Zijn er wel...
Die worden óf aangesloten op de puls, óf reageren op omgevingsgeluid...
Ja dat laatste is handig, heb je een verhitte discussie met je medereiziger, gaat je radio dat proberen te overstemmenMikeyMan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:36:
Zijn er wel...
Nederlands is makkelijker als je denkt
als je allebei erg bedreven bent in het langdurig imiteren van motor en afrolgeluid, kun je dat hebben ja...SeatRider schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:57:
[...]
Ja dat laatste is handig, heb je een verhitte discussie met je medereiziger, gaat je radio dat proberen te overstemmen
Nee, verder onthoud hij alles!MikeyMan schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:41:
Zijn de zenders ook pleite?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Klopt. Ik heb dat wel eens geprobeerd en het is kraakhelder, alleen geen muziek meer dusGodDamage schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:41:De stemmen van TomTom zijn prima te verstaan vanuit de telefoon en ik ben blij dat die niet over de radio gaan. Dat zou ook betekenen dat de radio op Bluetooth Audio moet staan, dan hoor je alleen de stemmen en verder niets of niet?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik heb vandaag (ook) de JVC KD-BT1 gekocht, erg leuk speelgoed!GodDamage schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:41:
Nog een leuke tip voor pocketpc gebruikers: WM5torage
Dit programma veranderd de identiteit van de USB aansluiting van USB-apparaat naar USB apparaat voor massa-opslag. Dit betekent dat je jouw telefoon als harde schijf aan de radio kunt hangen en de muziek die op jouw sd-kaartje/telefoongeheugen staat kunt afspelen op de radio. Het allermooiste is eigenlijk nog dat de telefoon dan opgeladen wordt.
Mijn telefoonboek werkt dus nog steeds perfect. Sms'jes worden niet doorgegeven maar dat hoeft ook niet. De stemmen van TomTom zijn prima te verstaan vanuit de telefoon en ik ben blij dat die niet over de radio gaan. Dat zou ook betekenen dat de radio op Bluetooth Audio moet staan, dan hoor je alleen de stemmen en verder niets of niet?
Ik heb het btw over de JVC!
Verwijderd
Ik zie dat jij ook de jvc kd-bt1 gebruikt in combinatie met de SPV M600? Mooi!Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:46:
[...]
ikn heb er zelf ook een hdd van freecom aan hangen een 160gb schijf bus power fat32 aleen nu merk ik dat hij soms oven overslaat als er een nr afgespeeld woord het is geen schok ofzo omdat ik rij wand als ik stil staat dan doet hij het ook verder een top apperaat ik heb de bluetooht aleen gepaird staat verder geen adresboek wand dat werkt niet met mij spv m600 beetje jammer ook nog geen flash update beschikbaar voor de radio volgens mij
wie heeft hier ook last van ? gr piety
Verwijderd
http://www.jvc-victor.co.jp/english/car/bluetooth/index.htmlKwakky schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:11:
Ik ben van plan om de JVC KD-BT1 aan te gaan schaffen. Maar ik kan nergens een lijst vinden met telefoons die goed werken met deze radio. Ik heb een Qtek s200 en een Samsung E900. Werken deze telefoons?
Bluetooth zou een universeel protocol moeten zijn...Bram77 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:58:
Bluetooth is een universeel protocol.
signature
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Flying High!
Nee, want dan kun je net zo goed een parrot monteren. Het voordeel van dit ding is dat je alleen maar een 12v lijntje hoeft te leggen en je speaker en microfoon dicht bij je hoofd komen te zitten.Bram77 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:24:
Nee, maar het ziet er wel interessant uit. Ik vraag me alleen af of het geluid over de speakers van de autoradio kan.
Als het goed is kan het wel aangezien die FM kan uitstralenBram77 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:24:
Nee, maar het ziet er wel interessant uit. Ik vraag me alleen af of het geluid over de speakers van de autoradio kan.
Flying High!
[ Voor 36% gewijzigd door Arfman op 25-09-2007 19:23 ]
Verwijderd
Dit is eentje die een hoge kans heeft bij mij!SeatRider schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:43:
Ik heb sinds een week de Sony MEX-BT2500 autoradio/cd/mp3 speler met bluetooth in mijn auto zitten:
[afbeelding]
Was 149 euro bij Mediamarkt in Rotterdam, wat best wel scherp is voor een normale winkel.
Twee jaar terug in een vorige auto had ik een Pioneer DEH-P70BT met grofweg dezelfde functionaliteit en ik moet zeggen, de Sony bevalt stukken beter.
Het is een rechttoe-rechtaan radio, waarbij alles precies werkt zoals je het verwacht. Geen overbodig drukke display of overbodig veel knopjes. Wat ik in de Pioneer zo onbegrijpelijk vond is dat je diep in een menu moest duiken om de random functie aan of uit te zetten, hier zit ie gewoon op het frontje.
Het microfoontje van de carkit zit in de headunit dus geen draden trekken voor een losse microfoon. Het is afhankelijk van hoe laag je radio zit in je auto of dat handig is, in mijn geval gaat het prima. Mensen hebben geen moeite me te verstaan.
Verder bleek mijn telefoon (HTC-S620) streaming audio te ondersteunen, ik kan dus ook de mp3tjes vanaf mijn telefoon spelen. Echt handig is dat overigens niet, maar leuk dat 't kan.
Pet peeves: De radio gaat niet automatisch aan als je het contact aanzet, je moet 'm inschakelen met 'source'. Schakelen van CD naar TUNER gaat via BT AUDIO, BT PHONE en AUX, hetgeen een hoop klikken is. AUX kun je in het menu uitzetten, de rest niet.
Oh, en eindelijk weer eens een radio die niet 4 cm uit je dashboard steekt!
...:::everybeat.nl
Is er iemand die de Rhythm & Blue ook heeft en deze werkende heeft gekregen met een Windows Mobile 6 telefoon? Ik heb een Samsung i620 en hij kan geen telefoonboek synchroniseren, wat de functionaliteit nogal nihiliseertStevenK schreef op zondag 22 april 2007 @ 07:38:
Ik heb sinds gisteren een Parrot Rhythm & Blue en ik ben er erg tevreden mee: geluidswaliteit is goed, bedieningsgemak is goed, koppeling met m'n S200 gaat perfect.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
nee, werkt niet. Er is wel een 3rd party programma waarmee het wel werkt op de i600 (www.jetwaremobile.com), maar dit programma wil op mijn i620 niet werken.Acolyte57 schreef op zondag 11 november 2007 @ 20:10:
[...]
Is er iemand die de Rhythm & Blue ook heeft en deze werkende heeft gekregen met een Windows Mobile 6 telefoon? Ik heb een Samsung i620 en hij kan geen telefoonboek synchroniseren, wat de functionaliteit nogal nihiliseert
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Hiervoor had ik een RAZR, die er prima mee werkte. Als het de eerste keer meteen prima werkt ga je er niet standaard van uit dat het bij een andere telefoon niet werkt. Overigens vind ik dat wel een flauw argument; die dingen worden verkocht als een Bluetooth autoradio - dat impliceert dat het enige wat je nodig hebt voor de carkit functie Bluetooth is. En dat heeft m'n i620 welMikeyMan schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:12:
Dat had je vantevoren ook op de site van parrot kunnen vinden...
Een voor een ja, wat toch zo'n 15-20 seconden per contact kost. En niet met een 100% succes rate, maar meer 3 uit 4. Met een paar honderd contacts in m'n telefoonboek... Je kunt je voorstellen dat ik daar niet blijer van wordt.Maar je kunt de contacten toch versturen naar de parrot...?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Jouw uitspraak laat ook al helemaal zien wat er mis is... 'zo universeel is als het impliceert'... de implicatie van Bluetooth is dat het alles universeel met elkaar laat praten, geen issues verder. Ik was verder niet bekend met enige problemen die er zouden kunnen zijn.MikeyMan schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:27:
Tsjah, volgens mij is het algemeen bekend dat bluetooth niet zo universeel is als het impliceert...
Daar verschillen de meningen sterk over, als ik het op verschillende internetfora zo bekijk... Of kun je me naar een site sturen die daar daadwerkelijk informatie over geeft? Ik ben wel benieuwd naar hoe het hele verhaal daadwerkelijk zit, op dit moment neig ik meer naar het verhaal van incompetentie bijParrot te geloven.Daarnaast; bluetooth opzich werkt ook... Alleen worden er door jouw telefoon (dus zeer zeker niet door parrot) enkele functies niet ondersteund...
Verwijderd
Verwijderd
je denkt dat het wegvallen van die ck7w door de microfoon komt? dan is de zwanehals ook een optie inderdaad.MikeyMan schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:22:
Ik zou voor een nieuwe radio + ck3200 gaan...
Geluid van die ck7w is natuurlijk goed op te lossen door een zwanenhals te monteren...
Verwijderd
het is soms een seconde wegvallen inderdaad.MikeyMan schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:11:
Nouja, als het wegvallen is, wordt het natuurlijk lastig een oorzaak aan te wijzen. Maar als het algehele matige geluidskwaliteit is, kan een microfoon veel schelen...
Verwijderd
Verwijderd
bij mijn auto hetzelfde.the noise schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:28:
even reagerend op die nokia ck7; wij gebruiken die op de zaak ook in de lease auto's. Tussen collega's onderling bellen is de kwaliteit bagger.. naar een vaste lijn gaat het wel. Wij hebben ook de zwanenhals maar dat hielp bar weinig ..
