Ik denk er erg over om de PMA 400/30 te kopen maar, kan ie ook .pdf files of andere soort e-book achtige dingen lezen?
(hij kan veel en toch wil ik nog wat meer)
Verwijderd
PDF kan met de standaard pdf reader idd, voor e-books kun jeVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 12:02:
Ik denk er erg over om de PMA 400/30 te kopen maar, kan ie ook .pdf files of andere soort e-book achtige dingen lezen?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
sorry ik typte firmware maar bedoelde bootloader. Er zouden met de nieuwe bootloader allerlei apps kunnen worden geinstalleerd maar daarvan heb ik er nog maar heel weinig kunnen vinden.RoD schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:05:
Op de site van Archos kun je gewoon een changelog vinden hoor.
De bootloader hack heeft niets te maken met het kunnen installeren van apps,arene schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 17:50:
[...]
sorry ik typte firmware maar bedoelde bootloader. Er zouden met de nieuwe bootloader allerlei apps kunnen worden geinstalleerd maar daarvan heb ik er nog maar heel weinig kunnen vinden.
Dat bedoelde ik.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 15:08 ]
Verwijderd
Linkje? Ben erg benieuwd waar dan, scheelt nogal wat.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:33:
In Duitsland is ie te koop voor prijzen vanaf de 311 euro, ik heb er net eentje besteld. Misschien nuttige informatie...
[ Voor 10% gewijzigd door arene op 22-06-2006 13:37 ]
Op mails reageren ze inderdaad niet of nauwelijks, maar als je belt gaat dat veel en veel vlotter.arene schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:
nou ja alle producten van Archos?
Ik heb er maar 1 en de PMA400 heeft me destijds 659 euro gekost. Erg veel geld. En als de ondersteuning dan zo belabberd is en er op mails niet wordt gereageerd dan geeft mij dat weinig vertrouwen voor de toekomst. Dat is eigenlijk wat ik wil zeggen.
Het gaat me niet om de producten maar om het bedrijf.
Waar heb je hem gekocht dan? Bij internetwinkels (mp3shop.nl en de archos webshop) is hij €599, dat scheelt nogal wat!fixma schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:19:
Heb hem nu voor 320 euro gekocht (nieuw)
[ Voor 10% gewijzigd door wind-rider op 31-07-2006 13:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Thlinx op 14-10-2006 16:43 ]
Nouja waardig... Ik had toch liever gezien dat ze bij archos een echte PMA opvolger hadden gemaakt met linux erop. Kun je toch een stuk meer mee dan alleen internetten en bestanden van het netwerk spelen zoals bij de 604 wifi.RoD schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:42:
Archos heeft met de nieuwe 604 Wifi wel een waardige opvolger voor deze speler, die helaas te weinig aandacht heeft gekregen.
Dan maar hopen dat ze het kraken.RoD schreef op zondag 03 december 2006 @ 21:39:
Volgens mij draait de 604 ook op Linux, maar het is inderdaad wat gelimiteerd.
Refurbished.RoD schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:40:
Mochten er nog mensen interesse hebben in de PMA. Archos moet blijkbaar van hun overschot af. 300 euro inclusief een case waarmee je em rechtop kunt laten staan.
LINK
Hmm, daar heb je gelijk in
Inmiddels is het uitgebracht. Link Ben benieuwd naar ervaringen. Is er hier nog iemand met dit dingetje?RoD schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 20:55:
Schopje maar weer. MediOS, bekend van vooral de Gmini 40x serie werkt nu ook op de PMA. Je kunt het nog niet downloaden, maar previews kun je alvast hier bekijken. Luxe hoor, 2 verschillende zelf-ontwikkelde firmwares
Ja, ik heb hem nu bijna 2 jaar en gebruik hem bijna elke dag. Is een prima apparaat.RoD schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 02:19:
Hé laat ik dit topic maar weer ns een trap geven
[...]
Inmiddels is het uitgebracht. Link Ben benieuwd naar ervaringen. Is er hier nog iemand met dit dingetje?
[ Voor 30% gewijzigd door -DG- op 07-02-2007 23:35 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq