Toon posts:

Geen geluidopname wanneer een USB headset is aangesloten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jow luitjes

kheb een probleem; ik wil graag het beeld opnemen met een videorecorder en dit lukt goed...ik heb alleen een usb headset met virtueel surround system en zodra ik die aansluit wordt de normale geluidsuitgang achterop de pc 'afgesloten' dus kan ik geen geluid meer opnemen met een normale aansluiting voor de videorecorder die achterop de pc hoort

kan iemand me helpen hoe ik dit kan fixen? :)

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

kijk eens bij controlpanel/sound and audio devices/audio daar kan je verschillende dingen instellen

Verwijderd

Topicstarter
geen succes...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:12
De USB set wordt wellicht als losse geluidskaart gezien en meteen als standaard ingesteld, zodat wanneer je iets wilt opnemen het programma dit via de headset probeert ipv. via de geluidskaart.
Stel in de software het juiste opname apparaat in of stel je geluidskaart in als standaard opname apparaat. Inderdaad onder configuratiescherm > sounds and audio (of de Ned. vertaling) > een van die tabbladen.

Ik heb de topic titel wat duidelijker gemaakt voor je, maar bedenk volgende keer zelf even een duidelijke :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
maar ik wil ook graag via de headset geluid horen omdat dit 7.1 surround system is en dat is zeer mooi en onmisbaar :P

in principe moet ik dan 2 uitgangen hebben, via de normale uitweg en de usb...

Verwijderd

Topicstarter
dus...

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
beetje vage kick...

maar als je nou gewoon probeert alleen je geluidskaart als opneem apartaat in te stellen zoals ShittyOldMen voorstelde zou dit mogelijk moete nzijn.
Pagina: 1