Verwijderd
sinds vandaag in de auto! helemaal super! geluid werkt top en iedereen met wie ik bel zegt dat ik goed verstaanbaar ben!Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:35:
[...]
bij mijn auto hetzelfde.
heb besloten deze te bestellen
http://www.pioneer.nl/nl/products/DEH-P65BT/print.html
hopelijk is de kwaliteit beter
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 21:23 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
[ Voor 45% gewijzigd door dread op 25-01-2008 10:44 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ben echt zwaar aan het twijfelen tussen de jvc en deze pioneer. Iemand een idee hoe het zit met de geluidskwaliteit?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:35:
[...]
bij mijn auto hetzelfde.
heb besloten deze te bestellen
http://www.pioneer.nl/nl/products/DEH-P65BT/print.html
hopelijk is de kwaliteit beter
Verwijderd
Verwijderd
Werkt deze ook lekker met telefoonboek enz.?! want volgens mij geeft deze nog geen eens het nummer weer of wel?SeatRider schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:43:
Ik heb sinds een week de Sony MEX-BT2500 autoradio/cd/mp3 speler met bluetooth in mijn auto zitten:
[afbeelding]
Was 149 euro bij Mediamarkt in Rotterdam, wat best wel scherp is voor een normale winkel.
Twee jaar terug in een vorige auto had ik een Pioneer DEH-P70BT met grofweg dezelfde functionaliteit en ik moet zeggen, de Sony bevalt stukken beter.
Het is een rechttoe-rechtaan radio, waarbij alles precies werkt zoals je het verwacht. Geen overbodig drukke display of overbodig veel knopjes. Wat ik in de Pioneer zo onbegrijpelijk vond is dat je diep in een menu moest duiken om de random functie aan of uit te zetten, hier zit ie gewoon op het frontje.
Het microfoontje van de carkit zit in de headunit dus geen draden trekken voor een losse microfoon. Het is afhankelijk van hoe laag je radio zit in je auto of dat handig is, in mijn geval gaat het prima. Mensen hebben geen moeite me te verstaan.
Verder bleek mijn telefoon (HTC-S620) streaming audio te ondersteunen, ik kan dus ook de mp3tjes vanaf mijn telefoon spelen. Echt handig is dat overigens niet, maar leuk dat 't kan.
Pet peeves: De radio gaat niet automatisch aan als je het contact aanzet, je moet 'm inschakelen met 'source'. Schakelen van CD naar TUNER gaat via BT AUDIO, BT PHONE en AUX, hetgeen een hoop klikken is. AUX kun je in het menu uitzetten, de rest niet.
Oh, en eindelijk weer eens een radio die niet 4 cm uit je dashboard steekt!
Hij doet niks met telefoonboek en geeft ook geen nummers weer.Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:09:
[...]
Werkt deze ook lekker met telefoonboek enz.?! want volgens mij geeft deze nog geen eens het nummer weer of wel?
Ik heb een Pioneer DEH-P85BT icm SE K850i. Bleutooth carkit werkt perfect en geluid werkt super. Het volume van je telefoon is onafhankelijk van het volume van de radio. Dus als je de muziek superhard hebt staan is het niet zo dat als je de telefoon opneemt dat dit ook superhard staat. Wat wel niet lukt is om mijn telefoonboek naar de radio te zenden via bleutooth. Op de één of andere manier kan dat niet met de k850i. Een enkel nummer heb ik niet geprobeerd. Een oplossing zou kunnen zijn het maken van een nokia adres boek bestand op de computer kan zo even niet op de naam komen .vst of zoiets.More-Is schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 00:27:
Iemand toevallig al de Pioneer DEH-P65BT of P85BT live gezien? Met de P85BT kun je ook nog eens (met een optioneel kabeltje) je iPod rechtstreeks aansluiten en bedienen.
Pioneer DEH-P85BT
Pioneer DEH-P65BT
Lijken me ook wel aardige opties voor dit topic.
Verwijderd
Nikon D70 | Nikkor 18-70mm F3.5-4.5G | Nikkor 50mm F1.8 | Micro Nikkor 60 F/2.8 | Tokina AF 12-24mm F/4 | Crumpler Pyjama Pride (L)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
T60P Widescreen
De ene telefoon werkt beter dan de andere... Maar over het algemeen hoor je het verschil wel hoorGonadan schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:34:
Als het microfoontje het punt was hoe kan dat dan in vredesnaam opgelost worden door een andere telefoon te gebruiken?
Verwijderd
Verwijderd
Kwestie van de A2DP-instellingen aanpassen in het register of met tweaktools als advanced config. Met deze tool kun je het beste de volgende instellingen gebruiken:Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:46:
Nu vind ik het streamen vanaf de HTC naar de Pioneer een stuk minder. Ik vind het verschil tussen een mp3tje vanaf de HTC en een cd gewoon te groot. Ligt dit aan de telefoon of aan de radio? Is er misschien een stukje software in windows mobile te installeren dat de kwaliteit beter maakt of moet ik de radio toch maar in gaan ruilen?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
T60P Widescreen
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
[ Voor 21% gewijzigd door d4jo op 07-05-2010 18:37 ]
Draadloos laden op onze Zon
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq