Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung E800 - Orange Sim-lock verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aardige tijd opzoek naar de unlockcode voor mijn ouwe samsung E800, heb nu een D500 gekocht en daar kon ik hem zo vanaf halen door een bepaalde code in te voeren.

Is er iemand die mij de code voor de E800 kan geven?

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
Hier mag op GoT volgens mij niks over gezegd worden. Lees de FAQ

En ik denk eens de modjes wakker :O zijn hier ook onmiddelijk een slotje opkomt!

BLU3_VV

Verwijderd

Topicstarter
damn... gewoon zielig..... Tweakers.... Tweaken wil toch zeggen dat je je dingen aanpast? en naar eigen hand mod... iets goedkoop kopen en er dan doormiddel van tweaken iets duurders van te maken.....maar hoor wel meer klachten over GOT..

owja ... modje wakker? volgens mij doen ze nix anders dan alleen topics in de gate houden B)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 00:44 ]

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er staat toch duidelijk dat het niet mag hier, of je het er nou mee eens bent of niet. Het is een schemergebied waar ze bij Tweakers liever uit blijven. Voor dat hele simlock gedoe heb je Tweakers niet nodig, tweakers kunnen je niet helpen want iedere telefoon heeft een eigen code, via Google kun je alles vinden en er zijn bedrijven en individuen zat die tegen betaling simlocks verwijderen.

En ja, ik ben het met je eens dat een van de meest belangrijke doelen van tweaken is dat je een produkt een meerwaarde geeft door je tweaks. Helaas is er ook allerlei wetgeving (auteurswet bijvoorbeeld) die dit in ernstige mate beperkt, en bij Tweakers hebben ze er nou eenmaal voor gekozen om zich te conformeren aan de wet.

[ Voor 44% gewijzigd door SvMp op 09-01-2005 03:20 ]

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:51:
Ik heb al een aardige tijd opzoek naar de unlockcode voor mijn ouwe samsung E800, heb nu een D500 gekocht en daar kon ik hem zo vanaf halen door een bepaalde code in te voeren.

Is er iemand die mij de code voor de E800 kan geven?
moet je op www.google.nl kijke, is vast genoeg over te vinden :)

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 17:37
Kijk anders even in dat d500 topic daar staat een code om dat ding zomaar te resetten en daaarmee tevens te unlocken.. :)

Verkeerd gelezen, maar hij moet voor de e800 ook werken>?

[ Voor 21% gewijzigd door jantje112 op 09-01-2005 05:04 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 18:48
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:43:
damn... gewoon zielig..... Tweakers.... Tweaken wil toch zeggen dat je je dingen aanpast? en naar eigen hand mod... iets goedkoop kopen en er dan doormiddel van tweaken iets duurders van te maken.....maar hoor wel meer klachten over GOT..

owja ... modje wakker? volgens mij doen ze nix anders dan alleen topics in de gate houden B)
Je mag zodirect je e-mail checken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.