[PC Cartoon style MMORPG]R.O.S.E Online Deeltje 2! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.429 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58
daves2hd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 07:29:
[...]

sjah je killed denk ik "needle honey bees". je moet echt "honey bees" hebben. die zijn net bij de zuid uitgang buiten Zant te vinden of in Zant zelf buiten town :).

ik kwam nog iets tegen waar ik even vanop keek. in Zant bij die Leon keek ik bij basic skills om even te kijken wat ik daar kon kopen. en ik zag onderandere: gather, make friends, trade en toen zag ik shit }:O neem aan dat dit ook een spel fout is want ik heb nog niemand vieze dingen zien doen. :o
roflol ja inderdaad, een spelfout.
Best wel schandalig dat engels van ze, dan breng je je spel toch gewoon niet in het engels uit?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103311

Anoniem: 127470 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:22:
[...]

ik heb zelf mn lvl 29 hawker tot nu toe als volgt gebouwd:

[afbeelding]

t gaat allemaal soepeltjes tot nu toe en ben van plan om voor spiral kick te gaan, lijkt me aangename skill 8)
Toch schijnt het zo te zijn dat "Screw Attack" de attack is voor een melee Hawker.
Mijn skills zijn momenteel zo: 9 Combat Mastery (dmg), 4 Combat Mastery (speed voor bow en katar), 1 Scamper, 2 Hawkers Spirit en 2 Screw Attack. Kmoet zeggen dat screw attack echt vet is :P Overigens geef je vaak de enemy minder defence met deze skill, erg handig tegen bosses >:)

Mn stats weet ik zo niet, aangezien mijn armor +7 dex en +7 str geeft :> (zit op stage)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 103311 op 13-01-2005 09:19 . Reden: stats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja.
Kheb gister nog een Black Mask gekocht :D
Die maskers zien er ZO vet uit :X

Nu ben ik een echte "bandiet".
"HuAHUAHuHAUHAU" <- nee ik kom niet uit Brazilië :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:30
Weet er iemand ook hoe je aan wings kunt komen zonder ze te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeZaX schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:31:
Weet er iemand ook hoe je aan wings kunt komen zonder ze te kopen?
Ik geloof diie Queen Bees bosses. "Master Queen Bee/Boss" ofzo.
Weet ik niet zeker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

lolol Ze zien er idd stoer uit. Zit nu nog naar veren te zoeken voor vleugeltjes dan loopt het iets sneller ;-) hoorde wel dat die dingen super snel slijten

edit: heb je veren voor nodig heb ik begrepen. iemand in de clan kon die craften en daarvan vleugels(+50 speed) van maken.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 13-01-2005 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:38

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben nu met een nieuwe character begonnen. IK wil nu Muse worden.
Welke stats kan ik nou het beste verbeteren?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:22
Anoniem: 133390 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:39:
lolol Ze zien er idd stoer uit. Zit nu nog naar veren te zoeken voor vleugeltjes dan loopt het iets sneller ;-) hoorde wel dat die dingen super snel slijten

edit: heb je veren voor nodig heb ik begrepen. iemand in de clan kon die craften en daarvan vleugels(+50 speed) van maken.
15 cloth, 15 iron thread, 10 bird's feather inderdaad. (of 10 iron thread en 15 bird's feather, weet het niet meer precies, te lui om in te loggen. :P)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit ook te denken om een nieuwe start te maken. Zit dan wel in clan maar dat geld zeker alleen voor die character!?

Soldier is toch beperkt. Muse of Hawker lijkt me leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:06:
Ik zit ook te denken om een nieuwe start te maken. Zit dan wel in clan maar dat geld zeker alleen voor die character!?

Soldier is toch beperkt. Muse of Hawker lijkt me leuker...
Hawker is gaaf >:)
Alhoewel ik zelf geen fan ben van Long Range characters, daarom gebruik ik dual weapons.
Ziet er overigens ook vetter uit :P

Soldiers zijn meer PvP denk ik, om te tanken etc.
Hawkers zijn in PvP vooral degene die véél damage doen met 1 klap en wegrennen xD
Zie het al voor me.. *hide*.. *loopt naar enemy*.. *4326902476932874 DAMAGE*.. *wegrennen*
En aangezien PvP er nog niet in zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm Klinkt allemaal leuk :P Vind er ook wel stoerder uitzien. Vraag me af als je Muse bent ook alleen voor killen exp krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw, dat intro filmpje met dat deel van de characters.
Man-o-man, die armors. Van Soldier is echt vet, maar die van Hawker :|
Zon "draken hoofd" met zon staartje achter etc. Grmbl ik wil high level zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

Rakkerzero schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:59:
Ik ben nu met een nieuwe character begonnen. IK wil nu Muse worden.
Welke stats kan ik nou het beste verbeteren?
dat wil ik ook wel weten ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 06:59
Ik heb voornamelijk alles in INT gestopt en wat in Charm. Verder eigenlijk nergens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Gisteren had ik 8000 zuly verdiend door het verkopen van maskers >:) , ik heb heel veel maskers gekocht bij een goedkope shop rond de 3000 a 18.000 zuly , daarna heb ik het doorverkocht voor de prijs van 7000 a 14.000 , blackmask heb ik verkocht voor 28.000 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47486

Anoniem: 38022 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:41:
Maarehhhh, zijn er al mensen die een beetje weten welke onderdelen kwa stats het belangrijkst zijn bij een soldier??? Ik zag gisteren op een forum dat dex en sen heel belangrijk zijn, maar zijn er nog andere stats die belangrijk zijn?? Of heb je sen niet nodig. Heb al flink zitten zoeken, maar kon niets vinden verder.

