hallo,
Ik heb een beetje een groot probleem, ik wil namelijk de datum van de laatste update weergeven op mijn index. Nou is dat niet zo'n probleem want na een tijdje over het inet struinen kwam ik al gouw op dit script:
HOPELIJK KAN IEMAND ME HELPEN
Alvast bedankt,
Ik heb een beetje een groot probleem, ik wil namelijk de datum van de laatste update weergeven op mijn index. Nou is dat niet zo'n probleem want na een tijdje over het inet struinen kwam ik al gouw op dit script:
- <SCRIPT>
- <!--//hide
- document.write(document.lastModified);
- //end hide-->
- </SCRIPT>
- <marquee id="alertit" style="position:absolute;left:0px;top:0;background-color:#FFFFFF" onMouseover="this.scrollAmount=1" onMouseout="this.scrollAmount=speed"></marquee>
- <!-- verander hierboven de achtergrondkleur en eventueel de positie van de headliner -->
- <script type="text/javascript">
- //Verander hieronder je tekst die je wilt weergeven... Zoals je ziet kun je met alle html werken...
- var themsg='<font color="#0099CC" font size=3><b>HIER MOET DAN HET SCRIPT VAN DE DATUM VAN UPDATE KOMEN!!!! Laaste updates zijn: LAATSTE NIEUWS, RUBRIEK, ZOEK DE JONGENS, FOTOS CENTER PARKS!! <br></b></span>'
- var speed=8 //snelheid van scroller (1-10 of meer)
- var loops=1 //aantal malen dat de scroller te zien moet zijn... (continu vul je in : "infinite")
- function populatescroller(){
- var windowwidth=iecompattest().clientWidth
- document.getElementById("alertit").innerHTML=themsg
- document.getElementById("alertit").style.width=windowwidth
- document.getElementById("alertit").scrollAmount=speed
- document.getElementById("alertit").scrollDelay=20
- document.getElementById("alertit").loop=loops
- document.getElementById("alertit").onfinish=function(){
- document.getElementById("alertit").style.visibility="hidden"
- }
- }
- function iecompattest(){
- return (document.compatMode!="BackCompat")? document.documentElement : document.body
- }
- if (document.all && document.getElementById){
- window.onload=populatescroller
- window.onresize=populatescroller
- }
- </script>
HOPELIJK KAN IEMAND ME HELPEN
Alvast bedankt,