Toon posts:

Ervaringen met Speedlinq All-in 3072

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede Tweakers,

Ik zoek mensen die ervaring hebben met deze ADSL Abbonement want hij is beschikbaar voor een zeer aantrekkelijke prijs (35 euro p/maand eerste 6 maanden 7.50). Das dus 3 dubbele snelheid van mijn huidige wanadoo lite abbonement voor dezelfde prijs ! Ik wil graag weten of mensen hier ervaring mee hebben, of het ongeveer die ~100 kbs upload en die ~370 kb download haalt. En een redelijk goede ping/stabiliteit heeft. Er is een topic hierover geweest maar die is nogal out-dated.

BVD,

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Deze thread niet prima om dit in te vragen?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Heb vandaag de 8092 all-in gehad , werkt perfect , alleen de modem die er bij geleverd wordt is bagger (sagem analoog) als je hem maar aantikt valt de verbinding weg , dus als je gaat bestellen bij speedlinq kies dan NIET voor de sagem modem , want er zijn meer mensen met klachten over de sagem modems...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 18:12:
Er is een topic hierover geweest maar die is nogal out-dated.
Rushwood dankje wel voor je post :>

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
graag gedaan :P

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 07:39
Het lijkt mij op het eerste gezicht ook een erg aantrekkelijk aanbieding. Ik zit alleen een beetje te twijfelen met de voor deze actie speciaal aangepaste algemene voorwaarden:
5.2 Speedlinq hanteert net als alle Internet Service Providers een Fair Use Policy. Dit betekent dat de Abonnee onbeperkt van internet gebruik kan maken, mits dit binnen een redelijke hoeveelheid dataverkeer gebeurt, de zgn. fair use richtlijn. In geval van structureel gebruik boven de richtlijn neemt Speedlinq hierover contact met de Abonnee op en kan bij voortduring de kosten van de overschrijding in rekening brengen. Voor abonnementen afgesloten tijdens de actieperiode wordt in afwijking van de Gedragsregels de volgende Actie richtlijn aangehouden: op de 1024 : 15 GB, op de 2048 : 25 GB p.m., op de 3072: 35GB, op de 4096: 50 GB p.m. op de 8064 : 100 GB p.m.. Abonnee wordt ten hoogste EUR 15 p.m. extra in rekening gebracht voor gebruik tot de standaard richtlijn als opgenomen in de Speedlinq Gedragsregels.
Ik bedoel, wat is nou 35 GB tegenwoordig? Zeker als je zelf, naast het gewone downloadverkeer, ook graag een FTP/Webservertje wil draaien, iets wat met deze upload niet ongebruikelijk is.

Ik vraag me tevens af of je de korting die je zogenaamd op je modem/router krijgt kunt cashen en daarna zelf een router naar keuze kunt kopen. :)

Verwijderd

Mijn broer heeft het, en het bevalt hem prima (hij is n00b maar toch :P). Verder weet ik er niks over in details. Als ik er kom zal ik het spulletje wel ff testen >:)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
DJTimo schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:58:
Het lijkt mij op het eerste gezicht ook een erg aantrekkelijk aanbieding. Ik zit alleen een beetje te twijfelen met de voor deze actie speciaal aangepaste algemene voorwaarden:

[...]

Ik bedoel, wat is nou 35 GB tegenwoordig? Zeker als je zelf, naast het gewone downloadverkeer, ook graag een FTP/Webservertje wil draaien, iets wat met deze upload niet ongebruikelijk is.

Ik vraag me tevens af of je de korting die je zogenaamd op je modem/router krijgt kunt cashen en daarna zelf een router naar keuze kunt kopen. :)
35 GB Is voor de meeste heel veel per maand, voor andere weer te weinig. Maar het voelt als een beperking en of we het nu verbruiken of denken te gaan verbruiken die 35GB voelt het vervelend. Ik denk dat we heel blij moeten zijn dat sommige ISP's effectief optreden of duidelijk zijn in wat onder fair-use valt bij elk abonnement.

't Gaat tenkoste van de verbinding van vele gebruikers immers als er overdadig gebruik wordt gemaakt door sommige.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Topicstarter, pak de zoekfunctie er eens bij. Die is er niet voor niets. Er is namelijk veel te vinden over speedlinq...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.