Heb nu een lvl 20 soldier en lvlen gaat snel, vergeleken met maplestory.
nou hangt ervan wat voor soort type je wilt? :)
ga uit van maar op champ of knight als hoofdlijn.

sen is wel handig je doet 2x dmg dat helpt wel, dat merk op later lvl 40+ ofzo :+
je killt wel idd wat sneller dan normal :)

hoofdstats zijn meestal str en con
dex is ook handig als je niet als tank wilt zijn :P
ben zelfs dex soldier :) dodge wel oke vind ik.

bah als ik hier en wat zo lees is, worden soldier niet zo vaak gekozen als hawk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:54:
Gisteren had ik 8000 zuly verdiend door het verkopen van maskers >:) , ik heb heel veel maskers gekocht bij een goedkope shop rond de 3000 a 18.000 zuly , daarna heb ik het doorverkocht voor de prijs van 7000 a 14.000 , blackmask heb ik verkocht voor 28.000 _/-\o_
28K? Pffuuu.. ik heb de mijne gister gekocht voor 10k en dat vond ik al veel :X
Die gast was gek die dat er voor heeft betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 15:52

Haan

dotnetter

Ik ben intussen lvl 13 Dealer en heb nu een bubblegun >:) Ik heb alleen tot nu toe maar 1 plek gevonden waar je kogels kan krijgen en dat is helemaal in het begin zeg maar. Weet iemand misschien waar je die dingen nog meer kan krijgen?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Bij de rechterkant van de noordelijke uitgang van Zant. Heb je zo'n Odd kereltje die verkoopt ze ook als ik me niet vergis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84254

Ik ben op dit moment level 27 Hawker, mn skills schiet niet op, ik ben nog steeds te zwak om rode monsters te killen.
Hoe komen mensen aan maskers en raare dingen zoals pinocio neus , ik kan die ergens vinden bij een NPC, ook niet in Junon Polis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 16:05
Ik ben op dit moment level 27 Hawker, mn skills schiet niet op, ik ben nog steeds te zwak om rode monsters te killen.
dit ben je altijd omdat de kleur van een monster veranderd naarmate jouw lvl hoger wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom rode monsters?
Ik kill enkel gele en oranje (soms) en ik level erg snel.
Gister in een party met 2 man (level 23 soldier en ik als 29 hawker) en binnen 20 minuten zat ik alweer op 40% :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok ff een vraagje, ik heb nu een soldier lvl 17 maar da's de vraag niet. wat is nou beter om te nemen als je in je eentje gaat spelen. ik heb nog geen plannen om een party te joinen of op te richten dus. met wat voor class kom ik er in m'n eentje wel doorheen tegen zo'n beetje alle monsters.

ohja en master queen bees zijn pijnlijk 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 13-01-2005 14:24 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor solo moet je toch echt een hawker maken denk ik.
Goeie atk/spd, veel dodge (weinig pots, weinig "shit" [sit] tijd) en gewoon leuk om mee te spelen.

Je kunt ook gewoon ff volhouden en wat higher level worden met Soldier.
Elke class heeft zn voordelen, Soldier ook vast. Alleen das misschien niet solo'en. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 63813 was gister na 2 uurtjes ofzo lvl 10 en heeft lekker rondgebanjerd om het spel te begrijpen... nu is pc beetje over de zeik en moet ie gefixed worden (dus effe afk :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

arggh.. ik had me wel twee weken geleden, twee keer aangemeld.. beide keren.. geen activation key ontvangen! zowel bij hotmail als bij gmail niet.. :S ik kreeg ook telkens gezeik over mijn id als ik op submit druk..

Ook heb ik geprobeerd de ww naar me email te sturen.. maar geen resultaat.

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je krijgt geen activation mail tot zover ik nog weet. je maakt de accant en je kan inloggen toch?

van soldier wil ik naar knight toe uiteindelijk :P
watvoor punten heeft een hawker dan echt nodig? veeeeelll dex, veel str en een bergje sen en con ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xu
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 07:47

Xu

daves2hd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:03:
je krijgt geen activation mail tot zover ik nog weet. je maakt de accant en je kan inloggen toch?

watvoor punten heeft een hawker dan echt nodig? veeeeelll dex, veel str en een bergje sen en con ?
als ik probeer in te loggen @ hun site.. dan krijg ik een javascript popup met de mededeling:
"This account has not been confirmed by email".

:S

[AMD XP 2400@2.0GhZ | Asus A7V8X-X | 512 DDR-RAM | Sapphire Ati Radeon 9800 Pro 128 MB | 80GB Maxtor 5400] && [AMD DURON 800@800 | MSI KT266A Pro2 | 256 DDR-RAM | GeForce2 MX/MX400 64MB | 20GB Maxtor 5400]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daves2hd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:03:

Nou ehh.. veel dex klopt.. maar veel str niet.
STR heb je pas nodig op hogere levels.
Con ook niet (hiervoor kun je Hawkers Spirit gebruiken, voor accuracy) en sen wel wat.
Sen is handig voor criticals en meer dmg met skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127470

je kan toch je items ergens 'upgraden'? waar is dit dan en moet je hiervoor perse dealer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
In het dorpje in Hill of Wind staat een equipment refiner. Om te refinen heb je chemical materials, en essences nodig. Deze vind je onder andere in de Goblin Cave in de Adventure Plain, en in de clan grounds. Je class maakt niet uit. Artisans kunnen wel op level 70 zelf leren om te refinen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Will schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:24:
In het dorpje in Hill of Wind staat een equipment refiner. Om te refinen heb je chemical materials, en essences nodig. Deze vind je onder andere in de Goblin Cave in de Adventure Plain, en in de clan grounds. Je class maakt niet uit. Artisans kunnen wel op level 70 zelf leren om te refinen.
thx, en ik neem aan dat 'upgraden' hetzelfde is als 'gemmen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Hoe sterk zijn de vijanden eigenlijk in de goblin Cave? Zou ik die als Level 27 Muse makkelijk aankunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Anoniem: 127470 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:35:
[...]

thx, en ik neem aan dat 'upgraden' hetzelfde is als 'gemmen'?
Gemmen is totaal wat anders. Bij het refinen verhoog je de primary stats van equipment (attack power, defence, dodge rate, etc.). Bij gemmen stop je een gem in een slotted stuk equipment, waardoor deze de eigenschappen van de gem er als bonus bij krijgt. Gem bonussen variëren, meestal geven ze stat bonusses.
_Johannn_ schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:39:
Hoe sterk zijn de vijanden eigenlijk in de goblin Cave? Zou ik die als Level 27 Muse makkelijk aankunnen?
Nee, overleef je nooit. Op level 40 kun je eens voorzichtig level 1 gaan proberen. De monsters zijn allemaal lvl 40+.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Haha, daar kwam ik ook achter jah als visitor... Alles roze daar, ik loop een beetje door die grot en echt in 1 klap lag ik alweer ergens anders :P

Vanavond is het weer tijd om mijn support muse te levelen. Laatste 2 dagen niets aan gedaan maar het moet er nu toch echt weer van komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Crap... Moet ik voor soldier Honey bees gaan hunten voor de needles.
Heb ik dat gedaan, zie ik links onderin.. you have completen hunting Honey Bees, ga ik weer terug naar die kerel, moet ik weer/nog steeds Honey Bees killen.
Foutje oid? Of mocht ik alleen in luxor bijtjes killen, en niet bij Zant zelf? Want hij had over dat ik die bijen in Luxor kon vinden.
disclaimer: ik weet niet als het Luxor is, kan ook iets anders zijn. Ik weet dat je eerst daardoor moet, voordat je bij zant komt

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 13-01-2005 17:35 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ja is dat woestijn achtig gebied. weet je zeker dat je genoeg bees hebt gemold? mol er anders nog een stuk of 6 :P ik heb er gelijk maar iets van 23 gehunt om zeker te weten want ik vertrouw dat spul nooit. dan is het tot nu toe altijd wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:56
Is er toevallig nog een plekje over in de guild voor een lvl 27 Muse ? :9
Edit: lvl 28 :)

[ Voor 11% gewijzigd door its_Lochii op 13-01-2005 18:04 ]

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

BeZaX schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:53:
Bij de rechterkant van de noordelijke uitgang van Zant. Heb je zo'n Odd kereltje die verkoopt ze ook als ik me niet vergis. ;)
Klopt :) Ik heb een mooie voorraad echte kogels ingeslagen en maak nu de velden rondom Zant wat veiliger :) Bijna lvl 17 intussen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok dus als ik een "sp" figuur maak kan ik dus beter een hawker kiezen. die stats bijvoorbeeld als volgt indeeld: str-30, dex-80, con-19, chr-14, sen-21. bijvoorbeeld :9 ?
ehm,... hawkers hebben toch geweertjes en boogjes he, wat is beter om te beginnen rond lvl 10-12 als je net in Zant aankomt en net hawker geworden bent?

moet ik dan hawker blijven of moet ik naar schout/raider gaan zogouw ik kan?

