Frans menu bij StarWars DVD

Pagina: 1
Acties:

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025
ok ik heb hier dus een mooi dvd hoesje van star wars ep 4 naast me liggen en de box staat op me kast. Ik stop de dvd in me dvd speler van deze pc. na wat geblaat over legal rites komt dat star wars logo in beeld. en dan denk je nu verscijnt A new Hope, nee er verschijnt Un nuvea espoir oid. FRANS! en de menutjes zijn ook int frans :S en ik kan echt nergens vinden hoe ik dat goed kan zetten. Ik heb alles in me pc op nederlands of engels staan. Beneden in de "normale" dvd speler geeft ti gewoon mooie engelse schermteksten. ik heb meerdere programma's gebruikt om het af te spelen en allen geven het int frans en ik haat frans :(:(

weet iemand hoe ik dit ergens kan instellen, ik denk namelijk dat er ergens iets zo staat ingesteld dat precies deze dvd denkt dat ik een franse pc heb of zo :( ik had gelijk geen zin meer om te kijken :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat voor software gebruik je om de DVD af te spelen? Waarschijnlijk moet je daar iets in veranderen.

Verwijderd

DVD =! PC. Het gaat dan voornamelijk om de software die een DVD speler emuleert, PowerDVD, WinDVD, daar kun je ook van alles en nogwat in stellen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:40

Thandor

SilverStreak

Zoek eens tussen alle woorden doorin de opties dus naar --> "langue"
Langue betekent in het engels language, wat in het Nederlands weer "taal" betekent ;)

www.freetranslation.com kan misschien ook nog helpen met onduidelijke woorden.

[ Voor 13% gewijzigd door Thandor op 08-01-2005 17:22 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 01:05
De Nederlandse taalinstelling (of lokatie instelling) zorgt voor de franse menu's. Dit is met alle StarWars DVD's zo. Kun je dus veranderen.
Indien mogelijk kun je in je software nog opgeven welke taal je standaard wilt hebben bij een DVD.
titel wat duidelijker gemaakt

[ Voor 9% gewijzigd door ShittyOldMan op 08-01-2005 17:59 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11-2025
aha, gaarheid. beetje lomp van mister lucas om te denken dat we frans kunnen....

tnx anyway.

(klote frans :p)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

ye-roon schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:18:
aha, gaarheid. beetje lomp van mister lucas om te denken dat we frans kunnen....

tnx anyway.

(klote frans :p)
Ligt niet aan Lucas Arts maar aan jouw pc/software.

Canon Digital Ixus V3

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
RawPeanut schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:21:
[...]

Ligt niet aan Lucas Arts maar aan jouw pc/software.
Lezen, de star wars dvd's zetten zelf de taal op Frans als je Nederlands ingesteld hebt staan :Z
Pagina: 1