken verschillen nu eenmaal.
Inderdaad, maar in je vorige showcase gaf je letterlijk aan niet aan de urban style te willen. Vervolgens vind je het bewerken van een foto (al dan niet op de wijze die ik voorstelde) afdoen aan de originele plaat, en bepaalde je even tussen neus en lippen door dat ik de essentie van het fotograferen niet zou snappen. Op grond van twee foto's

Echter, een Showcase is de smaak van de Topicstrater.
Jep, en die van jou blijkt een beetje wispelturig te zijn

.
Zo als het is geplaatst is het bedoeld. Dat heeft redenen en achterliggende gedachten. Je kijkt er naar en het raakt je of niet, het pakt je of je gaat verder. Indien mensen zoals jij echter de foto's gaan binnenhalen, bewerken en vervolgens in de showcase terugplaatsen .... ja, dan roep ik logischerwijs dat ze verwijderd moeten worden. En ja, dan ben ik verbaasd dat sommige mensen niet snappen dat je showcase platen niet gaat lopen bewerken omdat jij een ander kleurtje mooier vond.
Succes als je met je kwastje straks het museum ingaat

Tsja, ik wil niet heel becritiserend gaan doen, maar als je geen raad weet met een andere opvatting dan je eigen - waarom zet je je foto's dan op een forum? Ik zou zeggen, kijk er naar, bedenk wat je al dan niet mooi vind en zie hoe je er zelf mee kan experimenteren. Dat heb je nu ook gedaan, en met succes - het zijn namelijk hele leuke foto's. Maar wees dan ook zo eerlijk om te zeggen dat je je misschien wel hebt vergist en eens wat anders probeert.
Ik zal volgende week, als ik eindelijk weer eens tijd heb ook eens een case plaatsen. Uit Eindhoven, niet uit Bloemendaal.