Dag mensen,
Voordat ik begin zal ik maar ff zeggen dat ik wel degelijk de search gebruikt heb evenals Google.
Als ik CS (1.6) online speel krijg ik tijdens het spelen vreemde "lag stoten" terwijl mijn ping vaak rond de 30 ligt.
Naarmate ik langer speel wordt mijn ping wel hoger en de "lag stoten" steeds erger.
Alleen bij het begin van een nieuwe ronde is de lag even weg
Mijn setup:
Panda Antivrus Titanium 2004
Zone Alarm 5.5
AMD Athlon 2200+
Sapphire Ati Radeon 9800 Pro
256 MB DDR-Ram
Geen router.
Kheb ook ipv Zone Alarm een keer de firewall van Sygate geprobeerd, maar helaas geen resultaat.
Bij het uitschakelen van firewall + antivirus geeft het ook geen resultaat.
Wel heb ik één keer gelezen dat het kan liggen aan het feit dat ik te weinig ram heb, maar het lijkt me dat 1.6 hier niet zo mee moet zitten
Bvd.
Voordat ik begin zal ik maar ff zeggen dat ik wel degelijk de search gebruikt heb evenals Google.
Als ik CS (1.6) online speel krijg ik tijdens het spelen vreemde "lag stoten" terwijl mijn ping vaak rond de 30 ligt.
Naarmate ik langer speel wordt mijn ping wel hoger en de "lag stoten" steeds erger.
Alleen bij het begin van een nieuwe ronde is de lag even weg
Mijn setup:
Panda Antivrus Titanium 2004
Zone Alarm 5.5
AMD Athlon 2200+
Sapphire Ati Radeon 9800 Pro
256 MB DDR-Ram
Geen router.
Kheb ook ipv Zone Alarm een keer de firewall van Sygate geprobeerd, maar helaas geen resultaat.
Bij het uitschakelen van firewall + antivirus geeft het ook geen resultaat.
Wel heb ik één keer gelezen dat het kan liggen aan het feit dat ik te weinig ram heb, maar het lijkt me dat 1.6 hier niet zo mee moet zitten
Bvd.