heb nu een lvl 12 hawker ( net haweker geworden ) maar ik vroeg me dus af. die geweertjes lijken me ookwel leuk maar daar heb je veel con coor nodig toch

en con bepaalt ook hoe goed je kan aimen ?
wat is beter als hawker om te vechten met close combat dingen of ranged?
want ik zie heel weinig dingen skills te koop voor ranged. alleen bow mastery en nog eentje die voor close en ranged snelheid opboost.
dus wat is beter voor een hawker als je zonder partry etc speelt?
Equipment zet je gewoon in je shop met auto-price.
Meeste mensen kopen het dan wel, als het item deugt qua stats.
Ik heb 1x een shop opgezet, en een uurtje verkocht (gingen even douche en n peukje roken etc).
Vervolgens had ik 3/5 items verkocht en weer 15k erbij. Dat gaat toch lekker. Je moet idd geduld hebben, als je dat niet hebt zorg je er maar voor dat je dat wel krijgt
Je moet tenslotte op één of andere manier aan geld komen.
Hoeveel geld heeft iedereen overigens? Is ~120k veel voor een level 30?
Edit: Zet je shop overigens op een verstandige plek neer, niet tussen alle andere shops. Dan loopt iedereen er zo voorbij. Zoek een leeg plekje op en zet je shop daar open. Ergens in de stad waar er veel zicht op is lijkt mij het beste.
of je verzameld de hele dag wat en als je naar bed, school, eten gaat ren je ff naar town zet je een shopje op en als je trug komt,... kassa
veranderen towns ook. want toen ik gisteren met m'n soldier speelde zag Zant er heel anders uit. liep net binnen met m'n nog visitor en Zant had muren en midden plek zag en leuker uit etc
[
Voor 57% gewijzigd door
daves2hd op 14-01-2005 14:53
]