[XP64] Het Windows XP x64 driver en 64-bit software topic*

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 61.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:35
Ik heb nog altijd geen 64 bit drivers kunnen vinden voor het wifi/wlan add-on kaartje van de ASUS A8V Deluxe. Misschien dat mensen die hem hebben deze: http://www.ralinktech.com/supp-1.htm (railink 2500 X64) drivers kunnen proberen? Het gaat mij voornamelijk om de Accesspoint mode die speciaal via de bijgeleverde software van Asus werkt (is handig voor de laptop om verbinding te maken met het netwerk/internet).

Ik zou het graat willen weten als mensen dat wlan kaartje (ik geloof 130g ofzo) aan de praat hebben gekregen in AP-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ben voor het eerst op dit topic en heb al aardig wat software gezien die ik gebruik die het volgens jullie doen onder 64bit. Omdat ik ook veel software niet ben tegengekomen hier mijn lijstje software die ik wil gebruiken. Mischien kunnen jullie zien of er dingen in zitten die zeker nog niet werken.

MSN
Firefox
Winamp
Nero CD/Dvd burner (versie n.v.t.)
Photoshop (versie n.v.t.)
Office XP
Frontpage 2003
NZB Leecher
Grabbit
Grabbit
Beareshear
Limeweare
Smartftp
Magix Videodeluxe 2005 Plus
Pinnacle Studio 9
TMPGenc (versie n.v.t.)
Norton Internet Security 2005
Halflife 2
Battlefield 1942
Act of War
C&C Generals Zero Hour
Irfanview
Alcohol 120%
Clone DVD
Dvd Shrink

Werkt W64 trouwens goed samen in een netwerk met W32 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
michielvz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:18:
Ben voor het eerst op dit topic en heb al aardig wat software gezien die ik gebruik die het volgens jullie doen onder 64bit. Omdat ik ook veel software niet ben tegengekomen hier mijn lijstje software die ik wil gebruiken. Mischien kunnen jullie zien of er dingen in zitten die zeker nog niet werken.

Werkt W64 trouwens goed samen in een netwerk met W32 ?
Volgens mij moet jij het topic doorlezen... Zover ik weet werkt alles met StarForce beveiliging nog niet op w64 (iig GTR niet :()

En je moet je eens verdiepen in wat 64 nu eigelijk is.. heeft nl niets te maken met netwerkdingen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Xthemes.us schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 13:43:
Is het mogelijk om in windows XP (64 bit versie) de muissnelheid ergens in het register aan te passen ?
Ik heb dit OS namelijk gister geinstalleerd en de muissnelheid is nogal langzaam zelfs als ik hem zo gevoellig mogelijk instel.

Drivers voor de MX510 zijn er niet zover ik kon vinden en de standaard "mousespeed controller" op z'n hoogste zetten is me nog niet hoog genoeg. Heb het ook al geprobeert op de PS/2 poort i.p.v. de USB poort maar dat maakt niks uit.
Als iemand weet hoe dit aan te passen is in bijvoorbeeld het register, dan hoor ik het graag.
Logitech heeft me gemaild dat ze wel beta-drivers hebben maar die worden niet vrijgegeven aan consumenten. Alleen voor intern aftesten en dergelijke dus we zullen nog even moeten wachten.

offtopic:
Sorry, maar je had het kunnen weten aangezien Logitech wel al langere tijd toegeeft dat de MX510 niet draait onder Server2003-64, dus ook niet onder XP-64

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moet je een muis driver hebben, heb die nog nooit gebruikt, zefde als mijn keybord, werkt wel maar je gebruikt het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:30:
waarom moet je een muis driver hebben, heb die nog nooit gebruikt, zefde als mijn keybord, werkt wel maar je gebruikt het toch niet.
Omdat de MX510 nu ongeveer je halve bureau gebruikt bij een resolutie van 1280x1024 of hoger. Terwijl de software van Logitech onder Windows XP32 dit terug kan brengen tot 5 centimeter schuiven. :?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
heeft er al iemand een werkende firewall gevonden?
behalve Tiny Firewall 64 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
je hebt toch sp2 firewall wrom zou je wat anders wille.....

maar zeg heeft iemand de drivers gevonde van de 300k webcam die je van asus krijgt als je de asus 6800GT hebt gekocht?

ik vind niks :( behalve de forceware van nvidia.......maar neem niet aan dat dei daar tusse staat ^^

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik heb zins een paar dagen ook win64 er op staan,loop allemaal goed
zit alleen nog met een paar vraagjes

hoe zit het met de drivers van Creative Labs die zijn maar beperkt geldig
komen daar elke keer weer nieuwe voor in de plaats?

Verder heb ik nog een probleempje met rivatuner die werkt nog niet met de drivers van win64
weet iemand misschien een oplossing of wanneer ze met ondersteuning voor de win64 drivers komen

Deze prog. heb ik getest en doen het goed

DVD Shrink 3.2
DVD Decrypter
TorrenTopia
Nero Burning Rom 6.6.0.6
Microsoft AntiSpyware

game's

Halflife 2 (en counter strike ;) )
Battlefield: Vietnam (de punkbuster die ik er bij kreeg op de cd doet het gewone)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Bschnitz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:18:
je hebt toch sp2 firewall wrom zou je wat anders wille.....

maar zeg heeft iemand de drivers gevonde van de 300k webcam die je van asus krijgt als je de asus 6800GT hebt gekocht?

ik vind niks :( behalve de forceware van nvidia.......maar neem niet aan dat dei daar tusse staat ^^
Ik zit met precies hetzelfde, ik heb bij een Asus X800XT PE ook een 300k webcam gekregen. Helaas geen overige info. Als iemand de hoofdproducent/hoofdproduct naamgeving weet, dan wordt dat al gemakkelijker zoeken... :?

Wel heb ik rondlopen kijken en zag ik dat de Trust USB 2.0 SpaceCam 360 er flink veel op lijkt. Als Trust met x64 drivers uitkomt, dan kun je die misschien ook gebruiken. Maar ik verwacht echter niet snel dat Trust met x64 drivers uitkomt. |:(

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het begint er op te lijken, nog even en ik kan echt overstappen, want Eset heeft dit aangekondigd:
NOD32 for 64-bit platforms
May 27,. 2005

Eset has released a beta version of NOD32 2.5 for Windows XP x64 and Windows 2003 x64. To download the beta, click here.
Hier heb ik lang op zitten wachten, en eindelijk is het tot een release gekomen. De beste Antivirus die ik al tijden gebruik :) Eindelijk een fatsoenlijke Antivirus voor x64 :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
wat is er miss met Avast? is de beste ani virus die er is......

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
ik heb hier een heel raar probleem met windows professional x64....
als ik configuratie van het geluid op 5.1 doet ie dat niet... hij staat er even op kan het accepteren enzow maar als ik dat configuratie ding weer open doe staat ie weer op stereo speakers....
who can help me?! laat maar........... op een of andere manier.... zonder iets gedaan te hebben doet ie ut weer.... en nu doet ie het weer niet.... ik zit er ook over te denken om terug te stappen naar windows 32bit

[ Voor 27% gewijzigd door jimbojansen op 01-06-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27

DDX

ik heb het maar opgegeven
probeer het over een half jaartje wel eens ofzo
wat ik nml mis :

-soundcard drivers
-logitech drivers (zowel dinovo als stuurtje)
-daemon tools

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
DDX schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:02:
ik heb het maar opgegeven
probeer het over een half jaartje wel eens ofzo
wat ik nml mis :

-soundcard drivers
-logitech drivers (zowel dinovo als stuurtje)
-daemon tools
same here ik stap mss ook weer terug... wordt er een beetj moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02
'k Wilde vandaag ook maar eens een poging wagen met Windows XP 64, helaas stuitte ik meteen al op problemen. Ik heb een MSI K8N Diamond met een Silicon Image 3132 RAID Controller, ik kan nergens 64 bit drivers hiervoor vinden. Via MSI zelf, de site van Silicon Image, PlanetAMD etc. had ik geen succes, iemand dit al aan de praat gekregen?
Ik kan natuurlijk ook de NVRaid Controller gebruiken maar dan moet ik ook m'n werkende Windows XP 32 bit weer verwijderen, wordt wel een beetje erg veel werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

ik vraag me eigenlijk af waarmee ikzelf nou m'n progsels kan porten...

welke compilers voor het WIN/x64 platform zijn er al beschikbaar?
(zowel google/MS site/forum bieden geen soelaas)

[ Voor 18% gewijzigd door H!GHGuY op 02-06-2005 20:55 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
HIGHGuY schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:55:
ik vraag me eigenlijk af waarmee ikzelf nou m'n progsels kan porten...

welke compilers voor het WIN/x64 platform zijn er al beschikbaar?
(zowel google/MS site/forum bieden geen soelaas)
Ik bouw m'n programma's nu gewoon met Microsoft Visual Studio .NET 2005 Beta 2 (via Microsoft.com gratis te bestellen) en kan die ook voor x64 / Itanium compilen.
Voor eigen gebruik kun je het prima doen. Is het echter voor business, dan moet je nog wachten tot VS .NET 2005 final uitkomt...

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:49
Beta 2 heeft een go live mee gekregen (ik meende dat het zo heette), dat betekent dat je je progsels officeel mag release, en dat ze dus gebruikt mogen worden door alles en iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:40
Weet iemand of de Epson Perfection 660 (scanner) ondersteund wordt door Windows x64 ??
Heb zelf een Lexmark X2250 maar die wordt dus helemaal niet ondersteund , dus wil ik een oude Lexmark Z45 en die Epson van zolder halen zodat ik toch x64 kan gaan gebruiken.
Is er trouwens ook ergens een link waar ik alle hardware die x64 van zijn eigen ondersteun kan vinden ??
Heb op Google namelijk nog steeds niets gevonden.

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Ik krijg, zoals meerdere mensen in dit topic, windows 64 bit niet aan de praat met mijn promise 378 onboard sata raid controller. Ik heb windows 2003 64bit geprobeerd, maar na een vlekkeloze installatie, inclusief toevoegen van drivers bij het starten met F6, krijg ik voor nog geen seconde het windows logo. daarna reboot hij en komt hij niet meer voorbij dat windows logo. daar blijft hij steeds op rebooten. Ik heb officiele drivers van Asus gedownload voor de promise 378, maar het werkt niet.

kan iemand mij hier mee helpen? Ik zou graag 64 bit willen draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08 18:55

QkE

In your face Gnagna

Hmm. Volgens mij ben ik niet de enige met problemen ;)

Ik weet niet of er nog meer mensen hier zijn met dit probleem (bij google heb ik een paar Duitsers kunnen vinden), maar mijn catalyst drivers installeren niet fatsoenlijk. Tijdens de install krijg ik de foutmelding "file copy failed" en later in de installatie "fail to set the install registry key". Na de install doet het control panel van Ati het niet. Dus. Wie nog meer? Dan kunnen we een clubje oprichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Uit mijn hoofd is de driver van de promise 378 S-ATA controler niet goed.(je heb waarschijnlijk een boot disk gemaakt van de driver die op de CD van je moederboord staat.)
Er heeft een tijd geleden in deze topic een link gestaan voor wel een goede driver
Probeer anders eens keer te kijken op http://www.planetamd64.com/ .
Hier staat ook veel geschreven over drivers voor windows x64 en problemen van x64.
Hier is een link naar een promise driver :
http://www.planetamd64.com/index.php?download=240
Kijk ook even of je je schijven op de promise sata poorten heb gedaan of dat ze op de VIA poorten zitten.
Je kan ook de VIA 6420 S-ata driver proberen.
Voor het Ati probleem kijk hier eens :
http://www.planetamd64.co...howtopic=7298&hl=catalyst
Staat ergens halve wege iets over die Catalyst problemen.
Misschien heb je er wat aan.

[ Voor 41% gewijzigd door dierkx36 op 03-06-2005 14:38 . Reden: Heb 't gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ik heb de windows xp x64 besteld, dus ik hoop dat ik geen driverproblemen krijg. Ik heb al ff getest met een beta, en dat leek aardig te werken.
Ik kreeg alleen in Star Wars: KotoR 2 een framerate van 5 ofzo, tegenover 40+ in XP32. Waar zou dat behalve aan de displaydrivers nog meer kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Is dit toevallig in Dantooine dat je een hele lage frame rate haalt ??
Kijk dan hier effe :
http://www.planetamd64.co...showtopic=6726&hl=kotor+2
Zo niet , kijk hier effe :
http://www.planetamd64.co...ic=4468&hl=kotor%202&st=0

(Sorry , maar planetamd64 loopt gewoon voor op andere forum's al het gaat over problemen met windows x64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Speed_Sheep schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:15:
[...]

Ik bouw m'n programma's nu gewoon met Microsoft Visual Studio .NET 2005 Beta 2 (via Microsoft.com gratis te bestellen) en kan die ook voor x64 / Itanium compilen.
Voor eigen gebruik kun je het prima doen. Is het echter voor business, dan moet je nog wachten tot VS .NET 2005 final uitkomt...
is dit dan de enige compiler beschikbaar voor het x64/windows platform?

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
Ik snap het niet :( Bij mijn A8N SLI Mobo zat een driver cd waar OOK Windows 64 bit sound drivers op zitten.. Realtek AC97 zooi, maar het zijn dus een paar bestanden : een inf / cat / sys.. En nu ga ik dus naar add hardware, hij ziet een ****** Audio Controller, maar als ik handmatig wijs naar de dir met die files zegt ie dat ik het niet kan installen.. Zelfde files op officiele asus site :( :( :(

[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 03-06-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
QkE schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:17:
Hmm. Volgens mij ben ik niet de enige met problemen ;)

Ik weet niet of er nog meer mensen hier zijn met dit probleem (bij google heb ik een paar Duitsers kunnen vinden), maar mijn catalyst drivers installeren niet fatsoenlijk. Tijdens de install krijg ik de foutmelding "file copy failed" en later in de installatie "fail to set the install registry key". Na de install doet het control panel van Ati het niet. Dus. Wie nog meer? Dan kunnen we een clubje oprichten :)
kheb ook dat file copy failed maar dat fail to set the install registry key heb ik niet.... en bij mij doet control panel het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost81
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:35
Ghost81 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:21:
Ik heb nog altijd geen 64 bit drivers kunnen vinden voor het wifi/wlan add-on kaartje van de ASUS A8V Deluxe. Misschien dat mensen die hem hebben deze: http://www.ralinktech.com/supp-1.htm (railink 2500 X64) drivers kunnen proberen? Het gaat mij voornamelijk om de Accesspoint mode die speciaal via de bijgeleverde software van Asus werkt (is handig voor de laptop om verbinding te maken met het netwerk/internet).

Ik zou het graat willen weten als mensen dat wlan kaartje (ik geloof 130g ofzo) aan de praat hebben gekregen in AP-mode.
Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
AMD Athlon 64 Processor Driver for Windows XP x64 Edition and Windows Server 2003 x64 Editions Version 1.2.2.1: exe zip

[ Voor 5% gewijzigd door Speed_Sheep op 04-06-2005 01:16 ]

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
Getest en werkt als een zonnetje

Spybot S&D 1.4
Lavasoft Ad-Aware SE Plus Build 1.06r1
BitTornado 0.3.7 (stable version)
Avast Professional 4.6.665

Dat is het voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Speed_Sheep schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:15:
AMD Athlon 64 Processor Driver for Windows XP x64 Edition and Windows Server 2003 x64 Editions Version 1.2.2.1: exe zip
Oeh, die kwam ik gister ook tegen idd. Eindelijk, het werd tijd. Naja, ik had een hdd crash in m'n laptop, een goede reden dus om een verse windows x64 te gebruiken.

Maar zoals hierboven ook al aangegeven is, daemon-tools draait niet, en dat is al een goede reden om niet over te stappen. Evenals de ATi drivers, die werken ook voor geen meter op m'n mobile 9700 (misschien ook wel omdat die nog niet gesupport wordt, maar dat ff terzijde :P).

Opera 8 was een ramp onder x64. Ik weet niet of iemand het al uitgebreid getest heeft, maar ik kreeg random page errors, en het werkte maar half. Misschien dat Opera met een x64 browser komt :9

Ik heb de overstap nu iets van 5 keer geprobeerd, maar toch iedere keer terug naar x32 omdat er gewoonweg nog niet genoeg drivers/ software omgebouwd zijn tot x64. Best jammer, want het voelt best rap aan.

Ik geef het nog maar even de tijd, voordat ik de complete overstap maak.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Het enige wat ik echt nog jammer vind is dat er momenteel 0 webcamdrivers voor x64 beschikbaar zijn.
Heb zelf een Asus Webcam 300k die standaard bij de Asus EAX800XT PE geleverd wordt. Zal mooi zijn als daar een driver voor komt. Komt er echter een driver van een andere webcam, wellicht dat ik dan speciaal voor dit issue wel een nieuwe webcam koopt. :|

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
ja dat met die webcam zuigt best wel heb een 6800GT van asus en kreeg ook zon ding maar ja zijn 7 3d kaarten die ze erbij krijgen......maar als je wilt weeten welke chip erin zit dat kun je lezen uit de 32bit drivers :) heb ik ook al gedaan maar is nog niks op te vinde..... zelf mijn ouwe sweex 300k heeft geen drivers :( en dan het ergste GUNBOUND WC werkt niet *snik, die stomme nprotect denk dat ik hack en houd het game tegen met starte....:( , maar effe over de filebin try app, dat werkt perfect :) kan zelfs dvd's mounte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:53
cls schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:22:
Ik snap het niet :( Bij mijn A8N SLI Mobo zat een driver cd waar OOK Windows 64 bit sound drivers op zitten.. Realtek AC97 zooi, maar het zijn dus een paar bestanden : een inf / cat / sys.. En nu ga ik dus naar add hardware, hij ziet een ****** Audio Controller, maar als ik handmatig wijs naar de dir met die files zegt ie dat ik het niet kan installen.. Zelfde files op officiele asus site :( :( :(
niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

gwystyl schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:10:
[...]

Als het goed is zijn er vanaf juni (ik weet niet precies wanneer) language packs te downloaden. Zag ik een keer langskomen toen ik het proces van het omruilen van mijn XP32 voor XP64 doorliep. Ik kan het nu alleen nergens weervinden :(
Zojuist ook gezien, maar het Nederlands zat er niet bij.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
zucht download de drivers in de startpost oke!

ik heb ook en SLI A8N Deluxe en werkt prime... dus eerst lezen dan vraagen ^^ want had je ook maar 2 min in de startpost gekeken had je het wel gezien .....

Realtek AC' 97 Audio Drivers Win2003/XP64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Logitech heeft nog geen link op hun site beschikbaar naar de SetPoint drivers. HP heeft echter de "Logitech SetPoint Software for Microsoft Windows XP Professional x64" wel als download beschikbaar.

Wellicht interessant verschillende links uit de HP x64 driver page ook in de TP toe te voegen.

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Leadtek houdt zich rustig. Drie maanden geleden gemailed of er ook nog x64 drivers zouden komen voor mijn TV 2000 XP Expert TV-kaart. Geen enkele reactie gehad en op hun site zie ik ook nog niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met installatie problemen.
Booten vanaf cd, F6 voor raid driver voor schijven, installatie, geen probleem.
Zodra windows erop staat en voor de eerste keer wil booten, reboot de machine meteen als deze de schijf wil aaspreken. Ik heb twee WD raptors op de VIA raid zitten op een Asus K8V Deluxe moederbord. Als ik vanaf de cd start met de recovery console, zie ik dat wel alles op de schijf staat. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE

QkE

In your face Gnagna

dierkx36 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:23:
Voor het Ati probleem kijk hier eens :
http://www.planetamd64.co...howtopic=7298&hl=catalyst
Staat ergens halve wege iets over die Catalyst problemen.
Misschien heb je er wat aan.
jimbojansen90 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:31:
[...]

kheb ook dat file copy failed maar dat fail to set the install registry key heb ik niet.... en bij mij doet control panel het wel....
TNX voor de reacties. Jullie mogen wel lid worden van mijn clubje ;)
Ga het in ieder geval even proberen met driver cleaner zoals wordt gesuggereerd bij planetamd64.
Ben nu bezig met de helpdesk van ATI, maar tot nu toe geven die alleen maar onzin antwoorden. Rare problemen

[ Voor 33% gewijzigd door QkE op 06-06-2005 08:51 . Reden: dierkx36's reply over het hoofd gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02
Shartar schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:27:
Ik heb een MSI K8N Diamond met een Silicon Image 3132 RAID Controller, ik kan nergens 64 bit drivers hiervoor vinden. Via MSI zelf, de site van Silicon Image, PlanetAMD etc. had ik geen succes.
.......
Ik heb uiteindelijk MSI gemaild voor de 64bits drivers van de Silicon Image 3132 RAID Controller, deze worden begin Juli officieel gereleased maar ik heb gelukkig een beta-versie gekregen! :)
Ik zal ze eerst even testen, als ze een beetje goed werken dan upload ik ze wel even voor de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of er een x64 versie is van Deamon tools??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:09:
Weet iemand al of er een x64 versie is van Deamon tools??
www.daemon-tools.cc

Nee, en ze geven nog geen release date.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Nieuwe Firefox x64 build gebaseerd op Firefox Deer Park is nu ook beschikbaar.
  • Van Winrar 3.50 Beta 5 werkte eerst de shell extensions niet, ondanks de changelog. Nu verwijst de link naar een nieuwere file, welke wel werkt.

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27
Nieuw BIOS vereist voor XP x64 met Acer Aspire 1522?

XP x64 uitleg voor AS 1520 series

http://csd.acer.com.tw/SI...700400360a7a?OpenDocument

BIOS Pagina, waar GEEN 1.2.0 BIOS te vinden is

http://csd.acer.com.tw/SI...=1&Count=240&Collapse=8#8

Weet iemand waar ik deze bios kan verkrijgen?

Volgens deze pagina is deze bios vereist voor XP x64...

Ik gebruik nu BIOS 1.09, en XP x64 werkt...

Maar ik weet niet waar deze BIOS 1.2.0 te krijgen, en ik weet niet waarom deze vereist is

Hij staat ook niet op deze download lijst.

Heeft iemand dit gezien?

Ik hoop een oplossing te vinden hier, zonder gebruik te moeten maken van het dure 0900 nummer

[ Voor 27% gewijzigd door Juan op 09-06-2005 12:03 ]

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:47
Iemand toevallig nog ergens wat opgepikt over us robotics wifi drivers? (kan de drivers enrgens vinden, maar verder ook haast geen concrete berichten erover)

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik zal HP eens vragen of ze ook nog x64 support voor de Laserjet 1010 gaan doen. Toch wel een popi laserprintertje.

Of heeft XP x64 Edition zelf al ondersteuning voor deze printer aan boord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Is deerfield de toekomstige versie van firefox ofzo? Kan er namelijk op de site het verschil met de "normale" firefox niet vinden.
Heeft er iemand toevallig al drivers voor een standaard WIFI kaartje (Hoe heet die chip ook alweer)? Volgens mij zijn deze namelijk voor alle kaartjes gebaseerd op deze chip dezelfde drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
QkE schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:09:
Is deerfield de toekomstige versie van firefox ofzo? Kan er namelijk op de site het verschil met de "normale" firefox niet vinden.
Dit is de werknaam voor firefox2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:10:
Leadtek houdt zich rustig. Drie maanden geleden gemailed of er ook nog x64 drivers zouden komen voor mijn TV 2000 XP Expert TV-kaart. Geen enkele reactie gehad en op hun site zie ik ook nog niets staan.
Leaktek USA was sneller met antwoorden... :P

Eind juni komen er blijkbaar bèta-drivers beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Hey Mensen

Er is nu emulatie software voor x64
Virtual ISO
Ik heb hem nog niet geprobeerd!
Maar veel plezier ermee.

Greetz Luccie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

luccie schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:40:
Hey Mensen

Er is nu emulatie software voor x64
Virtual ISO
Ik heb hem nog niet geprobeerd!
Maar veel plezier ermee.

Greetz Luccie
8)7 8)7 Vindt het niet zo gek dat jij het nog niet geprobeerd heb |:(

reacties bij download:
Comment by: zsoltika007
Posted on: Tue, Jun 7 2005 1:45 pm

I fed up peoples who cant read and make 1 txt to the download section. And yeah this is just an offer not a download. realmad.gif
Posted on: Tue, Jun 7 2005 8:22 am

Next time pls make a link not a stupid txt. Lamer
Posted on: Tue, Jun 7 2005 8:21 am

Idiot! Its not a download. Can your read??
Comment by: dobster
Posted on: Sun, Jun 5 2005 7:58 pm

Comment by: josef
Posted on: Sun, Jun 5 2005 4:51 pm

Och. Not even a demo. Not buying something I can't try first...
Comment by: josef
Posted on: Sun, Jun 5 2005 4:49 pm

Yes! At last!
Comment by: TomCat_Ri
Posted on: Sun, Jun 5 2005 4:40 pm

Give us a direct download link with crack (if needed). We don't want to pay for stupid virtual drive!!! biggrin2.gif
Comment by: Sioux
Posted on: Sun, Jun 5 2005 3:25 pm

Very nice. A demo or a trial would even be useful.
Voor de duidelijkheid, het is een txt file waar je niks aan heb :?

[ Voor 3% gewijzigd door LoeiOrdinair op 07-06-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
LoeiOrdinair schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:44:
[...]

8)7 8)7 Vindt het niet zo gek dat jij het nog niet geprobeerd heb |:(

reacties bij download:

[...]

Voor de duidelijkheid, het is een txt file waar je niks aan heb :?
jah het is een txt file maar je hebt er wel wat aan het is een adres naar de echte link kga ff proberen...verdomme je moet betalen.. duszz... dat wordt dan maar downloaden... hmm is ook nog niet gereleased....:(:(

[ Voor 13% gewijzigd door jimbojansen op 07-06-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een 64 bit versie van het programma ISOBUSTER?? Dit zou namelijk een goed alternatief zijn voor deamon tools, aangezien er nog geen 64bit versie van DT is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de daemon tools/isobuster mensen, er staat in dit topic een link naar een werkend alternatief voor x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:08:
voor de daemon tools/isobuster mensen, er staat in dit topic een link naar een werkend alternatief voor x64.
jah dat wisten we al.. maar daar kan je ze alleen mee "uitpakken" en niet mounten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus??? Is er nou een 64bit versie ja of nee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbojansen90 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:35:
[...]

jah dat wisten we al.. maar daar kan je ze alleen mee "uitpakken" en niet mounten...
dat wisten we dus niet, je kan er gewoon alles mee mounten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
gebruik ik ook maar dan alleen om uit te pakken en niet om te mounten dan zegt ie parameter is incorrect (bij alle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbojansen90 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:30:
[...]

gebruik ik ook maar dan alleen om uit te pakken en niet om te mounten dan zegt ie parameter is incorrect (bij alle)
dan doe je toch iets verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Nvidia Forceware 76.71 beta 64-bit (SLI)

weet iemand hoe je deze drivers installeert???

er zit namelijk geen setup bij...

http://www.osnn.net/comments.php?shownews=11950

als iemand mij op weg kan helpen want de gewone drivers geven bij het spelen van san andreas fouten en dan kan ik mijn systeem rebooten... ik hoop dat deze werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Virtual clonedrive vind ik ook altijd heel prettig werken trouwens. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar er staat iets vreemds in de history. Aan de ene kant zeggen ze dat ze 64 bits drivers hebben toegevoegd, maar aan de andere kant zeggen ze dat ze ervoor hebben gezorgd dat hij niet meer installeerd op 64 bit. Iemand zin om het te proberen? http://www.slysoft.com/en/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Zoals diverse andere tweakers al vermelden is ook bij mijn installatie een onbekend apparaat gevonden. Ik kan in dit topic niks terugvinden welk apparaat het kan zijn.

Het moederbord is een ASUS A8N SLI
Tevens de NFORCE 6.39 drivers geinstalleerd en de laatste 64 bit drivers gedownload voor mijn videokaart.

Ik zie niet zo welk apparaat ik zo zou kunnen missen, hopelijk heeft iemand op dit forum een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
iemand al drivers gevonden voor de Canon Pixma 4000 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dominion99 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:31:
Zoals diverse andere tweakers al vermelden is ook bij mijn installatie een onbekend apparaat gevonden. Ik kan in dit topic niks terugvinden welk apparaat het kan zijn.

Tevens de NFORCE 6.39 drivers geinstalleerd en de laatste 64 bit drivers gedownload voor mijn videokaart.

Ik zie niet zo welk apparaat ik zo zou kunnen missen, hopelijk heeft iemand op dit forum een oplossing.
Kan je in apparaatbeheer klikken op eigenschappen om uit te vinden waar het apparaat zich bevindt? Is het bijv een USB apparaat of PCI of ergens vast op het moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het al fout bij de instalatie van Xp64.
ik heb keurig een verse partitie gemaakt, start op van cd en begin de instalatie, maar na ong. 75% van installing devices springt mijn beeld op zwart en gebeurt er niks meer.
Moet ik zoms van tevoren al enige x64 drivers instaleren? ik heb het idee dat het mn videokaart is namelijk.

Setup:
Asus K8N moederbord
AMD Athlon 64 3000+
2x 512mb ddr 400
Radeon 9800 pro 256

iemand enig idee wat er niet goed gaat?

ps, ik hoop dat ik in het goede topic zit, dacht dat dit toch een software/driver iets was :)

Het is trouwens alleen met de 64 bits, heb op een andere partitie gewoon xp pro draaien en daar is niks mis mee, als ie ook uitslaat bij het instaleren van XP64 kan ik gewoon resetten en booten naar XP pro zonder problemen.
partitie voor XP64 is 8GB groot en als NTFS primaire partitie geformateerd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphrodisiac
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04-2023

aphrodisiac

*zzz*

dominion99 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:31:

Check de volgende twee reacties...:

[rml]Mindfields in "[ Asus P5GD1 Pro] Blijf een onbekend appa..."[/rml]
[rml]Pres_Lincoln in "[ Asus P5GD1 Pro] Blijf een onbekend appa..."[/rml]

Installeren van AI Booster lost het raadsel op, mits je natuurlijk softwarematig wil overclocken.

pc specs | mijn specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:24:
[...]

dan doe je toch iets verkeerd :)
wil je het mij dan even uitleggen... ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
QkE schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:31:
Virtual clonedrive vind ik ook altijd heel prettig werken trouwens. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, maar er staat iets vreemds in de history. Aan de ene kant zeggen ze dat ze 64 bits drivers hebben toegevoegd, maar aan de andere kant zeggen ze dat ze ervoor hebben gezorgd dat hij niet meer installeerd op 64 bit. Iemand zin om het te proberen? http://www.slysoft.com/en/download.html
doesn't work :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
aphrodisiac schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Check de volgende twee reacties...:

[rml]Mindfields in "[ Asus P5GD1 Pro] Blijf een onbekend appa..."[/rml]
[rml]Pres_Lincoln in "[ Asus P5GD1 Pro] Blijf een onbekend appa..."[/rml]

Installeren van AI Booster lost het raadsel op, mits je natuurlijk softwarematig wil overclocken.
Met de directe link naar de juiste AI booster

http://www.asuscom.de/pub/ASUS/misc/utils/AIBooster20051.zip

:)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Super bedankt het werkt.

Nou ik weet wat het onbekende apparaat was zie ik dat het programma ook op de ASUS CD staat die bij het moederbord zat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimbojansen90 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:37:
[...]

wil je het mij dan even uitleggen... ?!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:09:
[...]

http://www.winimage.com/misc/filedisk_modbin64_tray.zip

let er dus wel op dat je de goede driver installeert (zie boven)! je hebt alleen de dingen uit de x64 dir nodig.
en in jouw geval; controleer ook even of je het juiste type image hebt geselecteerd (iso/bin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Geweldig! :) Zoek me al heel de avond een ongeluk.
Ben vanavond begonnen met de installatie van Windows 64-bit, en 't valt qua ondersteuning reuze mee merk ik wel. Alleen daemon tools werkt tot nu toe niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Rene59 op 10-06-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osado
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 00:04
Nadat ik vandaag mijn nieuwe pc kon ophalen zat ik er aan te denken om maar direct de stap naar WinXP-64 te maken. Specs:

AMD Athlon 64 3000+
AOpen Midi Tower H600B ATX 350W
Asus A8N-SLI nForce4
Asus Videokaart PCI-e Radeon X600Pro 128MB DDR
Pioneer DVD-/+RW DVR-109
2 x Samsung 80GB SATA150 8MB FDB, SP0812C in RAID 1 configuratie
2 x TwinMOS 512MB DDR SDRAM PC3200 CL2.5

Prima.... na nog wat hardware gerommel (tja, het blijven pc's...) wilde ik gaan beginnen met installeren. Dat viel niet mee. Uiteindelijk heb ik het weten te vinden dat ik dus de RAID drivers voor de NVidia moest installeren na F6 te hebben gedrukt in de installatie van Windows. Probleem is wel dat ie 2 bestandjes niet kon vinden, namelijk nvraid.cat en nog eentje. Weet 'm zo niet meer maar begon ook iets met nvraid.... Hoe dan ook, heb ze genegeerd en de installatie laten afmaken. Vervolgens WinXP gestart. Kreeg al gelijk een melding, iets over "Generic Host Process for Win32 Services has encountered a problem and needs to close". Ok, mooi klaar mee :). Weet niet of het schadelijk was, maar vervolgens nog even wat gekeken of die 64 bit wel zo snel was (puur en alleen met de kale versie en dus geen andere software). Anyway....vervolgens wilde ik herstarten en toen kwam ie al direct met dat Windows niet goed was afgesloten etc. Dus dat ik kon kiezen voor Normaal opstarten of safe mode etc. Koos in eerste instantie voor normaal. Kwam toen in Windows. Ff wachtwoord invullen....EN........herstart....en sindsdien kan ik op geen enkele manier meer in Windows komen. Hij blijft bij het logo hangen tijdens het opstarten.

Kortom, is dit een bekend probleem? Ook wat betreft die drivers voor de RAID config...zijn die ECHT noodzakelijk of misschien ook wel de oorzaak dat ie nu niks meer doet?
Zou dit dan ook problemen gaan opleveren als ik er een 32-bit versie van WinXP op ga zetten. Maw, heb ik dan wel voldoende drivers die ik van de CD van ASUS haal?

Hoe dan ook, het bewijs is wederom geleverd. Ben dan wel geen supertweaker, maar pc's blijven ongebruikersvriendelijk. Net zoals auto's als je daar geen verstand van hebt. >:)

Ik ga maar eens slapen. Misschien dat jullie nog wat tips/adviezen/ervaringen met me kunnen delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kan op het forum en google niet echt iets vinden over een mogelijke Windows XP Home 64 bit versie. Aangezien dit het meest recente/actieve topic is, zet ik hier mijn vraag.

Ik ben namelijk een pc voor een familielid aan het samenstellen en kan er voor 50 euro meer een Pentium 630 in zetten in plaats van een Pentium 530J (beiden 3GHz). De 630 heeft 64 bits ondersteuning, de 530J niet. Een investering in toekomstige compatibiliteit zullen we maar zeggen, maar of dat nodig/zinnig is weet ik nog niet (iemand advies?).

Aangezien XP Pro ook weer duurder is dan Home, en ze helemaal geen Pro nodig hebben, vraag ik me af of er ook een (goedkopere) Windows XP Home 64 bit komt. Of zou je tegen een kleine meerprijs tzt een XP Home kunnen upgraden naar een XP Pro 64bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Voor zover ik begrepen heb komt er geen 64-bit Home versie en kun je een 32-bit Home versie ook niet inruilen voor de 64-bit Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:14:
Ik kan op het forum en google niet echt iets vinden over een mogelijke Windows XP Home 64 bit versie. Aangezien dit het meest recente/actieve topic is, zet ik hier mijn vraag.

Ik ben namelijk een pc voor een familielid aan het samenstellen en kan er voor 50 euro meer een Pentium 630 in zetten in plaats van een Pentium 530J (beiden 3GHz). De 630 heeft 64 bits ondersteuning, de 530J niet. Een investering in toekomstige compatibiliteit zullen we maar zeggen, maar of dat nodig/zinnig is weet ik nog niet (iemand advies?).

Aangezien XP Pro ook weer duurder is dan Home, en ze helemaal geen Pro nodig hebben, vraag ik me af of er ook een (goedkopere) Windows XP Home 64 bit komt. Of zou je tegen een kleine meerprijs tzt een XP Home kunnen upgraden naar een XP Pro 64bit?
het klinkt niet alsof je familielid uberhaupt iets met de 64-bit features zou gaan doen, ik zou gewoon lekker xp-home gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Heeft iemand al zo'n SMC wireless 54 PCI kaartje aan de praat gekregen?
Ik heb nu tijdelijk een utp kabel door 't huis gegooid, maar die zal toch vrij vlot weer weg moeten m'n vriendin kennende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
na een paar maanden x64 getest te hebben ben ik teruggeschakeld naar windows xp 32bit..

voornaamste reden hiervoor was dat ik gta san andreas niet deftig kon draaien omdat de nvidia drivers continue crashten en een koude reboot tot gevolg had.

Toen ik terug op xp32 zat vond ik dat deze veeeeel rapper draaide dan op 64

Kan ik eindelijk weer deamon tools gebruiken, men tv kaart ook en ook gta spelen natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 26-08 14:16
kan iemand bevestigen of Battlefield 2 demo in windows 64 aanzienlijk sneller is dan in win32 xp? (dat zou dan overigens de eerste game zijn, maar de geruchten gaan dat het zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Wel een beetje triest dat logitech zijn drivers nog niet heeft aangepast naar 64bit! :( Heb die mouseware en itouch drivers wel nodig aangezien ik er veel gebruik van maak! :(

Of zoek ik weereens niet goed? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand trouwens al benchmarks gezien (of gedaan) tussen xp32 en en xp64-final (niet de beta dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

-CKY2K- schreef op zondag 12 juni 2005 @ 09:20:
Wel een beetje triest dat logitech zijn drivers nog niet heeft aangepast naar 64bit! :( Heb die mouseware en itouch drivers wel nodig aangezien ik er veel gebruik van maak! :(

Of zoek ik weereens niet goed? :X
Ik heb onlangs een link gezien van, ik meen, HP die 64-bits Logitech software had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

hully schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:09:
kan iemand bevestigen of Battlefield 2 demo in windows 64 aanzienlijk sneller is dan in win32 xp? (dat zou dan overigens de eerste game zijn, maar de geruchten gaan dat het zo is)
Nog een keer, ja, hij draait aanzienlijk beter op x64 :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Laatst online: 15-03 22:45
Handig om te weten:

Backup software: UltraBac Software 8.0 http://www.ultrabac.com/news/20press-releases/050104_v8.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
FnF schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:08:
[...]

Nog een keer, ja, hij draait aanzienlijk beter op x64 :Y)
dat is nou raar.... ik heb het gevoel dat ie veel langzamer gaat dan op 32bit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wildfire schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:04:
[...]

Ik heb onlangs een link gezien van, ik meen, HP die 64-bits Logitech software had.
Dat staat in de startpost geloof ik (Linkje). Alleen is dat geen iTouch of Mouseware, maar Setpoint. Dat werkt samen met enkele desktops, maar niet met mij desktop comfort :(

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 12-06-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
gwystyl schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:34:
[...]

Dat staat in de startpost geloof ik (Linkje). Alleen is dat geen iTouch of Mouseware, maar Setpoint. Dat werkt samen met enkele desktops, maar niet met mij desktop comfort :(
Hmmm das spijtig dan....draait studio mx 2004 van macromedia en adobe creative suite 2 wel gewoon onder xp 64?
ik ga maar een dual bootje maken als ik terug kom van vakantie om alles eens te testen denk ik...maar zoals ik het nu zie zal het nog wel even gewoon 32bit blijven helaas :(

Ach ja voor de gewone gebruiker zit er toch weinig voordeel aan dat 64bit....;)

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 13-06-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
Ja, adobe creative suite 2 doet het onder x64. Installatie van de bundel in een keer werkte bij mij echter niet, leek erop dat hij problemen had met de speciale characters in Program Files (x86). Onderdelen los installeren werkte bij mij wel.

Weer wat nieuws: Lexmark Windows XP 64-bit Compatibility list

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Draai nu x64 pro corp versie. SP1 incl. Moet zeggen tot nu toe erg goed. Drivers ondersteuning prima.
Een blijvertje...alleen GURU-clock krijg ik niet werkend!!...maar dat geeft niet :9

edit: Verdomme, hing weer na een re-start in de reboot-lus. Maar weer m'n 32-bits GHOST-image teruggezet. Nu kap ik met dat gekloot kost te veel tijd |:(

[ Voor 30% gewijzigd door silitek op 13-06-2005 12:54 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkE

QkE

In your face Gnagna

Heeft iemand toevallig al een ATI Allinwonder aan de praat? Hiermee bedoel ik dus de drivers voor de tvkaart... Op internet ben ik al een paar berichten tegengekomen dat het werkte, maar ik kan totaal geen x64 WDM driver vinden. Op de ATI site zeggen ze je gewoon de standaard Windows drivers moet gebruiken, maar Windows kan niks vinden.

Tip: Als je control panel het trouwens niet doet heeft dat waarschijnlijk te maken het gebruik van meerdere Windows gebruikers.

[ Voor 17% gewijzigd door QkE op 13-06-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
jimbojansen90 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:09:
[...]

dat is nou raar.... ik heb het gevoel dat ie veel langzamer gaat dan op 32bit 8)7
benchmarkjes zouden super zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
hully schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:32:
[...]

benchmarkjes zouden super zijn ...
3D mark 03 6700 echt precies:P... hardware specs: ATi Radeon 9800@ Core: 420 Mem: 390
AMD Athlon XP 64bit 3000+ @ 2475
4x256 Corsair Twinx @ 225 Mhz
2x160 GB ATA WD1600JB
Asus A8V-deluxe (non-wifi) rev. 2
als je nog meer moet weten zeg het maar 3D mark 05 weet ik niet meer :Z

[ Voor 9% gewijzigd door jimbojansen op 13-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
jimbojansen90 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:53:
[...]

3D mark 03 6700 echt precies:P... hardware specs: ATi Radeon 9800@ Core: 420 Mem: 390
AMD Athlon XP 64bit 3000+ @ 2475
4x256 Corsair Twinx @ 225 Mhz
2x160 GB ATA WD1600JB
Asus A8V-deluxe (non-wifi) rev. 2
als je nog meer moet weten zeg het maar 3D mark 05 weet ik niet meer :Z
sorry maar ik bedoelde eigenlijk een benchmark vergelijk van battlefield 2 demo in win xp 32 bit en win xp 64 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
hully schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:23:
[...]

sorry maar ik bedoelde eigenlijk een benchmark vergelijk van battlefield 2 demo in win xp 32 bit en win xp 64 bit.
ghehe .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand iets meer over de flashplayer 7 wanneer die gaat werken onder x64 ?
Tweede vraag dat ik wilde stellen is of er een degelijke pakketje bestond die motherborad monitor kan vervangen ? Het programma ondersteund namelijk men huidige setup niet meer en vind het toch wel handig .

Wil nog steets de volgende zaken monitoren ;

Cpu speed
cpu temp
hd temp
mobo temp
fans speed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
Flasplayer 7 werkt gewoon zolang je een 32bit browser gebruikt, hetzelfde geld voor java.
Zoek een op google naar een monitor programma, ik zou er zo geen een weten.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laat alsjeblieft de discussie ontopic over software en drivers voor x64 verlopen. Vragen cq. problemen mogen in een apart topic, en zullen hier worden verwijderd!