[PHPBB] GoT smileys .pak

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Sinds een tijdje draai ik een besloten phpbb forumpje. Ik erger me alleen vreselijk aan die ontzettend lelijke standaard smileys. Nu weet ik toevallig dat PHPBB zelf een hele mooie interface heeft om smiley packs te importeren (een .pak file, gewoon een textuele beschrijving van de smileys).

Nu kan ik dit zelf maken, maar ik geloof niet dat er niet al iemand hier op GoT is die dit al eens eerder heeft gedaan. Waarom zou ik dan het wiel opnieuw uitvinden? ;)

Als jij zo'n smiley pack hebt gemaakt, dan zou ik hem graag in mijn mailbox ontvangen. Mijn adres is in m'n profile te vinden.

Ik zal hem dan hosten en hier posten, voor archiefdoeleinden :)

[ Voor 4% gewijzigd door dawuss op 08-01-2005 16:20 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:07
Volgens mij heeft T.net wel bepaalde smilies zelf gemaakt. Daar zullen ze uitteraard wel een soort recht op hebben oid. Veel smilies die hier gebruikt worden zitten al in andere fora maar sommige ook niet.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bedoel je zoiets als dit:
[rml][ smilies]BBCode extensie in firefox met GoT smilies[/rml]

Misschien dat je ze kan importeren naar je forum :)
of zit ik nu weer te raaskallen :?

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 08-01-2005 16:22 ]

Wauw, een sig!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

IJnte schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:21:
Volgens mij heeft T.net wel bepaalde smilies zelf gemaakt. Daar zullen ze uitteraard wel een soort recht op hebben oid. Veel smilies die hier gebruikt worden zitten al in andere fora maar sommige ook niet.
:? Er is gewoon een deel in de FAQ over opgenomen. Vraag me alleen af of dit topic niet beter tot z'n recht komt in SG?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:07

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb wel een .pak voor je, maar die heeft ERG VEEL smilies erin en alleen gejat van http://www.smiliespage.tk dus kijk daar eerst en dan mag je me wel mailen ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
IJnte schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:21:
Dat stukje FAQ heb ik al gelezen :)

de O+ smiley gebruik ik sowieso eigenlijk nooit, dus die hoef er ook niet in ;)
Verder is het ook geen commercieel forum ofzo, het heeft ook maar 40 bezoekers, dus ik denk niet dat dat een probleem zal zijn :)

Het gaat me er vooral om dat ik zelf niet al die smileys in hoef te typen als iemand dat al een keer eerder gedaan heeft :P

micheljansen.org

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb wel een pak-bestand voor je (niet alle GoT-smileys geloof ik), maar dan moet je zelf nog even de smileys erbij zoeken en online zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 08-01-2005 17:05 ]

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Harm schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:05:
Ik heb wel een pak-bestand voor je (niet alle GoT-smileys geloof ik), maar dan moet je zelf nog even de smileys erbij zoeken en online zetten.
Dat was inderdaad precies wat ik zocht :)
Die smileys downloaden is niet zo'n probleem, dat kan wget wel voor mij doen ;)

Ik ga straks even kijken of het ze allemaal zijn, en zo niet dan vul ik de ontbrekende zelf wel aan :)

In ieder geval vast bedankt!

micheljansen.org

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

a) dit is geen W&G voer
b) maak het zelf ;)
c) bedenk je dat er voor het gebruik van bepaalde smilies toestemming van de maker vereist is

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.