*ziet zichzelf alweer door biginners world rennen en boontjes hakken, iemand bonen soep?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
scout/raider is pas lvl 70. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Eindelijk na veel lopen en doodgaan en ondertussen in level 13 te zijn. Ben ik een soldier geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

daves2hd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:58:
ok dus als ik een "sp" figuur maak kan ik dus beter een hawker kiezen. die stats bijvoorbeeld als volgt indeeld: str-30, dex-80, con-19, chr-14, sen-21. bijvoorbeeld :9 ?
ehm,... hawkers hebben toch geweertjes en boogjes he, wat is beter om te beginnen rond lvl 10-12 als je net in Zant aankomt en net hawker geworden bent?

moet ik dan hawker blijven of moet ik naar schout/raider gaan zogouw ik kan?

*ziet zichzelf alweer door biginners world rennen en boontjes hakken, iemand bonen soep?*
ik zou alleen wat dex en wat sen doen. Misschien nog wat con, dat is ook wel aan te raden.

Dex is namelijk de dmg voor je boog en katar. Str is nutteloos voor een hawker. Mss meer HP maar ik had het er niet voor gedaan in ieder geval.

Trek in ieder geval dex enorm omhoog en ongveeer sen op de helft ervan ofzo. Sen is voor de crits en een beetje catar speler wil alleen crits slaan :)

Als boogschutter weet ik het niet zo welke je na dex moet nemen maar ik denk dat Con oo kwel goed voor je is :)

Succes :)

EDIT:

ohw en second job is na level 70 dus daar hoef je je echt helemaal geen zorgen over te maken...

Wordt maar een goede hawker :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 118269 op 13-01-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan niet iemand even de effecten van elke stats hier uitleggen? ik weet dat ze bij het beeld langskomen maar voor de mensen die aan korsikoff (enzo 8)7 ) lijden is dat erg moeilijk bij te houden

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 13-01-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Even een aantal vraagjes.
Ik heb van mei tot augustus vorig jaar Pristontale gespeeld. Erg leuk maar op het laatst ging het levelen erg traag. Is dat hierbij ook zo? En de variatie was op het laatst helemaal zoek. Hoe zit dat hier?
En is dit een gratis spel of moet je maandelijks betalen?
Ziet er wel leuk uit

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Staat gewoon opde officiële ROSE site:
Dear IROSE User,

Many users have been confused in selecting certain Stat for their charactor job.
You can get stat information from tips on the top of the screen. But to provide more convenience, we post following stat information.

Strength is a source of power. it affects Max HP, power of near attack weapon, defense power and ability of carrying items.
Dexterity influences on moving speed, distance attack weapon and dodge rate for physical attack.
Intelligence affects Max MP, attack power of magick weapon and magical resistance. Concentration has an effect on accuracy, crafting success possibility and recovery speed of HP and MP as well as power of guns.
Charm affects condition for quest, rewards for clearing quest and danger for hunting. Sensibility influences your sense in crafting items, battle, critical attack, quality of crafted item and skill damages.
When your level goes up, you can get bonus stat points.

Thank you
IROSE GM Team
Gravity
Edit: XLerator: Zolang het open beta is is het gratis, zal nog wel even duren voordat je moet betalen dus. :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Will op 13-01-2005 19:59 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hé hé, eindelijk level 3X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Topicstarter
Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Dit zijn me skills :

Combat Matery:7
Combat Mastery:4
Double Hit:4
Hawkers Spirit:2

Ben ik nu gescrewed omdat ik screw attack nodig heb voor PrimeHunt (raider)

ik ben lvl23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben dus overnieuw beginnen voor een hawker te maken. en ik zit in de beginners world. nog nooit zo rustig gezien 3 mensen totaal :D. heerlijk hunten :9

edit: ik ben nu helemaal alleen :P. :'(
en nu crashed m'n computer weer :( ;(. ik wil spelen nie 5 min boontjes hakken en vastlopen, autorebooten en dan weer connecten, joinen in een endlessloop :'(.

[ Voor 44% gewijzigd door daves2hd op 13-01-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Vandaag even 2 level omhoog gegaan, ben nu een Level 29 Muse. Ice bolt zit inmiddels op level 4 en doet nu lekker voor 440 aan damage bij de vijanden waarvan de tekst lichtgeelig is :)

Zal kijken of ik later nog wat screens kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ben vandaag ook weer stevig wezen hakken en ben van lvl 23 naar lvl 28 gegaan. Ben nu 4 dagen bezig en het lvl gaat nog steeds redelijk snel. 1 uurtje per lvl ongeveer nu. Was net een malloot die verkocht zijn zorro mask met 9 charm voor maar 3k zuly. Kan ik dus mooi door verkopen voor ongeveer 15k. Moet zeggen dat ik dit leuker vind dan maplestory want daar schiet het echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107572

kben nu lvl 18 , kheb lvl 6 Gunshot Mastery en lvl 4 Heavyshot , ik haal Gunshot mastery tot 10 , en Heavyshot tot 5 , endan ga ik voor de crafting skills..
ik weet dat je met crafting Armors kan maken enzo , maar kanje daar ooknog iets speciaals aan toevoegen? bijv sterker maken? +stat toevoegen? heeft iemand hier een faq voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Zo. Net even gespeeld.
Ben nu van level 7 naar level 14 gevlogen.

Dat met die bees heb ik opgelost, heb blijkbaar de hele tijd needle honey bees afgeslacht, terwijl ik gewoon honey bees moest killen :X :P

Nu ben ik net bezig met mijn Mastery's , alleen heb nu al te veel geselecteerd, dat ik te weinig SP heb :/
Hoe kan ik dat omhoog halen, alleen dmv levelen, of ook door monstertjes te killen?
Ruudgo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 01:35:
SP krijg je (voor zover ik weet) alleen door te lvl'en. Volgens mij krijg je elke 2lvl's een puntje meer. correct me if i'm wrong ;)
Thanks.. Maar ik had 34 sp punten met lvl 14 :)

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 14-01-2005 01:37 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 23:27
SP krijg je (voor zover ik weet) alleen door te lvl'en. Volgens mij krijg je elke 2lvl's een puntje meer. correct me if i'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ben nu lvl 21 Hawker, begint ergens op te lijken :)
Maar even de volgende 2 dingen: ik heb tot nu toe alleen passive skills, zijn er nog bepaalde eisen aan active skills? Misschien is dit een stomme vraag, maar ik weet niet precies waar ik active skills kan krijgen ;(
En dan het 2e: vanaf welk lvl kun je kiezen voor een specifieke "job", in mijn geval als Hawker dus voor Scout of Raider?

Alvast bedankt weer!

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
@Saryon: lvl 70

Ik zit nu op lvl 34 :9

[ Voor 48% gewijzigd door BeZaX op 14-01-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saryon schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:57:
Ben nu lvl 21 Hawker, begint ergens op te lijken :)
Maar even de volgende 2 dingen: ik heb tot nu toe alleen passive skills, zijn er nog bepaalde eisen aan active skills? Misschien is dit een stomme vraag, maar ik weet niet precies waar ik active skills kan krijgen ;(
En dan het 2e: vanaf welk lvl kun je kiezen voor een specifieke "job", in mijn geval als Hawker dus voor Scout of Raider?

Alvast bedankt weer!
Passive skills koop je ook bij die "knight" in Zant.
Deze heten "Combat Matery" en "Combat Mastery" geloof ik.
De goedkoopste is voor extra damage met dual weapon. Ik raadt je aan deze te levelen tot 10.
Qua active skills heb je gewoon "Screw Attack" nodig.
Dit is de beste skill voor een Hawker (Spiral Kick ofzo is beperkt qua damage en mensen zijn er niet tevreden over, die het hebben).

Raider of Scout wordt je op level 70. Nog "ff" levelen dus :P

PS: Haal ook Hawkers Spirit (dan heb je geen Con nodig, scheelt je weer stats). Voor extra accuracy. En Scamper is ook handig, om snel te rennen. Level 1 is genoeg, denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 103311 op 14-01-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Zo BeZaX dat gaat snel, laatst toen ik je in-game sprak was je nogmaar lvl29! Oja me in-game naam is btw "Chammiej" en ben een lvl 33 Hawker.

Zitten trouwens veel Tweakers bij die AquaKing.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vroege nogal wat mensen naar dus heb ff gescreenshotted wat de statpoints nou eigenlijk doen:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v96/KAVIII/Rose/ori.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
Dit zijn me skills :

Combat Matery:7
Combat Mastery:4
Double Hit:4
Hawkers Spirit:2

Ben ik nu gescrewed omdat ik screw attack nodig heb voor PrimeHunt (raider)

ik ben lvl23

ben ik gescheten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor zover ziet het er netjes uit hoor.
Jammer van Screw Attack maar ach. Kan later ook nog.
Up wat Combat Matery. Das wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

hmm, wat is de lvl cap en wies de hoogste lvl hier? en hoelang heb je er over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Heeft het überhaubt veel zin om bij de Aqua king rond te hangen? Goed, ik krijg 400 tot 600 exp als ik de King maar aanraak maar omdat je nooit daadwerkelijk iets molt krijg je dus geen geld (items). Op gegevens moment raakt je eten op en je hebt geen geld om meer te kopen.

Alternatief is Turtles mollen of die racoon beestjes. Toegegeven, minder exp/min maar wel geld.

Ben trouwens lvl 26 Soldier.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ik heb de client geinstalleerd alleen als ik het opstart geeft hij een aantal errors en verschijnt er een 404 http error in het login scherm. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ff een nieuwsgierig vraagje:
Wat heeft de birthstone aan het begin van het spel invloed op?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twisted schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:19:
Heeft het überhaubt veel zin om bij de Aqua king rond te hangen? Goed, ik krijg 400 tot 600 exp als ik de King maar aanraak maar omdat je nooit daadwerkelijk iets molt krijg je dus geen geld (items). Op gegevens moment raakt je eten op en je hebt geen geld om meer te kopen.

Alternatief is Turtles mollen of die racoon beestjes. Toegegeven, minder exp/min maar wel geld.

Ben trouwens lvl 26 Soldier.
Dat heb ik dus nooit gedaan. Ben nu level 30. Heb altijd zelf geleveled en niks van zon monster aangeraakt. Kheb nu ook iets van 120k en goeie equipment voor mijn level (denk ik). Ik heb weinig geld nodig voor eten (veel dodge als hawker (dex)) dus ik denk dat ik ook zo maar even wat leveltjes ga halen. Heb geld zat (imo) en kan wel wat leveltjes gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand nog een goeie tip om geld te verzamelen.
Mijn manier nu is:
Door blijven hakken op monsters. Items oppakken en verkopen aan NPC. En weer verder vechten.

Alleen krijg ik dus niet veel geld binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

Rakkerzero schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:35:
Iemand nog een goeie tip om geld te verzamelen.
Mijn manier nu is:
Door blijven hakken op monsters. Items oppakken en verkopen aan NPC. En weer verder vechten.

Alleen krijg ik dus niet veel geld binnen.
Geld is bij mij ook een probleem. Als soldier moet je het namelijk van food hebben (of van mana als je de mana skill-tree gebruikt). Je hebt geen tot weinig dodge en wordt dus altijd geraakt :(

Ik verkoop altijd de items en omdat ik geen geduld heb om een shop op te zetten verkoop ik alles aan de merchants voor weinig geld. Argh! Ook weet ik niet welke items belangrijk zijn om te bewaren dus mischien heb ik al essentiele dingen verkocht.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equipment zet je gewoon in je shop met auto-price.
Meeste mensen kopen het dan wel, als het item deugt qua stats.

Ik heb 1x een shop opgezet, en een uurtje verkocht (gingen even douche en n peukje roken etc).
Vervolgens had ik 3/5 items verkocht en weer 15k erbij. Dat gaat toch lekker. Je moet idd geduld hebben, als je dat niet hebt zorg je er maar voor dat je dat wel krijgt :P
Je moet tenslotte op één of andere manier aan geld komen.

Hoeveel geld heeft iedereen overigens? Is ~120k veel voor een level 30? :?

Edit: Zet je shop overigens op een verstandige plek neer, niet tussen alle andere shops. Dan loopt iedereen er zo voorbij. Zoek een leeg plekje op en zet je shop daar open. Ergens in de stad waar er veel zicht op is lijkt mij het beste.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103311 op 14-01-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik ben nu level 29 en heb 50K, veel van mijn geld gaat op aan mana pots en die krengen zijn best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

heb nu een lvl 12 hawker ( net haweker geworden ) maar ik vroeg me dus af. die geweertjes lijken me ookwel leuk maar daar heb je veel con coor nodig toch :? en con bepaalt ook hoe goed je kan aimen ?

wat is beter als hawker om te vechten met close combat dingen of ranged?
want ik zie heel weinig dingen skills te koop voor ranged. alleen bow mastery en nog eentje die voor close en ranged snelheid opboost.

dus wat is beter voor een hawker als je zonder partry etc speelt?
Equipment zet je gewoon in je shop met auto-price.
Meeste mensen kopen het dan wel, als het item deugt qua stats.

Ik heb 1x een shop opgezet, en een uurtje verkocht (gingen even douche en n peukje roken etc).
Vervolgens had ik 3/5 items verkocht en weer 15k erbij. Dat gaat toch lekker. Je moet idd geduld hebben, als je dat niet hebt zorg je er maar voor dat je dat wel krijgt
Je moet tenslotte op één of andere manier aan geld komen.

Hoeveel geld heeft iedereen overigens? Is ~120k veel voor een level 30?

Edit: Zet je shop overigens op een verstandige plek neer, niet tussen alle andere shops. Dan loopt iedereen er zo voorbij. Zoek een leeg plekje op en zet je shop daar open. Ergens in de stad waar er veel zicht op is lijkt mij het beste.
of je verzameld de hele dag wat en als je naar bed, school, eten gaat ren je ff naar town zet je een shopje op en als je trug komt,... kassa :9

veranderen towns ook. want toen ik gisteren met m'n soldier speelde zag Zant er heel anders uit. liep net binnen met m'n nog visitor en Zant had muren en midden plek zag en leuker uit etc :o

[ Voor 57% gewijzigd door daves2hd op 14-01-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

DrProctor schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:44:
ik heb de client geinstalleerd alleen als ik het opstart geeft hij een aantal errors en verschijnt er een 404 http error in het login scherm. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Ah, dat probleem had ik ook. Je hebt volgens mij de verkeerde versie gedownload :)

Deze moet je hebben: http://files.zefie.net/public/ROSE/rose_100_100en.exe
en is fullspeed, hoef je niet met 4 kb/s te downen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die is ook fout hoor :) daar had ik het probleem namelijk ook mee... je moet gewoon die van de site downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

ben nu dealer wil me vooral gaan richten op het craften ben lvl 13 heb alleen nog gun mastery level 1 en craft mastery level 3. Leuk spel.. speelt best goed. jammer dat je als dealer zo lang moet wachten voordat je echt wat kan craften (min lvl 20 ofzo dacht ik).

(ingame nick: Rappel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:56:
die is ook fout hoor :) daar had ik het probleem namelijk ook mee... je moet gewoon die van de site downloaden!
Blijkbaar heeft niet iedereen problemen mee :)
Bij mij doet hij het perfect, en bij een maat van mij ook :)

* Outerspace is nu level 16 maar heeft nog maar 11k :/
Toch maar eens wat beesten afmaken die meer xp geven + betere items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Anoniem: 33272 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:21:
ben nu dealer wil me vooral gaan richten op het craften ben lvl 13 heb alleen nog gun mastery level 1 en craft mastery level 3. Leuk spel.. speelt best goed. jammer dat je als dealer zo lang moet wachten voordat je echt wat kan craften (min lvl 20 ofzo dacht ik).

(ingame nick: Rappel)
Je kan pas wat craften waar je geld mee kan verdienen op level 30. Namelijk Fairy Wings. Als ik jou was zou ik echt eerst combat skills nemen, dat levelled namelijk een stuk makkelijker.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

:P, ik heb rond de 12K meestal. al sinds lvl 11 :P, nu lvl 14 -_- daarnie van. maar wat wil je 3 uur gelee was ik nog lvl 4 :D. maar hawker pijltjes zijn duur :P. maar ik w8 nog op een reactie van een ervaren ROSE on speler die reageerd op m'n vorige post of ik bij pijltjes blijf of naar hand to hand combat :P

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 14-01-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

ik ben die clan ff uitgegaan. want ik vind het maar een saai spel :)
en met school enzo heb ik toch ook geen tijd meer voor zon spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben nu lvl 11 muse, en behalve zo'n staffie dat vuurtjes schiet weet ik niet hoe dat met spells zit.. zijn dat die dingen die ik moet kopen? en die kosten mij skill points? welke spells zijn het beste en wat doen ze etc.

ik vind het zonde om m'n muse te verneuken met de verkeerde skills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
www.7hearts.net daar staan guids endergelijk op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Daar staat idd wel erg veel info op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Will schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:18:
[...]

Je kan pas wat craften waar je geld mee kan verdienen op level 30. Namelijk Fairy Wings. Als ik jou was zou ik echt eerst combat skills nemen, dat levelled namelijk een stuk makkelijker.
ja.. daar ben ik nu ook aant denken. aangezien het wel erg lang duurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

Alweer even een vraagje: ik heb nog nergens kunnen vinden hoe je "active skills" gebruikt.
Passive skills draaien blijkbaar op de achtergrond automatisch mee en die hoef je ook niet onderin je sneltoetsen balk te zetten. Volgens mij moet dat met Active skills wel. Als ik (lvl 22 Hawker) een Active skill gebruik, ik ben de naam even kwijt, krijg ik een soort lichtjes om me heen gecirkeld en dan heb ik 150 seconden een betere hitrate. Maar als een vriend van me (lvl 19 Dealer) zijn Gun Mastery gebruikt, (ook een Active Skill, onder sneltoets F2), gebeurt er niets; in ieder geval niets zichtbaars. Zijn er dus verschillen in Active Skills?

Alvast bedankt weer _/-\o_

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Topicstarter
Goede guides daar man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Saryon schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:56:
Alweer even een vraagje: ik heb nog nergens kunnen vinden hoe je "active skills" gebruikt.
Passive skills draaien blijkbaar op de achtergrond automatisch mee en die hoef je ook niet onderin je sneltoetsen balk te zetten. Volgens mij moet dat met Active skills wel. Als ik (lvl 22 Hawker) een Active skill gebruik, ik ben de naam even kwijt, krijg ik een soort lichtjes om me heen gecirkeld en dan heb ik 150 seconden een betere hitrate. Maar als een vriend van me (lvl 19 Dealer) zijn Gun Mastery gebruikt, (ook een Active Skill, onder sneltoets F2), gebeurt er niets; in ieder geval niets zichtbaars. Zijn er dus verschillen in Active Skills?

Alvast bedankt weer _/-\o_
je bedoelt hawk spirit? :9 nou als je die activeerd heb je 150 sec dat lampje om je kop heen draaien als teken dat de spell nog actief. je hebt dan die 150 sec een beter hit chance dan normaal :o.
en passive spells zijn altijd actief. zoals bow mastery, die hoef je nooit te casten. snappie?
active skill is ook hard strike, dan schiet je een keer een pijltje wat sterker af :P
dus het is of je cast iets wat een bepaalde tijd werkt en dan kun je zien rechts van het hp/mp/exp menutje of een cirkelend ding om je kop, of iets anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
Rakkerzero schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 00:27:
[...]

Daar staat idd wel erg veel info op. ;)
Op het forum he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

outerspace schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:13:
[...]

Blijkbaar heeft niet iedereen problemen mee :)
Bij mij doet hij het perfect, en bij een maat van mij ook :)

* Outerspace is nu level 16 maar heeft nog maar 11k :/
Toch maar eens wat beesten afmaken die meer xp geven + betere items
Bij mij doet ie het dus niet en bij iemand anders ook niet, ben nu dus de versie van de site aan het downloaden met ~17 kb/s :( Bijnaruim 5 uur gaat dat duren :(

@Saryon, mijn Gun Mastery is ook passive hoor, je bedoelt Heavy Shot, of Twin Shot ;) Maar vraag is hetzelfde, ik merk er niks van als ik die skill gebruik, is dat normaal, of moet ik ook daadwerkelijk iets zien als ik zo'n skill gebruik?

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 15-01-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:31
Wil ik net even verder spelen zie ik dat ik al mijn geld en spullen kwijt ben, dat is dus niet echt fijn :( .
Wat kan ik nu het beste doen ?

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon

Saryon

Xienix

racingfreak schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:44:
Wil ik net even verder spelen zie ik dat ik al mijn geld en spullen kwijt ben, dat is dus niet echt fijn :( .
Dat is behoorlijk lullig voor je :|
Ik hoop wel dat dit een incident is, anders kunnen ze over een half jaar het betalende publiek wel vergeten. ;(

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Haan schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:30:
[...]

@Saryon, mijn Gun Mastery is ook passive hoor, je bedoelt Heavy Shot, of Twin Shot ;) Maar vraag is hetzelfde, ik merk er niks van als ik die skill gebruik, is dat normaal, of moet ik ook daadwerkelijk iets zien als ik zo'n skill gebruik?
nee en ja B)
nee van nee je ziet geen leuke effecten etc. maar ja je ziet dat je emer dmg of dergelijke doet
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

racingfreak schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:44:
Misschien even een mailte naar Gravity of ROSE helpdesk ofzo.
Hopelijk valt het nog recht te zetten.

Anders is het echt klote voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 15-01-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 13:33

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals ik al eerder posten ben ik een dealer (later artisan), omdat ik pas begonnen ben zijn er misshcien nog andere hogere level dealers die wat meer info hebben over de craft items ( bv welke items je beter kunt bewaren omdat je ze later kunt craften) enzo.ben op dit moment lvl 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Wat je moet bewaren? Alles. :P Je hebt serieus bijna alles nodig om te craften. De dingen die je het meeste nodig hebt zijn metal, wood en cloth. Hiervan moet je gewoon alles bewaren, als het te zwaar wordt gewoon wat geld uitgeven om het in je warehouse te stoppen, blijft goedkoper dan later alles moeten kopen. Naast deze basis items heb je alle standaard drops nodig, niet zoveel als de basis materials dus je kan ze eventueel wel verkopen, en kopen van players als je ze nodig hebt. De 'hot-items' op het moment zijn iron thread en bird's feather. Deze worden gebruikt voor Fairy Wings, dus die moet je echt niet verkopen, en allen gebruiken als de success rate hoger is dan 90 ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door The Will op 15-01-2005 15:35 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DioXx
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-07-2020
ik wil ook rose online gaan spelen maar ik krijg een probleem want als ik het spel wil starten dat krijg ik een zwart scherm en een error en de tekst van de error is heel vaag het zijn allemaal tekentjes. en als ik dat op ja duw dan sluit hij af en als ik op nee duw dan sluit hij ook af. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

DioXx schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:06:
ik wil ook rose online gaan spelen maar ik krijg een probleem want als ik het spel wil starten dat krijg ik een zwart scherm en een error en de tekst van de error is heel vaag het zijn allemaal tekentjes. en als ik dat op ja duw dan sluit hij af en als ik op nee duw dan sluit hij ook af. :?
Heb je een reinstall geprobeerd, en zijn je drivers up to date :?

* Outerspace gaat maandag middag weer de hele middag online, ben gelukkig om 14.15 thuis :)
En natuurlijk gaat mijn avond er ook aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Probeer eerst eens of het werkt als je je language setting op English (United States) zet. Is wat minder werk dan een reinstall en weer helemaal opnieuw patchen namelijk. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

even vraagje. hoe krijg ik candle ghost masks ? van welke en wie? want ik heb met die quest in Zant begonnen. ben al over kwart tijd en heb maar 2 masks :?
iemand enig idee waarom ik er zo weinig krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DioXx schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:06:
topicstart staat een fix.

waar zijn de (getal) voor die achter items staan. Ik dacht dat het met het level van het item te maken had ofzo. Ook eventueel met upgraden ofzo. Maar volgens mij ook nog met meer dingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 15-01-2005 19:17 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.